quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dat zal ik zo eens kijkendenk dat het wel mooi is
Heb toch maar mijn haar in een lage staart gedaanis ook meteen iets bloter
Ik vind het echt een beetje gothicquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn haar moet ik nog doen en pumps zorgen ervoor dat mijn benen beter uitkomenmaar hier is een foto:
[ afbeelding ]
slim: het is valentijnsdag en geen begrafenisquote:
Je bént perfect slankquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
ben omgekleed en heb me even achter de pc van schoonouders gesetteld.. éven relaxen
zou het liefst een foto maken van mn outfit nu maar kan niet echt een camera vinden hier![]()
nieuwe vestje en de schoenen met hakken staan er namelijk echtonder en ik lijk wel perfect slank in deze outfit
ik zou hem bijna nooit meer uit doen, gewoon, omdat het mega-afkleedt
![]()
Gothic zo werd ik jarenlang genoemdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het echt een beetje gothicSorry! Heb je niet een leuk rood shirtje?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het echt een beetje gothicSorry! Heb je niet een leuk rood shirtje?
Het komt ook omdat je zwart haar hebt en vrij bleek bent. Heb je rode lipstick? Dan maak je het een beetje Paris-chicquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gothic zo werd ik jarenlang genoemddus kennelijk pas het wel bij me
En zoals ik zei heb andere dingen aangehad maar vond dit wel chique en volwassen(en sexy
maar dan vooral als het jasje uitgaat)
Ik zou voor de tong uitgestoken-variant gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:28 schreef Sugar het volgende:
En waarom boycot iedereen mijn Valentijnsoutfit?! Nou?!
Dat durf ik dan net weer nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Het komt ook omdat je zwart haar hebt en vrij bleek bent. Heb je rode lipstick? Dan maak je het een beetje Paris-chic
Dealquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil jij mijn Valentijn zijn dan?.
Maar nu gaan jullie naar het restaurant waar jullie eigenlijk naar toe zouden gaan en niet dat foute nachtrestaurant? Jammer hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:28 schreef Laureline het volgende:
Hoi en dagWij gaan zo uit eten op het Noordeinde om te vieren dat mijn meneer 10 jaar geleden voor het eerst naar mij toe kwam met een enorm chocoladehart (om mij te pesten vanwege Valentijn
), en toen 6 uur vastzat in een kapotte trein.
![]()
En ik maar telkens bellen naar het restaurant om ons tafeltje te behouden....toen hij eindelijk om 11 uur 's avonds aankwam konden we alleen nog maar naar een extreem fout nachtrestaurantMemories....
Goed ideequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Ook beter voor de optische beenlengte.
heul nie, maar ik heb wel foto'squote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bént perfect slank.
Ik ga zo eens koken. Onze film begint pas om 21:45.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
die dikkere panty (60denier) was psychisch: 'da's vast warmer dan 15 denier'quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
Staat mooi Mo! Misschien nog een iets dunnere denier panty maar eigenlijk vind ik het al super!!
volgens mij kan jij dequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:48 schreef Sugar het volgende:
En dankjulliewel voor de enthousiaste reacties (ook betreffende mijn tong).
't kan ook zeker wel, maar dan zou ik geen los haar meer doen, maar idd een staart of opsteken ofzo, zodat het wat minderquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Ik ben dol op zwart en zou dan ook de pumps zwart doen. Ook beter voor de optische beenlengte. Zo ik ga even mijn PMboeketreeks lezen!
Nou laat ik het zo zeggen 3 van de 4 die er vandaag waren zijn belangrijk voor me om div. redenen en om dan die ene niks te geven vond ik sneu vandaar 4quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:02 schreef conleche het volgende:
Ik zag net op de fiets naar huis een hele mooie jongen fietsen, met een grote bos rode rozen in zijn handen. Nu ben ik wat melancholiek.
ja, zeg, ik ken je toch niet? Dus hoe moet ik van 'diverse redenen' en 'beter' weten?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen 3 van de 4 die er vandaag waren zijn belangrijk voor me om div. redenen en om dan die ene niks te geven vond ik sneu vandaar 4maar noem het zo je wilt zij weten beter
k merk dat je honger hebtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, zeg, ik ken je toch niet? Dus hoe moet ik van 'diverse redenen' en 'beter' weten?
Rustig Mo, neem een pilletjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, zeg, ik ken je toch niet? Dus hoe moet ik van 'diverse redenen' en 'beter' weten?
als dat 't lekkerste is wel ja, maar ik hoop stiekem dat ze iets gezonds hebben wat ik ook mega-lekker vindquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:10 schreef kwakveense het volgende:
dan mag je vaanvond in t restarant gewoon de lekkere ongezonde keuze nemen mo!!
gewoon in de blender gooienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Mjn pasta is niet helemaal gaar. Maar als ik er maar genoeg tomaten en olijven bij frot gaat het wel
.
Had alles al op m'n bord gemieterd en geen zin om nieuwe pasta te maken.
Of een lekkere ongezonde hap bij Ella's huisjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
of een lijntje. Of nog beter een boterham
Jij begrijpt mequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of een lekkere ongezonde hap bij Ella's huisje![]()
.
Oeh je kunt escargots etenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
ah:
http://www.iens.nl/restaurant/nederland/restaurant.htms?r=15209
het is blijkbaar "Ellen"
Verrassingsmenu's eindigen altijd zo:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
de recensies zijn lovend
en ik las iets over een vier gangen verrassingsmenu![]()
*onthoudt*quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:18 schreef kwakveense het volgende:
ik HAAAAT het als ze vuurwerk op mn tafel zetten.
lief doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
O, het is vanavond geen Valentine's evening trouwens. Dat was gisteravond[/mierenneukmodus]
want?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:18 schreef kwakveense het volgende:
ik HAAAAT het als ze vuurwerk op mn tafel zetten.
= kinderachtig.quote:
nee, ik ben doodsbang voor vuur(werk)quote:
Handigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, ik ben doodsbang voor vuur(werk)
ik kan ook geen aanstekers aansteken.
en koudvuur bestaat niet!
Have funquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
ho!
we gaan!![]()
tot vanavond of morgen ofzo! fijne avond allen (en namiddag @ kwak! )
nope, alles elektrsch.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
HandigHopelijk hebben ze geen gasfornuis in de USA?
geen probleem! ik hou wel van kaarsen. maar ik wil geen vuur in de buurt van mn huid... dus geen aanstekers, en geen dingen waar vonken afvliegen...quote:
Ik word altijd heel panisch met een luciferquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:29 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nope, alles elektrsch.
lucifers durf ik wel hoor! daar zit t vuur niet pal naast je vinger...
maar vurwerk is eng wan tonvoorspelbaar. ik wil geen vonken vangen zeg maar...
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:32 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik word altijd heel panisch met een luciferHeb dan het idee dat het vlammetje in no time bij m'n vinger is en dan probeer ik alles maar zo snel mogelijk te doen => fail.
Wel vervelend, met nieuwjaar blijf je dus ook binnen?
hm lucifers blaas ik op tijd uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:32 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik word altijd heel panisch met een luciferHeb dan het idee dat het vlammetje in no time bij m'n vinger is en dan probeer ik alles maar zo snel mogelijk te doen => fail.
Wel vervelend, met nieuwjaar blijf je dus ook binnen?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Als ik kaarsjes aan steek neem ik 1 lucifer per kaarsje.
Mijn naaste kennissen, zeker die met kinderen, weten inmiddels wel dat ze met ballonnen uit de buurt moeten blijven. En zelfs de kinderen hebben de boodschap begrepenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:35 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm lucifers blaas ik op tijd uit.
als kind bleef ik binnen. nu niet meer. ik sta wel meestal met mn rug vrij dicht bij een muur/huis. en mensen de met steretjes te dichtbij komen weten inmiddles dat ik ze serieus gewoon een schop zou geven....ben niet heel panisch. maar ik wil NIET zo'n ding op mn tafel
Nja hij komt altijd nogal zwaar uit de was. Maar volgens mij is alleen de binnenkant van fleece, daar zal het wel aan liggen. Ik kijk nog wel eens een keer bij de Aldi als ze nog eens renkleding in de aanbieding hebben denk ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:33 schreef sigme het volgende:
Ik loop in een badstof vestje en als het echt koud / winderig is een dun jakje.
Mijn lief heeft een renjasje gekocht.
Als het echt regent ga ik niet / stel ik het uit, en de kledij kan wel tegen een beetje regen. Een fleece zou trouwens niet heel zwaar moeten worden van nattigheid; de vezels houden geen vocht vast.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heul nie, maar ik heb wel foto'slet op de hakken
Je bent een plaatje zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond je vent niet van
toen hij je zo zag?
Vandaag naar Maastricht geweest, was erg leukMaastricht is een mooie stad!
Nu eten besteld, Thais
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik loop in ski-ondergoed (quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:38 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Nja hij komt altijd nogal zwaar uit de was. Maar volgens mij is alleen de binnenkant van fleece, daar zal het wel aan liggen. Ik kijk nog wel eens een keer bij de Aldi als ze nog eens renkleding in de aanbieding hebben denk ik
Wat een luxequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb voor mezelf besloten dat er ab-so-luut niets meer af mag en er eventueel wel een kilotje bij, dus heb ik vanavond chips, chocolade, schuimpjes , stroopwafels en ijs op het menu staan
Ik bestel altijd bij Thailicious!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:06 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb honger. Ik wil m'n eten!
Ik hoop dat die lui van Thai Kitchen snel bezorgen
Ik weet uit ervaring dat Thai Kitchen wel lekker eten levert. Maar ik zal 'm onthouden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik bestel altijd bij Thailicious!
Probeer ik de volgende x Thai Kitchen!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat Thai Kitchen wel lekker eten levert. Maar ik zal 'm onthouden.
Ja en nu heb ik een uur geleden besteld en nu hebben ze nog niet geleverdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer ik de volgende x Thai Kitchen!
Omdat je een kutbaan hebt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:
weet iemand waarom ik thuis bijna nooit drink en op mn werk wel veel?
In mijn ogen juist niet zeker niet nu ik mn toets gehaald heb enzulks. Ben er vandaag ook paar uurtjes geweest om bij te leren enzoquote:
Dan om te vieren dat je een leuke baan hebtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
In mijn ogen juist niet zeker niet nu ik mn toets gehaald heb enzulks. Ben er vandaag ook paar uurtjes geweest om bij te leren enzo
Drink alleen water of thee opt werk daar vier je geen feest mee lijkt mequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan om te vieren dat je een leuke baan hebt
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Drink alleen water of thee opt werk daar vier je geen feest mee lijkt me
De laarzen vind ik mooi. Van die andere dingen kan ik niks zinnigs zeggen zonder vrouwspersoon erin.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had geen zin om alles te fotograferen dus ik heb van alles 1 ding uitgekozen en op de foto gezet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe dat ook. Als ik op een kantoor zit drink ik zo tien bekertjes water / thee op een dag. Thuis drink ik vrijwel niks.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Drink alleen water of thee opt werk daar vier je geen feest mee lijkt me
kan je me ook uitleggen waarom want ik schrok dr wel van eigenlijk toen ik dat besefte.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik doe dat ook. Als ik op een kantoor zit drink ik zo tien bekertjes water / thee op een dag. Thuis drink ik vrijwel niks.
Thanks, ergens na het weekend als ik er zin in heb wellichtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
De laarzen vind ik mooi. Van die andere dingen kan ik niks zinnigs zeggen zonder vrouwspersoon erin.
Ik had er niet eerder over nagedacht. Mijn ideeen:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kan je me ook uitleggen waarom want ik schrok dr wel van eigenlijk toen ik dat besefte.
Was het nog gelukt met de verf bij de grote schuur??quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Kaatje, superleuk dat je hier ook post!
Daar dacht zussie vandaag af en toe helaas anders over en dat vond ik wel heel erg moeilijk. Kostte me ook wel een traantje hier en daar. Ze voelt zich heel erg ellendig en reageert dat af en toe af op mij, hmpf. Toen ik er iets van zei liep ze kwaad de deur uit van het nieuwe huisje. Ze kwam wel weer terug gelukkig, maar het was wel een klote moment. En als ze dingen zegt als 'Denk je soms dat ik er zin in heb ofzo om hier straks in mijn eentje te zitten?' dan ontneemt het ook weer de lol van de muren die zo mooi geworden zijn na een dag hard werken zeg maar. Dammit. Ik weet gewoon niet hoe ik haar weer happy kan krijgenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys jij bent een toffe zus
We zijn voor de snelheid maar naar de Gamma geweest gister, daar hadden ze 10% korting op álles, dus dat was ook goed te doen qua prijs. Maar dat was alleen voor de benedenverdieping (omdat dat haast heeft ivm de vloer) en voor de bovenverdieping gaan we naar jouw adresje!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met de verf bij de grote schuur??
Van die kleren: heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In het kader van de vele aankopen heb ik mijn kledingkast uitgemest. Dan kom je tot de ontdekking dat je eigenlijk heel veel bezit maar altijd hetzelfde draagt
Nu ga ik naar de bios.
Eerst dit: ja, als de stukken niet te groot zijn kan je het zelf. Gewoon neerleggen, een dag laten liggen en er veel overheen lopen en dan bijsnijden met een stanleymes.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Misschien hebben jullie nog een ideetje hoe ik dit het beste aan kan pakken:
Als ik voor twee slaapkamertjes vloerbedekking nodig heb, ga je dan gewoon naar de Carpetland en laat je dat leggen ofzo? Of kunnen zulke niet al te grote stukken ook los liggen en kan je dat dan zelf?
Zelf leggen kan prima als je een beetje handig bent. De eerste keer dat ik vloerbedekking kreeg heb ik afgekeken hoe m'n vader het deed, de laatste 2 heb ik het zelf gelegd. Als ik tijd vind PM ik even wat handigheidjes. En met wat geluk vind je een coupon die past.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Misschien hebben jullie nog een ideetje hoe ik dit het beste aan kan pakken:
Als ik voor twee slaapkamertjes vloerbedekking nodig heb, ga je dan gewoon naar de Carpetland en laat je dat leggen ofzo? Of kunnen zulke niet al te grote stukken ook los liggen en kan je dat dan zelf?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:55 schreef mspoez het volgende:
Tink, je hebt toch niet ongezond gegeten??
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje:
O. 2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met jam
L (om 11 uur) . prei-knoldelderij-ham-kaasschotel uit de oven met aardappel + 3 bolletjes chocoladeijs
T. 6 schuimpjes en 4 dropjes + 1 sinaasappel
D. 2 boterhammen met kaas en leverworst en een plak ontbijtkoek
T. een hele makreel + 2 chocolaatjes
Niet persoonlijk opvatten, lieverd. Straks, als ze weer wat beter in haar vel zit en haar huisje klaar is, dan is ze je erg dankbaar. Zo moet je maar denkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar dacht zussie vandaag af en toe helaas anders over en dat vond ik wel heel erg moeilijk. Kostte me ook wel een traantje hier en daar. Ze voelt zich heel erg ellendig en reageert dat af en toe af op mij, hmpf. Toen ik er iets van zei liep ze kwaad de deur uit van het nieuwe huisje. Ze kwam wel weer terug gelukkig, maar het was wel een klote moment. En als ze dingen zegt als 'Denk je soms dat ik er zin in heb ofzo om hier straks in mijn eentje te zitten?' dan ontneemt het ook weer de lol van de muren die zo mooi geworden zijn na een dag hard werken zeg maar. Dammit. Ik weet gewoon niet hoe ik haar weer happy kan krijgen![]()
Nou, vraag je je dan niet af waarom ze komt omdat ze nog maar net meepost?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh en welkom, kaatjeAls je vanaf nu even enthousiast mee post, ben je tegen april ingeburgerd genoeg om mee te gaan meeten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Mwah. Ik vind het wel meevallen. het is niet een zak dropjes en geen bak B&J's en ontbijtkoek is altijd nog beter dan spritsen. Niet te streng zijn voor jezelf. Het is weekend!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[..]
Het vette kan ik nou niet bepaald gezond noemen (al valt er over de makreel nog te twisten, een hele makreel opeten is te gek voor woorden als tussendoortje)
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, vraag je je dan niet af waarom ze komt omdat ze nog maar net meepost?
Inmiddels ben ik een stukje socialer gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie toch nog ergens goed voor
.
Niet meer actief op Fok!
Idd vind ik ook. Als ik weer eens een slecht lijstje heb zal ik 'm wel postenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het wel meevallen. het is niet een zak dropjes en geen bak B&J's en ontbijtkoek is altijd nog beter dan spritsen. Niet te streng zijn voor jezelf. Het is weekend!
Wat je nog kan leren op een forumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik een stukje socialer gewordenZijn jullie toch nog ergens goed voor
.
Zo kan 'ie wel weer, ik ben makkelijk te beinvloeden en er staat een bak ijs in de fridge. Dus...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het wel meevallen. het is niet een zak dropjes en geen bak B&J's en ontbijtkoek is altijd nog beter dan spritsen. Niet te streng zijn voor jezelf. Het is weekend!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, vraag je je dan niet af waarom ze komt omdat ze nog maar net meepost?
Ik kom toch niet naar de meet. Ik ben niet zo meeterig. Daarbij ga ik de dag daarna op vakantie. Nah ja vakantie, we gaan twee nachtjes naar een hotel op Ameland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ennuh dank je wel allemaal. De drempel was groot, maar ben tot nu toch blij gepost te hebben hier. Net dat steuntje in de rug als ik toch wat wil snaaien.*poef* nu is het weg
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef mspoez het volgende:
[..]
Meet met de slankies is tof hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:07 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik kom toch niet naar de meet. Ik ben niet zo meeterig. Daarbij ga ik de dag daarna op vakantie. Nah ja vakantie, we gaan twee nachtjes naar een hotel op Ameland.
Ennuh dank je wel allemaal. De drempel was groot, maar ben tot nu toch blij gepost te hebben hier. Net dat steuntje in de rug als ik toch wat wil snaaien.
Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opetenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan me werkelijk niet voorstellen dat ik een hele zak dropjes of een hele bak B&J in één keer op zou eten.
Dat doe ik alleen bij bepaalde soorten koekjes, kleine -echte- magnums, chemische banaantjes, hele makrelen, gevulde wijnbladeren en tucjes
(en zo nog een paar dingen
)
Ik eet ze vooral graag in combinatie met bepaalde salmiakdropjes waarvan ik de naam niet meer weet. Qua smaak lijkt het op heksenhyl, maar ze zijn nog salmiakiger. De ultieme ranzigheid, maar wat is het lekker.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opeten
Bedoel je van die kleine snoepbanaantjes? Schuimpjes of met suiker? allebei erg lekker wmbquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opeten
Een BAK is niet goed. Loveli: herhaal mijn woorden: een BAK ijs leegeten is niet goed!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo kan 'ie wel weer, ik ben makkelijk te beinvloeden en er staat een bak ijs in de fridge. Dus...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik eet ze vooral graag in combinatie met bepaalde salmiakdropjes waarvan ik de naam niet meer weet. Qua smaak lijkt het op heksenhyl, maar ze zijn nog salmiakiger. De ultieme ranzigheid, maar wat is het lekker.
Ik vind ze allemaal lekker, maar vooral die van Haribo. De gesuikerde dusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je van die kleine snoepbanaantjes? Schuimpjes of met suiker? allebei erg lekker wmbmaar ik koop ze nooit. Mijn enige zonde wat snoep aan gaat is eigenlijk manna en dat koop ik ook maar een paar keer per jaar. En toch ben ik nog steeds niet überslank
.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
trollendrop bedoel je?
Dat is echt een enorme zwak van mij. Zo'n zak móet leeg
Ja die! De schuimpjes zijn oke, maar die met suiker zijn geweldig!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal lekker, maar vooral die van Haribo. De gesuikerde dus
Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor! Ik ben ook gewoon een enorme zoetekauw, altijd geweest ook. Ik denk ook dat ik dat nooit op zou kunnen gevenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
En toch hè, toch. Toch vind ik het diep in mijn hart eigenlijk onzin om zoveel troep te eten. Nu ik een halfjaar relatief gezond heb gegeten, ben ik daar helemaal aan gewend geraakt. En het voelt nu zo raar en vooral ongezond om weer zoveel te snoepen enzo. En eigenlijk ook onnodig. Wat ik het afgelopen half jaar heb gegeten smaakte toch ook prima? Ik miste het snoepen eigenlijk niet.
Met de kcal heb ik absoluut geen problemen, maar met wát ik eet eigenlijk wel![]()
Alleen is puur gezond eten eigenlijk ook onhaalbaar.
Ach, ik zeur weer. Laat maar.
We hebben dezelfde snoepsmaakquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja die! De schuimpjes zijn oke, maar die met suiker zijn geweldig!
ja hoi, ik zei dat eerder ook al hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Dankjewel DaD, ik hoop dat je gelijk krijgt
* TJDoornbos pakt de zak chips bij Vik uit de kastquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo naar Varg Feum kijken op Ketnet, een Noorse misdaadfilm. Het verhaal doet me een beetje denken aan A perfect murder en hij krijgt een 6,9, dus ik ben benieuwd
* Viking84 zak chips weer opbergt.
Eet maar lekker op hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos pakt de zak chips bij Vik uit de kast
Goeie instelling wmbquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Kweet het hoor Co, maar ze is gewoon in een slechte state of mind. Ze zit echt effe diep en ze heeft ook weinig anders om op af te reageren nu natuurlijkZe zit zichzelf ook erg in de weg. Ik ken het gevoel, maar zij heeft het momenteel nog ff tien keer zo erg. Dus ik probeer het me maar niet aan te trekken
Ja dus?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:20 schreef TJDoornbos het volgende:
heej muis dit is een topic waar je al geweest ben
Oh zoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je zei toch tot over 3 topics
Ik heb het ook gelezen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft iemand het artikel in de Volkskrant van vandaag gelezen? Dat artikel genaamd "Van recessie naar depressie"? Zeer interessant en tegelijkertijd zeer verontrustend. Want als de huidige crisis echt een kopie is van de crisis in de jaren '30 van de vorige eeuw, waar stevenen we dan op af?
Greysie, hoe voel je je nu?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Vik, zo is het precies ja inderdaad, zoals je zegt!
Muizie, dat komt omdat er mensen heul romantisch aan het Valentijnen zijn.
Pfffffff. Hoe durven ze![]()
Nee hoor, dat ze er maar van mogen genieten!
Mij verontrust het zeker ook. In mijn directe omgeving merk ik er nog weinig tot niets van eerlijk gezegd, maar dat kan vast niet lang meer duren...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen.
Het verontrust mij ook. Ik begin ook steeds meer te merken van de crisis in mijn omgeving.
We zullen hier allemaal flink door geraakt worden, dit is nog maar het begin. En het zal jaren duren, niet maanden...
Er komt een enórme deflatie aan, maar dat is alleen maar gunstig voor degenen met een vast inkomen. En juist dat laatste is straks niet meer vanzelfsprekend.
Nu wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft iemand het artikel in de Volkskrant van vandaag gelezen? Dat artikel genaamd "Van recessie naar depressie"? Zeer interessant en tegelijkertijd zeer verontrustend. Want als de huidige crisis echt een kopie is van de crisis in de jaren '30 van de vorige eeuw, waar stevenen we dan op af?
Mja. Daar ben ik dus ook bang voor. Bepaalde sectoren zullen daar wel minder last van hebben, maar ik vraag me dus af wie straks nog een ingenieur nodig heeft, er is tegen die tijd geen geld voor vernieuwing. Lijkt me.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is ook sneu voor de studenten en afstuderenden van nu, die komen straks echt niet aan de bak. Zeker niet diegenen die alfa- en gammastudies doen. Moeten ze dan maar in de bijstand?!
De financiele sector is de eerstvolgende sector waar echt serieus koppen gaan rollen.
Verder las ik in de Volkskrant ook (ben de naam vergeten van degene die het zei maar het is een hele grote meneer in het makelaarsgebeuren) dat mensen ten zeerste werd afgeraden om de komende 5 jaar een huis te kopen.
Gaat wel hoor wijffie, dank je welquote:
Je moet wel in gedachten houden dat de mate waarin jij je zorgen maakt, geen invloed heeft op hoe je zusje zich voelt. Dus probeer ook niet te hard te zijn voor jezelf want je bent juist superlief bezig!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat wel hoor wijffie, dank je welIk maak me gewoon zorgen en daar heb ik sowieso al een handje van, maar deze keer helemaal omdat het mijn zussie betreft. Ik zal blij zijn als we alles klaar hebben en dan maar hopen dat ze zich weer beter gaat voelen. Zal wel hoor!
Ik ga morgen lekker de nieuwe Greys kijken!
En in bad met een lekker Lush dingetje!
Heb je een leuke dag gehad? Heb je Sugar nog gezien in het restaurant? Of gingen jullie nou niet naar hetzelfde? Ik heb 2,5 topic bijgelezen en ik ben ff kwijt of dat nou zo was of niet?
Ik begin er ook een beetje bang van te worden... Misschien niet echt een handige tijd om sportpsychologie te gaan studeren (= dure opleiding, en nu al weinig werk in te vinden).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:50 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Mja. Daar ben ik dus ook bang voor. Bepaalde sectoren zullen daar wel minder last van hebben, maar ik vraag me dus af wie straks nog een ingenieur nodig heeft, er is tegen die tijd geen geld voor vernieuwing. Lijkt me.
Om half 7! Was het lekker?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:58 schreef Sugar het volgende:
Muis! Wij zijn idd tapas gaan eten, maar misschien heb ik je op straat zien lopen? Hoe laat gingen jullie naar et restaurant?
En hoi allemaal! Greys, kop op!![]()
Cyclechick, dankjewel!
Iedereen: burp.
Maar zei hij ook nog waarom niet, de komende vijf jaar een huis kopen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is ook sneu voor de studenten en afstuderenden van nu, die komen straks echt niet aan de bak. Zeker niet diegenen die alfa- en gammastudies doen. Moeten ze dan maar in de bijstand?!
De financiele sector is de eerstvolgende sector waar echt serieus koppen gaan rollen.
Verder las ik in de Volkskrant ook (ben de naam vergeten van degene die het zei maar het is een hele grote meneer in het makelaarsgebeuren) dat mensen ten zeerste werd afgeraden om de komende 5 jaar een huis te kopen.
Ach, ander keertje! Ik had toch mijn rode schoenen niet aanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:09 schreef Sugar het volgende:
Oh, wij een kwartiertje later. Dan heb ik je echt niet gezien.
Daar was het te koud voor!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Muisje! Wáárom had jij je rode schoentjes niet aan?
oh trouwens, die golfbeweging die hij daar beschrijft is niet de enige golfbeweging: het is een korte golf die om de grote gold heen draait... alleen een dieptepunt op de kleine golf dat samenvalt met een dieptepunt op de grote golf kan een ;échte wereldwijde crisis veroorzaken (volens de modellen dan he)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Heerlijk lijkt me dat! Gewoon weer iets voor jezelf doen, dat is ook 1 van mijn voornemens dit jaar. Anders jakker je maar door van de ene opdracht naar de andere. Maar het komt er iedere keer niet van, met werk, kind, ziekzwakmisselijk, je kent het wel. Goed dat je het gewoon hebt gedaan!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:18 schreef Sugar het volgende:
Oh, dan!![]()
Ik heb vandaag ook eindelijk weer eens foto's geschoten in de stad. Dat was echt lang geleden, maar is zo leuk om te doen!
PMquote:
Way to go!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
PM
@ kwak: dat lijkt me zo tof, gewoon eens in m'n leven op zo'n dolle stier te zitten en dat niet zo'n kunstbeest met matras er om, nee tha real thing
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:45 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzz, het is té erg. Ik reageer op niemand; wil alleen maar pimpen met mijn nieuwe klok
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja doe eens uitgebreid verslag.quote:
Ik ben er straalverliefd op.... Al járen...quote:
Dat mag ookquote:
Ik dacht eerst dat je wilde laten zien dat het half 12 was geweest en dat we het dus weer over bepaalde onderwerpen mochjten hebben![]()
Mooi klokkie heb je! Sjiekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er straalverliefd op.... Al járen...
[..]
Dat mag ook
Wij hadden dus het feestje van de verjaardag van beeb. Van de (bijna) 40, haakten er op het laatste moment (zo'n beetje) 20 af. Er was dus sprake van overdaad
Voor 1 x? Welnee, dat is toch juist goed voor je metabolisme, heel af en toe?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef Sugar het volgende:
Jajaja, gedeeeeheeeeeet!![]()
Ik heb net calorieën zitten rekenen. En ik schrik. Dat moet ik ook niet doen!!!!
Kom je aan van zo een avond met veeeel? (> 3000 kcal?)
De beeb is vandaag weer een jaartje richting de 50 gekropenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:50 schreef cyclechick het volgende:
Mooi klokkie heb je! Sjiek![]()
Hoe oud is jouw beeb? want ik heb steeds een baby van een half jaar voor ogen, maar heb al meerdere keren moeten concluderen dat dat niet klopt
Ja hoor, echt serieus. Ik word 40 dit jaar...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:52 schreef Sugar het volgende:
Echt serieus?
meid, adem in adem uit..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef Sugar het volgende:
Ik heb net calorieën zitten rekenen. En ik schrik. Dat moet ik ook niet doen!!!!
Nu snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De beeb is vandaag weer een jaartje richting de 50 gekropenNiet de leeftijd en ook niet het formaat van een baby
Nee, ze heeft twee kids met beebquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer vanDus beeb is niet jouw kind?
haha ik ben dus niet de enige die dat wel eens heeft gedacht.. begreep er de eerst keer echt helemaal niks vanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer vanDus beeb is niet jouw kind?
voor een kilo vet moet je 7000 kcal meer eten dan ej verbandt... jouw onderhoudsniveau was 2000 ongeveer, dus je kan er hooguit. HOOGUIT (3000-2000=1000)/7000=1/7e kilo mee aankomen qua vet... geen ramp dus!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef Sugar het volgende:
Wat goed!! Ik heb er ook nog een was inzitten, helemaal vergeten. Thanx, honey!!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:02 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga mijn was ophangen, mijn bed verschonen en dan slapen!
Slaap lekker allemaal!
Herlderziend enzo, jeweetzquote:Op zondag 15 februari 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat goed!! Ik heb er ook nog een was inzitten, helemaal vergeten. Thanx, honey!!
Way to go girl! Hoe lang nog? Ben je al aan het aftellen, of ben je nog niet op de helft?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:09 schreef kwakveense het volgende:
ik ben zo blij dat ik vandaag lekker gereden heb! het was ook prachtig waar ik heen ging, maar t was vooral dat ik mn rjangst weer een beetje overwonnen heb. ik begon er weer tegenop te zien...
Ik? Heb amper geslapen, iets met gespannen zijn voor voetbal en zulks en moet zo weg vandaarquote:
sta al opt station hoor!quote:Op zondag 15 februari 2009 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TJ, wat doe je hier nog? Hup die trein in anders komen we nooit in Heerenveen....
dat aantal van mn collega's eruit gegooid worden!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:49 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Nu wel.
Inderdaad verontrustend, ik vraag me heel erg af wat de directe gevolgen gaan zijn.
Ik denk er inderdaad ook nog maar niet al te hard over na.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:34 schreef Viking84 het volgende:
O en ik werd niet zo vrolijk van die kredietcrisisposts. Ik probeer vooralsnog m'n kop in het zand te steken als pas-afgestudeerde alfa
.
Jij klinkt alsof je some hebt geget vannacht!!quote:Op zondag 15 februari 2009 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen lieverds!.
.
Wat een superleuke foto's kwak!
Heel veel van de slankies volgensmijquote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij klinkt alsof je some hebt geget vannacht!!![]()
Mijn O: 1 geroosterde snee brood met boter en rosbief en versgemalen peper en zout en een eitje.
Ook lekker.
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:44 schreef Totziens het volgende:
Ga je naar istanbul, regent het al de hele weekIk wil zon!
Hier gaat het zelfs misschien sneeuwen morgenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier is het droog
![]()
Heb je al een kamer? Je moet vaker bloggen hoor, is leuk om te lezen![]()
Dat is wel weer leuk danquote:Op zondag 15 februari 2009 11:48 schreef Totziens het volgende:
[..]
Hier gaat het zelfs misschien sneeuwen morgen![]()
ik heb een kamerwe kunnen er dinsdag/woensdag in en het is in het centrum en in het huis zit ook een café
![]()
De sterren van de hemel gedate.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij klinkt alsof je some hebt geget vannacht!!![]()
Mijn O: 1 geroosterde snee brood met boter en rosbief en versgemalen peper en zout en een eitje.
Ook lekker.
Slank heeft weer een nieuw codewoordquote:Op zondag 15 februari 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De sterren van de hemel gedate..
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Slank heeft weer een nieuw codewoord![]()
Waar ik niks over kan/mag zeggen, want zus aanwezig in het topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |