Gaat het beetje met klussen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Ja hoi!
Ff teruglezen. Tijdens het X-factor kijken bij zussie
AARGH! *zelfkastijding doet*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ah man, Viev je hebt prosecco fout gespeld en nu is de TT ook fout
Inderdaad! Zit eraan te denken volgend jaar CMD te gaan doen, als ik dan wat vast werk heb de komende tijd kan ik er al wel uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon op kamers, luie donder!
Er is toch een nieuwe serie 90210?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Vivi het volgende:
Ik heb 9020103844858349 op de background.
Ja man, The Fly!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ie! Wat is dat voor eng vies ding? Een vlieg?
Jawel. De film. De filmposter had ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja man, The Fly!
Die ken je toch wel???
Gezelligquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:25 schreef Laureline het volgende:
Ik zal dus wel gedoemd zijn eeuwig in dit topic rond te hangen....
Dat heb ik ook steeds (of verkleinen)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef Syrena het volgende:
Viviiiiii! Weet jij toevallig hoe je dat automatisch vergroten uit moet op de Acer?!
Ik erger me echt wezenloos, ik raak steeds het muisgedeelte en dan ineens staan m'n letters op 200%.
Hee dat klinkt uitermate bekendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:25 schreef Laureline het volgende:
Hello slankdames! Ik meld me even af en aan, heb net allemaal lekkers gekocht en 2 flessen wijn (in het vooruitzicht van morgen uitslapen), dus ik ga met mijn meneer Benjamin Button afkijken.![]()
Mijn hele behaalde afslankwinst heb ik er deze week weer vrolijk aangegeten, vanaf morgen dus voor de zoveelste keer op weg naar de 62 kilo. Waarna ik dat als een dolle ga vieren met hapjes en drankjes...Ik zal dus wel gedoemd zijn eeuwig in dit topic rond te hangen....
Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Hadden jullie trouwens vroeger altijd veel regeltjes "thuis"met eten/slapen/stappen en dergelijke
Nog steedsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Hadden jullie trouwens vroeger altijd veel regeltjes "thuis"met eten/slapen/stappen en dergelijke
Ik heb op Tweakers gelezen hoe het uit moest, maar niet opgeslagen. Ik ga het nu uitzoeken, want het is echt bloedirritant. Tot zo *insert wegvliegende superman*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds (of verkleinen).
Ik doe steeds CRTL -.
bij mn eigen moeder iets meer dan hier bij mn stiefmaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Nee, want ik ging nooit uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Mooi! Vooral het jurkje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:29 schreef SiTuSavais het volgende:
Als sigme er nog is: hoe ging het gesprek?
En ik heb een jurkje en een paar schoenen gekocht in de uitverkoop
Ja, maar wat... echt strikt van... 3 uur thuis, als je ergens blijft eten 3 dagen van tevoren schriftelijk (in 3voud) melden waar, wat en met wiequote:
Die hadden niet zoveel zin bij mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Leuk! Jurkje doet me denken aan die (rode) oosterse jurkjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:29 schreef SiTuSavais het volgende:
Als sigme er nog is: hoe ging het gesprek?
En ik heb een jurkje en een paar schoenen gekocht in de uitverkoop
Mja, die schoentjes zijn eigenlijk een beetje foutquote:
Altijd doorgeven waar je naartoe gaat, op tijd thuis zijn (tijd afspreken, meestal tussen 11 en 1), op tijd aangeven als je ergens anders eet of er iemand mee-eet, op tijd aangeven waar je gaat logeren (en evt toestemming vragen) ... vond het eigenlijk wel vrij normaal, dat gezinsleden elkaar op de hoogte houden waar ze zijn, zodat het niet kan gebeuren dat iemand opeens 'kwijt' isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, maar wat... echt strikt van... 3 uur thuis, als je ergens blijft eten 3 dagen van tevoren schriftelijk (in 3voud) melden waar, wat en met wie
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben de Viev en Henkstory aan 't lezen. Wat een verhaalen wat een herkenning
Dat, alleen mocht ik ook wel om 3u thuiskomen, zolang we maar samen naar huis fietsten. Hoewel het heel vaak zo was dat we werden gehaald/gebrachtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Altijd doorgeven waar je naartoe gaat, op tijd thuis zijn (tijd afspreken, meestal tussen 11 en 1), op tijd aangeven als je ergens anders eet of er iemand mee-eet, op tijd aangeven waar je gaat logeren (en evt toestemming vragen) ... vond het eigenlijk wel vrij normaal, dat gezinsleden elkaar op de hoogte houden waar ze zijn, zodat het niet kan gebeuren dat iemand opeens 'kwijt' is.
Nee. Meer van:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, maar wat... echt strikt van... 3 uur thuis, als je ergens blijft eten 3 dagen van tevoren schriftelijk (in 3voud) melden waar, wat en met wie
echt lekker, soort champagne, maar dan eigenlijk lekkerder (vind ik)quote:
was je zo'n regelbreekstertje?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die hadden niet zoveel zin bij mij.
wanneer kom je langs om er 1 te drinken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:37 schreef progje het volgende:
[..]
echt lekker, soort champagne, maar dan eigenlijk lekkerder (vind ik)
het is wat "zachter" van smaak dan champagne..
De a.h. verkoopt ook een lekkere fles, zit een soort van touwtje om de kurk
Ja, zo is het bij mij ook... best relaxed, dat laatste laat ik nu wel weten altijd omdat ik zelf altijd ongerust ben als mijn zusje het eens doetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Meer van:
half 6 eten en als je niet thuis komt even bellen
Eigenlijk wilden ze ook dat ik na het stappen thuis sliep/niet hele nachten wegbleef om te stappen, maar dat werkte in de praktijk niet zo. Wat moet mijn moeder zich zorgen hebben gemaaktIk bleef soms zomaar een dag weg zonder dat iemand wist waar ik was
Ben jij de oudste thuis? (Ouder dan je ouders zelfsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Altijd doorgeven waar je naartoe gaat, op tijd thuis zijn (tijd afspreken, meestal tussen 11 en 1), op tijd aangeven als je ergens anders eet of er iemand mee-eet, op tijd aangeven waar je gaat logeren (en evt toestemming vragen) ... vond het eigenlijk wel vrij normaal, dat gezinsleden elkaar op de hoogte houden waar ze zijn, zodat het niet kan gebeuren dat iemand opeens 'kwijt' is.
gisteren:?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wanneer kom je langs om er 1 te drinken?
Als mijn mama naar de ouderavond ging wisten de leraren niet wie ik wasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
was je zo'n regelbreekstertje?
Ik wel. En ik hoop dat het met mijn kinderen net zo gaat als bij Chicolate thuisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef neen het volgende:
[..]
Ben jij de oudste thuis? (Ouder dan je ouders zelfs?)
Ik kijk naar Gossip Girl, ik ben obsessed door de looks van Serenaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:39 schreef conleche het volgende:
o das voor het eerst dt ik iets moois hoor bij x factor
Mneer drinkt bijna nooitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef progje het volgende:
[..]
gisteren:?
sorry ben een beetje in een irritante flauwe bui
Maar is u wel een beetje een wijn drinker dan, of lust meneer alleen bier?
Mijn lief is TopGear aan het kijken, maar wat gebeurt er allemaal?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kijk naar Gossip Girl, ik ben obsessed door de looks van Serena.
oh baco's daar ben ik 1x zo ernstig dronken van geworden op een bedrijfs-uitje.. heel gênantquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mneer drinkt bijna nooitToevallig dit jaar 2 feestje van mn werk waar ik paar biertjes op had en toen mn nichtje overleed paar baco's s avonds.......
Zo erg Viev? Wel goed die 8ten en 9ens.
Gossip Girlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn lief is TopGear aan het kijken, maar wat gebeurt er allemaal?Vorige week gingen Blair en Serena elkaar te lijf. Bitchfights
Blair heeft net een deal gesloten met Chuck om een of ander mokkel ten gronde te richten in ruil voor haarzelf! Verder ben ik te gepreoccupeerd met de kleding en de styling om het te volgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn lief is TopGear aan het kijken, maar wat gebeurt er allemaal?Vorige week gingen Blair en Serena elkaar te lijf. Bitchfights
Ik ben maar 1 x echt goed dronken geweest maar moest toen nog naar huis fietsen......geen idee hoe ik over de maas gekomen ben met een droog pakquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:44 schreef progje het volgende:
[..]
oh baco's daar ben ik 1x zo ernstig dronken van geworden op een bedrijfs-uitje.. heel gênant
Mental note to self: laat nooit de stagiaires de baco's voor je halen in een tent waar je ze zelf mag mixen
ook mijn avond eindigde mega gênant..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 x echt goed dronken geweest maar moest toen nog naar huis fietsen......geen idee hoe ik over de maas gekomen ben met een droog pak
Prikt het?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef progje het volgende:
volgens mij is mijn gezicht een beetje verbrand onder de zonnebank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn wangen gloeien... en ze waren een beetje rood-achtig zag ik toen ik het masker op ging brengen..quote:
Wat een bitch is het toch ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Blair heeft net een deal gesloten met Chuck om een of ander mokkel ten gronde te richten in ruil voor haarzelf! Verder ben ik te gepreoccupeerd met de kleding en de styling om het te volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof ik die als Helpdesker deze nog niet ken.........
Het kan zijn dat het maskertje net teveel was voor je huid.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:49 schreef progje het volgende:
[..]
mijn wangen gloeien... en ze waren een beetje rood-achtig zag ik toen ik het masker op ging brengen..
ik snap het niet, want ik was nog best bruin van de vakantie en ik ben maar "braaf" 15 minuten geweest
Ben je in Drenthe?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
De internetverbinding in het Drentsche platteland is ook niet alles
Dan is het geen KPNquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
De internetverbinding in het Drentsche platteland is ook niet alles
Zeg, klik eens niet op mij!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
HEBBES!
Ga naar Configuratiescherm.
Klik op Printers en Andere Hardware.
Klik op Muis
Ga naar tabje Apparaatinstellingen.
Klik op Instellingen
In het menu links op het plusje naast Aanwijzerverplaatsing klikken.
Tweede van beneden is Pinch, aanklikken, in het rechtervenster het vakje uitvinken, klik op Toepassen.
Fertig!
Het was meer aaien!quote:
OH spannend Suugquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:01 schreef Sugar het volgende:
Oh, Muis, wij gaan morgen bij een tapasbar eten in de Dommelstraat, dus...
* Sugar fluistert: ik ben dichterbij dan je denkt...
Dat zekerquote:
Hmmm, laat ik daar dan eens een nachtje over gaan daten slapen!quote:
Ik las frituurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:06 schreef Vivi het volgende:
Progje: Fruitzuur geeft een milde peeling en als je huid al gevoelig is gaat dat prikken..voortaan beter eerst zonnebanken en dán masker..of neem een kalmerend masker, zoals van avocado of honing.
quote:
heb jij geen spoilerknopquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef neen het volgende:
Ik ben ook helemaal blij nu VVV heeft verloren van de SC![]()
Dinsdag misschien weerjalalalalalal
Je weet de stand en het scoreverloop niet dus het valt nog mee, volgende keer zal ik er wel rekening mee houdenquote:
Als het nou niet doorgaat moet je maar kijken of er bij da verdi nog plek isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:07 schreef Sugar het volgende:
[..]
![]()
Maarrrrrr ze moeten nog terugbellen of de reservering wel door kan gaan. En we willen slapen!
Nu niet hoor. Ik hou met moeite de megazak popcorn binnen die ik net heb opgegeten.quote:
Mini fok meet! We willen wel foto's dan!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als het nou niet doorgaat moet je maar kijken of er bij da verdi nog plek isdan kunnen we overgooien met de kikkerbilletjes!
Zit je maar te stangen alleen Excelsior boeit mequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:10 schreef neen het volgende:
[..]
Je weet de stand en het scoreverloop niet dus het valt nog mee, volgende keer zal ik er wel rekening mee houden
Ik vind het erg lekkerquote:
Nee, die ga ik overslaan; ben ik veel te verlegen voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:37 schreef conleche het volgende:
Elisa, kom jij op de meet? Ben heel nieuwsgierig naar jou!!
Dáár geloof ik helemaal niets van.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die ga ik overslaan; ben ik veel te verlegen voor
hallo mevrouwtje B jij komt gewoon. Anders klaag ik je aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iets in het bijzonder waar je nieuwsgierig naar bent
quote:
Meer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Milkquote:Het verhaal is gebaseerd op het leven van Harvey Milk, de eerste verkozen politicus uit Californië die openlijk toegaf homoseksueel te zijn.
Nee hoor, niks in het bijzonder! Gewoon in het algemeen. The total picture zeg maar!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt het doordat het (bijna) allemaal vrouwen zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
HEBBES!
Ga naar Configuratiescherm.
Klik op Printers en Andere Hardware.
Klik op Muis
Ga naar tabje Apparaatinstellingen.
Klik op Instellingen
In het menu links op het plusje naast Aanwijzerverplaatsing klikken.
Tweede van beneden is Pinch, aanklikken, in het rechtervenster het vakje uitvinken, klik op Toepassen.
Fertig!
Ik vond het ook best knap dat ik het gevonden hadquote:
Je kon ook een monteur via KPN kunnen bestellenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vond het ook best knap dat ik het gevonden hadde uitleg op Tweakers was in het Engels
![]()
Maar het werkt een stuk fijner nu.
eens even in de gaten houden dan de volgende keer...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het maskertje net teveel was voor je huid.
Ik zat deze week in bad met een masker, dat brandde zo erg dat ik het na 5 minuten eraf moest halen. Knalrood was ik. En het was niet de eerste keer dat ik het gebruikte. Echt raar. En pijnlijk.
thnx! ik was alleen eerst onder de zonnebank geweest en daarna masker..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:06 schreef Vivi het volgende:
Progje: Fruitzuur geeft een milde peeling en als je huid al gevoelig is gaat dat prikken..voortaan beter eerst zonnebanken en dán masker..of neem een kalmerend masker, zoals van avocado of honing.
Ik heb M-M zelfs nog geen 10 seconden opstaan dus ik stond er ook geen seconde bij stilquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef Syrena het volgende:
Ik heb Ziggo
Ben ik trouwens de enige die niet ervan opkijkt dat Marc-Marie al jaren een pruik opheeft?
Dat zie je toch zo? Ik zie 'm meestal maar 10 seconden ofzo *UIT! ZET HET UIT!* maar dat had ik toch wel gezien
Waarom verlegen? Jammer hoor!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
want?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef kwakveense het volgende:
jeetje het loopt zeker weer tegen elven?
kwak is klaar met werken en het is hier rustig. Vermoed ik.quote:
Ik ben naar een voorstelling geweest, zat eerste rij, maar heb het niet gezien toen.....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef Syrena het volgende:
Ik heb Ziggo
Ben ik trouwens de enige die niet ervan opkijkt dat Marc-Marie al jaren een pruik opheeft?
Dat zie je toch zo? Ik zie 'm meestal maar 10 seconden ofzo *UIT! ZET HET UIT!* maar dat had ik toch wel gezien
Niemand raakt mijn pc aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Doet er niet zoveel toe KPN heeft nu een service dat je ook iemand voor je pc kan laten komen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niemand raakt mijn pc aanAls het stuk is maar ik het zelluf. Of ik maak het nog stukker en koop een nieuwe, maar dat is nog niet voorgekomen *afklopt*
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef kwakveense het volgende:
nope, ik zag dingen voorbijkomen over seks en niks aan hebben met een half oog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |