Doe je hipste zonnebril op, ga met je hasses voor een lamp zitten, zet 'Vogelgeluiden deel II' uit de klingel-klangel collectie op en denk aan zomerse taferelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat die kutwinter maar niet voorbij gaat. Algehele somberheid en het opspelen van oude angsten. Bleh.
Die is er al een tijdje niet meer. En guess what: ik drink ook bijna geen cola light meerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:13 schreef neen het volgende:
Hoe gaat het met Vikings rose bier verslaving?
Anos, soms hou ik zo van jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:12 schreef Anosmie het volgende:
Klotsoksels op de fiets *fiiiieeetfiiieeet*
Bikini aan, verwarming op hoog en zonnehoed over je ogen trekken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen zonnebril. Daar gaat het al weer mis..
Met klotsoksels op de fiets?quote:
Met m'n kersenpitkussentjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met klotsoksels op de fiets?.
Maar idd, ik ben zó gelukkig in de zomer. Iedereen is blij, iedereen zit op terrasjes of in het park.
nu niet meer, want nu is mn geld op, ruimquote:
Het verbaast me dat ze niet roze zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
nog een keer
[ afbeelding ]
my first hakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:27 schreef OldJeller het volgende:
Op de TT afgaande... jullie zijn dus dan eindelijk allemaal slank genoeg om leuke, zomerse, vrolijke zomerjurkjes en rokjes aan te trekken?
ik heb ze allebei meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel mooie schoenen, Mo! Kun je die niet aantrekken onder je rok? Ik vind laarzen vaak zo zonde..
nog niet, ik moet even gaan bedenken welke maat ik wil bestellen, maar als jij 't al wel weet, kan ik m dan ook wel voor jou bestellen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ik wil ook dat stapler-shirtje! Heb jij 'm al besteld?
Hoe vaak ga je dat nog vragen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:27 schreef OldJeller het volgende:
Op de TT afgaande... jullie zijn dus dan eindelijk allemaal slank genoeg om leuke, zomerse, vrolijke zomerjurkjes en rokjes aan te trekken?
Dat was het idee, ja. Ik wil 't ook wel bestellen, als jij krap bij kas zit?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog niet, ik moet even gaan bedenken welke maat ik wil bestellen, maar als jij 't al wel weet, kan ik m dan ook wel voor jou bestellen?
ik ga zondag ff kijken
Ik stem voor de laarzen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb ze allebei mee
dus ik kijk daar wel even welke ik aan doe![]()
![]()
Als ik weer eens op AT klik en zo'n topictitel zie, waardoor bij mij een dergelijke vraag rijst..quote:
Ja, het aantal kilo's per persoon en de hoeveelheid topics lopen synchroon.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als ik weer eens op AT klik en zo'n topictitel zie, waardoor bij mij een dergelijke vraag rijst..
Maar het antwoord is dus altijd hetzelfde, zolang deze reeks loopt?
Zolang FoK er is, is deze reeks er, ook al is iedereen inmiddels graatmagerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als ik weer eens op AT klik en zo'n topictitel zie, waardoor bij mij een dergelijke vraag rijst..
Ik kon ook niet meteen op mijn eerste hakken lopen, en die waren lager dan deze. (Maar wel smaller)quote:
Ja maar jij hebt dan ook wel erg mooie benen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oma-ish? Welnee! Elegant-ish.
Ik heb helemaal níets met laarzen. Zo zonde van je benen.
Tip van k_i_m; Neem van die Compeed pleisters mee met zo'n zacht stukkie erin, dat als je toch een blaar hebt het geen pijn meer doet. zegt zij, na het krijgen van hielbedekkende centimeters diepe kraters van haar nieuwe laarzenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb ze allebei mee
dus ik kijk daar wel even welke ik aan doe![]()
![]()
nu snel omkleden en weg!![]()
fijne avond allen!
Nou nu weet je het. Doei.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |