Gaat het beetje met klussen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Ja hoi!
Ff teruglezen. Tijdens het X-factor kijken bij zussie
AARGH! *zelfkastijding doet*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ah man, Viev je hebt prosecco fout gespeld en nu is de TT ook fout
Inderdaad! Zit eraan te denken volgend jaar CMD te gaan doen, als ik dan wat vast werk heb de komende tijd kan ik er al wel uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon op kamers, luie donder!
Er is toch een nieuwe serie 90210?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Vivi het volgende:
Ik heb 9020103844858349 op de background.
Ja man, The Fly!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ie! Wat is dat voor eng vies ding? Een vlieg?
Jawel. De film. De filmposter had ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja man, The Fly!
Die ken je toch wel???
Gezelligquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:25 schreef Laureline het volgende:
Ik zal dus wel gedoemd zijn eeuwig in dit topic rond te hangen....
Dat heb ik ook steeds (of verkleinen)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef Syrena het volgende:
Viviiiiii! Weet jij toevallig hoe je dat automatisch vergroten uit moet op de Acer?!
Ik erger me echt wezenloos, ik raak steeds het muisgedeelte en dan ineens staan m'n letters op 200%.
Hee dat klinkt uitermate bekendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:25 schreef Laureline het volgende:
Hello slankdames! Ik meld me even af en aan, heb net allemaal lekkers gekocht en 2 flessen wijn (in het vooruitzicht van morgen uitslapen), dus ik ga met mijn meneer Benjamin Button afkijken.![]()
Mijn hele behaalde afslankwinst heb ik er deze week weer vrolijk aangegeten, vanaf morgen dus voor de zoveelste keer op weg naar de 62 kilo. Waarna ik dat als een dolle ga vieren met hapjes en drankjes...Ik zal dus wel gedoemd zijn eeuwig in dit topic rond te hangen....
Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Hadden jullie trouwens vroeger altijd veel regeltjes "thuis"met eten/slapen/stappen en dergelijke
Nog steedsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Hadden jullie trouwens vroeger altijd veel regeltjes "thuis"met eten/slapen/stappen en dergelijke
Ik heb op Tweakers gelezen hoe het uit moest, maar niet opgeslagen. Ik ga het nu uitzoeken, want het is echt bloedirritant. Tot zo *insert wegvliegende superman*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds (of verkleinen).
Ik doe steeds CRTL -.
bij mn eigen moeder iets meer dan hier bij mn stiefmaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Nee, want ik ging nooit uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Mooi! Vooral het jurkje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:29 schreef SiTuSavais het volgende:
Als sigme er nog is: hoe ging het gesprek?
En ik heb een jurkje en een paar schoenen gekocht in de uitverkoop
Ja, maar wat... echt strikt van... 3 uur thuis, als je ergens blijft eten 3 dagen van tevoren schriftelijk (in 3voud) melden waar, wat en met wiequote:
Die hadden niet zoveel zin bij mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Leuk! Jurkje doet me denken aan die (rode) oosterse jurkjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:29 schreef SiTuSavais het volgende:
Als sigme er nog is: hoe ging het gesprek?
En ik heb een jurkje en een paar schoenen gekocht in de uitverkoop
Mja, die schoentjes zijn eigenlijk een beetje foutquote:
Altijd doorgeven waar je naartoe gaat, op tijd thuis zijn (tijd afspreken, meestal tussen 11 en 1), op tijd aangeven als je ergens anders eet of er iemand mee-eet, op tijd aangeven waar je gaat logeren (en evt toestemming vragen) ... vond het eigenlijk wel vrij normaal, dat gezinsleden elkaar op de hoogte houden waar ze zijn, zodat het niet kan gebeuren dat iemand opeens 'kwijt' isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, maar wat... echt strikt van... 3 uur thuis, als je ergens blijft eten 3 dagen van tevoren schriftelijk (in 3voud) melden waar, wat en met wie
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben de Viev en Henkstory aan 't lezen. Wat een verhaalen wat een herkenning
Dat, alleen mocht ik ook wel om 3u thuiskomen, zolang we maar samen naar huis fietsten. Hoewel het heel vaak zo was dat we werden gehaald/gebrachtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Altijd doorgeven waar je naartoe gaat, op tijd thuis zijn (tijd afspreken, meestal tussen 11 en 1), op tijd aangeven als je ergens anders eet of er iemand mee-eet, op tijd aangeven waar je gaat logeren (en evt toestemming vragen) ... vond het eigenlijk wel vrij normaal, dat gezinsleden elkaar op de hoogte houden waar ze zijn, zodat het niet kan gebeuren dat iemand opeens 'kwijt' is.
Nee. Meer van:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, maar wat... echt strikt van... 3 uur thuis, als je ergens blijft eten 3 dagen van tevoren schriftelijk (in 3voud) melden waar, wat en met wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |