Da's juist schattig, en dan met een minirokje, dan ben je lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat ik had onthouden wat je aanhad![]()
Hm... Ik zie er denk ik als een schoolmeisje uit met een spencer..
Maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef sigme het volgende:
Niet bijgelezen, zal ik zo doen.
DML / laziness, mag ik je een PM sturen met een salarisvraagje (in je laatste ongeschonden weekend)
Een vriend van me is net terug na 5 jaar in de US te hebben gewerkt, hij zei ook dat in bijna al het brood suiker zat. Ik zal eens vragen of hij een tip heeft voor fatsoenlijk brood.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:
mag ik even klagen over het brood hier? ik zoek me een ongeluk maar AL het brood is zoet en volkoren is helemaal geen volkoren (het lijkt wel tarvo allemaal...)
er zit in een organic "100% volkoren brood" hier o.a. molasses, honing, suiker, niacine etc. ugh het is VIES...
Brood in de VS is een ramp inderdaad... zijn bagels geen optie?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:
ohja lijstje
O- halve poptart
T-stukje boston coffeecake (gemeenschappelijke koffiedrnik sessie)
L-bruine boterhammen met kipfilet
T-restje poptart
D-uit eten dus ?? ik vermoed een steak ofzo
niet zo'n best dagje. suiker suiker suiker.
mag ik even klagen over het brood hier? ik zoek me een ongeluk maar AL het brood is zoet en volkoren is helemaal geen volkoren (het lijkt wel tarvo allemaal...)
er zit in een organic "100% volkoren brood" hier o.a. molasses, honing, suiker, niacine etc. ugh het is VIES...
Als je zoekt bij buitenlands brood zit er misschien iets tussen. Het schijnt vaak te vinden te zijn onder de naam Frans brood. Als een van de volgende zaken bij jou in de buurt zijn, bestaat de kans dat ze iets hebben: Trader Joe's, Whole Foods, Albertson. Succes!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:50 schreef loveli het volgende:
Ik zal eens vragen of hij een tip heeft voor fatsoenlijk brood.
que???quote:
Niks moetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben hier maar weet niet voor hoelang, weet niet voor wanneer het moet?
Dat is zo'n internethulp om je huis op orde te houden. Lif heeft er een topic over en google er maar eens opquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De aartsrivale van 'Peggy' Greys!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:22 schreef P.F het volgende:
M'n vriendje zou het echt ge-wel-dig vinden. Maar mooi niet dat ik hem vertel dat ik heb staan koken en afwassen op school
Henken van de vrouwelijke soort; kun je nagaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Omg. En nog meer omg na het lezen van je vervolgberichten
. Waren het Henken of Henkelienen trouwens?
.
Ja, ik ook, maar ze komt niet volgens mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:37 schreef conleche het volgende:
Elisa, kom jij op de meet? Ben heel nieuwsgierig naar jou!!
Wat ik me dan afvraag hè...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
De nieuwste Greys aflevering is al gesubd dus ik ben nu de torrent met dezelfde extension aan het nedaolnwod.
Vanavond dus weer McArmy adoreren
Nee maar wel met een zweverige blik de aflevering kijken en boos worden als iemand je stoortquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag hè...
Zit je dan echt op je knieën op een matje voor de tvte doen?
.
Beetje zoals ik als Kate Winslet op tv is dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee maar wel met een zweverige blik de aflevering kijken en boos worden als iemand je stoort
Ik heb heel erge zin in Ben&Jerry's nuquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje zoals ik als Kate Winslet op tv is dus![]()
.
Ik ga zo m'n ijs opeten. Mark is met z'n moeder uit eten en naar de film en de Duitse is ook weg, dus ik ben ganz allein ende zielig en ga dus troost eten
.
risotto met een lekkere saladequote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:
. Het phd-proposal van m'n vriendje is eindelijk op de post gegaan. Kwart voor 6, terwijl het postkantoor om 6 uur dicht ging. 100 fucking pagina's aan tekst, ongeloofelijk!
Wel de hele dag samen geweest. Hard gewerkt, en nu komt ie zo hier heen. Ik moet nog wat bedenken voor het eten, iets vegetarischs, makkelijks, snels, en lekkers Iemand tips?
Pasta met spinaziesaus. Zonder spekjes, met champions en/of geroosterde pijnboompitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:. Het phd-proposal van m'n vriendje is eindelijk op de post gegaan. Kwart voor 6, terwijl het postkantoor om 6 uur dicht ging. 100 fucking pagina's aan tekst, ongeloofelijk!
Wel de hele dag samen geweest. Hard gewerkt, en nu komt ie zo hier heen. Ik moet nog wat bedenken voor het eten, iets vegetarischs, makkelijks, snels, en lekkers Iemand tips?
Pasta met gegrilde groenten en eventueel kaas?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:. Het phd-proposal van m'n vriendje is eindelijk op de post gegaan. Kwart voor 6, terwijl het postkantoor om 6 uur dicht ging. 100 fucking pagina's aan tekst, ongeloofelijk!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
risotto met een lekkere salade
vegapastasaus met past
gebakken champignons op brood met,wederom, een salade
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Pasta met spinaziesaus. Zonder spekjes, met champions en/of geroosterde pijnboompitten.
Of is dat al te makkelijk & snel?
tack tack. (bedankt in het zweeds). Het probleem is dat m'n vriendje een beperkt reptoire heeft qua koken, en dus de afgelopen 2 weken heeft geleefd op pasta en pizza. tijd voor wat anders dus denk ik. Misschien broodjes gezond ofzo, want hij had niet zo'n honger, en ik heb net een havle bus pringles op, omdat ik wel honger had...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Pasta met gegrilde groenten en eventueel kaas?
Of pasta carbonara? Eventueel met courgette of andere groenten of een salade erbij?
Ik lust geen Ben & Jerry'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb heel erge zin in Ben&Jerry's nudankjewel!
Of Australian strawberry
Nee serieus, ik vind dat echt niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |