quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:16 schreef Symer het volgende:
Deze recap moet ook even genoemd worden:
Die Together, Live Alone by Luhks
Normaal lees ik alleen die van Erika, maar volgens de lezers was deze beter.
Luhks plaats de verhaallijnen en de thematiek in de aflevering op zo'n manier in een bredere context dat je Lost en haar schrijvers nog meer gaat waarderen. Ik vond het al een geweldige aflevering, maar ik vind hem nu nóg beter.
Ik heb elke keer 's ochtends al kunnen kijken, maar nu moet ik wachten tot 's avondsquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ooeeh bijna nieuwe aflevering!
Haha bij mij is het nu een keer precies andersom. Normaal gesproken moet ik werken op donderdag, maar morgen ben ik juist vrijquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb elke keer 's ochtends al kunnen kijken, maar nu moet ik wachten tot 's avonds![]()
kutzooi
Nouja, hij is toch al geweest? Je moet gewoon uit dit topic blijven als je hem nog niet hebt gezien én niet gespoilert wil wordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
fijn dat je alles even bij elkaar spoilert! Scheelt weer kijken
Nee, ik ook niet...quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:46 schreef capital_P het volgende:
ik kan em niet in HD vinden. Anderen wel?
Dat met die schoenen verklaart trouwens wel weer een mysterie uit seizoen 1. In de visioenen (?) die Jack had van zijn vader had zijn vader witte schoenen aan. Nu weten we waaromquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:48 schreef Don_Gurgen het volgende:
"How can you read?"
"My mother taught me"
Met een significant probleem. Ben zijn moeder overleed bij zijn geboorte. Dus... gewoon een smart-ass antwoord of steekt er meer achter?
Daarnaast ook dat hele schoenen verhaal en dat John een proxy zal zijn... ook een heel vaag verhaal.
Je bedoelt doodskist, neem ik aan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef Jovatov het volgende:
Let vooral op de overeenkomsten tussen de flight 316 en 415
1. Er is een koffer aan boord (Locke -> Christian)
Inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef chansadres het volgende:
Ik vond hem juist een fantastische episode. Frank Lapidus die even ongeschoren een bezoekje brengt. De referenties naar de Pilot. Alles is gewoon geweldig aan deze ep. Dit seizoen is gewoon even goed of zelfs beter als season 1. Ben ik nu blij dat ik me jaren geleden door season 2 heb doorgeworsteld.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:48 schreef Don_Gurgen het volgende:
"How can you read?"
"My mother taught me"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef andre347 het volgende:
Mooie afleveringWeer lekker veel vragen en weinig antwoorden.
We zullen de komende afleveringen wel zien hoe iedereen op het vliegtuig is gekomenVorige aflevering jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef andre347 het volgende:
Niet echt spoiler, het lijkt me duidelijk dat nadat Locke het wiel nog eens een draai heeft gegeven ze terug in de Dharma tijd zijn geland. Daar zitten Jin/Sawyer/Daniel/kleine Charlotte nu bijna een jaar of drie. Vandaar dat Jin helemaal ingeburgerd is in Dharma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een hele goede!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:21 schreef husq het volgende:
Dus de O6 zijn in de Dharma tijd beland.
Zou het kunnen dat de rest van de mensen uit het vliegtuig gewoon in 2008 op het eiland beland zijn? In een eerdere flash is de groep Locke het verlaten kamp tegengekomen met de Ajira fles en de boten. Dan was het waarschijnlijk ook die nieuwe groep survivors die Locke, Sawyer enz. beschoten.
Lapidus zit ook in de Dharma-tijd, Daniel, Charlotte en Miles flits(t)en ten slotte ook gewoon mee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:29 schreef Dos37 het volgende:
Dat zou ik wel zielig vinden voor Lapidus
quote:
In principe 'flashen' ze niet meer aangezien Locke het wiel goed heeft gezet. Daarnaast hebben we Daniel al eerder in de Dharma tijd gezien en weten we dat hij kleine Charlotte nog gaat waarschuwen. Nu zien we Jin in Dharma-uniform en in een (werkende) Dharma-van rijden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef Jorwol het volgende:
Eén ding mensen, hoe komen jullie erbij dat we in de Dharma-tijd zijn? Jin heeft een zelfde wapen als Sawyer/Juliet bij zich hadden (M1A1 als ik het goed heb). Jin ziet er absoluut niet jonger uit ofzo...
Ok, ik geef toe dat het vaag is dat hij een nieuwe Dharma-van heeft en een Dharma-jumpsuit draagt, maar is dat niet gewoon een soort decoy ofzo voor wanneer ze in de dharmatijd terecht zouden komen? (ik zie in dat ik t vaag zeg, maar ik bedoel het zo: ze dragen dharma kleding voor het geval sawyer/jin/juliet/etc door een flash in de dharmatijd terecht zouden komen)
Of het is een beetje farfetched, maar goed, het is Lost, dus alles is mogelijk.
Ah ja, dat is veel logischer inderdaad, silly me. Zou wel erg vet zijn, dat hele Dharma Initiative vind ik het vetste aan Lostquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:03 schreef Jovatov het volgende:
[..]
In principe 'flashen' ze niet meer aangezien Locke het wiel goed heeft gezet. Daarnaast hebben we Daniel al eerder in de Dharma tijd gezien en weten we dat hij kleine Charlotte nog gaat waarschuwen. Nu zien we Jin in Dharma-uniform en in een (werkende) Dharma-van rijden.
De meest logische verklaring is dat na het stilzetten van het wiel ze zijn geflitst naar het Dharma-tijdperk. Daar zitten ze nu drie jaar en zodoende zijn Jin en Daniel volledig 'ondergedoken' bij Dharma.
Ik denk dat zoiets wel wordt uitgelegd in flashback. Het was immers behoorlijk vreemd dat Sayid en Hurley (die toch vast zat) ook in de plane zaten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef Ereinion het volgende:
Lekkere aflevering weer. Ik was wel verbaasd dat ze al weer zo snel op het eiland zijn, had verwacht dat we nog een paar afleveringen zouden krijgen waarin iedereen toch overtuigd moest worden dat hij op het vliegtuig moest gaan.
Ik vind dat ze dat wel goed gedaan hebben, want de off-island verhaallijn begon me steeds minder te boeien eigenlijk. Dus tof dat ze weer zo snel terug zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef Ereinion het volgende:
Lekkere aflevering weer. Ik was wel verbaasd dat ze al weer zo snel op het eiland zijn, had verwacht dat we nog een paar afleveringen zouden krijgen waarin iedereen toch overtuigd moest worden dat hij op het vliegtuig moest gaan.
Damn, hoe vetquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:51 schreef Malebolgia het volgende:
Uberbruutheid, die karakter-shuffle. Ook die head-tail section verdeling in het vliegtuig.
En volgende week ziet er ook extreem veelbelovend uit:
"Lost S05E07 The Life and Death of Jeremy Bentham"
W00t
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mevrouw Hawking zei ook dat niet ALLES exact hetzelfde hoeft te zijn. Dus 1 persoon meer of minder maakt me dan niet uit. Ik denk dat Sayid niet uit zichzelf gaat. Hij word getransporteerd. ik denk dat het eiland deze weg heeft uitgekozen voor hem. Hetzelfde waarom ik denk dat Charlie zich weer als verschijning zal toetreden aan Hurley. Maar wat Hurley roept is wel interessant: Hij schreeuwde dat Ben er niet bij hoort. En dat is correct. Dus ik vraag me af als Ben wel meeflitst. Dat zou betekenen dat hij op 2008 weer zal stranden op het eiland. En misschien is dit ook wel gebeurd met de vorige vlucht. 1 persoon die vloog mee van een Dharma verleden. Daarmee werd hij geflitst toen hij boven het eiland vloog waarna de oceanic vlucht crashte.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:10 schreef Ereinion het volgende:
Nou ja, ze moesten zoveel mogelijk de crash naspelen, in principe hoefde Aaron dus niet mee nee.
Dat vond ik wel een zwak deel van de aflevering. Ik hoop dat ze nog met een verklaring komen waarom ze de eerste crash nou eigenlijk moesten naspelen. Het klinkt nu een beetje als 'we willen alle karakters straks weer terug op het eiland hebben, we kunnen geen geloofwaardige verklaring bedenken waarom ze er allemaal willen zijn, dus we zeggen maar dat 'het eiland het wil''.
Die was uit het Sayid verhaal dacht ik. Misschien dat die Sayid uitgelvered werd aan irak ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Tenminste één van die passagiers gaan we nog terugzien. Die Arabische man die Jack condoleerde kwam mij iets te vaak in beeld om 'gewoon' een passagier te zijn.
jah beetje jammer idd.quote:
Ben je nou zo dom of doe je alsof?quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
fijn dat je alles even bij elkaar spoilert! Scheelt weer kijken
Ik zat te denken aan dit principe. Dat Frozen Donky Wheel. Toen ze aan het drillen waren met Daniel, ze konden er niet komen. De energie was te groot. Misschien net zo'n kracht wat tjernobyl veroorzaakte. En zei Sayid niet dat hij in the edge zo dik beton zag als met tjernobyl. De laatste tijd denk ik dat de hatch en die wheel met elkaar te maken hebben. Misschien moesten ze die knop blijven indrukken zodat er iets gebeurd met het frozen donkey wheel. Dus na die 108 minuten dat alles begint te trillen is gewoon een flash kwam. Als dat zo is, kwam dat eerste vliegtuig van Oceanic ook in een flash. En als er toevallig toen ook iemand vloog door die mirror met een eiland verleden (misschien wel opgespoort via dat mooie apparaatje van Mevrouw Hawkings), dan is hij misschien met de oceanic vlucht in het verleden getorpedeerd zoals Jack en Kate dat nu meemaken. Het eiland zou niet vernietigd worden als die knop niet werd ingeduwd, hij zou gewoon gevonden worden door Dharma of Whitmore, juist omdat dan het donkey wheel niet word gedraaid.. Door steeds het donkeywheel terug te draaien blijft het eiland in de tijd zweven. Dit is puur mijn gevoel maar het klinkt logisch voor mij...quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef Ereinion het volgende:
Klopt, het hoeft niet exact hetzelfde te zijn (kan ook niet natuurlijk, omdat Jin en de rest op het eiland zitten).
Die roep van Hurley interpreteerde ik anders, want Hurley heeft een grote angst/afkeer van Ben. Hij liet zichzelf immers zelfs door de politie gevangen nemen om bij Ben weg te zijn. Maar wat jij zegt kan ook zeker kloppen.
Ik sluit ook niet uit dat hier één of ander groot masterplan achter schuilt van Ben om terug te gaan naar het eiland en daar weer de baas te worden. Waarom zou hij immers het rad ronddraaien wetende dat hij van het eiland zou verdwijnen, en dat het eigenlijk Locke was die het rad moest draaien. Misschien deed Ben het wel om Locke te dwingen ook het eiland te verlaten, zodat Ben hem op het vaste land kon vermoorden (dus geen zelfmoord), waarna Ben als leider kan terugkeren naar het eiland :p
We weten trouwens waarom het vliegtuig de eerste keer crashte: Desmond was toen weg uit de hatch, waardoor de elektromagnetische spanning te groot werd en het vliegtuig dat er net over vloog neerkwam. Dat kan nu niet meer, want de hatch is vernietigd. Tenzij natuurlijk ze niet over het eiland in 2008 vliegen, maar over het eiland in 195x, waardoor de hatch er nog is. Zou misschien het 'incident' in de hatch waar in de orientation over gesproken wordt de oorzaak zijn van de crash van Ajira Airlines?![]()
edit![]()
*haphap*quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je alsof?
Zoals ik al zei, die hoort bij het martel verhaal van Sayid.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Darkzell het volgende:
Vette aflevering toch weer.
Ik ben wel benieuwd wat die andere passagier die Jack condoleerde nog voor rol gaat spelen want anders zou dat een vrij onzinnige scene zijn geweest, daarbij kwam hij nog een keer vlak voor de crash/flits iets te opvallend in beeld.
Nu is het alleen weer een week wachten helaas.
Die vent is nog niet eerder voorgekomen, zie Ceasarquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, die hoort bij het martel verhaal van Sayid.
Kan iemand dat even bevestigen of ontkrachten?
Lostpedia zegt daar (nog) niets over..quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, die hoort bij het martel verhaal van Sayid.
Kan iemand dat even bevestigen of ontkrachten?
Hij was ook degene die Mark Wahlberg martelde in Three Kingsquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:53 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, dan herken ik em uit een andere serie of film. Ik zit even te denken...
Traitor! daar ken ik em van. Goeie film trouwens
Ja, en hij niet alleen volgens mij. Er zijn nog wat andere survivors denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hij was ook degene die Mark Wahlberg martelde in Three Kings.
Maar Ceasar zal dus komende ep's nog wel een rol gaan spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Verhip ja! Helemaal niet aan gedacht. L'histoire se répète dus, niet alleen in het vliegveld met de imitatie van de eerste vlucht, maar ook met een nieuwe groep gestranden!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:21 schreef husq het volgende:
Dus de O6 zijn in de Dharma tijd beland.
In een eerdere flash is de groep Locke het verlaten kamp tegengekomen met de Ajira fles en de boten. Dan was het waarschijnlijk ook die nieuwe groep survivors die Locke, Sawyer enz. beschoten.
Kan ook nog inderdaad, ik dacht eigenlijk meteen aan een ‘nieuw avontuur’ in navolging van het oude avontuur (de Oddysee). Zeker door het herhalende karakter van alles en iedereen deze aflevering.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef chansadres het volgende:
Het viel me trouwens op dat Ben Ulysses aan het lezen was. Dat boek is een referentie naar Homer's Odyssey. En ene Penelope is daarin een belangrijk figuur. Zeker na die hele bloedige Ben vind ik het raar dat ze die titel zo duidelijk laten zien. Is het een soort hint, wie hij heeft vermoord? Hij heeft Widmore gezegd dat hij ooit haar dochter zou vermoorden, omdat hij Alex heeft vermoord (weet niet meer welke episode maar niet dit seizoen). En hij had het over een klusje wat hij moest klaren. En misschien wel een knok partijtje met onze brotha erbij?
Lijkt me ook dat hij op zoek ging naar Penny. Hij zegt namelijk tegen Jack "I made a promise to an old friend of mine" wat duidt op de scene met Widmore. En hij belt vanuit een haven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef chansadres het volgende:
Het viel me trouwens op dat Ben Ulysses aan het lezen was. Dat boek is een referentie naar Homer's Odyssey. En ene Penelope is daarin een belangrijk figuur. Zeker na die hele bloedige Ben vind ik het raar dat ze die titel zo duidelijk laten zien. Is het een soort hint, wie hij heeft vermoord? Hij heeft Widmore gezegd dat hij ooit haar dochter zou vermoorden, omdat hij Alex heeft vermoord (weet niet meer welke episode maar niet dit seizoen). En hij had het over een klusje wat hij moest klaren. En misschien wel een knok partijtje met onze brotha erbij?
Het is net BSGquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verhip ja! Helemaal niet aan gedacht. L'histoire se répète dus, niet alleen in het vliegveld met de imitatie van de eerste vlucht, maar ook met een nieuwe groep gestranden!
Is gewoon reclame voor de nieuwste single van Franz Ferdinandquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef chansadres het volgende:
ik ben nog niet thuis maar ik ga als die er dan nog steeds niet is echt speciaal wachten ik wil het namelijk graag zien aangezien heroes de laatste tijd ook floptquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik wacht nog op de HD versie, die wordt momenteel geupload.
Dat kwam toch gewoon doordat Hatch ontplofte/implodeerde/hoejehetookwilnoemen. Lijkt me iig geen tijdsflashsquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
De flash aan het eind van seizoen twee, zou dat ook een tijdsflash geweest zijn? Of is dat al ergens verklaard?
Niet alleen dat. ABC probeert te smokkelen met de kijkcijfers door Lost een paar minuten langer uit te zenden ipv stipt om 10 uur te eindigen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef DaFrenk het volgende:
Damn, nog geen HD versie?Gaat wel moeilijk dit seizoen zeg, allemaal vanwege die frameskipping door ABC?
Jin in het heden? In een gloednieuw Dharma-outfit en Dharma-van? Nah. Hij is gewoon terug in de tijd gegaan denk ik, misschien wel na de ontploffing van de boot.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:06 schreef northernlight81 het volgende:
Mooie aflevering wel. Is de eerste aflevering met haast geen beelden van het eiland die leuk is denk ik.
Er zullen nog wel genoeg flashbacks komen waarom Sayid en Hurley mee zijn gegaan en wat er gebeurt is met Ben, waardoor hij gewond was. Ze zitten nu ook niet meer in het verleden, anders was Jin niet 1 van de andere. Daardoor zal Locke er nu niet levend zijn.
Dat het vliegtuig er misschien niet is kan te maken hebben met de tijdsprong die ze maken.
maar laten we hopen dat volgende week net zo goed wordtkheb wel genoten van deze ep.
Feyenoord Rotterdam
Ik had nog bijna gelijk ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Iets zegt mij dat het eerste shot van seizoen 1 ook nog terug komt...wat deed Jack helemaal in de jungle ipv op het strand en dat ding rechts, is dat niet de stok van Ben?
Het zal wel niets zijn, aangezien Jack in het vliegtuig dezelfde kleding aanheeft als daar, maarja het blijft lost
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:51 schreef Malebolgia het volgende:
"Lost S05E07 The Life and Death of Jeremy Bentham"
[ Bericht 9% gewijzigd door tralalala op 19-02-2009 19:09:48 ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef tralalala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Alles alles hetzelfde gaat verlopen als de eerste vlucht, zal de kist wel weer leeg zijn er John rond gaan lopen. De vraag is natuurlijk of Christian en John echt leven of geestachtige dingen zijn die af en toe uit de bosjes komen en weer net zo snel verdwijnen... Evenals Claire???quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:39 schreef OmeCo het volgende:maar, als Locke alleen dood is gegaan zodat ze terug naar het eiland zouden kunnen zou ik serieus te slecht vinden, khoop dat ie weer 'terug' komt net als Jack z'n pa, hij moet iig terug komen!!!
![]()
Ze heeft er verder weinig mee te maken denk, ze houdt alleen een lijk in de vriezerquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Frenkel het volgende:
wat heeft die slagersvrouw met hun te maken?!
En waarom ken ze dr Jack al??
Verder hoop ik volgende week weer wat meer 'aktie' !
Waar is jouw avatar van ?quote:
Kan het nergens vindenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:49 schreef Shrien het volgende:
[..]
Waar is jouw avatar van ?Evil Robijn beer ?
![]()
![]()
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet ik die Marokkaan ergens van kennen (op 't vliegveld & in 't vliegtuig)?
Nee zie Caesarquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet ik die Marokkaan ergens van kennen (op 't vliegveld & in 't vliegtuig)?
Ja, en Sleeper Cell (serie) en Traitor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
zat die gast ook niet in the three kings ?
Voor mijn gevoel komen daar juist meer antwoorden heur. Het verhaal van John Locke/Jeremy Benthem (of een gedeelte ervan)quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Palomar het volgende:
Coole ep. Benieuwd naar de volgende. Alleen zullen daarin weer geen antwoorden komen, maar slechts meer vragen
Bron.quote:He's the first French actor who had play A lead character in Lost TV series (Caesar - Season 5).
Ik vond de hele aflevering redelijk zwak moet ik zeggen. 10 vragen extra, maybe 1 die er beantwoord is. Dacht dat er antwoorden kwamen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:10 schreef Ereinion het volgende:
Nou ja, ze moesten zoveel mogelijk de crash naspelen, in principe hoefde Aaron dus niet mee nee.
Dat vond ik wel een zwak deel van de aflevering. Ik hoop dat ze nog met een verklaring komen waarom ze de eerste crash nou eigenlijk moesten naspelen. Het klinkt nu een beetje als 'we willen alle karakters straks weer terug op het eiland hebben, we kunnen geen geloofwaardige verklaring bedenken waarom ze er allemaal willen zijn, dus we zeggen maar dat 'het eiland het wil''.
Ach, die vragen die je daar stelt worden de komende weken echt wel beantwoord. De enige vragen die echt elke keer blijven staan, zijn de elementaire dingen zoals wat het eiland is. Maar die vragen worden echt niet beantwoord voor de laatste aflevering.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik vond de hele aflevering redelijk zwak moet ik zeggen. 10 vragen extra, maybe 1 die er beantwoord is. Dacht dat er antwoorden kwamen?
Hoe weet Hurley ineens toch dat hij in het vliegtuig moet zitten? En hoe kan het dat hij niet meer in de bak zit?
En door wie is Ben in elkaar geslagen?
Sorry, maar wat mij betreft mogen er wel eens wat antwoorden komen want het wordt alleen maar vagen. Wat is het eiland nou precies en wat wil het met hen.
quote:
De advocaat van Ben zei toch dat hij waarschijnlijk de volgende dag nog vrij kwam ivm gebrek aan bewijs.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
En hoe kan het dat hij niet meer in de bak zit?
Dat werd toch allang in de vorige aflevering genoemd? Dat de dude buiten Hurley's ziekenhuis al dood bleek te zijn vóórdat Hurley uberhaupt ontsnapte?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef SnuggLe het volgende:
Hoe weet Hurley ineens toch dat hij in het vliegtuig moet zitten? En hoe kan het dat hij niet meer in de bak zit?
Sayid is wel opgepakt, dus het lijkt me dat hij nu de verdachte is voor die zaak en niet Hurley.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat werd toch allang in de vorige aflevering genoemd? Dat de dude buiten Hurley's ziekenhuis al dood bleek te zijn vóórdat Hurley uberhaupt ontsnapte?
Niet dat ik me kan herinneren hoe hij vrijgepleit werd wat betreft de foto waar hij het pistool vasthield terwijl hij boven het lijk stond, maar toch...
Ben zei dat hij een belofte aan een oude vriend moest invullen. "Just one loose end I have to tie up."quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
En door wie is Ben in elkaar geslagen?
In sleeper cell was hij een terroristquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
speelde hij daar ook de bad guy?
Nou, als ze in de volgende aflevering alles gaan verklaren is de spanning totaal weg en onverwachte plotwendingen kunnen we dan ook wel vergeten. Het hoort gewoon bij Lost, dat onwetende. We komen heus wel alle antwoorden te weten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef SnuggLe het volgende:
Sorry, maar wat mij betreft mogen er wel eens wat antwoorden komen want het wordt alleen maar vagen. Wat is het eiland nou precies en wat wil het met hen.
Heb je de vorige afleveringen gemist? Jin was met de rest door de tijd aan het springen. Lijkt me duidelijk dat die groep (Dus ook Sawyer en Juliet enzovoorts) vast zijn komen te zitten in de Dharma tijd, en dat in ieder geval Jin, maar mogelijk ook de anderen toen Dharma geïnfiltreerd hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Jin in het heden? In een gloednieuw Dharma-outfit en Dharma-van? Nah. Hij is gewoon terug in de tijd gegaan denk ik, misschien wel na de ontploffing van de boot.
Verklaart misschien ook wel dat z'n Engels een stuk beter is dan voorheen
Beste quote uit de ep jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:15 schreef Tim86 het volgende:
"Wait a second..we're not going to Guam are we?"
![]()
![]()
Dat zeg ik?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:38 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Heb je de vorige afleveringen gemist? Jin was met de rest door de tijd aan het springen. Lijkt me duidelijk dat die groep (Dus ook Sawyer en Juliet enzovoorts) vast zijn komen te zitten in de Dharma tijd, en dat in ieder geval Jin, maar mogelijk ook de anderen toen Dharma geïnfiltreerd hebben.
Hij en misschien de anderen werken nu dus al 3 jaar voor Dharma, het leuke is wel dat Jin dan waarschijnlijk nog veel beter Engels spreekt.
Maar je zegt het alsof je niet gezien hebt wat er na de ontploffing van de boot met Jin was gebeurd...quote:
quote:I think ben went to kill penny but before he got there his car hit a deer and he got bloody by cleaning it off in time to catch ajira flight 316
omdat jij ouderwetse zooi gebruikt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:56 schreef Wheelgunner het volgende:
En waarom hebben veel van jullie ze altijd zo snel binnen? Bij mij gaat het altijd zo stervens langzaam met die jeweetwels...
Echt ontzettend irritant, mijn verbinding zou snel genoeg moeten zijn, maar met torrents...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
omdat jij ouderwetse zooi gebruikt?
ik heb de 720 binnen 7 minuten ofzo en de normale van 300 mb binne 2.5
Die was er wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:13 schreef EvilMarc het volgende:
*mompelt iets over dat de 720p er niet is/was![]()
Die nieuwe kerel mag ik niet btw.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Echt ontzettend irritant, mijn verbinding zou snel genoeg moeten zijn, maar met torrents nieuwsgroepen
die snap ik nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
You Wanna Know How Kate Likes Her Coffee? With Sawyer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |