Da's juist schattig, en dan met een minirokje, dan ben je lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat ik had onthouden wat je aanhad![]()
Hm... Ik zie er denk ik als een schoolmeisje uit met een spencer..
Maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef sigme het volgende:
Niet bijgelezen, zal ik zo doen.
DML / laziness, mag ik je een PM sturen met een salarisvraagje (in je laatste ongeschonden weekend)
Een vriend van me is net terug na 5 jaar in de US te hebben gewerkt, hij zei ook dat in bijna al het brood suiker zat. Ik zal eens vragen of hij een tip heeft voor fatsoenlijk brood.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:
mag ik even klagen over het brood hier? ik zoek me een ongeluk maar AL het brood is zoet en volkoren is helemaal geen volkoren (het lijkt wel tarvo allemaal...)
er zit in een organic "100% volkoren brood" hier o.a. molasses, honing, suiker, niacine etc. ugh het is VIES...
Brood in de VS is een ramp inderdaad... zijn bagels geen optie?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:
ohja lijstje
O- halve poptart
T-stukje boston coffeecake (gemeenschappelijke koffiedrnik sessie)
L-bruine boterhammen met kipfilet
T-restje poptart
D-uit eten dus ?? ik vermoed een steak ofzo
niet zo'n best dagje. suiker suiker suiker.
mag ik even klagen over het brood hier? ik zoek me een ongeluk maar AL het brood is zoet en volkoren is helemaal geen volkoren (het lijkt wel tarvo allemaal...)
er zit in een organic "100% volkoren brood" hier o.a. molasses, honing, suiker, niacine etc. ugh het is VIES...
Als je zoekt bij buitenlands brood zit er misschien iets tussen. Het schijnt vaak te vinden te zijn onder de naam Frans brood. Als een van de volgende zaken bij jou in de buurt zijn, bestaat de kans dat ze iets hebben: Trader Joe's, Whole Foods, Albertson. Succes!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:50 schreef loveli het volgende:
Ik zal eens vragen of hij een tip heeft voor fatsoenlijk brood.
que???quote:
Niks moetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben hier maar weet niet voor hoelang, weet niet voor wanneer het moet?
Dat is zo'n internethulp om je huis op orde te houden. Lif heeft er een topic over en google er maar eens opquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De aartsrivale van 'Peggy' Greys!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:22 schreef P.F het volgende:
M'n vriendje zou het echt ge-wel-dig vinden. Maar mooi niet dat ik hem vertel dat ik heb staan koken en afwassen op school
Henken van de vrouwelijke soort; kun je nagaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Omg. En nog meer omg na het lezen van je vervolgberichten
. Waren het Henken of Henkelienen trouwens?
.
Ja, ik ook, maar ze komt niet volgens mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:37 schreef conleche het volgende:
Elisa, kom jij op de meet? Ben heel nieuwsgierig naar jou!!
Wat ik me dan afvraag hè...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
De nieuwste Greys aflevering is al gesubd dus ik ben nu de torrent met dezelfde extension aan het nedaolnwod.
Vanavond dus weer McArmy adoreren
Nee maar wel met een zweverige blik de aflevering kijken en boos worden als iemand je stoortquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag hè...
Zit je dan echt op je knieën op een matje voor de tvte doen?
.
Beetje zoals ik als Kate Winslet op tv is dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee maar wel met een zweverige blik de aflevering kijken en boos worden als iemand je stoort
Ik heb heel erge zin in Ben&Jerry's nuquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje zoals ik als Kate Winslet op tv is dus![]()
.
Ik ga zo m'n ijs opeten. Mark is met z'n moeder uit eten en naar de film en de Duitse is ook weg, dus ik ben ganz allein ende zielig en ga dus troost eten
.
risotto met een lekkere saladequote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:
. Het phd-proposal van m'n vriendje is eindelijk op de post gegaan. Kwart voor 6, terwijl het postkantoor om 6 uur dicht ging. 100 fucking pagina's aan tekst, ongeloofelijk!
Wel de hele dag samen geweest. Hard gewerkt, en nu komt ie zo hier heen. Ik moet nog wat bedenken voor het eten, iets vegetarischs, makkelijks, snels, en lekkers Iemand tips?
Pasta met spinaziesaus. Zonder spekjes, met champions en/of geroosterde pijnboompitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:. Het phd-proposal van m'n vriendje is eindelijk op de post gegaan. Kwart voor 6, terwijl het postkantoor om 6 uur dicht ging. 100 fucking pagina's aan tekst, ongeloofelijk!
Wel de hele dag samen geweest. Hard gewerkt, en nu komt ie zo hier heen. Ik moet nog wat bedenken voor het eten, iets vegetarischs, makkelijks, snels, en lekkers Iemand tips?
Pasta met gegrilde groenten en eventueel kaas?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:. Het phd-proposal van m'n vriendje is eindelijk op de post gegaan. Kwart voor 6, terwijl het postkantoor om 6 uur dicht ging. 100 fucking pagina's aan tekst, ongeloofelijk!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
risotto met een lekkere salade
vegapastasaus met past
gebakken champignons op brood met,wederom, een salade
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Pasta met spinaziesaus. Zonder spekjes, met champions en/of geroosterde pijnboompitten.
Of is dat al te makkelijk & snel?
tack tack. (bedankt in het zweeds). Het probleem is dat m'n vriendje een beperkt reptoire heeft qua koken, en dus de afgelopen 2 weken heeft geleefd op pasta en pizza. tijd voor wat anders dus denk ik. Misschien broodjes gezond ofzo, want hij had niet zo'n honger, en ik heb net een havle bus pringles op, omdat ik wel honger had...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Pasta met gegrilde groenten en eventueel kaas?
Of pasta carbonara? Eventueel met courgette of andere groenten of een salade erbij?
Ik lust geen Ben & Jerry'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb heel erge zin in Ben&Jerry's nudankjewel!
Of Australian strawberry
Nee serieus, ik vind dat echt niks.quote:
Dat doe ik altijd met een brilpoetsdoekje (die je weg kunt gooien dus)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:22 schreef neen het volgende:
Hebben jullie ook tips om mijn laptop (vooral scherm) schoon te makendat is na 3 jaar wel eens tijd
Niet te duurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:
Thanks, Nynke! Maakt de soort witte wijn eigenlijk nog wat uit?
Multivezeldoekje!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met een brilpoetsdoekje (die je weg kunt gooien dus)
Zo een in een zakje die een beetje nat is? Die laten altijd een beetje witte stukjes en strepen achterquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met een brilpoetsdoekje (die je weg kunt gooien dus)
Multivezeldoekjes zijn de aanvulling op wondersponzen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:35 schreef neen het volgende:
[..]
Zo een in een zakje die een beetje nat is? Die laten altijd een beetje witte stukjes en strepen achter
Wat is een multivezeldoekje
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:55 schreef Vivi het volgende:
Ik heb zin om een leverworst naar binnen te proppen. In één stuk.
goeie vraagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
wow, nu al bijgelezen! Waar is iedereen?
whoah! ik heb na drie jaar onderzoek pas iets van 100 pagina'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:. Het phd-proposal van m'n vriendje is eindelijk op de post gegaan. Kwart voor 6, terwijl het postkantoor om 6 uur dicht ging. 100 fucking pagina's aan tekst, ongeloofelijk!
Me tooquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:00 schreef Sugar het volgende:
Ik probeerde ook bij te lezen, maar ik geef het toch even op.
Hoeveel kcals is dit suug?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef Sugar het volgende:
Mijn lijstje van vandaag, veel kleine dingen:
O: allbran + magere melk (heb ik nu eenmaal en vind ik prima)
T: 1 snee roggebrood + milner extra slimm kaas + avocado
T: plakje van die kaas
L1: allbran + magere melk
L2: 1 snee roggebrood + rauwkost + milnerplakkie
T: cup-a-soup
T: vruchtenmousse (er zit zuivel in! Magere melk en melkpoeder en inderdaad zoetstof.)
A: Salade met roze zalm, hollandse garnalen, paprika, ijsbergsla, olijven en 2 stukjes stokbrood
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef kwakveense het volgende:
ik was aan t lunchen en ben nu weer aan t werken
mn mama is vandaag jarig en ik ben er niet en ineens voelt dat raar. terwijl ik gewoon over 3 weken weer thuis ben -- en ik zie ze wel vaker lang niet, kom 1 keer per maand thuis ofzo, en zij gaan ook gewoon 4 weken naar frankrijk in de zomer...
quote:voor miss s omdat ik denk dat je t echt probeert dit keer
Mijn onderzoek bestaat uit de textuur van poepluiersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:05 schreef kwakveense het volgende:ik bedoel meer dat er mensen zijn die duidelijk meer te vertellen hebben dan ik. mijn onderzoek stelt echt niet zoveel voor...serieus!
@ tj, nope. geen puf voor vandaag.
Dat gaat de goede richting opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:15 schreef Sugar het volgende:
DML, 1330 ongeveer nu.![]()
Wat gek, Tinkepink. Maar wel fijn dat anderen je dun vinden, toch?
Kwak, gefeliciteerd. En kop op.
Nou, eh, eigenlijk... nee. Ik wil namelijk slank zijn en niet dun. Bij dun denk ik aan plat, dor, kaal, ongezond en niet sexy. Bij slank denk ik aan goede proporties, gezond, fit, mooi en wél sexy.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:15 schreef Sugar het volgende:
Wat gek, Tinkepink. Maar wel fijn dat anderen je dun vinden, toch?
hebbie een fotoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, eh, eigenlijk... nee. Ik wil namelijk slank zijn en niet dun. Bij dun denk ik aan plat, dor, kaal, ongezond en niet sexy. Bij slank denk ik aan goede proporties, gezond, fit, mooi en wél sexy.
En de opmerkingen wijzen eerder op de eerste categorie. Ze vragen namelijk ook iedere keer of ik expres zo veel afgevallen ben of dat het perongeluk is gegaan ofzo.
We zijn allemaal dor en kaal en niet sexy na zo weinig zon en veel stress lieve Tink (oke, plat ms nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, eh, eigenlijk... nee. Ik wil namelijk slank zijn en niet dun. Bij dun denk ik aan plat, dor, kaal, ongezond en niet sexy. Bij slank denk ik aan goede proporties, gezond, fit, mooi en wél sexy.
En de opmerkingen wijzen eerder op de eerste categorie. Ze vragen namelijk ook iedere keer of ik expres zo veel afgevallen ben of dat het perongeluk is gegaan ofzo.
Ik stond er echt van te kijken:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Marc-Marie Huijbregts heeft een pruik !!
Dat kaal vind ik niet zo raar mits die het goed afscheerd want dit is niks met die paar haartjes. En zn pruik was ook wel gaaf vond ik!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken:.
Vond hem met cavia op z'n hoofd leuker eigs.
Ik ook!! Ik vond het heul geen cavia. Mijn wereldbeeld, wat doe je???quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken:.
Vond hem met cavia op z'n hoofd leuker eigs.
Ik probeer er echt mee te nokken al paar x dit jaar flink last van gehad ivm mn hartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:22 schreef Sugar het volgende:
Oh, dat kan ik echt niet, dagen zonder (nep)redbull. Ik drink 4 blikjes (sugarfree) per dag!
Is dat je aanvulling op je nette lijstje van eerder??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Vivi het volgende:
Leverworst en olijven en toastjes met filet.
Je hebt vast gelijk. Het rare is dat mánnen heel anders op me reageren. Die lijken me wel mooi te vinden nu (krijg zelfs regelmatig opmerkingen in die richting, terwijl ik al jaren nauwelijks sjans hadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
We zijn allemaal dor en kaal en niet sexy na zo weinig zon en veel stress lieve Tink (oke, plat ms niet) . Dat wijten mensen dan ms aan je gwwicht maar eigenlijk bedoelen ze het totaalplaatje, ik denk dat je na je vakantie en wat hoognodige TLC voor jezelf heel andere reacties krijgt
.
hoelaat ben ik welkom?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Vivi het volgende:
Stokbrood met pate, smeerkaas, filet americaan of ananas roomkaasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Vivi het volgende:
Lekker!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Vivi het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:22 schreef Sugar het volgende:
Oh, dat kan ik echt niet, dagen zonder (nep)redbull. Ik drink 4 blikjes (sugarfree) per dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |