Die dingen moeten hier ook niet voor jan lul in spoilertags, dan horen ze al helemaal niet in de TT.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:40 schreef EvilMarc het volgende:
Het is waarschijnlijk geen spoiler als je de teaser niet hebt gezien (zoals ik). Maar het is alsnog vervelend om maar welke vorm van een spoiler te zien als je het niet wilt
Toffe beslissing dus
Met het verhaal niet moeilijk te raden hè. En begin er vooral wéér over johquote:Op zondag 15 februari 2009 00:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hmm, ik wel. Wat is de spoilerwaarde? Ja, ze gaan iets doen, duh....
Dus als iemand zegt "Hello Hurley" dan mag niet in de TT omdat mensen dan gaan weten dat iemand Hurley gaat begroeten?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die dingen moeten hier ook niet voor jan lul in spoilertags, dan horen ze al helemaal niet in de TT.
Hier een promo uit vorige deel, die ik niet gezien heb dus
http://spoilerslost.blogs(...)-and-screencaps.html
Alles uit sneakpeaks gaan achter spoilertags. Ik heb het niet verzonnen, maar ben het er wel mee eens. Dus ja, ook al zou het alleen Hello Hurley zijn, optieften.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus als iemand zegt "Hello Hurley" dan mag niet in de TT omdat mensen dan gaan weten dat iemand Hurley gaat begroeten?
Ach, laat maar zitten ook, nondiscussie![]()
Dank je. 14.gifquote:Op zondag 15 februari 2009 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de TT veranderd voor mensen die het nog niet gezien hebben
Ademen? Vissen voeren? Een sex-orgie?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met het verhaal niet moeilijk te raden hè. En begin er vooral wéér over joh
Ik hou van je.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef Friday12 het volgende:
tvp
en wat betekent je t'aime![]()
ik faalde nogal voor frans
Dat is meer falen in algemene kennis dan alleen Frans.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef Friday12 het volgende:
tvp
en wat betekent je t'aime![]()
ik faalde nogal voor frans
Jij bent de blauwe baasquote:Op zondag 15 februari 2009 01:00 schreef Harajuku. het volgende:
Prima johDoen we vanaf nu sneak peaks zonder spoiler.
Jij faalt meer in het begrijpen van simpele regels.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat is meer falen in algemene kennis dan alleen Frans.
Ja, lijkt me een prima regel. Of 'Hello Hurley' het daadwerkelijk verpest of niet, daar kan je over discussiëren. Of je die TT wel of niet had gekozen als je de promo wel of niet had gezien is echter gewoon feitelijk vast te stellen, en dan zit je altijd safe. Dus laten we gewoon die regel accepteren, dan is er nooit gezeik.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus als iemand zegt "Hello Hurley" dan mag niet in de TT omdat mensen dan gaan weten dat iemand Hurley gaat begroeten?
Ach, laat maar zitten ook, nondiscussie![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op zondag 15 februari 2009 01:50 schreef EvilMarc het volgende:
Zullen we het weer over Lost hebben?
Wie weet wanneer Erika's recap weer komt? Is dat altijd maandag?
Dat is al 93 delen zo, blijkbaar wel heel moeilijkquote:Op zondag 15 februari 2009 01:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een prima regel. Of 'Hello Hurley' het daadwerkelijk verpest of niet, daar kan je over discussiëren. Of je die TT wel of niet had gekozen als je de promo wel of niet had gezien is echter gewoon feitelijk vast te stellen, en dan zit je altijd safe. Dus laten we gewoon die regel accepteren, dan is er nooit gezeik.
Het is echt zo moeilijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |