abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66044449
Het vorige deel: Slank de lente in #558 Met een glas Prosseco en een goldcard

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ afbeelding ]

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66044473
Geen plaatje, want het was al een hel om een nieuwe te openen op die kleine PC van moi.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66044488
Haha
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:42:53 #4
236335 neen
schone schijn
pi_66044490
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Neen! Red mijn valentijn! Ik heb morgen een date maar ik moet een leuk tentje hebben in Amsterdam centrum of een geniaal idee Ik ben hier slecht in
Oke: Je koopt eerst de Donald Duck en deze leg je tezamen met een vers croissantje en versgeperst glaasje jus naast zijn bed. Deze eet/drink hij eerst op waarna hij in bad gaat. In bad leest hij de Donald Duck (het is immers zaterdag), hij is zeer geconcentreerd. jij gooit happy lush pillen in bad zonder dat hij het merkt en gaat erbij zitten. Hij is verrast en hij is blij, hij zegt: "Dit is mijn allerbeste Valentijnsdag ever and ever".
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:43:38 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_66044514
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66044515
Oh, ook nog de fipo
Dames en he(e)r(en) ik ga slapen. Het komt wel goed in Syrenarijk, it always does. Al moet ik 80 worden

Trusten en maak 'm niet vol voor morgenvroeg
pi_66044526
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:42 schreef neen het volgende:

[..]

Oke: Je koopt eerst de Donald Duck en deze leg je tezamen met een vers croissantje en versgeperst glaasje jus naast zijn bed. Deze eet/drink hij eerst op waarna hij in bad gaat. In bad leest hij de Donald Duck (het is immers zaterdag), hij is zeer geconcentreerd. jij gooit happy lush pillen in bad zonder dat hij het merkt en gaat erbij zitten. Hij is verrast en hij is blij, hij zegt: "Dit is mijn allerbeste Valentijnsdag ever and ever".
1. We spreken af in de avond
2. We spreken af in de stad
3. Hij heeft geen bad
pi_66044544
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Met je chocoladetelegram

Afijn, ik ga naar bed, anders haal ik morgen de bodyshapeles niet

pi_66044563
quote:
[ afbeelding ]
Cool Frot hem maar in de OP, ik heb al overal pijn van dat stomme touchpad *zielig*
pi_66044589
Trusten CF!

Ik ga nu ook, echt echt echt echt.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:46:44 #11
236335 neen
schone schijn
pi_66044596
quote:
[ afbeelding ]
Met Elmo nog wel, deze valentijnsdag zal jou nog lang bijblijven!
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:44 schreef P.F het volgende:

[..]

1. We spreken af in de avond
2. We spreken af in de stad
3. Hij heeft geen bad
oo
pi_66044601
Hmpf. Ik vind dat ik m'n vriendje ga helpen met verhuizen maar hij heeft gevraagd of z'n ouders hem komen helpen. Dus ik sta dan alleen maar in de weg
Nou ja, op zich bespaard dit mij wel tijd moeite en energie.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:47:01 #13
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66044609
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_66044651
Nu hebben mijn vriend ik officieel 1 jaar
maar we hebben het maar op 1 februari gezet, aangezien we wel meer dan 1 maand om elkaar heen hebben lopen draaien wel zeggen dat je elkaar zo leuk vindt, maar er niks mee doen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66044729
Wat grappig ik stuur net op verzenden en krijg een smsje van vriendje binnen !
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:51:19 #16
236335 neen
schone schijn
pi_66044732
pi_66045026
Ik ga slapen.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 01:04:09 #18
236335 neen
schone schijn
pi_66045043
Selemat malam!
Ik ga zo naar de stad
pi_66045361
Oh.. Ik bood aan om te helpen morgen dus hij mag maar 3 mensen in een klein kamertje is al best veel.. Maar om 5 uur mag je wel m'n bed helpen in elkaar te zetten?

Dus ik zo van o nee dan kan ik niet. We kunnen wel om half 10 afspreken in de avond.

Dus hij: O ik wou je mee uit eten nemen maar als je niet kan.. Dan is half 10 ook goed.

Dus nu denk ik van
  zaterdag 14 februari 2009 @ 01:19:54 #20
236335 neen
schone schijn
pi_66045391
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 01:18 schreef P.F het volgende:
Oh.. Ik bood aan om te helpen morgen dus hij mag maar 3 mensen in een klein kamertje is al best veel.. Maar om 5 uur mag je wel m'n bed helpen in elkaar te zetten?

Dus ik zo van o nee dan kan ik niet. We kunnen wel om half 10 afspreken in de avond.

Dus hij: O ik wou je mee uit eten nemen maar als je niet kan.. Dan is half 10 ook goed.

Dus nu denk ik van
Wees zo sympathiek om in ieder geval te proberen uit eten te kunnen gaan en dan sms je hem morgen om 2 uur... "ik denk dat het wel lukt"
pi_66045406
Ja, maar ik was nu een keer duidelijk en recht door zee en nu spoil ik zijn surprise
  zaterdag 14 februari 2009 @ 01:26:21 #22
236335 neen
schone schijn
pi_66045514
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 01:20 schreef P.F het volgende:
Ja, maar ik was nu een keer duidelijk en recht door zee en nu spoil ik zijn surprise
Je moet het positief bekijken... een surprise kan namelijk leuk zijn en niet leuk zijn... uit eten gaan is leuk, dus nu moet je het in je voordeel proberen om te draaien!

O... Co... ik zit wat te youtuben en nu kom ik dit tegen

We moeten hem niet teleurstellen wat betreft "der kilos"
pi_66045532
Ik zo: Ja ik ga m'n 140 bed tijdelijk verplaatsen naar m'n kamertje, totdat ik een 120 bed heb. Want op dat matrasje van 80 cm x 190 cm pas ik in m'n eentje amper. Dus logisch dat ik met vriendje in zijn bed slaap.

Dus m'n vader: Nouuu ik heb met mama 4 jaar op een matrasje van 80 cm geslapen. Dus.

Dan denk ik. Thanks for sharing, maar dat is ongelofelijk stompzinnig en heeft niets met mij te maken
pi_66045541
Ik lijd toch niet aan enige vorm van zelfkastijding of masochisme ?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 01:29:59 #25
236335 neen
schone schijn
pi_66045571
Dat is helemaal niet stompzinnig! Hij zegt eigenlijk: "misschien kun je beter nog iets langer wachten tot je een 120 bed hebt want dan hoeven we niet nu hier je 140 af te breken om hem iets later weer op te zetten, dat bespaart ons dubbel werk.... als je geduld hebt tenminste"

Geduld is een schone zaak.
Nog een cover van the stereophonics

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')