Dat doe ik altijd met een brilpoetsdoekje (die je weg kunt gooien dus)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:22 schreef neen het volgende:
Hebben jullie ook tips om mijn laptop (vooral scherm) schoon te makendat is na 3 jaar wel eens tijd
Niet te duurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:
Thanks, Nynke! Maakt de soort witte wijn eigenlijk nog wat uit?
Multivezeldoekje!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met een brilpoetsdoekje (die je weg kunt gooien dus)
Zo een in een zakje die een beetje nat is? Die laten altijd een beetje witte stukjes en strepen achterquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met een brilpoetsdoekje (die je weg kunt gooien dus)
Multivezeldoekjes zijn de aanvulling op wondersponzen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:35 schreef neen het volgende:
[..]
Zo een in een zakje die een beetje nat is? Die laten altijd een beetje witte stukjes en strepen achter
Wat is een multivezeldoekje
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:55 schreef Vivi het volgende:
Ik heb zin om een leverworst naar binnen te proppen. In één stuk.
goeie vraagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
wow, nu al bijgelezen! Waar is iedereen?
whoah! ik heb na drie jaar onderzoek pas iets van 100 pagina'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:. Het phd-proposal van m'n vriendje is eindelijk op de post gegaan. Kwart voor 6, terwijl het postkantoor om 6 uur dicht ging. 100 fucking pagina's aan tekst, ongeloofelijk!
Wel de hele dag samen geweest. Hard gewerkt, en nu komt ie zo hier heen. Ik moet nog wat bedenken voor het eten, iets vegetarischs, makkelijks, snels, en lekkers Iemand tips?
Me tooquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:00 schreef Sugar het volgende:
Ik probeerde ook bij te lezen, maar ik geef het toch even op.
Hoeveel kcals is dit suug?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef Sugar het volgende:
Mijn lijstje van vandaag, veel kleine dingen:
O: allbran + magere melk (heb ik nu eenmaal en vind ik prima)
T: 1 snee roggebrood + milner extra slimm kaas + avocado
T: plakje van die kaas
L1: allbran + magere melk
L2: 1 snee roggebrood + rauwkost + milnerplakkie
T: cup-a-soup
T: vruchtenmousse (er zit zuivel in! Magere melk en melkpoeder en inderdaad zoetstof.)
A: Salade met roze zalm, hollandse garnalen, paprika, ijsbergsla, olijven en 2 stukjes stokbrood
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef kwakveense het volgende:
ik was aan t lunchen en ben nu weer aan t werken
mn mama is vandaag jarig en ik ben er niet en ineens voelt dat raar. terwijl ik gewoon over 3 weken weer thuis ben -- en ik zie ze wel vaker lang niet, kom 1 keer per maand thuis ofzo, en zij gaan ook gewoon 4 weken naar frankrijk in de zomer...
quote:voor miss s omdat ik denk dat je t echt probeert dit keer
Mijn onderzoek bestaat uit de textuur van poepluiersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:05 schreef kwakveense het volgende:ik bedoel meer dat er mensen zijn die duidelijk meer te vertellen hebben dan ik. mijn onderzoek stelt echt niet zoveel voor...serieus!
@ tj, nope. geen puf voor vandaag.
Dat gaat de goede richting opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:15 schreef Sugar het volgende:
DML, 1330 ongeveer nu.![]()
Wat gek, Tinkepink. Maar wel fijn dat anderen je dun vinden, toch?
Kwak, gefeliciteerd. En kop op.
Nou, eh, eigenlijk... nee. Ik wil namelijk slank zijn en niet dun. Bij dun denk ik aan plat, dor, kaal, ongezond en niet sexy. Bij slank denk ik aan goede proporties, gezond, fit, mooi en wél sexy.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:15 schreef Sugar het volgende:
Wat gek, Tinkepink. Maar wel fijn dat anderen je dun vinden, toch?
hebbie een fotoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, eh, eigenlijk... nee. Ik wil namelijk slank zijn en niet dun. Bij dun denk ik aan plat, dor, kaal, ongezond en niet sexy. Bij slank denk ik aan goede proporties, gezond, fit, mooi en wél sexy.
En de opmerkingen wijzen eerder op de eerste categorie. Ze vragen namelijk ook iedere keer of ik expres zo veel afgevallen ben of dat het perongeluk is gegaan ofzo.
We zijn allemaal dor en kaal en niet sexy na zo weinig zon en veel stress lieve Tink (oke, plat ms nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, eh, eigenlijk... nee. Ik wil namelijk slank zijn en niet dun. Bij dun denk ik aan plat, dor, kaal, ongezond en niet sexy. Bij slank denk ik aan goede proporties, gezond, fit, mooi en wél sexy.
En de opmerkingen wijzen eerder op de eerste categorie. Ze vragen namelijk ook iedere keer of ik expres zo veel afgevallen ben of dat het perongeluk is gegaan ofzo.
Ik stond er echt van te kijken:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Marc-Marie Huijbregts heeft een pruik !!
Dat kaal vind ik niet zo raar mits die het goed afscheerd want dit is niks met die paar haartjes. En zn pruik was ook wel gaaf vond ik!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken:.
Vond hem met cavia op z'n hoofd leuker eigs.
Ik ook!! Ik vond het heul geen cavia. Mijn wereldbeeld, wat doe je???quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken:.
Vond hem met cavia op z'n hoofd leuker eigs.
Ik probeer er echt mee te nokken al paar x dit jaar flink last van gehad ivm mn hartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:22 schreef Sugar het volgende:
Oh, dat kan ik echt niet, dagen zonder (nep)redbull. Ik drink 4 blikjes (sugarfree) per dag!
Is dat je aanvulling op je nette lijstje van eerder??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Vivi het volgende:
Leverworst en olijven en toastjes met filet.
Je hebt vast gelijk. Het rare is dat mánnen heel anders op me reageren. Die lijken me wel mooi te vinden nu (krijg zelfs regelmatig opmerkingen in die richting, terwijl ik al jaren nauwelijks sjans hadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
We zijn allemaal dor en kaal en niet sexy na zo weinig zon en veel stress lieve Tink (oke, plat ms niet) . Dat wijten mensen dan ms aan je gwwicht maar eigenlijk bedoelen ze het totaalplaatje, ik denk dat je na je vakantie en wat hoognodige TLC voor jezelf heel andere reacties krijgt
.
hoelaat ben ik welkom?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Vivi het volgende:
Stokbrood met pate, smeerkaas, filet americaan of ananas roomkaasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Vivi het volgende:
Lekker!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Vivi het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:22 schreef Sugar het volgende:
Oh, dat kan ik echt niet, dagen zonder (nep)redbull. Ik drink 4 blikjes (sugarfree) per dag!
Je zit gewoon niet lekker in je vel denk ik en daarom twijfel je aan de "ondertoon" van de opmerkingen misschienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt vast gelijk. Het rare is dat mánnen heel anders op me reageren. Die lijken me wel mooi te vinden nu (krijg zelfs regelmatig opmerkingen in die richting, terwijl ik al jaren nauwelijks sjans had). Aan de andere kant ik weiger te geloven dat het jaloezie oid is, al is het wel opvallend dat het alleen vrouwen zijn die met (te) dun vinden.
Nouja, zolang truitjes, bloesjes en jurken nog steeds maat 38 zijn valt het allemaal best mee denk ik.
Ja, maar het mag niet want ik ben echt veuls te vet nu.quote:
Ik was bij mijn moeder afgelopen zaterdag en die had tot nog toe als mantra dat ik aan de mollige kant was en nu zei ze ineens: je moet niet nog meer afvallen hoor!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt vast gelijk. Het rare is dat mánnen heel anders op me reageren. Die lijken me wel mooi te vinden nu (krijg zelfs regelmatig opmerkingen in die richting, terwijl ik al jaren nauwelijks sjans had). Aan de andere kant ik weiger te geloven dat het jaloezie oid is, al is het wel opvallend dat het alleen vrouwen zijn die met (te) dun vinden.
Nouja, zolang truitjes, bloesjes en jurken nog steeds maat 38 zijn valt het allemaal best mee denk ik.
Jawel, ik ben echt te dik nuquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef Sugar het volgende:
Je bent echt niet vet. Daar geloof ik niks van.
Nee. Ze zeggen echt letterlijk: "quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je zit gewoon niet lekker in je vel denk ik en daarom twijfel je aan de "ondertoon" van de opmerkingen misschien?
Tis maar net welke bril je zelf op hebt denk ik vaak.
Ben je nu net zo als op de meet of + 3 kg?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar het mag niet want ik ben echt veuls te vet nu.
Heb je een foto??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ze zeggen echt letterlijk: ", wat ben je dun geworden! Is dat ook de bedoeling of eh...?" En dan zeg ik zoiets van "Ja, goed hè, 10 kg in een half jaar!" En dan zij weer "Wat veel. Maar je moet niet dunner worden hoor! Dan word je te mager." En dat niet door één persoon, maar door (bijna) al mijn (vrouwelijke) kennissen. Er was er maar eentje die het wel mooi vond.
Ik vind het zelf wel mooi hoor, maar aangezien ik toch wat onzeker ben op het moment brengt het me toch aan het twijfelen.
Ja! Dat! En ook achteraf horen dat sommigen dachten dat ik een half jaar geleden zwanger was vanwege een te dikke buik. En dat ik na de laatste vakantie zo dik was geworden. En nu dus weer te dun.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was bij mijn moeder afgelopen zaterdag en die had tot nog toe als mantra dat ik aan de mollige kant was en nu zei ze ineens: je moet niet nog meer afvallen hoor!!
Waar is die tussenfase?? Waarom is goh, wat ben je mooi slank geen optie?
En daarna ook direct over d'r eigen figuur beginnen.
Jij bent net als SHE wat dit betreft: heel hard voor en eerlijk tegen jezelf. Ik mag dat wel, want ik heb omgekeerde anorexiaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel, ik ben echt te dik nu.
Combi van frustratie-eten door het niet kunnen sporten en euh...het niet kunnen sporten.
net zo volgens mij, daarna was ik afgevallen van 75 naar 72 en nu ben ik weer 75 ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je nu net zo als op de meet of + 3 kg?
Hm, moeilijk zoiets. Maar ik ben niet de goede om dat aan te vragen want ik vind dat hele slanke vaak iets minder mooi dan net iets voller slank, zeg maar. Co en Suug zouden er van mij wel 5 kilo bij mogen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ze zeggen echt letterlijk: ", wat ben je dun geworden! Is dat ook de bedoeling of eh...?" En dan zeg ik zoiets van "Ja, goed hè, 10 kg in een half jaar!" En dan zij weer "Wat veel. Maar je moet niet dunner worden hoor! Dan word je te mager." En dat niet door één persoon, maar door (bijna) al mijn (vrouwelijke) kennissen. Er was er maar eentje die het wel mooi vond.
Ik vind het zelf wel mooi hoor, maar aangezien ik toch wat onzeker ben op het moment brengt het me toch aan het twijfelen.
Ik zal er binnenkort één pm-en. Volgens mij ben ik qua figuur nu ongeveer zoals jij op de laatste meet was. Iets slanker op de heupen misschien.quote:
En zelf wil je wel 10 kg kwijtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hm, moeilijk zoiets. Maar ik ben niet de goede om dat aan te vragen want ik vind dat hele slanke vaak iets minder mooi dan net iets voller slank, zeg maar. Co en Suug zouden er van mij wel 5 kilo bij mogen.
Maar dat is gewoon mijn persoonlijke voorkeur hoor liefjens! Ik hou wel van een beetje romig.
Mja, ik ben er altijd wel relaxed over omdat ik mijn zelfbeeld er niet aan ophang, aan hoe veel rugvet ik detecteerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent net als SHE wat dit betreft: heel hard voor en eerlijk tegen jezelf. Ik mag dat wel, want ik heb omgekeerde anorexia.
Ik heb slanke benen en geen dikke ass en dat toont al slank als je je een beetje handig weet te kleden, maar mijn romp is echt écht te dik, mijn taille is weg en ik zit met mijn buik op schootquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En zelf wil je wel 10 kg kwijt. Ik vond je ook echt niet (te) dik op de meet hoor
.
Ik vind dat eigenlijk ook mooier. Aan de andere kant ben ik zó blij dat ik nu bloesjes kan dragen en dat ik geen muffintop heb in een strakke broek en dat een kokerrok nu echt mooi staat en dat ik kan zitten zonder dat een broek gaat knellen. En dat heb ik allemaal niet met 5 kg extra.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hm, moeilijk zoiets. Maar ik ben niet de goede om dat aan te vragen want ik vind dat hele slanke vaak iets minder mooi dan net iets voller slank, zeg maar. Co en Suug zouden er van mij wel 5 kilo bij mogen.
Maar dat is gewoon mijn persoonlijke voorkeur hoor liefjens! Ik hou wel van een beetje romig.
haal die wagen in danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
Rene's oma heeft hetzelfde naaidoosje als die ik van mijn oma heb geërfd![]()
en nu zakt mijn truitje niet meer af! want er zaten veiligheidsspeldjes in
en we rijden nu achter een vrachtwagen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef Sugar het volgende:
Vivi, ik denk dat ik best wel in jouw 'iets ronder slank' pas, hoor. Tinkepink (op basis van maten) en Co zijn dunner dan ik ben.
Van Red Bull ga ik stuiterenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
koffie
red bull alleen na een avondje stappen, rond 12 uur 's middags als je écht weg moet
Oh, maar ik kijk nooit naar maten! Ik ga af op de foto die jij laatst neergezet hebtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef Sugar het volgende:
Vivi, ik denk dat ik best wel in jouw 'iets ronder slank' pas, hoor. Tinkepink (op basis van maten) en Co zijn dunner dan ik ben.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef Sugar het volgende:
Ik stuiter dan ook door het dak. Denk dat ik zondag paar blikjes snuifquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Van Red Bull ga ik stuiterenDan wil je me echt niet kennen.
Jup, centimeters zeggen zo weinig... het totaalplaatje telt. Je kan een heupomvang hebben van 100cm omdat je gewoon breed gebouwd bent, met weinig vet daar, of omdat je een huge ass hebt. Toont allemaal anders.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, maar ik kijk nooit naar maten! Ik ga af op de foto die jij laatst neergezet hebt.
Ik denk dat Tink ietsje smallere heupen heeft dan jij, maar niet dat ze smaller oogt. En Co volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef Sugar het volgende:
Qua maten ms Suug, maar niet qua "aangezicht" hoor, echt niet. En ik vind het jammer dat het nu weer in zoiets moet verzandenquote:
dubbel doorgetrokken streep op een bochtig en donker stuk weg in de achterhoekquote:
Eensch.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Qua maten ms Suug, maar niet qua "aangezicht" hoor, echt niet. En ik vind het jammer dat het nu weer in zoiets moet verzanden. Laten we het gezellig houden peepz!
Is goed, ook al is het nog geen half 12quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Vivi het volgende:
Oke, laten we het over wat anders hebben.
Sex?
nou vertel eens wat over sexquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Vivi het volgende:
Oke, laten we het over wat anders hebben.
Sex?
IN de achterhoek gaan ze toch allemaal oerend hard?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dubbel doorgetrokken streep op een bochtig en donker stuk weg in de achterhoekmaar we zijn hem kwijt!
Uit ervaring kan ik je melden dat gewoon ontspannen al een hoop kan doen. Neem anders een lekker bad ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Vivi het volgende:
Echt, ik moet gewoon weer eens zin maken..mijn libido is deaud door alle gezeik met ziektes en zulks hier.
Met een glas Prosseco in de ene en een goldcard in de andere handquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is goed, ook al is het nog geen half 12
Wat is jouw favoriete standje?.
m.u.v. de volbeladen vrachtwagen met dubbele opleggerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
IN de achterhoek gaan ze toch allemaal oerend hard?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Met een glas Prosseco in de ene en een goldcard in de andere hand.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Met een glas Prosseco in de ene en een goldcard in de andere hand.
Idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je melden dat gewoon ontspannen al een hoop kan doen. Neem anders een lekker bad ofzoFf relaxen, zal je goed doen
En een visagiste aan het hoofdeinde die tussendoor mijn lipgloss bijwerkt(Niet Mari!) .!quote:
je maakt mij nu ook nieuwschierigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Hey, ik ben wel even benieuwd hoe dat zit met Viev en Mr. Viev. Jullie wonen niet samen, toch? Zien jullie elkaar in de weekenden of ga je doordeweeks ook wel bij elkaar langs? En hoe is dat zo gekomen? Waren jullie allebei op zoek naar een LAT-relatie of is dat zo gegroeid?.
Ik weet dat dat moeilijk is, ik heb dat gevoel vaak genoeg zelf ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef Vivi het volgende:
I know, verleden week hadden we sex en toen daarna vond ik het ook fijn en relaxing, maar om mezelf ertoe te zetten en die gedachten aan nare dingen die spontaan in mijn hoofd schieten tijdens het euh..nu ja, jullie weten wel, te deleten.
En het heeft NIKS met hem te maken, maar alles met mijn stomme hoofd dat niet stil kan staan.
Wie dan wel? Leco?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
En een visagiste aan het hoofdeinde die tussendoor mijn lipgloss bijwerkt(Niet Mari!) .!
Net als tijdens mijn bevalling.
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
dit wordt me te serieus om per mobiel te volgen dames!
dus ik wens u allen een fijne avond!
Have fun, wat je ook gaat doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
dit wordt me te serieus om per mobiel te volgen dames!
dus ik wens u allen een fijne avond!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef Viking84 het volgende:
Uh, ondertiteling van 2 voor 12 van gisteravond nu bij Met het mes op tafel. Sufferds
.
Denk 't niet. Tis gewoon 888-ondertiteling, dus dat zou wel erg toevallig zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Das een DWDD moment maandag ik zweer het je!
Ow zo ja dat zullen ze niet doorhebben. Dacht dat ze bij 2 voor 12 een engels fragment hadden ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk 't niet. Tis gewoon 888-ondertiteling, dus dat zou wel erg toevallig zijn.
Klopt, we wonen niet samen maar wel 5 minuten van elkaar vandaan. 'Tis idd zo gegroeid omdat we natuurlijk een beetje onverwacht ouders werdenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Hey, ik ben wel even benieuwd hoe dat zit met Viev en Mr. Viev. Jullie wonen niet samen, toch? Zien jullie elkaar in de weekenden of ga je doordeweeks ook wel bij elkaar langs? En hoe is dat zo gekomen? Waren jullie allebei op zoek naar een LAT-relatie of is dat zo gegroeid?.
Ok, thanks voor je uitleg. Ik vermoedde gisteravond al zoiets na de datum bij je Henk-verhaal te hebben gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt, we wonen niet samen maar wel 5 minuten van elkaar vandaan. 'Tis idd zo gegroeid omdat we natuurlijk een beetje onverwacht ouders werden. Dus we kenden elkaar toen nog heel kort en hij had nét een appartementje gekocht wat echt voor een (hooguit 2) persoon is, en omdat we al zo veel op ons bord kregen en we in het begin van mijn zwangerschap ook ff uit elkaar zijn geweest bleven we dus ook apart wonen
.
Nu ja, toen de eerste schrik wat wat bekoeld is het toen weer gegroeid tussen ons maar we vinden het wel fijn zo....we zien elkaar idd in het weekend en vaak ook doordeweeks, en het gaat prima zo, we hebben allebei best veel personal space nodig en dit is een prima "vorm" voor ons! Mensen vinden het vaak wel raar, maar daar heb ik echt maling aan. En wat er in de toekomst gebeurt zien we wel maar vooralsnog zijn wij happy en Dean ook. En hij weet niet beter dan dat papa en mama twee huisjes hebben maar wel "samen" zijn dus if it ain't broke, don't fix it, denk ik maar
.
Wat Suug ervan beschreef is dat niks voor mij, met die rozijnen en zulks.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet dat dat moeilijk is, ik heb dat gevoel vaak genoeg zelf ook
Ik heb het advies om een cursus mindfullness te gaan volgen, misschien doe ik dat wel. Moet alleen ff kijken of mijn verzekering dat vergoedt.
Nee, die heeft gewoon 1 kamer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En Dean heeft neem ik aan 2 mooie kamers
Ow dat leek me vroeger het voordeel van gescheiden ouders. Tot ze echt gingen scheiden, toen baalde ik enorm.quote:
Rozijnen? Wat doen ze daarmee?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat Suug ervan beschreef is dat niks voor mij, met die rozijnen en zulks.
Idd, ik kwam Stan tegen zo'n maandje na "Henk" en Stan heeft zelf ook een megaslecht huwelijk ahcter de rug met een hoop shit dus we hadden allebei niet echt de intentie om heel serieus te zijn in eerste instantie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, thanks voor je uitleg. Ik vermoedde gisteravond al zoiets na de datum bij je Henk-verhaal te hebben gezien(zo van: "O dan heeft ze na Henk vrij snel Stan ontmoet en is al vrij snel zwanger geworden"
)
En idd, als jullie merken dat Dean er niet onder te lijden heeft (en hoe zou dat kunnen met een papa op slechts 5 min afstand), dan moet je het vooral zou houden.
Wij zijn dan ook niet gescheiden...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ow dat leek me vroeger het voordeel van gescheiden ouders. Tot ze echt gingen scheiden, toen baalde ik enorm.
I know, maar dan haak ik al af, bij dat soort dingen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:07 schreef Sugar het volgende:
Dat met die rozijn wás natuurlijk ook een concentratie-oefening.
Ja oké situatie bij jullie is anders maar bedoelde met 2 huizen en zulks. Maar je snapt me wel toch?quote:
Precies, dat laatste is ook een beetje mijn toekomstdroomquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:08 schreef Chicolate het volgende:
Klinkt als een prima opstelling, 2 huisjes maar wel dicht bij elkaar. Zou ik misschien ook wel ideaal vinden. Echt je eigen plekje, ook binnen de relatie. Of een heel groot huis, met allebei je eigen ruimte (zoals bij Tink).
Ja, maar ik schreef dus al:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja oké situatie bij jullie is anders maar bedoelde met 2 huizen en zulks. Maar je snapt me wel toch?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Vivi het volgende:
hij had nét een appartementje gekocht wat echt voor een (hooguit 2) persoon is
Ik wil ook Calvados, zou je dat kunnen teleporteren? Als er dan maar geen vlieg in het glas zit......quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, ik heb mijn mind net gevuld met popcorn. Dat deed/doet goed zeg! Nu nog een calvados erachteraan...
Of je verhuist naar Duitsland. In Nederland kunnen wij dit ook niet betalen hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Precies, dat laatste is ook een beetje mijn toekomstdroom. Maar dan moeten wel eerst de middelen vergaard worden
.
*zoef*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wil ook Calvados, zou je dat kunnen teleporteren? Als er dan maar geen vlieg in het glas zit......
Jij moet gewoon op kamers, luie donder!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:13 schreef neen het volgende:
Mowahaha ik heb bij pappie en mammie lekker 3 kamers geconfisqueerd
en ik zit eigenlijk altijd met m'n pa in de woonkamer
Ach ja, alleen in Duitsland en Friesland he
Ook mijn toekomstdroomquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Precies, dat laatste is ook een beetje mijn toekomstdroom. Maar dan moeten wel eerst de middelen vergaard worden
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |