Kan ook nog inderdaad, ik dacht eigenlijk meteen aan een ‘nieuw avontuur’ in navolging van het oude avontuur (de Oddysee). Zeker door het herhalende karakter van alles en iedereen deze aflevering.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef chansadres het volgende:
Het viel me trouwens op dat Ben Ulysses aan het lezen was. Dat boek is een referentie naar Homer's Odyssey. En ene Penelope is daarin een belangrijk figuur. Zeker na die hele bloedige Ben vind ik het raar dat ze die titel zo duidelijk laten zien. Is het een soort hint, wie hij heeft vermoord? Hij heeft Widmore gezegd dat hij ooit haar dochter zou vermoorden, omdat hij Alex heeft vermoord (weet niet meer welke episode maar niet dit seizoen). En hij had het over een klusje wat hij moest klaren. En misschien wel een knok partijtje met onze brotha erbij?
Lijkt me ook dat hij op zoek ging naar Penny. Hij zegt namelijk tegen Jack "I made a promise to an old friend of mine" wat duidt op de scene met Widmore. En hij belt vanuit een haven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef chansadres het volgende:
Het viel me trouwens op dat Ben Ulysses aan het lezen was. Dat boek is een referentie naar Homer's Odyssey. En ene Penelope is daarin een belangrijk figuur. Zeker na die hele bloedige Ben vind ik het raar dat ze die titel zo duidelijk laten zien. Is het een soort hint, wie hij heeft vermoord? Hij heeft Widmore gezegd dat hij ooit haar dochter zou vermoorden, omdat hij Alex heeft vermoord (weet niet meer welke episode maar niet dit seizoen). En hij had het over een klusje wat hij moest klaren. En misschien wel een knok partijtje met onze brotha erbij?
Het is net BSGquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verhip ja! Helemaal niet aan gedacht. L'histoire se répète dus, niet alleen in het vliegveld met de imitatie van de eerste vlucht, maar ook met een nieuwe groep gestranden!
Is gewoon reclame voor de nieuwste single van Franz Ferdinandquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef chansadres het volgende:
ik ben nog niet thuis maar ik ga als die er dan nog steeds niet is echt speciaal wachten ik wil het namelijk graag zien aangezien heroes de laatste tijd ook floptquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik wacht nog op de HD versie, die wordt momenteel geupload.
Dat kwam toch gewoon doordat Hatch ontplofte/implodeerde/hoejehetookwilnoemen. Lijkt me iig geen tijdsflashsquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
De flash aan het eind van seizoen twee, zou dat ook een tijdsflash geweest zijn? Of is dat al ergens verklaard?
Niet alleen dat. ABC probeert te smokkelen met de kijkcijfers door Lost een paar minuten langer uit te zenden ipv stipt om 10 uur te eindigen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef DaFrenk het volgende:
Damn, nog geen HD versie?Gaat wel moeilijk dit seizoen zeg, allemaal vanwege die frameskipping door ABC?
Jin in het heden? In een gloednieuw Dharma-outfit en Dharma-van? Nah. Hij is gewoon terug in de tijd gegaan denk ik, misschien wel na de ontploffing van de boot.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:06 schreef northernlight81 het volgende:
Mooie aflevering wel. Is de eerste aflevering met haast geen beelden van het eiland die leuk is denk ik.
Er zullen nog wel genoeg flashbacks komen waarom Sayid en Hurley mee zijn gegaan en wat er gebeurt is met Ben, waardoor hij gewond was. Ze zitten nu ook niet meer in het verleden, anders was Jin niet 1 van de andere. Daardoor zal Locke er nu niet levend zijn.
Dat het vliegtuig er misschien niet is kan te maken hebben met de tijdsprong die ze maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar laten we hopen dat volgende week net zo goed wordtkheb wel genoten van deze ep.
Feyenoord Rotterdam
Ik had nog bijna gelijk ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Iets zegt mij dat het eerste shot van seizoen 1 ook nog terug komt...wat deed Jack helemaal in de jungle ipv op het strand en dat ding rechts, is dat niet de stok van Ben?
Het zal wel niets zijn, aangezien Jack in het vliegtuig dezelfde kleding aanheeft als daar, maarja het blijft lost
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:51 schreef Malebolgia het volgende:
"Lost S05E07 The Life and Death of Jeremy Bentham"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door tralalala op 19-02-2009 19:09:48 ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef tralalala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Alles alles hetzelfde gaat verlopen als de eerste vlucht, zal de kist wel weer leeg zijn er John rond gaan lopen. De vraag is natuurlijk of Christian en John echt leven of geestachtige dingen zijn die af en toe uit de bosjes komen en weer net zo snel verdwijnen... Evenals Claire???quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:39 schreef OmeCo het volgende:maar, als Locke alleen dood is gegaan zodat ze terug naar het eiland zouden kunnen zou ik serieus te slecht vinden, khoop dat ie weer 'terug' komt net als Jack z'n pa, hij moet iig terug komen!!!
![]()
Ze heeft er verder weinig mee te maken denk, ze houdt alleen een lijk in de vriezerquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Frenkel het volgende:
wat heeft die slagersvrouw met hun te maken?!
En waarom ken ze dr Jack al??
Verder hoop ik volgende week weer wat meer 'aktie' !
Waar is jouw avatar van ?quote:
Kan het nergens vindenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:49 schreef Shrien het volgende:
[..]
Waar is jouw avatar van ?Evil Robijn beer ?
![]()
![]()
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet ik die Marokkaan ergens van kennen (op 't vliegveld & in 't vliegtuig)?
Nee zie Caesarquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet ik die Marokkaan ergens van kennen (op 't vliegveld & in 't vliegtuig)?
Ja, en Sleeper Cell (serie) en Traitor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
zat die gast ook niet in the three kings ?
Voor mijn gevoel komen daar juist meer antwoorden heur. Het verhaal van John Locke/Jeremy Benthem (of een gedeelte ervan)quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Palomar het volgende:
Coole ep. Benieuwd naar de volgende. Alleen zullen daarin weer geen antwoorden komen, maar slechts meer vragen
Bron.quote:He's the first French actor who had play A lead character in Lost TV series (Caesar - Season 5).
Ik vond de hele aflevering redelijk zwak moet ik zeggen. 10 vragen extra, maybe 1 die er beantwoord is. Dacht dat er antwoorden kwamen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:10 schreef Ereinion het volgende:
Nou ja, ze moesten zoveel mogelijk de crash naspelen, in principe hoefde Aaron dus niet mee nee.
Dat vond ik wel een zwak deel van de aflevering. Ik hoop dat ze nog met een verklaring komen waarom ze de eerste crash nou eigenlijk moesten naspelen. Het klinkt nu een beetje als 'we willen alle karakters straks weer terug op het eiland hebben, we kunnen geen geloofwaardige verklaring bedenken waarom ze er allemaal willen zijn, dus we zeggen maar dat 'het eiland het wil''.
Ach, die vragen die je daar stelt worden de komende weken echt wel beantwoord. De enige vragen die echt elke keer blijven staan, zijn de elementaire dingen zoals wat het eiland is. Maar die vragen worden echt niet beantwoord voor de laatste aflevering.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik vond de hele aflevering redelijk zwak moet ik zeggen. 10 vragen extra, maybe 1 die er beantwoord is. Dacht dat er antwoorden kwamen?
Hoe weet Hurley ineens toch dat hij in het vliegtuig moet zitten? En hoe kan het dat hij niet meer in de bak zit?
En door wie is Ben in elkaar geslagen?
Sorry, maar wat mij betreft mogen er wel eens wat antwoorden komen want het wordt alleen maar vagen. Wat is het eiland nou precies en wat wil het met hen.
quote:
De advocaat van Ben zei toch dat hij waarschijnlijk de volgende dag nog vrij kwam ivm gebrek aan bewijs.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
En hoe kan het dat hij niet meer in de bak zit?
Dat werd toch allang in de vorige aflevering genoemd? Dat de dude buiten Hurley's ziekenhuis al dood bleek te zijn vóórdat Hurley uberhaupt ontsnapte?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef SnuggLe het volgende:
Hoe weet Hurley ineens toch dat hij in het vliegtuig moet zitten? En hoe kan het dat hij niet meer in de bak zit?
Sayid is wel opgepakt, dus het lijkt me dat hij nu de verdachte is voor die zaak en niet Hurley.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat werd toch allang in de vorige aflevering genoemd? Dat de dude buiten Hurley's ziekenhuis al dood bleek te zijn vóórdat Hurley uberhaupt ontsnapte?
Niet dat ik me kan herinneren hoe hij vrijgepleit werd wat betreft de foto waar hij het pistool vasthield terwijl hij boven het lijk stond, maar toch...
Ben zei dat hij een belofte aan een oude vriend moest invullen. "Just one loose end I have to tie up."quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
En door wie is Ben in elkaar geslagen?
In sleeper cell was hij een terroristquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
speelde hij daar ook de bad guy?
Nou, als ze in de volgende aflevering alles gaan verklaren is de spanning totaal weg en onverwachte plotwendingen kunnen we dan ook wel vergeten. Het hoort gewoon bij Lost, dat onwetende. We komen heus wel alle antwoorden te weten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef SnuggLe het volgende:
Sorry, maar wat mij betreft mogen er wel eens wat antwoorden komen want het wordt alleen maar vagen. Wat is het eiland nou precies en wat wil het met hen.
Heb je de vorige afleveringen gemist? Jin was met de rest door de tijd aan het springen. Lijkt me duidelijk dat die groep (Dus ook Sawyer en Juliet enzovoorts) vast zijn komen te zitten in de Dharma tijd, en dat in ieder geval Jin, maar mogelijk ook de anderen toen Dharma geïnfiltreerd hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Jin in het heden? In een gloednieuw Dharma-outfit en Dharma-van? Nah. Hij is gewoon terug in de tijd gegaan denk ik, misschien wel na de ontploffing van de boot.
Verklaart misschien ook wel dat z'n Engels een stuk beter is dan voorheen
Beste quote uit de ep jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:15 schreef Tim86 het volgende:
"Wait a second..we're not going to Guam are we?"
![]()
![]()
Dat zeg ik?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:38 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Heb je de vorige afleveringen gemist? Jin was met de rest door de tijd aan het springen. Lijkt me duidelijk dat die groep (Dus ook Sawyer en Juliet enzovoorts) vast zijn komen te zitten in de Dharma tijd, en dat in ieder geval Jin, maar mogelijk ook de anderen toen Dharma geïnfiltreerd hebben.
Hij en misschien de anderen werken nu dus al 3 jaar voor Dharma, het leuke is wel dat Jin dan waarschijnlijk nog veel beter Engels spreekt.
Maar je zegt het alsof je niet gezien hebt wat er na de ontploffing van de boot met Jin was gebeurd...quote:
quote:I think ben went to kill penny but before he got there his car hit a deer and he got bloody by cleaning it off in time to catch ajira flight 316
omdat jij ouderwetse zooi gebruikt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:56 schreef Wheelgunner het volgende:
En waarom hebben veel van jullie ze altijd zo snel binnen? Bij mij gaat het altijd zo stervens langzaam met die jeweetwels...
Echt ontzettend irritant, mijn verbinding zou snel genoeg moeten zijn, maar met torrents...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
omdat jij ouderwetse zooi gebruikt?
ik heb de 720 binnen 7 minuten ofzo en de normale van 300 mb binne 2.5
Die was er wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:13 schreef EvilMarc het volgende:
*mompelt iets over dat de 720p er niet is/was![]()
Die nieuwe kerel mag ik niet btw.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Echt ontzettend irritant, mijn verbinding zou snel genoeg moeten zijn, maar met torrents nieuwsgroepen
die snap ik nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
You Wanna Know How Kate Likes Her Coffee? With Sawyer.
Jack wist nog hoe ze haar koffie wilde 's ochtends, maar zij wilde geen koffie drinken met Jack. Lovetriangle en zulksquote:
Hmm...daar ben ik wel heel benieuwd naar hoe dat zit!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben zei dat hij een belofte aan een oude vriend moest invullen. "Just one loose end I have to tie up."
Lijkt me nogal wiedes dat het om de belofte aan Charles ging en dat hij dus Penny nog even ging vermoorden, of dat in ieder geval heeft geprobeerd.!!! Hopelijk is het hem niet gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |