Je bedoelt doodskist, neem ik aan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef Jovatov het volgende:
Let vooral op de overeenkomsten tussen de flight 316 en 415
1. Er is een koffer aan boord (Locke -> Christian)
Inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef chansadres het volgende:
Ik vond hem juist een fantastische episode. Frank Lapidus die even ongeschoren een bezoekje brengt. De referenties naar de Pilot. Alles is gewoon geweldig aan deze ep. Dit seizoen is gewoon even goed of zelfs beter als season 1. Ben ik nu blij dat ik me jaren geleden door season 2 heb doorgeworsteld.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:48 schreef Don_Gurgen het volgende:
"How can you read?"
"My mother taught me"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef andre347 het volgende:
Mooie afleveringWeer lekker veel vragen en weinig antwoorden.
We zullen de komende afleveringen wel zien hoe iedereen op het vliegtuig is gekomenVorige aflevering jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef andre347 het volgende:
Niet echt spoiler, het lijkt me duidelijk dat nadat Locke het wiel nog eens een draai heeft gegeven ze terug in de Dharma tijd zijn geland. Daar zitten Jin/Sawyer/Daniel/kleine Charlotte nu bijna een jaar of drie. Vandaar dat Jin helemaal ingeburgerd is in Dharma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een hele goede!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:21 schreef husq het volgende:
Dus de O6 zijn in de Dharma tijd beland.
Zou het kunnen dat de rest van de mensen uit het vliegtuig gewoon in 2008 op het eiland beland zijn? In een eerdere flash is de groep Locke het verlaten kamp tegengekomen met de Ajira fles en de boten. Dan was het waarschijnlijk ook die nieuwe groep survivors die Locke, Sawyer enz. beschoten.
Lapidus zit ook in de Dharma-tijd, Daniel, Charlotte en Miles flits(t)en ten slotte ook gewoon mee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:29 schreef Dos37 het volgende:
Dat zou ik wel zielig vinden voor Lapidus
quote:
In principe 'flashen' ze niet meer aangezien Locke het wiel goed heeft gezet. Daarnaast hebben we Daniel al eerder in de Dharma tijd gezien en weten we dat hij kleine Charlotte nog gaat waarschuwen. Nu zien we Jin in Dharma-uniform en in een (werkende) Dharma-van rijden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef Jorwol het volgende:
Eén ding mensen, hoe komen jullie erbij dat we in de Dharma-tijd zijn? Jin heeft een zelfde wapen als Sawyer/Juliet bij zich hadden (M1A1 als ik het goed heb). Jin ziet er absoluut niet jonger uit ofzo...
Ok, ik geef toe dat het vaag is dat hij een nieuwe Dharma-van heeft en een Dharma-jumpsuit draagt, maar is dat niet gewoon een soort decoy ofzo voor wanneer ze in de dharmatijd terecht zouden komen? (ik zie in dat ik t vaag zeg, maar ik bedoel het zo: ze dragen dharma kleding voor het geval sawyer/jin/juliet/etc door een flash in de dharmatijd terecht zouden komen)
Of het is een beetje farfetched, maar goed, het is Lost, dus alles is mogelijk.
Ah ja, dat is veel logischer inderdaad, silly me. Zou wel erg vet zijn, dat hele Dharma Initiative vind ik het vetste aan Lostquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:03 schreef Jovatov het volgende:
[..]
In principe 'flashen' ze niet meer aangezien Locke het wiel goed heeft gezet. Daarnaast hebben we Daniel al eerder in de Dharma tijd gezien en weten we dat hij kleine Charlotte nog gaat waarschuwen. Nu zien we Jin in Dharma-uniform en in een (werkende) Dharma-van rijden.
De meest logische verklaring is dat na het stilzetten van het wiel ze zijn geflitst naar het Dharma-tijdperk. Daar zitten ze nu drie jaar en zodoende zijn Jin en Daniel volledig 'ondergedoken' bij Dharma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |