Dan moet de TT in spoilertags!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:07 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De trailer
Ik edit trouwens gewoon altijd de lapo.
Oeps, sorryquote:Op zondag 15 februari 2009 00:26 schreef Tim86 het volgende:
EN BEDANKT TS!
Nu weet ik door die kutspoiler al dat ze iets gaan doen
dankjeeee! ik heb de net-niet-of-net-wel-spoiler net gemist, gelukkigquote:Op zondag 15 februari 2009 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de TT veranderd voor mensen die het nog niet gezien hebben
DAt weet je zelf toch ook wel? Zeker na het vorige topic moet het erg duidelijk zijn dat alles over de volgende epi in spoilers gaat.quote:
Ach, ik kan me best voorstellen dat TS dat na 87389718947 topics net even gemist heeftquote:Op zondag 15 februari 2009 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt weet je zelf toch ook wel? Zeker na het vorige topic moet het erg duidelijk zijn dat alles over de volgende epi in spoilers gaat.
Ik doe niet alsof hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 00:37 schreef Tim86 het volgende:
Gaan we nou echt doen of die tekst in de TT een ECHTE spoiler was ?![]()
Die dingen moeten hier ook niet voor jan lul in spoilertags, dan horen ze al helemaal niet in de TT.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:40 schreef EvilMarc het volgende:
Het is waarschijnlijk geen spoiler als je de teaser niet hebt gezien (zoals ik). Maar het is alsnog vervelend om maar welke vorm van een spoiler te zien als je het niet wilt
Toffe beslissing dus
Met het verhaal niet moeilijk te raden hè. En begin er vooral wéér over johquote:Op zondag 15 februari 2009 00:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hmm, ik wel. Wat is de spoilerwaarde? Ja, ze gaan iets doen, duh....
Dus als iemand zegt "Hello Hurley" dan mag niet in de TT omdat mensen dan gaan weten dat iemand Hurley gaat begroeten?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die dingen moeten hier ook niet voor jan lul in spoilertags, dan horen ze al helemaal niet in de TT.
Hier een promo uit vorige deel, die ik niet gezien heb dus
http://spoilerslost.blogs(...)-and-screencaps.html
Alles uit sneakpeaks gaan achter spoilertags. Ik heb het niet verzonnen, maar ben het er wel mee eens. Dus ja, ook al zou het alleen Hello Hurley zijn, optieften.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus als iemand zegt "Hello Hurley" dan mag niet in de TT omdat mensen dan gaan weten dat iemand Hurley gaat begroeten?
Ach, laat maar zitten ook, nondiscussie![]()
Dank je. 14.gifquote:Op zondag 15 februari 2009 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de TT veranderd voor mensen die het nog niet gezien hebben
Ademen? Vissen voeren? Een sex-orgie?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met het verhaal niet moeilijk te raden hè. En begin er vooral wéér over joh
Ik hou van je.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef Friday12 het volgende:
tvp
en wat betekent je t'aime![]()
ik faalde nogal voor frans
Dat is meer falen in algemene kennis dan alleen Frans.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef Friday12 het volgende:
tvp
en wat betekent je t'aime![]()
ik faalde nogal voor frans
Jij bent de blauwe baasquote:Op zondag 15 februari 2009 01:00 schreef Harajuku. het volgende:
Prima johDoen we vanaf nu sneak peaks zonder spoiler.
Jij faalt meer in het begrijpen van simpele regels.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat is meer falen in algemene kennis dan alleen Frans.
Ja, lijkt me een prima regel. Of 'Hello Hurley' het daadwerkelijk verpest of niet, daar kan je over discussiëren. Of je die TT wel of niet had gekozen als je de promo wel of niet had gezien is echter gewoon feitelijk vast te stellen, en dan zit je altijd safe. Dus laten we gewoon die regel accepteren, dan is er nooit gezeik.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus als iemand zegt "Hello Hurley" dan mag niet in de TT omdat mensen dan gaan weten dat iemand Hurley gaat begroeten?
Ach, laat maar zitten ook, nondiscussie![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op zondag 15 februari 2009 01:50 schreef EvilMarc het volgende:
Zullen we het weer over Lost hebben?
Wie weet wanneer Erika's recap weer komt? Is dat altijd maandag?
Dat is al 93 delen zo, blijkbaar wel heel moeilijkquote:Op zondag 15 februari 2009 01:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een prima regel. Of 'Hello Hurley' het daadwerkelijk verpest of niet, daar kan je over discussiëren. Of je die TT wel of niet had gekozen als je de promo wel of niet had gezien is echter gewoon feitelijk vast te stellen, en dan zit je altijd safe. Dus laten we gewoon die regel accepteren, dan is er nooit gezeik.
Het is echt zo moeilijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nee, ik faal in het schaapachtig volgen van arbitraire regels en de toepassing daarvanquote:Op zondag 15 februari 2009 01:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij faalt meer in het begrijpen van simpele regels.
De enige die zeiken zijn de mierenneukers, waarom moet ik daar rekening mee houden? En mijn originele TT was nog een stuk abstracter dan 'Hello Hurley'...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een prima regel. Of 'Hello Hurley' het daadwerkelijk verpest of niet, daar kan je over discussiëren. Of je die TT wel of niet had gekozen als je de promo wel of niet had gezien is echter gewoon feitelijk vast te stellen, en dan zit je altijd safe. Dus laten we gewoon die regel accepteren, dan is er nooit gezeik.
Het is echt zo moeilijk niet.
Het is 16 jaar later en er is geen enkele reden om aan te nemen dat die koreaan bij die overlevenden gerelateerd is aan die aziaat die ze toen ooit zag. Je kan van een mug een olifant maken natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 10:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar hoe zit het nou, waarom herkende Rousseau Jin niet in in de eerdere seizoenen? Het is onwaarschijnlijk dat ze hem niet herkend zou hebben, ondanks dat ze geen directe interactie hadden.
Hoeveel mensen is ze in die 16 jaar tegengekomen op Jin na? überhaupt iemand anders? Ik denk wel dat ze de man zou herkennen die ze uit het water trok, die voorkwam dat ze een CV inkroop, die plots verdween, en die ze daarna nog beschoot ook.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:15 schreef Young_David het volgende:
[..]
Het is 16 jaar later en er is geen enkele reden om aan te nemen dat die koreaan bij die overlevenden gerelateerd is aan die aziaat die ze toen ooit zag. Je kan van een mug een olifant maken natuurlijk
Maar waarom werkt het dan anders bij Desmond en Charlotte? Ok, Desmond was speciaal, maar Charlotte dan ook?quote:Op zondag 15 februari 2009 10:33 schreef NoralyZ het volgende:
Daniel heeft gezegd dat het verleden niet veranderd kan worden.
Rousseau heeft Jin voor het eerst gezien in het 'heden', dus 16 jaar nadat ze op het eiland is aangekomen.
Inmiddels zijn we 16 jaar verder en zijn er white flashes gekomen. Jin raakt door zo'n white flash een stuk terug in de tijd en komt dus uit de toekomst. Aangezien Daniel zei dat het verleden niet veranderd kan worden, neem ik aan dat herinneringen ook niet veranderd kunnen worden.
Toen Locke in zijn been geschoten was door Ethan en er een white flash kwam, stond Richard voor zijn neus. Die gaf hem een kompas met de boodschap dat hij hem de volgende keer dat hij hem zou zien niet zou herkennen. (nou moet ik eerlijk zeggen dat we volgens mij niet weten in welke tijd ze dan zijn en in welke tijd ze in de volgende flash zijn, als Locke Richard weer tegenkomt in het kamp van the Others).
Faraday vertelt niet helemaal de waarheid op dat gebied.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:33 schreef NoralyZ het volgende:
Daniel heeft gezegd dat het verleden niet veranderd kan worden.
Ik denk het wel. Charlotte zegt dat ze op het eiland heeft gewoond als kind. We weten niet precies hoe ze daar weg is gekomen, maar wel dat ze er blijkbaar traumatische ervaringen aan heeft overgehouden.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar waarom werkt het dan anders bij Desmond en Charlotte? Ok, Desmond was speciaal, maar Charlotte dan ook?
Daarnaast is ze ook niet helemaal bij zinnen na die 15 jaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:22 schreef EvilMarc het volgende:
Ze lijken toch allemaal op elkaar![]()
Én Rousseau zou zeker niet weten dat Jim er nog precies zo uitzag. In 15 jaar veranderen de meeste mensen behoorlijk.
Ik hoop dat Faraday de waarheid spreekt, anders zou je in allerlei paradoxen terechtkomen. Stel Locke had zichzelf vermoord terwijl hij op de hatch zat te timmeren. Classic grandfather paradox. http://en.wikipedia.org/wiki/Grandfather_paradoxquote:Op zondag 15 februari 2009 11:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Faraday vertelt niet helemaal de waarheid op dat gebied.
Hij verzon dat je het verleden niet kunt veranderen alleen maar omdat hij even alleen wilde zijn met Desmond. Waarom dat allemaal weer geheim moet weet ik niet. De anderen zijn er iig ook niet van overtuigd. Zowel Locke als Sawyer hadden namelijk de mogelijkheid het verleden te veranderen, maar deden dat niet. Niet omdat ze dachten dat ze toch niks kunnen veranderen, maar omdat ze vinden dat het verleden moet rusten.
Keamy is door Ben vermoord in de Orchid waardoor de boot ontplofte. Zijn mannen waren toen geloof ik allemaal al dood door het monster/Richard zijn mannen.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:29 schreef capital_P het volgende:
ik heb het al eens eerder gevraagd, maar wie moeten er nu allemaal terug?
In ieder geval Jack, Kate, Aaron, Hurley, Sayid en Sun. Maar hoe zit het met Ben, Locke, Desmond, Walt, Michael (zou me niks verbazen als hij nog leeft) en de helikopterpiloot?
trouwens, wat is er ook al weer gebeurd met keamy en zijn mannen? Ontploft met die boot gok ik zo?
Dat had ik nog niet meegekregen, wat een trut dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:31 schreef Ereinion het volgende:
De 'echte' reden dat Rousseau Jin niet herkent is natuurlijk omdat de actrice die Rousseau speelde er geen zin meer in had, en ze dus geen normale flashback episode konden doen om haar verhaal te vertellen (wat ze altijd beloofd hadden nog te doen), dus moesten ze het wel doen doordat één van de losties haar tegen kwam tijdens het tijdreizen. Dat acteurs ervoor kiezen om te stoppen kan je de schrijvers natuurlijk niet aanrekenen.
Keamy en zijn mannen zijn dus dood, Michael ook denk ik. Walt moet nog wel terug, evenals het lichaam van Locke. En de rest dus ook, maar zoals Eloise zei in de laatste aflevering moeten ze het er maar mee doen als Ben niet iedereen bij elkaar krijgt.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:29 schreef capital_P het volgende:
ik heb het al eens eerder gevraagd, maar wie moeten er nu allemaal terug?
In ieder geval Jack, Kate, Aaron, Hurley, Sayid en Sun. Maar hoe zit het met Ben, Locke, Desmond, Walt, Michael (zou me niks verbazen als hij nog leeft) en de helikopterpiloot?
trouwens, wat is er ook al weer gebeurd met keamy en zijn mannen? Ontploft met die boot gok ik zo?
Bron?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:31 schreef Ereinion het volgende:
De 'echte' reden dat Rousseau Jin niet herkent is natuurlijk omdat de actrice die Rousseau speelde er geen zin meer in had, en ze dus geen normale flashback episode konden doen om haar verhaal te vertellen (wat ze altijd beloofd hadden nog te doen), dus moesten ze het wel doen doordat één van de losties haar tegen kwam tijdens het tijdreizen. Dat acteurs ervoor kiezen om te stoppen kan je de schrijvers natuurlijk niet aanrekenen.
Walt hoeft volgens mij helemaal niet terug, hij heeft het eiland toch verlaten volgens "the rules"?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:38 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Keamy en zijn mannen zijn dus dood, Michael ook denk ik. Walt moet nog wel terug, evenals het lichaam van Locke. En de rest dus ook, maar zoals Eloise zei in de laatste aflevering moeten ze het er maar mee doen als Ben niet iedereen bij elkaar krijgt.
Nijmegenquote:Op zondag 15 februari 2009 10:47 schreef Wheelgunner het volgende:
Hier trouwens Bea die de Slinger van Foucalt losliet bij de opening van een nieuw faculteitsgebouw op mijn uni:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe degene in Eloise's keldertje werkt.
Hmm, zo heb ik het nog niet bekeken. Ik dacht dat ze terug moesten keren omdat het eiland / Jacob nog niet klaar met ze was.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:49 schreef CySt het volgende:
[..]
Walt hoeft volgens mij helemaal niet terug, hij heeft het eiland toch verlaten volgens "the rules"?
Ze hebben het bij het terugkeren toch altijd over 'the oceanic six', of in elk geval zes mensen gehad?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hmm, zo heb ik het nog niet bekeken. Ik dacht dat ze terug moesten keren omdat het eiland / Jacob nog niet klaar met ze was.
Maar dan zou Desmond ook moeten terugkeren, die was immers ook niet volgens die regels weggegaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:59 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Ze hebben het bij het terugkeren toch altijd over 'the oceanic six', of in elk geval zes mensen gehad?
Kate, Sun, Jack, Hurley, Sayid en Aaron.
Dat denk ik ook, maar niet omdat Locke en Ben hem hebben opgezocht.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:33 schreef Young_David het volgende:
Ik heb zo het idee dat Desmond ook terug gaat
Locke moet ook terug, dus het zijn in ieder geval niet alleen de Oceanic 6quote:Op zondag 15 februari 2009 11:59 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Ze hebben het bij het terugkeren toch altijd over 'the oceanic six', of in elk geval zes mensen gehad?
Die zet ze online als ze er klaar mee is. Meestal in het weekend, nu dus ongeveerquote:Op zondag 15 februari 2009 01:50 schreef EvilMarc het volgende:
Zullen we het weer over Lost hebben?
Wie weet wanneer Erika's recap weer komt? Is dat altijd maandag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou hij terug willen?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:12 schreef FoXje het volgende:
Maar wil Desmond wel terug?
Die had ik ook al gezien ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:23 schreef Symer het volgende:
Hier staan de podcasts trouwens.
Dat interview met Faraday is ook wel geinig. Die gast speelt zichzelf gewoon
Walt moet ook nog meegaan, hij moet Locke namelijk nog uit dat gat halen waar hij in seizoen 3 in is geschoten door Ben.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:59 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ik hoef die Walt nooit meer te zienquote:Op zondag 15 februari 2009 17:38 schreef Julien het volgende:
[..]
Walt moet ook nog meegaan, hij moet Locke namelijk nog uit dat gat halen waar hij in seizoen 3 in is geschoten door Ben.
Indeed. Michael en Waltquote:Op zondag 15 februari 2009 17:39 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ik hoef die Walt nooit meer te zien
Klopt jaquote:Op zondag 15 februari 2009 17:52 schreef remlof het volgende:
Mensen die nog nooit een time-warp hebben meegemaakt, zoals hier Danielle, bemerken ze dus niet eens. Jin "verdween" gewoon voor haar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Danielle_Rousseauquote:
Ik denk dat het spook-Walt was. Niet dat hij dood is, maar Walt is anders.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:38 schreef Julien het volgende:
[..]
Walt moet ook nog meegaan, hij moet Locke namelijk nog uit dat gat halen waar hij in seizoen 3 in is geschoten door Ben.
Het 'heden' is 3 jaar na de tijd op het eiland. Dat Locke terugging was eind 2004, dat Jack naar zijn begrafenisdienst ging was eind 2007.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef SnuggLe het volgende:
Wat ik me nu afvraag eigenlijk, en maybe heb ik niet goed opgelet, is het Locke als hij dood is iedereen terugkrijgt naar het eiland??
Ja, Jack gaat in S04 naar de dode Locke die in de kist ligt.
Ja, Locke probeert van het eiland af te komen om de Oceanic 6 terug te krijgen. Maar als hij dood is in het 'heden', hoe werkt het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat daar al veel uit duidelijk word.
Niet echt spoiler denk ik![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:58 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ben trouwens ook de Via Domus aan het spelen nu, en wat een puin. Hij was nog maar 20 euro, maar dat is nog teveel.
Inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 16:23 schreef Symer het volgende:
Dat interview met Faraday is ook wel geinig. Die gast speelt zichzelf gewoon![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef tralalala het volgende:
En we krijgen over 2 weken ook nog de afleveringMwah, zie ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat daar al veel uit duidelijk word.
Niet echt spoiler denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dode vogels?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:06 schreef Wheelgunner het volgende:
Bij Walt keek je altijd recht zijn neusgaten in, dat maakte hem nog enger dan de dode vogels.
Walt is nogal extreem speciaal. In een van de eerste flashbacks zie je hoe een vogel zichzelf tegen een raam vliegt van de kamer waar hij staat, en dat komt weer terug in een van de mobisodes. Ook zegt zijn stiefvader dat Walt anders is, dat er in zijn bijzijn rare dingen gebeuren, hij kon Locke's gedachte lezen toen hij hem aanraakte, en ook de Others zijn zeer verrast door de testen.quote:
Hij is gewoon raar dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Walt is nogal extreem speciaal. In een van de eerste flashbacks zie je hoe een vogel zichzelf tegen een raam vliegt van de kamer waar hij staat, en dat komt weer terug in een van de mobisodes. Ook zegt zijn stiefvader dat Walt anders is, dat er in zijn bijzijn rare dingen gebeuren, hij kon Locke's gedachte lezen toen hij hem aanraakte, en ook de Others zijn zeer verrast door de testen.
Het was soms een irritant karakter, maar dat hele idee vond ik wel intrigerend, daarom hoop ik dat we niet het laatste van Walt hebben gezien.
Lost: Missing Pieces, 13 miniafleveringen uitgebracht tussen seizoen 3 en 4.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:40 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Huh, wat zijn dat voor filmpjes?
ja, maar in de laatste seconde zien we dat jack's vader tegen michael zegt dat hij kan gaan...quote:Op zondag 15 februari 2009 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
WAAAAAALLLLTTTTT!!! WAAAHAAAHAAAALLLLTTTT!!
Hoeven we niet meer te horen volgens mij. Michael stond per slot van rekening naast die bom. Zal em leren, die zeikerige judas.
Dood ja, omdat het eiland hem eerst niet wilde laten gaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:37 schreef capital_P het volgende:
[..]
ja, maar in de laatste seconde zien we dat jack's vader tegen michael zegt dat hij kan gaan...
Ja, maar jij bent ook gewoon een saaie zak, MMquote:Op maandag 16 februari 2009 13:26 schreef MikeyMo het volgende:
ik vind dat hele timewarp geneuzel erg saai
Komen Miles en Sawyer haar lijk later niet nog tegen?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef planethugo het volgende:
toch blijft t jammer dat een karakter als Rousseau in S4 zo makkelijk afgemaakt wordt. Volgens mij zien we haar lijk nieteens liggen toch? Misschien dat ze toch nog leeft, maar zal wel niet als de actrice het gehad heeft met 'r rol. Dit was iig wel een aardige 'flashback'
Ze schrijft gewoon goede, leuke recaps.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef Wheelgunner het volgende:
Wat is er zo speciaal aan die Erika?
Nee, ik denk dat de reden dat het eiland skipt kwam door dat het wiel van zijn as af lag. Locke dacht eerst dat het te maken had met het vertrekken van de anderen, maar ik denk dat Jacob / het Eiland ze om een andere reden terug wil hebben, alleen weet Locke dus niet waarom.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:59 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel flauw en jammer dat de hele reden waarom men not supposed was to leave the island blijkt te zijn dat Ben het wiel van z'n as had geduwd... Of mis ik iets.
Ziet er tof uit, wel apart dat ze zeggen 'next sunday' of komt dat omdat het op Sky is ipv ABC?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef tralalala het volgende:
Nieuwe trailer:
http://spoilerslost.blogs(...)6-sky-one-promo.html
Op Sky wordt Lost inderdaad op zondagavond uitgezondenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:00 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, wel apart dat ze zeggen 'next sunday' of komt dat omdat het op Sky is ipv ABC?
ziet er goed uit ken niet wachtenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef tralalala het volgende:
Nieuwe trailer:
http://spoilerslost.blogs(...)6-sky-one-promo.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |