http://en.wikipedia.org/wiki/Danielle_Rousseauquote:
Ik denk dat het spook-Walt was. Niet dat hij dood is, maar Walt is anders.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:38 schreef Julien het volgende:
[..]
Walt moet ook nog meegaan, hij moet Locke namelijk nog uit dat gat halen waar hij in seizoen 3 in is geschoten door Ben.
Het 'heden' is 3 jaar na de tijd op het eiland. Dat Locke terugging was eind 2004, dat Jack naar zijn begrafenisdienst ging was eind 2007.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef SnuggLe het volgende:
Wat ik me nu afvraag eigenlijk, en maybe heb ik niet goed opgelet, is het Locke als hij dood is iedereen terugkrijgt naar het eiland??
Ja, Jack gaat in S04 naar de dode Locke die in de kist ligt.
Ja, Locke probeert van het eiland af te komen om de Oceanic 6 terug te krijgen. Maar als hij dood is in het 'heden', hoe werkt het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat daar al veel uit duidelijk word.
Niet echt spoiler denk ik![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:58 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ben trouwens ook de Via Domus aan het spelen nu, en wat een puin. Hij was nog maar 20 euro, maar dat is nog teveel.
Inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 16:23 schreef Symer het volgende:
Dat interview met Faraday is ook wel geinig. Die gast speelt zichzelf gewoon![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef tralalala het volgende:
En we krijgen over 2 weken ook nog de afleveringMwah, zie ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat daar al veel uit duidelijk word.
Niet echt spoiler denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dode vogels?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:06 schreef Wheelgunner het volgende:
Bij Walt keek je altijd recht zijn neusgaten in, dat maakte hem nog enger dan de dode vogels.
Walt is nogal extreem speciaal. In een van de eerste flashbacks zie je hoe een vogel zichzelf tegen een raam vliegt van de kamer waar hij staat, en dat komt weer terug in een van de mobisodes. Ook zegt zijn stiefvader dat Walt anders is, dat er in zijn bijzijn rare dingen gebeuren, hij kon Locke's gedachte lezen toen hij hem aanraakte, en ook de Others zijn zeer verrast door de testen.quote:
Hij is gewoon raar dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Walt is nogal extreem speciaal. In een van de eerste flashbacks zie je hoe een vogel zichzelf tegen een raam vliegt van de kamer waar hij staat, en dat komt weer terug in een van de mobisodes. Ook zegt zijn stiefvader dat Walt anders is, dat er in zijn bijzijn rare dingen gebeuren, hij kon Locke's gedachte lezen toen hij hem aanraakte, en ook de Others zijn zeer verrast door de testen.
Het was soms een irritant karakter, maar dat hele idee vond ik wel intrigerend, daarom hoop ik dat we niet het laatste van Walt hebben gezien.
Lost: Missing Pieces, 13 miniafleveringen uitgebracht tussen seizoen 3 en 4.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:40 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Huh, wat zijn dat voor filmpjes?
ja, maar in de laatste seconde zien we dat jack's vader tegen michael zegt dat hij kan gaan...quote:Op zondag 15 februari 2009 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
WAAAAAALLLLTTTTT!!! WAAAHAAAHAAAALLLLTTTT!!
Hoeven we niet meer te horen volgens mij. Michael stond per slot van rekening naast die bom. Zal em leren, die zeikerige judas.
Dood ja, omdat het eiland hem eerst niet wilde laten gaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:37 schreef capital_P het volgende:
[..]
ja, maar in de laatste seconde zien we dat jack's vader tegen michael zegt dat hij kan gaan...
Ja, maar jij bent ook gewoon een saaie zak, MMquote:Op maandag 16 februari 2009 13:26 schreef MikeyMo het volgende:
ik vind dat hele timewarp geneuzel erg saai
Komen Miles en Sawyer haar lijk later niet nog tegen?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef planethugo het volgende:
toch blijft t jammer dat een karakter als Rousseau in S4 zo makkelijk afgemaakt wordt. Volgens mij zien we haar lijk nieteens liggen toch? Misschien dat ze toch nog leeft, maar zal wel niet als de actrice het gehad heeft met 'r rol. Dit was iig wel een aardige 'flashback'
Ze schrijft gewoon goede, leuke recaps.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef Wheelgunner het volgende:
Wat is er zo speciaal aan die Erika?
Nee, ik denk dat de reden dat het eiland skipt kwam door dat het wiel van zijn as af lag. Locke dacht eerst dat het te maken had met het vertrekken van de anderen, maar ik denk dat Jacob / het Eiland ze om een andere reden terug wil hebben, alleen weet Locke dus niet waarom.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:59 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel flauw en jammer dat de hele reden waarom men not supposed was to leave the island blijkt te zijn dat Ben het wiel van z'n as had geduwd... Of mis ik iets.
Ziet er tof uit, wel apart dat ze zeggen 'next sunday' of komt dat omdat het op Sky is ipv ABC?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef tralalala het volgende:
Nieuwe trailer:
http://spoilerslost.blogs(...)6-sky-one-promo.html
Op Sky wordt Lost inderdaad op zondagavond uitgezondenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:00 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, wel apart dat ze zeggen 'next sunday' of komt dat omdat het op Sky is ipv ABC?
ziet er goed uit ken niet wachtenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef tralalala het volgende:
Nieuwe trailer:
http://spoilerslost.blogs(...)6-sky-one-promo.html
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:16 schreef Symer het volgende:
Deze recap moet ook even genoemd worden:
Die Together, Live Alone by Luhks
Normaal lees ik alleen die van Erika, maar volgens de lezers was deze beter.
Luhks plaats de verhaallijnen en de thematiek in de aflevering op zo'n manier in een bredere context dat je Lost en haar schrijvers nog meer gaat waarderen. Ik vond het al een geweldige aflevering, maar ik vind hem nu nóg beter.
Ik heb elke keer 's ochtends al kunnen kijken, maar nu moet ik wachten tot 's avondsquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ooeeh bijna nieuwe aflevering!
Haha bij mij is het nu een keer precies andersom. Normaal gesproken moet ik werken op donderdag, maar morgen ben ik juist vrijquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb elke keer 's ochtends al kunnen kijken, maar nu moet ik wachten tot 's avonds![]()
kutzooi
Nouja, hij is toch al geweest? Je moet gewoon uit dit topic blijven als je hem nog niet hebt gezien én niet gespoilert wil wordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
fijn dat je alles even bij elkaar spoilert! Scheelt weer kijken
Nee, ik ook niet...quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:46 schreef capital_P het volgende:
ik kan em niet in HD vinden. Anderen wel?
Dat met die schoenen verklaart trouwens wel weer een mysterie uit seizoen 1. In de visioenen (?) die Jack had van zijn vader had zijn vader witte schoenen aan. Nu weten we waaromquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:48 schreef Don_Gurgen het volgende:
"How can you read?"
"My mother taught me"
Met een significant probleem. Ben zijn moeder overleed bij zijn geboorte. Dus... gewoon een smart-ass antwoord of steekt er meer achter?
Daarnaast ook dat hele schoenen verhaal en dat John een proxy zal zijn... ook een heel vaag verhaal.
Je bedoelt doodskist, neem ik aan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef Jovatov het volgende:
Let vooral op de overeenkomsten tussen de flight 316 en 415
1. Er is een koffer aan boord (Locke -> Christian)
Inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef chansadres het volgende:
Ik vond hem juist een fantastische episode. Frank Lapidus die even ongeschoren een bezoekje brengt. De referenties naar de Pilot. Alles is gewoon geweldig aan deze ep. Dit seizoen is gewoon even goed of zelfs beter als season 1. Ben ik nu blij dat ik me jaren geleden door season 2 heb doorgeworsteld.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:48 schreef Don_Gurgen het volgende:
"How can you read?"
"My mother taught me"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef andre347 het volgende:
Mooie afleveringWeer lekker veel vragen en weinig antwoorden.
We zullen de komende afleveringen wel zien hoe iedereen op het vliegtuig is gekomenVorige aflevering jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef andre347 het volgende:
Niet echt spoiler, het lijkt me duidelijk dat nadat Locke het wiel nog eens een draai heeft gegeven ze terug in de Dharma tijd zijn geland. Daar zitten Jin/Sawyer/Daniel/kleine Charlotte nu bijna een jaar of drie. Vandaar dat Jin helemaal ingeburgerd is in Dharma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een hele goede!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:21 schreef husq het volgende:
Dus de O6 zijn in de Dharma tijd beland.
Zou het kunnen dat de rest van de mensen uit het vliegtuig gewoon in 2008 op het eiland beland zijn? In een eerdere flash is de groep Locke het verlaten kamp tegengekomen met de Ajira fles en de boten. Dan was het waarschijnlijk ook die nieuwe groep survivors die Locke, Sawyer enz. beschoten.
Lapidus zit ook in de Dharma-tijd, Daniel, Charlotte en Miles flits(t)en ten slotte ook gewoon mee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:29 schreef Dos37 het volgende:
Dat zou ik wel zielig vinden voor Lapidus
quote:
In principe 'flashen' ze niet meer aangezien Locke het wiel goed heeft gezet. Daarnaast hebben we Daniel al eerder in de Dharma tijd gezien en weten we dat hij kleine Charlotte nog gaat waarschuwen. Nu zien we Jin in Dharma-uniform en in een (werkende) Dharma-van rijden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef Jorwol het volgende:
Eén ding mensen, hoe komen jullie erbij dat we in de Dharma-tijd zijn? Jin heeft een zelfde wapen als Sawyer/Juliet bij zich hadden (M1A1 als ik het goed heb). Jin ziet er absoluut niet jonger uit ofzo...
Ok, ik geef toe dat het vaag is dat hij een nieuwe Dharma-van heeft en een Dharma-jumpsuit draagt, maar is dat niet gewoon een soort decoy ofzo voor wanneer ze in de dharmatijd terecht zouden komen? (ik zie in dat ik t vaag zeg, maar ik bedoel het zo: ze dragen dharma kleding voor het geval sawyer/jin/juliet/etc door een flash in de dharmatijd terecht zouden komen)
Of het is een beetje farfetched, maar goed, het is Lost, dus alles is mogelijk.
Ah ja, dat is veel logischer inderdaad, silly me. Zou wel erg vet zijn, dat hele Dharma Initiative vind ik het vetste aan Lostquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:03 schreef Jovatov het volgende:
[..]
In principe 'flashen' ze niet meer aangezien Locke het wiel goed heeft gezet. Daarnaast hebben we Daniel al eerder in de Dharma tijd gezien en weten we dat hij kleine Charlotte nog gaat waarschuwen. Nu zien we Jin in Dharma-uniform en in een (werkende) Dharma-van rijden.
De meest logische verklaring is dat na het stilzetten van het wiel ze zijn geflitst naar het Dharma-tijdperk. Daar zitten ze nu drie jaar en zodoende zijn Jin en Daniel volledig 'ondergedoken' bij Dharma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |