abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66235887
Uberbruutheid, die karakter-shuffle. Ook die head-tail section verdeling in het vliegtuig.
En volgende week ziet er ook extreem veelbelovend uit:

"Lost S05E07 The Life and Death of Jeremy Bentham"

W00t
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_66235933
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef Ereinion het volgende:
Lekkere aflevering weer. Ik was wel verbaasd dat ze al weer zo snel op het eiland zijn, had verwacht dat we nog een paar afleveringen zouden krijgen waarin iedereen toch overtuigd moest worden dat hij op het vliegtuig moest gaan.
Ik denk dat zoiets wel wordt uitgelegd in flashback. Het was immers behoorlijk vreemd dat Sayid en Hurley (die toch vast zat) ook in de plane zaten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_66236543
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef Ereinion het volgende:
Lekkere aflevering weer. Ik was wel verbaasd dat ze al weer zo snel op het eiland zijn, had verwacht dat we nog een paar afleveringen zouden krijgen waarin iedereen toch overtuigd moest worden dat hij op het vliegtuig moest gaan.
Ik vind dat ze dat wel goed gedaan hebben, want de off-island verhaallijn begon me steeds minder te boeien eigenlijk. Dus tof dat ze weer zo snel terug zijn.

Ennem, waar is Aaron? Of hoefde hij niet per se terug omdat hij niet 'letterlijk' in het vliegtuig zat toen ze neerstortten?
pi_66236743
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:51 schreef Malebolgia het volgende:
Uberbruutheid, die karakter-shuffle. Ook die head-tail section verdeling in het vliegtuig.
En volgende week ziet er ook extreem veelbelovend uit:

W00t
Damn, hoe vet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:10:21 #205
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_66236763
Wel tof dat Sayid ook onder begeleiding in het vliegtuig zat Hurley met z'n gitaar, natuurlijk gericht aan z'n eiland-buddy Charlie!

En Frank Lapidus zonder sik Hopen dat hij nog leeft op het eiland, al lijkt dat niet het geval
pi_66236798
Nou ja, ze moesten zoveel mogelijk de crash naspelen, in principe hoefde Aaron dus niet mee nee.

Dat vond ik wel een zwak deel van de aflevering. Ik hoop dat ze nog met een verklaring komen waarom ze de eerste crash nou eigenlijk moesten naspelen. Het klinkt nu een beetje als 'we willen alle karakters straks weer terug op het eiland hebben, we kunnen geen geloofwaardige verklaring bedenken waarom ze er allemaal willen zijn, dus we zeggen maar dat 'het eiland het wil''.
pi_66237320
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:10 schreef Ereinion het volgende:
Nou ja, ze moesten zoveel mogelijk de crash naspelen, in principe hoefde Aaron dus niet mee nee.

Dat vond ik wel een zwak deel van de aflevering. Ik hoop dat ze nog met een verklaring komen waarom ze de eerste crash nou eigenlijk moesten naspelen. Het klinkt nu een beetje als 'we willen alle karakters straks weer terug op het eiland hebben, we kunnen geen geloofwaardige verklaring bedenken waarom ze er allemaal willen zijn, dus we zeggen maar dat 'het eiland het wil''.
Mevrouw Hawking zei ook dat niet ALLES exact hetzelfde hoeft te zijn. Dus 1 persoon meer of minder maakt me dan niet uit. Ik denk dat Sayid niet uit zichzelf gaat. Hij word getransporteerd. ik denk dat het eiland deze weg heeft uitgekozen voor hem. Hetzelfde waarom ik denk dat Charlie zich weer als verschijning zal toetreden aan Hurley. Maar wat Hurley roept is wel interessant: Hij schreeuwde dat Ben er niet bij hoort. En dat is correct. Dus ik vraag me af als Ben wel meeflitst. Dat zou betekenen dat hij op 2008 weer zal stranden op het eiland. En misschien is dit ook wel gebeurd met de vorige vlucht. 1 persoon die vloog mee van een Dharma verleden. Daarmee werd hij geflitst toen hij boven het eiland vloog waarna de oceanic vlucht crashte.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:35:17 #208
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66237920
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Tenminste één van die passagiers gaan we nog terugzien. Die Arabische man die Jack condoleerde kwam mij iets te vaak in beeld om 'gewoon' een passagier te zijn.
Die was uit het Sayid verhaal dacht ik. Misschien dat die Sayid uitgelvered werd aan irak ofzo?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:37:28 #209
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66238000
Aardige vrouw trouwens, die moeder van Faraday
pi_66238022
Klopt, het hoeft niet exact hetzelfde te zijn (kan ook niet natuurlijk, omdat Jin en de rest op het eiland zitten).

Die roep van Hurley interpreteerde ik anders, want Hurley heeft een grote angst/afkeer van Ben. Hij liet zichzelf immers zelfs door de politie gevangen nemen om bij Ben weg te zijn. Maar wat jij zegt kan ook zeker kloppen.

Ik sluit ook niet uit dat hier één of ander groot masterplan achter schuilt van Ben om terug te gaan naar het eiland en daar weer de baas te worden. Waarom zou hij immers het rad ronddraaien wetende dat hij van het eiland zou verdwijnen, en dat het eigenlijk Locke was die het rad moest draaien. Misschien deed Ben het wel om Locke te dwingen ook het eiland te verlaten, zodat Ben hem op het vaste land kon vermoorden (dus geen zelfmoord), waarna Ben als leider kan terugkeren naar het eiland :p

We weten trouwens waarom het vliegtuig de eerste keer crashte: Desmond was toen weg uit de hatch, waardoor de elektromagnetische spanning te groot werd en het vliegtuig dat er net over vloog neerkwam. Dat kan nu niet meer, want de hatch is vernietigd. Tenzij natuurlijk ze niet over het eiland in 2008 vliegen, maar over het eiland in 195x, waardoor de hatch er nog is. Zou misschien het 'incident' in de hatch waar in de orientation over gesproken wordt de oorzaak zijn van de crash van Ajira Airlines?

edit

[ Bericht 4% gewijzigd door Ereinion op 19-02-2009 14:53:55 (in vervolg even nadenken voor ik iets opschrijf ) ]
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:49:33 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66238375
Hedge
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:54:26 #212
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66238532
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef Harajuku. het volgende:
Hedge
jah beetje jammer idd.

En Lapidus: 'We're not going to Guam, are we...'
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:57:29 #213
67174 Dos37
Come on Twente
pi_66238648
Wat een gedoe trouwens dat er steeds geen 720 release is
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:03:53 #214
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66238879
Zeer goede aflevering weer . Wil doorkijken .
2000 light years from home
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:08:44 #215
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66239053
Goede aflevering.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:11:17 #216
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66239166
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 07:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
fijn dat je alles even bij elkaar spoilert! Scheelt weer kijken
Ben je nou zo dom of doe je alsof?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66239410
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef Ereinion het volgende:
Klopt, het hoeft niet exact hetzelfde te zijn (kan ook niet natuurlijk, omdat Jin en de rest op het eiland zitten).

Die roep van Hurley interpreteerde ik anders, want Hurley heeft een grote angst/afkeer van Ben. Hij liet zichzelf immers zelfs door de politie gevangen nemen om bij Ben weg te zijn. Maar wat jij zegt kan ook zeker kloppen.

Ik sluit ook niet uit dat hier één of ander groot masterplan achter schuilt van Ben om terug te gaan naar het eiland en daar weer de baas te worden. Waarom zou hij immers het rad ronddraaien wetende dat hij van het eiland zou verdwijnen, en dat het eigenlijk Locke was die het rad moest draaien. Misschien deed Ben het wel om Locke te dwingen ook het eiland te verlaten, zodat Ben hem op het vaste land kon vermoorden (dus geen zelfmoord), waarna Ben als leider kan terugkeren naar het eiland :p

We weten trouwens waarom het vliegtuig de eerste keer crashte: Desmond was toen weg uit de hatch, waardoor de elektromagnetische spanning te groot werd en het vliegtuig dat er net over vloog neerkwam. Dat kan nu niet meer, want de hatch is vernietigd. Tenzij natuurlijk ze niet over het eiland in 2008 vliegen, maar over het eiland in 195x, waardoor de hatch er nog is. Zou misschien het 'incident' in de hatch waar in de orientation over gesproken wordt de oorzaak zijn van de crash van Ajira Airlines?

edit
Ik zat te denken aan dit principe. Dat Frozen Donky Wheel. Toen ze aan het drillen waren met Daniel, ze konden er niet komen. De energie was te groot. Misschien net zo'n kracht wat tjernobyl veroorzaakte. En zei Sayid niet dat hij in the edge zo dik beton zag als met tjernobyl. De laatste tijd denk ik dat de hatch en die wheel met elkaar te maken hebben. Misschien moesten ze die knop blijven indrukken zodat er iets gebeurd met het frozen donkey wheel. Dus na die 108 minuten dat alles begint te trillen is gewoon een flash kwam. Als dat zo is, kwam dat eerste vliegtuig van Oceanic ook in een flash. En als er toevallig toen ook iemand vloog door die mirror met een eiland verleden (misschien wel opgespoort via dat mooie apparaatje van Mevrouw Hawkings), dan is hij misschien met de oceanic vlucht in het verleden getorpedeerd zoals Jack en Kate dat nu meemaken. Het eiland zou niet vernietigd worden als die knop niet werd ingeduwd, hij zou gewoon gevonden worden door Dharma of Whitmore, juist omdat dan het donkey wheel niet word gedraaid.. Door steeds het donkeywheel terug te draaien blijft het eiland in de tijd zweven. Dit is puur mijn gevoel maar het klinkt logisch voor mij...

Ik begon spontaan taalfouten over te nemen Excuses taalpuristen!

[ Bericht 2% gewijzigd door chansadres op 19-02-2009 15:32:00 (Asjemenou) ]
Steppin out tonight
pi_66239484
Was weer geweldig .
Amen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:21:53 #219
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66239620
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:17 schreef chansadres het volgende:

[..]

hedge
Hatch.
pi_66240163
Vette aflevering toch weer.

Ik ben wel benieuwd wat die andere passagier die Jack condoleerde nog voor rol gaat spelen want anders zou dat een vrij onzinnige scene zijn geweest, daarbij kwam hij nog een keer vlak voor de crash/flits iets te opvallend in beeld.

Nu is het alleen weer een week wachten helaas.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 19 februari 2009 @ 15:46:01 #221
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_66240605
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom of doe je alsof?
*haphap*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:46:54 #222
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66240653
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Darkzell het volgende:
Vette aflevering toch weer.

Ik ben wel benieuwd wat die andere passagier die Jack condoleerde nog voor rol gaat spelen want anders zou dat een vrij onzinnige scene zijn geweest, daarbij kwam hij nog een keer vlak voor de crash/flits iets te opvallend in beeld.

Nu is het alleen weer een week wachten helaas.
Zoals ik al zei, die hoort bij het martel verhaal van Sayid.

Kan iemand dat even bevestigen of ontkrachten?
pi_66240793
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Die vent is nog niet eerder voorgekomen, zie Ceasar
pi_66240803
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Lostpedia zegt daar (nog) niets over..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:53:50 #225
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66240934
Hmm, dan herken ik em uit een andere serie of film. Ik zit even te denken...

Traitor! daar ken ik em van. Goeie film trouwens
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:58:19 #226
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66241100
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:53 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, dan herken ik em uit een andere serie of film. Ik zit even te denken...

Traitor! daar ken ik em van. Goeie film trouwens
Hij was ook degene die Mark Wahlberg martelde in Three Kings .

Maar Ceasar zal dus komende ep's nog wel een rol gaan spelen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_66241193
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:58 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Hij was ook degene die Mark Wahlberg martelde in Three Kings .

Maar Ceasar zal dus komende ep's nog wel een rol gaan spelen.
Ja, en hij niet alleen volgens mij. Er zijn nog wat andere survivors denk ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:01:35 #228
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66241223
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:21 schreef husq het volgende:
Dus de O6 zijn in de Dharma tijd beland.
In een eerdere flash is de groep Locke het verlaten kamp tegengekomen met de Ajira fles en de boten. Dan was het waarschijnlijk ook die nieuwe groep survivors die Locke, Sawyer enz. beschoten.
Verhip ja! Helemaal niet aan gedacht. L'histoire se répète dus, niet alleen in het vliegveld met de imitatie van de eerste vlucht, maar ook met een nieuwe groep gestranden!
Hoewel de aflevering niet het hoge tempo had van de vorige, heb ik me wel weer enorm vermaakt, ‘k ben ook erg benieuwd naar volgende week. Al hoop ik dat ze niet de komende aflevering teveel uit gaan wijden over de 48 uur voor de ‘crash’ van Sayid, Hurley, Sun, Ben en Kate. Anderzijds is het nu wel erg eenvoudig: allen zijn plotseling in het vliegtuig. Enige uitleg is daar wel op z'n plaats. Enfin, we zien wel.
pi_66241409
Het viel me trouwens op dat Ben Ulysses aan het lezen was. Dat boek is een referentie naar Homer's Odyssey. En ene Penelope is daarin een belangrijk figuur. Zeker na die hele bloedige Ben vind ik het raar dat ze die titel zo duidelijk laten zien. Is het een soort hint, wie hij heeft vermoord? Hij heeft Widmore gezegd dat hij ooit haar dochter zou vermoorden, omdat hij Alex heeft vermoord (weet niet meer welke episode maar niet dit seizoen). En hij had het over een klusje wat hij moest klaren. En misschien wel een knok partijtje met onze brotha erbij?
Steppin out tonight
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:14:27 #230
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66241712
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef chansadres het volgende:
Het viel me trouwens op dat Ben Ulysses aan het lezen was. Dat boek is een referentie naar Homer's Odyssey. En ene Penelope is daarin een belangrijk figuur. Zeker na die hele bloedige Ben vind ik het raar dat ze die titel zo duidelijk laten zien. Is het een soort hint, wie hij heeft vermoord? Hij heeft Widmore gezegd dat hij ooit haar dochter zou vermoorden, omdat hij Alex heeft vermoord (weet niet meer welke episode maar niet dit seizoen). En hij had het over een klusje wat hij moest klaren. En misschien wel een knok partijtje met onze brotha erbij?
Kan ook nog inderdaad, ik dacht eigenlijk meteen aan een ‘nieuw avontuur’ in navolging van het oude avontuur (de Oddysee). Zeker door het herhalende karakter van alles en iedereen deze aflevering.
pi_66241909
Ik heb die coördinaten die op 10:33 in beeld zijn (in dat boek die Eloise aan Jack geeft; 34.03N118.14W) ingetikt bij Google maps, kom ik midden in LA uit, wel opmerkelijk!

Edit: Vrij logisch, zijn coördinaten van route tussen LA en Guam

[ Bericht 33% gewijzigd door MaatjeTho op 19-02-2009 16:26:27 ]
pi_66242259
Ik wacht nog op de HD versie, die wordt momenteel geupload.
pi_66242263
quote:
Lijkt me ook dat hij op zoek ging naar Penny. Hij zegt namelijk tegen Jack "I made a promise to an old friend of mine" wat duidt op de scene met Widmore. En hij belt vanuit een haven.

Ik had trouwens sterk het idee dat Desmond door die slinger geraakt ging worden.

De tegenstelling wit - zwart kwam ook weer duidelijk terug met de schoenen -> Christian - Locke.
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:31:01 #234
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_66242357
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:01 schreef pfaf het volgende:

[..]

Verhip ja! Helemaal niet aan gedacht. L'histoire se répète dus, niet alleen in het vliegveld met de imitatie van de eerste vlucht, maar ook met een nieuwe groep gestranden!

Het is net BSG
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:31:05 #235
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66242360
quote:
Is gewoon reclame voor de nieuwste single van Franz Ferdinand .

[ Bericht 0% gewijzigd door Merkie op 19-02-2009 16:36:15 ]
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:35:43 #236
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_66242583
Cool trouwens, dat Hurley Y the Last Man leest
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:04:10 #237
194233 Friday12
Originele kloon
pi_66243680
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik wacht nog op de HD versie, die wordt momenteel geupload.
ik ben nog niet thuis maar ik ga als die er dan nog steeds niet is echt speciaal wachten ik wil het namelijk graag zien aangezien heroes de laatste tijd ook flopt
pi_66243766
Wat een sterk seizoen weer En wat een vragen
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:36:07 #239
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_66244854
De flash aan het eind van seizoen twee, zou dat ook een tijdsflash geweest zijn? Of is dat al ergens verklaard?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:43:46 #240
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_66245142
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
De flash aan het eind van seizoen twee, zou dat ook een tijdsflash geweest zijn? Of is dat al ergens verklaard?
Dat kwam toch gewoon doordat Hatch ontplofte/implodeerde/hoejehetookwilnoemen. Lijkt me iig geen tijdsflashs
pi_66245484
Damn, nog geen HD versie? Gaat wel moeilijk dit seizoen zeg, allemaal vanwege die frameskipping door ABC?

Dan maar even de low-res downloaden
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_66245833
Mooie aflevering wel. Is de eerste aflevering met haast geen beelden van het eiland die leuk is denk ik.
Er zullen nog wel genoeg flashbacks komen waarom Sayid en Hurley mee zijn gegaan en wat er gebeurt is met Ben, waardoor hij gewond was. Ze zitten nu ook niet meer in het verleden, anders was Jin niet 1 van de andere. Daardoor zal Locke er nu niet levend zijn.
Dat het vliegtuig er misschien niet is kan te maken hebben met de tijdsprong die ze maken.
pi_66245946
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef DaFrenk het volgende:
Damn, nog geen HD versie? Gaat wel moeilijk dit seizoen zeg, allemaal vanwege die frameskipping door ABC?
Niet alleen dat. ABC probeert te smokkelen met de kijkcijfers door Lost een paar minuten langer uit te zenden ipv stipt om 10 uur te eindigen.

Die kijkers die dan nog Lost kijken (iedereen natuurlijk) worden dan bij het volgende programma opgeteld, waardoor ze de advertentieprijzen in het half uur na Lost omhoog kunnen gooien.

Men begint echter meteen om 10.00 met encoden om eerste te zijn en missen derhalve de laatste paar minuten. Dat was iig de reden dat het vorige week zo lang duurde.
pi_66246317
Helaas geen HD inderdaad, wel weer toffe aflevering
pi_66246734
mooie TT: "How can you read? My mother taught me."
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:37:16 #246
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_66246927
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:06 schreef northernlight81 het volgende:
Mooie aflevering wel. Is de eerste aflevering met haast geen beelden van het eiland die leuk is denk ik.
Er zullen nog wel genoeg flashbacks komen waarom Sayid en Hurley mee zijn gegaan en wat er gebeurt is met Ben, waardoor hij gewond was. Ze zitten nu ook niet meer in het verleden, anders was Jin niet 1 van de andere. Daardoor zal Locke er nu niet levend zijn.
Dat het vliegtuig er misschien niet is kan te maken hebben met de tijdsprong die ze maken.
Jin in het heden? In een gloednieuw Dharma-outfit en Dharma-van? Nah. Hij is gewoon terug in de tijd gegaan denk ik, misschien wel na de ontploffing van de boot.

Verklaart misschien ook wel dat z'n Engels een stuk beter is dan voorheen
pi_66246992
maar, als Locke alleen dood is gegaan zodat ze terug naar het eiland zouden kunnen zou ik serieus te slecht vinden, khoop dat ie weer 'terug' komt net als Jack z'n pa, hij moet iig terug komen!!!

Kvraag me ook af wat der met Aaron gebeurd is.. Kate werd er iig behoorlijk geil van, meteen ff 't bed in met ome Jack.

't zou wel vet zijn als de rest van die overlevenden in 2008 op 't eiland stranden en de 06 rond dharma tijd (meer te weten komen over dharma en haar bedoelingen )

game:
SPOILER

maar laten we hopen dat volgende week net zo goed wordt kheb wel genoten van deze ep.
Feyenoord Rotterdam
pi_66247847
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Iets zegt mij dat het eerste shot van seizoen 1 ook nog terug komt...wat deed Jack helemaal in de jungle ipv op het strand en dat ding rechts, is dat niet de stok van Ben?

Het zal wel niets zijn, aangezien Jack in het vliegtuig dezelfde kleding aanheeft als daar, maarja het blijft lost
Ik had nog bijna gelijk ook

Theorie van chansadres klinkt best wel logisch btw.
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:51 schreef Malebolgia het volgende:

SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door tralalala op 19-02-2009 19:09:48 ]
pi_66249476
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef tralalala het volgende:
SPOILER
SPOILER
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:41:05 #250
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66249486
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:39 schreef OmeCo het volgende:
maar, als Locke alleen dood is gegaan zodat ze terug naar het eiland zouden kunnen zou ik serieus te slecht vinden, khoop dat ie weer 'terug' komt net als Jack z'n pa, hij moet iig terug komen!!!
Alles alles hetzelfde gaat verlopen als de eerste vlucht, zal de kist wel weer leeg zijn er John rond gaan lopen. De vraag is natuurlijk of Christian en John echt leven of geestachtige dingen zijn die af en toe uit de bosjes komen en weer net zo snel verdwijnen... Evenals Claire???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')