Doe je hipste zonnebril op, ga met je hasses voor een lamp zitten, zet 'Vogelgeluiden deel II' uit de klingel-klangel collectie op en denk aan zomerse taferelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat die kutwinter maar niet voorbij gaat. Algehele somberheid en het opspelen van oude angsten. Bleh.
Die is er al een tijdje niet meer. En guess what: ik drink ook bijna geen cola light meerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:13 schreef neen het volgende:
Hoe gaat het met Vikings rose bier verslaving?
Anos, soms hou ik zo van jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:12 schreef Anosmie het volgende:
Klotsoksels op de fiets *fiiiieeetfiiieeet*
Bikini aan, verwarming op hoog en zonnehoed over je ogen trekken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen zonnebril. Daar gaat het al weer mis..
Met klotsoksels op de fiets?quote:
Met m'n kersenpitkussentjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met klotsoksels op de fiets?.
Maar idd, ik ben zó gelukkig in de zomer. Iedereen is blij, iedereen zit op terrasjes of in het park.
nu niet meer, want nu is mn geld op, ruimquote:
Het verbaast me dat ze niet roze zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
nog een keer
[ afbeelding ]
my first hakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:27 schreef OldJeller het volgende:
Op de TT afgaande... jullie zijn dus dan eindelijk allemaal slank genoeg om leuke, zomerse, vrolijke zomerjurkjes en rokjes aan te trekken?
ik heb ze allebei meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel mooie schoenen, Mo! Kun je die niet aantrekken onder je rok? Ik vind laarzen vaak zo zonde..
nog niet, ik moet even gaan bedenken welke maat ik wil bestellen, maar als jij 't al wel weet, kan ik m dan ook wel voor jou bestellen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ik wil ook dat stapler-shirtje! Heb jij 'm al besteld?
Hoe vaak ga je dat nog vragen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:27 schreef OldJeller het volgende:
Op de TT afgaande... jullie zijn dus dan eindelijk allemaal slank genoeg om leuke, zomerse, vrolijke zomerjurkjes en rokjes aan te trekken?
Dat was het idee, ja. Ik wil 't ook wel bestellen, als jij krap bij kas zit?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog niet, ik moet even gaan bedenken welke maat ik wil bestellen, maar als jij 't al wel weet, kan ik m dan ook wel voor jou bestellen?
ik ga zondag ff kijken
Ik stem voor de laarzen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb ze allebei mee
dus ik kijk daar wel even welke ik aan doe![]()
![]()
Als ik weer eens op AT klik en zo'n topictitel zie, waardoor bij mij een dergelijke vraag rijst..quote:
Ja, het aantal kilo's per persoon en de hoeveelheid topics lopen synchroon.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als ik weer eens op AT klik en zo'n topictitel zie, waardoor bij mij een dergelijke vraag rijst..
Maar het antwoord is dus altijd hetzelfde, zolang deze reeks loopt?
Zolang FoK er is, is deze reeks er, ook al is iedereen inmiddels graatmagerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als ik weer eens op AT klik en zo'n topictitel zie, waardoor bij mij een dergelijke vraag rijst..
Ik kon ook niet meteen op mijn eerste hakken lopen, en die waren lager dan deze. (Maar wel smaller)quote:
Ja maar jij hebt dan ook wel erg mooie benen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oma-ish? Welnee! Elegant-ish.
Ik heb helemaal níets met laarzen. Zo zonde van je benen.
Tip van k_i_m; Neem van die Compeed pleisters mee met zo'n zacht stukkie erin, dat als je toch een blaar hebt het geen pijn meer doet. zegt zij, na het krijgen van hielbedekkende centimeters diepe kraters van haar nieuwe laarzenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb ze allebei mee
dus ik kijk daar wel even welke ik aan doe![]()
![]()
nu snel omkleden en weg!![]()
fijne avond allen!
Nou nu weet je het. Doei.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jahoor, zolang we alles maar blijven uitkotsen tussendoor gaat het prima!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Van je wittechocoladeframbozencheesecake, mag dat ook?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook wel erg mooie benen!
Zal ik je het recept van mijn banana toffee cake geven? Om je op te vrolijken?
Ik pas mijn kleren weer van toen ik 14 was, jij?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jahoor, zolang we alles maar blijven uitkotsen tussendoor gaat het prima!.
Dat!! En ik heb het niet zo op schoenen met een half hoog hakje. Maar das persoonlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
... ook voor het geval dat onze Mootje uit onhandigheid een ladder in haar panty trekt
Nou, het hangt van de voetmaat van Mo af, bij maat 36 kan het sowieso, bij grotere voeten is een hogere hak vaak mooier. Als ze hele witte benen heeft kleurt dat niet mooi bij de rok. De schoenen zijn bruin, het shirtje is zwart. Als ze wat dikkere kuiten heeft krijgt ze meteen zo een typische look van vrouwen die alleen rokken en hakken dragen (maar dan wel altijd comfi hakken en lange rokken, nooit eens een minirokje met killerheels)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oma-ish? Welnee! Elegant-ish.
Ik heb helemaal níets met laarzen. Zo zonde van je benen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik pas mijn kleren weer van toen ik 14 was, jij?
Nee, dan ook niet met een zwart shirtje natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef P.F het volgende:
O en vleeskleurige benen met een vleeskleurige rok en bruine schoenen en een zwart shirtje. Ik zie het niet voor me
Sure. 't was een beetje op de gok, aangepast recept (maar lekker!). Neem een bakvorm van 28 cm!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van je wittechocoladeframbozencheesecake, mag dat ook?. Ik lust geen verwerkte bananen en toffee.
.
En bedankt!.
Vind ik wel! Ligt er wel aan wat voor 1, moet precies goed zijn qua stof en stiksels en lengte en dan met zwarte maillot of dikke panty, zwart truitje al dan niet met col. Kan met laarzen, maar ook met zwarte pumps met hoooooge hak. Ik zou wel altijd voor de maillot gaan en geen panty, dan vind ik het niet mooi en zomers met bruine benen en teenslippertjes of Italiaanse kleppertjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef P.F het volgende:
Bij de vorige meet had Vivi een zwarte (col?)trui aan, een donkere panty of maillot, laarzen en een mini rokje met ruitjes, beetje in een burberry tint. Ik zoek ook zo een rokje, en ook zo "volwassen". Mijn probleem is dat ik de laatste keer dat ik een kort rokje aanhad 16 was. Met een hemdje en puntlaarzen of zo.
Is een spijkerrokje leuk?
"sportieve laarzen"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Die pumps van Moblo kunnen imo alleen onder een jeans, zeker niet onder een rok. Onder een rok kunnen alleen laarzen met hak, platte laarzen (a.u.b. niet van die 'sportieve' Quick-achtige!!!), en pumps met hakken van 8+ cm.
Hé die lijken op de mijnequote:
Wat voor rokje en wat voor pumps? en wat voor beenbekleding??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:48 schreef P.F het volgende:
Ik wil namelijk rode pumps aan en een kort rokje. Maar mijn kledingstijl (nu) is te netjes/zakelijk. Dat het niet meteen een soort mantelpakje wordt, maar gewoon leuk..
Yay, dank je wel! Misschien ga ik die zondag maken!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sure. 't was een beetje op de gok, aangepast recept (maar lekker!). Neem een bakvorm van 28 cm!
- maak een kruimelbodem van McVities met boter en een flinke snuf kaneel. Op laten stijven in de koelkast.
- rasp witte chocolade fijn (ik had een reep van 300 gram). Best leg je die reep eerst een uurtje in de koelkast.
- verwarm de oven voor op 180 graden
- roer in een kom de rasp van 3 geboende limoenen, het sap van twee limoenen, 200 gram suiker en 4 afgestreken el maizena los met een lepel
- mix hier 850 g volvette roomkaas door(gebruik een mixer)
- mik er een voor een drie eieren bij en de zaadjes uit een vanillestokje
- voeg 375 ml double cream toe (ik gebruikte 300 ml slagroom, 75 mascarpone.
(ik deed er nog een paar drupjes groene kleurstof bij voor het limoenige effect)
- Roer voorzichtig de geraspte witte chocolade door het mengsel en spatel nog voorzichtiger een doos diepvriesframbozen door het kaasmengsel (ik wilde niet dat het mengsel roze zou verkleuren van de frambozen omdat ik het groen wou)
- giet het prutje in de bakvorm, zorg dat de frambozen goed verdeeld zijn over het oppervlak.
- zet de vorm op een bakplaat met 2 ovenvaste schaaltjes met water (volgens James martin essentieel voor mooie luchtige cheesecake)
- bak 50 minuten in de oven tot de bovenkant goudbruin is. Oven uit, deur op een kiertje en eerst zo af laten koelen om instortingsgevaar te vermijden).
Lekkah
Ik zie er teveel geforceerd 'vlotte' moekes op lopen, veelal gecombineerd met driekwart spijkerbroeken waar totaal geen vorm in zitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hé die lijken op de mijne(alleen kan ik ze niet omslaan). En ze zijn wel degelijk tof
. En ik droeg ze bij de vorige meet onder een rokje (nu onder een zwarte spijkerbroek).
Ik moet nog een rokje kopen, ik heb alleen een vale donkerblauwe en een donkermosgroenequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat voor rokje en wat voor pumps? en wat voor beenbekleding??
Ik wou ook posten dat ik maatje -2 had, maar ik ben bang dat dat na de asociale cheesecake niet meer geloofwaardig isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
Mijn kledingmaat is zo klein dat hij negatief is!
Ik vind ze best tofquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zie er teveel geforceerd 'vlotte' moekes op lopen, veelal gecombineerd met driekwart spijkerbroeken waar totaal geen vorm in zit
Nou, volgens Jamesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:52 schreef conleche het volgende:
Bij de Wagama had ik gisteren behalve een heerlijke noedelsoep ook de helft van een witte chocolade cheesecake met gember en caramelsaus. Ik vond het best lekker, maar ik vind het eigenlijk te zwaar. Iets luchtigerderder zou lekkerder zijn denk ik.
Icm rokjes zijn die laarzen erg leuk hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zie er teveel geforceerd 'vlotte' moekes op lopen, veelal gecombineerd met driekwart spijkerbroeken waar totaal geen vorm in zit
Dank jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Icm rokjes zijn die laarzen erg leuk hoorVond ze bij Vik leuk staan
quote:en heb nog overwogen om ze zelf te kopen.
Ga dan ff naar de suopermarkt, joh!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:57 schreef Syrena het volgende:
Oh man hou op, ik ben vanavond alleen en ik heb eieren, bloem, boter en meel in huis. Enzo![]()
En chips met ketchupsmaak![]()
Worstenbroodjes![]()
Sconesmet slagroom
![]()
FaaahaaaallllOja, ik heb mijn internetbril! Dus ik moet ook nog 30 minuten besteden aan het maken van een foto van mij met die bril om 'm te showen hier.
Ik heb ook gezonde dingen gehaald hoor. Straks braaf mijn vega-lasagna opetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ga dan ff naar de suopermarkt, joh!!!
Ik heb daar ook een bril besteld, 40 euro ofzo in totaal, en helemaal op sterkte
of boerinnenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:58 schreef P.F het volgende:
Vaak zijn het ook tienermeisjes met scherp geknipt haar, een bril en veel sieraden gestyled op haar outfit alsof ze bij de Six werkt.
Ja, bij mij steken de randen ietwat teveel uit aan de zijkanten van mijn hoofd. Maar het is een fijn ding voor erbij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:00 schreef Syrena het volgende:
Mijn bril is qua sterkte primaModel is een tikje groot. Maar de pootjes duwen op m'n oren, kijken of ik dat verholpen krijg met een fohn, lekker buigen
Ja, ik heb geen mooie winterschoenen met platte zolen, en dat lijkt me toch wel handig.quote:
Oh ja, en: echt lang in de koelkast laten afkoelen. Maar dat wist je vast al.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yay, dank je wel! Misschien ga ik die zondag maken!
Dat zijn geen recepten voor mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja, en: echt lang in de koelkast laten afkoelen. Maar dat wist je vast al.
Is ook belachelijk dat die bibliotheken niet gewoon tot 0:00 open zijn of desnoods tot 22:00!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef Syrena het volgende:
Oh dit haat ik zo he. Er zit nog 1 student, die zit hier elke week, en nu doet ie heel hard net of ie niet in de gaten heeft dat het al lang en breed vijf uur is geweestIk ben echt in een klotebui (gooooh echt
) en in staat om gewoon de deur op slot te doen en af te taaien.
1 van deze dagen doe ik het echt, ik zweer het
Anders is 'ie te slap.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat zijn geen recepten voor mijAfkoelen....nooooooo...
Ja, dat moest bij die vorige ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja, en: echt lang in de koelkast laten afkoelen. Maar dat wist je vast al.
Ik had een zwart mini spijkerrokje aan, en mijn truitje (spencer) was met ruitjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef P.F het volgende:
Bij de vorige meet had Vivi een zwarte (col?)trui aan, een donkere panty of maillot, laarzen en een mini rokje met ruitjes, beetje in een burberry tint. Ik zoek ook zo een rokje, en ook zo "volwassen". Mijn probleem is dat ik de laatste keer dat ik een kort rokje aanhad 16 was. Met een hemdje en puntlaarzen of zo.
Is een spijkerrokje leuk?
Ik vond het al knap dat ik had onthouden wat je aanhadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik had een zwart mini spijkerrokje aan, en mijn truitje (spencer) was met ruitjes.
Da's juist schattig, en dan met een minirokje, dan ben je lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat ik had onthouden wat je aanhad![]()
Hm... Ik zie er denk ik als een schoolmeisje uit met een spencer..
Maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef sigme het volgende:
Niet bijgelezen, zal ik zo doen.
DML / laziness, mag ik je een PM sturen met een salarisvraagje (in je laatste ongeschonden weekend)
Een vriend van me is net terug na 5 jaar in de US te hebben gewerkt, hij zei ook dat in bijna al het brood suiker zat. Ik zal eens vragen of hij een tip heeft voor fatsoenlijk brood.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:
mag ik even klagen over het brood hier? ik zoek me een ongeluk maar AL het brood is zoet en volkoren is helemaal geen volkoren (het lijkt wel tarvo allemaal...)
er zit in een organic "100% volkoren brood" hier o.a. molasses, honing, suiker, niacine etc. ugh het is VIES...
Brood in de VS is een ramp inderdaad... zijn bagels geen optie?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:
ohja lijstje
O- halve poptart
T-stukje boston coffeecake (gemeenschappelijke koffiedrnik sessie)
L-bruine boterhammen met kipfilet
T-restje poptart
D-uit eten dus ?? ik vermoed een steak ofzo
niet zo'n best dagje. suiker suiker suiker.
mag ik even klagen over het brood hier? ik zoek me een ongeluk maar AL het brood is zoet en volkoren is helemaal geen volkoren (het lijkt wel tarvo allemaal...)
er zit in een organic "100% volkoren brood" hier o.a. molasses, honing, suiker, niacine etc. ugh het is VIES...
Als je zoekt bij buitenlands brood zit er misschien iets tussen. Het schijnt vaak te vinden te zijn onder de naam Frans brood. Als een van de volgende zaken bij jou in de buurt zijn, bestaat de kans dat ze iets hebben: Trader Joe's, Whole Foods, Albertson. Succes!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:50 schreef loveli het volgende:
Ik zal eens vragen of hij een tip heeft voor fatsoenlijk brood.
que???quote:
Niks moetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben hier maar weet niet voor hoelang, weet niet voor wanneer het moet?
Dat is zo'n internethulp om je huis op orde te houden. Lif heeft er een topic over en google er maar eens opquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De aartsrivale van 'Peggy' Greys!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:22 schreef P.F het volgende:
M'n vriendje zou het echt ge-wel-dig vinden. Maar mooi niet dat ik hem vertel dat ik heb staan koken en afwassen op school
Henken van de vrouwelijke soort; kun je nagaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Omg. En nog meer omg na het lezen van je vervolgberichten
. Waren het Henken of Henkelienen trouwens?
.
Ja, ik ook, maar ze komt niet volgens mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:37 schreef conleche het volgende:
Elisa, kom jij op de meet? Ben heel nieuwsgierig naar jou!!
Wat ik me dan afvraag hè...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
De nieuwste Greys aflevering is al gesubd dus ik ben nu de torrent met dezelfde extension aan het nedaolnwod.
Vanavond dus weer McArmy adoreren
Nee maar wel met een zweverige blik de aflevering kijken en boos worden als iemand je stoortquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag hè...
Zit je dan echt op je knieën op een matje voor de tvte doen?
.
Beetje zoals ik als Kate Winslet op tv is dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee maar wel met een zweverige blik de aflevering kijken en boos worden als iemand je stoort
Ik heb heel erge zin in Ben&Jerry's nuquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje zoals ik als Kate Winslet op tv is dus![]()
.
Ik ga zo m'n ijs opeten. Mark is met z'n moeder uit eten en naar de film en de Duitse is ook weg, dus ik ben ganz allein ende zielig en ga dus troost eten
.
risotto met een lekkere saladequote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:
. Het phd-proposal van m'n vriendje is eindelijk op de post gegaan. Kwart voor 6, terwijl het postkantoor om 6 uur dicht ging. 100 fucking pagina's aan tekst, ongeloofelijk!
Wel de hele dag samen geweest. Hard gewerkt, en nu komt ie zo hier heen. Ik moet nog wat bedenken voor het eten, iets vegetarischs, makkelijks, snels, en lekkers Iemand tips?
Pasta met spinaziesaus. Zonder spekjes, met champions en/of geroosterde pijnboompitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:. Het phd-proposal van m'n vriendje is eindelijk op de post gegaan. Kwart voor 6, terwijl het postkantoor om 6 uur dicht ging. 100 fucking pagina's aan tekst, ongeloofelijk!
Wel de hele dag samen geweest. Hard gewerkt, en nu komt ie zo hier heen. Ik moet nog wat bedenken voor het eten, iets vegetarischs, makkelijks, snels, en lekkers Iemand tips?
Pasta met gegrilde groenten en eventueel kaas?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:. Het phd-proposal van m'n vriendje is eindelijk op de post gegaan. Kwart voor 6, terwijl het postkantoor om 6 uur dicht ging. 100 fucking pagina's aan tekst, ongeloofelijk!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
risotto met een lekkere salade
vegapastasaus met past
gebakken champignons op brood met,wederom, een salade
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Pasta met spinaziesaus. Zonder spekjes, met champions en/of geroosterde pijnboompitten.
Of is dat al te makkelijk & snel?
tack tack. (bedankt in het zweeds). Het probleem is dat m'n vriendje een beperkt reptoire heeft qua koken, en dus de afgelopen 2 weken heeft geleefd op pasta en pizza. tijd voor wat anders dus denk ik. Misschien broodjes gezond ofzo, want hij had niet zo'n honger, en ik heb net een havle bus pringles op, omdat ik wel honger had...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Pasta met gegrilde groenten en eventueel kaas?
Of pasta carbonara? Eventueel met courgette of andere groenten of een salade erbij?
Ik lust geen Ben & Jerry'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb heel erge zin in Ben&Jerry's nudankjewel!
Of Australian strawberry
Nee serieus, ik vind dat echt niks.quote:
Dat doe ik altijd met een brilpoetsdoekje (die je weg kunt gooien dus)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:22 schreef neen het volgende:
Hebben jullie ook tips om mijn laptop (vooral scherm) schoon te makendat is na 3 jaar wel eens tijd
Niet te duurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:
Thanks, Nynke! Maakt de soort witte wijn eigenlijk nog wat uit?
Multivezeldoekje!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met een brilpoetsdoekje (die je weg kunt gooien dus)
Zo een in een zakje die een beetje nat is? Die laten altijd een beetje witte stukjes en strepen achterquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met een brilpoetsdoekje (die je weg kunt gooien dus)
Multivezeldoekjes zijn de aanvulling op wondersponzen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:35 schreef neen het volgende:
[..]
Zo een in een zakje die een beetje nat is? Die laten altijd een beetje witte stukjes en strepen achter
Wat is een multivezeldoekje
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:55 schreef Vivi het volgende:
Ik heb zin om een leverworst naar binnen te proppen. In één stuk.
goeie vraagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
wow, nu al bijgelezen! Waar is iedereen?
whoah! ik heb na drie jaar onderzoek pas iets van 100 pagina'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:. Het phd-proposal van m'n vriendje is eindelijk op de post gegaan. Kwart voor 6, terwijl het postkantoor om 6 uur dicht ging. 100 fucking pagina's aan tekst, ongeloofelijk!
Me tooquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:00 schreef Sugar het volgende:
Ik probeerde ook bij te lezen, maar ik geef het toch even op.
Hoeveel kcals is dit suug?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef Sugar het volgende:
Mijn lijstje van vandaag, veel kleine dingen:
O: allbran + magere melk (heb ik nu eenmaal en vind ik prima)
T: 1 snee roggebrood + milner extra slimm kaas + avocado
T: plakje van die kaas
L1: allbran + magere melk
L2: 1 snee roggebrood + rauwkost + milnerplakkie
T: cup-a-soup
T: vruchtenmousse (er zit zuivel in! Magere melk en melkpoeder en inderdaad zoetstof.)
A: Salade met roze zalm, hollandse garnalen, paprika, ijsbergsla, olijven en 2 stukjes stokbrood
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef kwakveense het volgende:
ik was aan t lunchen en ben nu weer aan t werken
mn mama is vandaag jarig en ik ben er niet en ineens voelt dat raar. terwijl ik gewoon over 3 weken weer thuis ben -- en ik zie ze wel vaker lang niet, kom 1 keer per maand thuis ofzo, en zij gaan ook gewoon 4 weken naar frankrijk in de zomer...
quote:voor miss s omdat ik denk dat je t echt probeert dit keer
Mijn onderzoek bestaat uit de textuur van poepluiersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:05 schreef kwakveense het volgende:ik bedoel meer dat er mensen zijn die duidelijk meer te vertellen hebben dan ik. mijn onderzoek stelt echt niet zoveel voor...serieus!
@ tj, nope. geen puf voor vandaag.
Dat gaat de goede richting opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:15 schreef Sugar het volgende:
DML, 1330 ongeveer nu.![]()
Wat gek, Tinkepink. Maar wel fijn dat anderen je dun vinden, toch?
Kwak, gefeliciteerd. En kop op.
Nou, eh, eigenlijk... nee. Ik wil namelijk slank zijn en niet dun. Bij dun denk ik aan plat, dor, kaal, ongezond en niet sexy. Bij slank denk ik aan goede proporties, gezond, fit, mooi en wél sexy.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:15 schreef Sugar het volgende:
Wat gek, Tinkepink. Maar wel fijn dat anderen je dun vinden, toch?
hebbie een fotoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, eh, eigenlijk... nee. Ik wil namelijk slank zijn en niet dun. Bij dun denk ik aan plat, dor, kaal, ongezond en niet sexy. Bij slank denk ik aan goede proporties, gezond, fit, mooi en wél sexy.
En de opmerkingen wijzen eerder op de eerste categorie. Ze vragen namelijk ook iedere keer of ik expres zo veel afgevallen ben of dat het perongeluk is gegaan ofzo.
We zijn allemaal dor en kaal en niet sexy na zo weinig zon en veel stress lieve Tink (oke, plat ms nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, eh, eigenlijk... nee. Ik wil namelijk slank zijn en niet dun. Bij dun denk ik aan plat, dor, kaal, ongezond en niet sexy. Bij slank denk ik aan goede proporties, gezond, fit, mooi en wél sexy.
En de opmerkingen wijzen eerder op de eerste categorie. Ze vragen namelijk ook iedere keer of ik expres zo veel afgevallen ben of dat het perongeluk is gegaan ofzo.
Ik stond er echt van te kijken:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Marc-Marie Huijbregts heeft een pruik !!
Dat kaal vind ik niet zo raar mits die het goed afscheerd want dit is niks met die paar haartjes. En zn pruik was ook wel gaaf vond ik!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken:.
Vond hem met cavia op z'n hoofd leuker eigs.
Ik ook!! Ik vond het heul geen cavia. Mijn wereldbeeld, wat doe je???quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken:.
Vond hem met cavia op z'n hoofd leuker eigs.
Ik probeer er echt mee te nokken al paar x dit jaar flink last van gehad ivm mn hartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:22 schreef Sugar het volgende:
Oh, dat kan ik echt niet, dagen zonder (nep)redbull. Ik drink 4 blikjes (sugarfree) per dag!
Is dat je aanvulling op je nette lijstje van eerder??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Vivi het volgende:
Leverworst en olijven en toastjes met filet.
Je hebt vast gelijk. Het rare is dat mánnen heel anders op me reageren. Die lijken me wel mooi te vinden nu (krijg zelfs regelmatig opmerkingen in die richting, terwijl ik al jaren nauwelijks sjans hadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
We zijn allemaal dor en kaal en niet sexy na zo weinig zon en veel stress lieve Tink (oke, plat ms niet) . Dat wijten mensen dan ms aan je gwwicht maar eigenlijk bedoelen ze het totaalplaatje, ik denk dat je na je vakantie en wat hoognodige TLC voor jezelf heel andere reacties krijgt
.
hoelaat ben ik welkom?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Vivi het volgende:
Stokbrood met pate, smeerkaas, filet americaan of ananas roomkaasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Vivi het volgende:
Lekker!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Vivi het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:22 schreef Sugar het volgende:
Oh, dat kan ik echt niet, dagen zonder (nep)redbull. Ik drink 4 blikjes (sugarfree) per dag!
Je zit gewoon niet lekker in je vel denk ik en daarom twijfel je aan de "ondertoon" van de opmerkingen misschienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt vast gelijk. Het rare is dat mánnen heel anders op me reageren. Die lijken me wel mooi te vinden nu (krijg zelfs regelmatig opmerkingen in die richting, terwijl ik al jaren nauwelijks sjans had). Aan de andere kant ik weiger te geloven dat het jaloezie oid is, al is het wel opvallend dat het alleen vrouwen zijn die met (te) dun vinden.
Nouja, zolang truitjes, bloesjes en jurken nog steeds maat 38 zijn valt het allemaal best mee denk ik.
Ja, maar het mag niet want ik ben echt veuls te vet nu.quote:
Ik was bij mijn moeder afgelopen zaterdag en die had tot nog toe als mantra dat ik aan de mollige kant was en nu zei ze ineens: je moet niet nog meer afvallen hoor!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt vast gelijk. Het rare is dat mánnen heel anders op me reageren. Die lijken me wel mooi te vinden nu (krijg zelfs regelmatig opmerkingen in die richting, terwijl ik al jaren nauwelijks sjans had). Aan de andere kant ik weiger te geloven dat het jaloezie oid is, al is het wel opvallend dat het alleen vrouwen zijn die met (te) dun vinden.
Nouja, zolang truitjes, bloesjes en jurken nog steeds maat 38 zijn valt het allemaal best mee denk ik.
Jawel, ik ben echt te dik nuquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef Sugar het volgende:
Je bent echt niet vet. Daar geloof ik niks van.
Nee. Ze zeggen echt letterlijk: "quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je zit gewoon niet lekker in je vel denk ik en daarom twijfel je aan de "ondertoon" van de opmerkingen misschien?
Tis maar net welke bril je zelf op hebt denk ik vaak.
Ben je nu net zo als op de meet of + 3 kg?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar het mag niet want ik ben echt veuls te vet nu.
Heb je een foto??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ze zeggen echt letterlijk: ", wat ben je dun geworden! Is dat ook de bedoeling of eh...?" En dan zeg ik zoiets van "Ja, goed hè, 10 kg in een half jaar!" En dan zij weer "Wat veel. Maar je moet niet dunner worden hoor! Dan word je te mager." En dat niet door één persoon, maar door (bijna) al mijn (vrouwelijke) kennissen. Er was er maar eentje die het wel mooi vond.
Ik vind het zelf wel mooi hoor, maar aangezien ik toch wat onzeker ben op het moment brengt het me toch aan het twijfelen.
Ja! Dat! En ook achteraf horen dat sommigen dachten dat ik een half jaar geleden zwanger was vanwege een te dikke buik. En dat ik na de laatste vakantie zo dik was geworden. En nu dus weer te dun.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was bij mijn moeder afgelopen zaterdag en die had tot nog toe als mantra dat ik aan de mollige kant was en nu zei ze ineens: je moet niet nog meer afvallen hoor!!
Waar is die tussenfase?? Waarom is goh, wat ben je mooi slank geen optie?
En daarna ook direct over d'r eigen figuur beginnen.
Jij bent net als SHE wat dit betreft: heel hard voor en eerlijk tegen jezelf. Ik mag dat wel, want ik heb omgekeerde anorexiaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel, ik ben echt te dik nu.
Combi van frustratie-eten door het niet kunnen sporten en euh...het niet kunnen sporten.
net zo volgens mij, daarna was ik afgevallen van 75 naar 72 en nu ben ik weer 75 ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je nu net zo als op de meet of + 3 kg?
Hm, moeilijk zoiets. Maar ik ben niet de goede om dat aan te vragen want ik vind dat hele slanke vaak iets minder mooi dan net iets voller slank, zeg maar. Co en Suug zouden er van mij wel 5 kilo bij mogen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ze zeggen echt letterlijk: ", wat ben je dun geworden! Is dat ook de bedoeling of eh...?" En dan zeg ik zoiets van "Ja, goed hè, 10 kg in een half jaar!" En dan zij weer "Wat veel. Maar je moet niet dunner worden hoor! Dan word je te mager." En dat niet door één persoon, maar door (bijna) al mijn (vrouwelijke) kennissen. Er was er maar eentje die het wel mooi vond.
Ik vind het zelf wel mooi hoor, maar aangezien ik toch wat onzeker ben op het moment brengt het me toch aan het twijfelen.
Ik zal er binnenkort één pm-en. Volgens mij ben ik qua figuur nu ongeveer zoals jij op de laatste meet was. Iets slanker op de heupen misschien.quote:
En zelf wil je wel 10 kg kwijtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hm, moeilijk zoiets. Maar ik ben niet de goede om dat aan te vragen want ik vind dat hele slanke vaak iets minder mooi dan net iets voller slank, zeg maar. Co en Suug zouden er van mij wel 5 kilo bij mogen.
Maar dat is gewoon mijn persoonlijke voorkeur hoor liefjens! Ik hou wel van een beetje romig.
Mja, ik ben er altijd wel relaxed over omdat ik mijn zelfbeeld er niet aan ophang, aan hoe veel rugvet ik detecteerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent net als SHE wat dit betreft: heel hard voor en eerlijk tegen jezelf. Ik mag dat wel, want ik heb omgekeerde anorexia.
Ik heb slanke benen en geen dikke ass en dat toont al slank als je je een beetje handig weet te kleden, maar mijn romp is echt écht te dik, mijn taille is weg en ik zit met mijn buik op schootquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En zelf wil je wel 10 kg kwijt. Ik vond je ook echt niet (te) dik op de meet hoor
.
Ik vind dat eigenlijk ook mooier. Aan de andere kant ben ik zó blij dat ik nu bloesjes kan dragen en dat ik geen muffintop heb in een strakke broek en dat een kokerrok nu echt mooi staat en dat ik kan zitten zonder dat een broek gaat knellen. En dat heb ik allemaal niet met 5 kg extra.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hm, moeilijk zoiets. Maar ik ben niet de goede om dat aan te vragen want ik vind dat hele slanke vaak iets minder mooi dan net iets voller slank, zeg maar. Co en Suug zouden er van mij wel 5 kilo bij mogen.
Maar dat is gewoon mijn persoonlijke voorkeur hoor liefjens! Ik hou wel van een beetje romig.
haal die wagen in danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
Rene's oma heeft hetzelfde naaidoosje als die ik van mijn oma heb geërfd![]()
en nu zakt mijn truitje niet meer af! want er zaten veiligheidsspeldjes in
en we rijden nu achter een vrachtwagen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef Sugar het volgende:
Vivi, ik denk dat ik best wel in jouw 'iets ronder slank' pas, hoor. Tinkepink (op basis van maten) en Co zijn dunner dan ik ben.
Van Red Bull ga ik stuiterenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
koffie
red bull alleen na een avondje stappen, rond 12 uur 's middags als je écht weg moet
Oh, maar ik kijk nooit naar maten! Ik ga af op de foto die jij laatst neergezet hebtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef Sugar het volgende:
Vivi, ik denk dat ik best wel in jouw 'iets ronder slank' pas, hoor. Tinkepink (op basis van maten) en Co zijn dunner dan ik ben.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef Sugar het volgende:
Ik stuiter dan ook door het dak. Denk dat ik zondag paar blikjes snuifquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Van Red Bull ga ik stuiterenDan wil je me echt niet kennen.
Jup, centimeters zeggen zo weinig... het totaalplaatje telt. Je kan een heupomvang hebben van 100cm omdat je gewoon breed gebouwd bent, met weinig vet daar, of omdat je een huge ass hebt. Toont allemaal anders.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, maar ik kijk nooit naar maten! Ik ga af op de foto die jij laatst neergezet hebt.
Ik denk dat Tink ietsje smallere heupen heeft dan jij, maar niet dat ze smaller oogt. En Co volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef Sugar het volgende:
Qua maten ms Suug, maar niet qua "aangezicht" hoor, echt niet. En ik vind het jammer dat het nu weer in zoiets moet verzandenquote:
dubbel doorgetrokken streep op een bochtig en donker stuk weg in de achterhoekquote:
Eensch.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Qua maten ms Suug, maar niet qua "aangezicht" hoor, echt niet. En ik vind het jammer dat het nu weer in zoiets moet verzanden. Laten we het gezellig houden peepz!
Is goed, ook al is het nog geen half 12quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Vivi het volgende:
Oke, laten we het over wat anders hebben.
Sex?
nou vertel eens wat over sexquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Vivi het volgende:
Oke, laten we het over wat anders hebben.
Sex?
IN de achterhoek gaan ze toch allemaal oerend hard?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dubbel doorgetrokken streep op een bochtig en donker stuk weg in de achterhoekmaar we zijn hem kwijt!
Uit ervaring kan ik je melden dat gewoon ontspannen al een hoop kan doen. Neem anders een lekker bad ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Vivi het volgende:
Echt, ik moet gewoon weer eens zin maken..mijn libido is deaud door alle gezeik met ziektes en zulks hier.
Met een glas Prosseco in de ene en een goldcard in de andere handquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is goed, ook al is het nog geen half 12
Wat is jouw favoriete standje?.
m.u.v. de volbeladen vrachtwagen met dubbele opleggerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
IN de achterhoek gaan ze toch allemaal oerend hard?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Met een glas Prosseco in de ene en een goldcard in de andere hand.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Met een glas Prosseco in de ene en een goldcard in de andere hand.
Idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je melden dat gewoon ontspannen al een hoop kan doen. Neem anders een lekker bad ofzoFf relaxen, zal je goed doen
En een visagiste aan het hoofdeinde die tussendoor mijn lipgloss bijwerkt(Niet Mari!) .!quote:
je maakt mij nu ook nieuwschierigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Hey, ik ben wel even benieuwd hoe dat zit met Viev en Mr. Viev. Jullie wonen niet samen, toch? Zien jullie elkaar in de weekenden of ga je doordeweeks ook wel bij elkaar langs? En hoe is dat zo gekomen? Waren jullie allebei op zoek naar een LAT-relatie of is dat zo gegroeid?.
Ik weet dat dat moeilijk is, ik heb dat gevoel vaak genoeg zelf ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef Vivi het volgende:
I know, verleden week hadden we sex en toen daarna vond ik het ook fijn en relaxing, maar om mezelf ertoe te zetten en die gedachten aan nare dingen die spontaan in mijn hoofd schieten tijdens het euh..nu ja, jullie weten wel, te deleten.
En het heeft NIKS met hem te maken, maar alles met mijn stomme hoofd dat niet stil kan staan.
Wie dan wel? Leco?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
En een visagiste aan het hoofdeinde die tussendoor mijn lipgloss bijwerkt(Niet Mari!) .!
Net als tijdens mijn bevalling.
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
dit wordt me te serieus om per mobiel te volgen dames!
dus ik wens u allen een fijne avond!
Have fun, wat je ook gaat doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
dit wordt me te serieus om per mobiel te volgen dames!
dus ik wens u allen een fijne avond!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef Viking84 het volgende:
Uh, ondertiteling van 2 voor 12 van gisteravond nu bij Met het mes op tafel. Sufferds
.
Denk 't niet. Tis gewoon 888-ondertiteling, dus dat zou wel erg toevallig zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Das een DWDD moment maandag ik zweer het je!
Ow zo ja dat zullen ze niet doorhebben. Dacht dat ze bij 2 voor 12 een engels fragment hadden ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk 't niet. Tis gewoon 888-ondertiteling, dus dat zou wel erg toevallig zijn.
Klopt, we wonen niet samen maar wel 5 minuten van elkaar vandaan. 'Tis idd zo gegroeid omdat we natuurlijk een beetje onverwacht ouders werdenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Hey, ik ben wel even benieuwd hoe dat zit met Viev en Mr. Viev. Jullie wonen niet samen, toch? Zien jullie elkaar in de weekenden of ga je doordeweeks ook wel bij elkaar langs? En hoe is dat zo gekomen? Waren jullie allebei op zoek naar een LAT-relatie of is dat zo gegroeid?.
Ok, thanks voor je uitleg. Ik vermoedde gisteravond al zoiets na de datum bij je Henk-verhaal te hebben gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt, we wonen niet samen maar wel 5 minuten van elkaar vandaan. 'Tis idd zo gegroeid omdat we natuurlijk een beetje onverwacht ouders werden. Dus we kenden elkaar toen nog heel kort en hij had nét een appartementje gekocht wat echt voor een (hooguit 2) persoon is, en omdat we al zo veel op ons bord kregen en we in het begin van mijn zwangerschap ook ff uit elkaar zijn geweest bleven we dus ook apart wonen
.
Nu ja, toen de eerste schrik wat wat bekoeld is het toen weer gegroeid tussen ons maar we vinden het wel fijn zo....we zien elkaar idd in het weekend en vaak ook doordeweeks, en het gaat prima zo, we hebben allebei best veel personal space nodig en dit is een prima "vorm" voor ons! Mensen vinden het vaak wel raar, maar daar heb ik echt maling aan. En wat er in de toekomst gebeurt zien we wel maar vooralsnog zijn wij happy en Dean ook. En hij weet niet beter dan dat papa en mama twee huisjes hebben maar wel "samen" zijn dus if it ain't broke, don't fix it, denk ik maar
.
Wat Suug ervan beschreef is dat niks voor mij, met die rozijnen en zulks.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet dat dat moeilijk is, ik heb dat gevoel vaak genoeg zelf ook
Ik heb het advies om een cursus mindfullness te gaan volgen, misschien doe ik dat wel. Moet alleen ff kijken of mijn verzekering dat vergoedt.
Nee, die heeft gewoon 1 kamer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En Dean heeft neem ik aan 2 mooie kamers
Ow dat leek me vroeger het voordeel van gescheiden ouders. Tot ze echt gingen scheiden, toen baalde ik enorm.quote:
Rozijnen? Wat doen ze daarmee?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat Suug ervan beschreef is dat niks voor mij, met die rozijnen en zulks.
Idd, ik kwam Stan tegen zo'n maandje na "Henk" en Stan heeft zelf ook een megaslecht huwelijk ahcter de rug met een hoop shit dus we hadden allebei niet echt de intentie om heel serieus te zijn in eerste instantie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, thanks voor je uitleg. Ik vermoedde gisteravond al zoiets na de datum bij je Henk-verhaal te hebben gezien(zo van: "O dan heeft ze na Henk vrij snel Stan ontmoet en is al vrij snel zwanger geworden"
)
En idd, als jullie merken dat Dean er niet onder te lijden heeft (en hoe zou dat kunnen met een papa op slechts 5 min afstand), dan moet je het vooral zou houden.
Wij zijn dan ook niet gescheiden...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ow dat leek me vroeger het voordeel van gescheiden ouders. Tot ze echt gingen scheiden, toen baalde ik enorm.
I know, maar dan haak ik al af, bij dat soort dingen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:07 schreef Sugar het volgende:
Dat met die rozijn wás natuurlijk ook een concentratie-oefening.
Ja oké situatie bij jullie is anders maar bedoelde met 2 huizen en zulks. Maar je snapt me wel toch?quote:
Precies, dat laatste is ook een beetje mijn toekomstdroomquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:08 schreef Chicolate het volgende:
Klinkt als een prima opstelling, 2 huisjes maar wel dicht bij elkaar. Zou ik misschien ook wel ideaal vinden. Echt je eigen plekje, ook binnen de relatie. Of een heel groot huis, met allebei je eigen ruimte (zoals bij Tink).
Ja, maar ik schreef dus al:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja oké situatie bij jullie is anders maar bedoelde met 2 huizen en zulks. Maar je snapt me wel toch?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Vivi het volgende:
hij had nét een appartementje gekocht wat echt voor een (hooguit 2) persoon is
Ik wil ook Calvados, zou je dat kunnen teleporteren? Als er dan maar geen vlieg in het glas zit......quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, ik heb mijn mind net gevuld met popcorn. Dat deed/doet goed zeg! Nu nog een calvados erachteraan...
Of je verhuist naar Duitsland. In Nederland kunnen wij dit ook niet betalen hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Precies, dat laatste is ook een beetje mijn toekomstdroom. Maar dan moeten wel eerst de middelen vergaard worden
.
*zoef*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wil ook Calvados, zou je dat kunnen teleporteren? Als er dan maar geen vlieg in het glas zit......
Jij moet gewoon op kamers, luie donder!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:13 schreef neen het volgende:
Mowahaha ik heb bij pappie en mammie lekker 3 kamers geconfisqueerd
en ik zit eigenlijk altijd met m'n pa in de woonkamer
Ach ja, alleen in Duitsland en Friesland he
Ook mijn toekomstdroomquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Precies, dat laatste is ook een beetje mijn toekomstdroom. Maar dan moeten wel eerst de middelen vergaard worden
.
Ik had vroegah ook twee kamers bij mijn ouders thuis. Heel luxe, eentje met een bed en eentje met bank en tv e.d.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:13 schreef neen het volgende:
Mowahaha ik heb bij pappie en mammie lekker 3 kamers geconfisqueerd
en ik zit eigenlijk altijd met m'n pa in de woonkamer
Ach ja, alleen in Duitsland en Friesland he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |