abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:02:44 #251
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66043204
Ik weiger dat overigens te kijken, word ik toch alleen maar onzeker van.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66043224
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:02 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Gossip Girl!
Shit hee. Ik mis vanalles

Eigenlijk moet ik naar bed. Want ik heb me voorgenomen om morgen naar bodyshape te gaan. Lekker spierpijn in mijn bips kweken
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:04:22 #253
148689 Muis006
pi_66043252
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Shit hee. Ik mis vanalles

Eigenlijk moet ik naar bed. Want ik heb me voorgenomen om morgen naar bodyshape te gaan. Lekker spierpijn in mijn bips kweken
Goed dat je het zegt! Ik moet morgen ook weer sporten, zodat ik me 's avonds vol kan proppen bij de Italiaan
pi_66043275
Oh wacht. Ik ben vergeten mn lenzen uit te doen . Vandaar dat ik zo scherp zie. Nu maar eens uitdoen en slapen. Morgen gaat de wekker weer te vroeg (9 uur).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66043285
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb ook een tijdje therapie gehad. Maar ik vond het echt naar Ik moest altijd heel hard huilen En nadenken over dingen waarover ik niet wilde denken.

Afijn: relatietherapie?
Ik hoefde maar 1 keertje bijna te huilen. En ik denk al altijd echt heel veel na, en maak de dingen dan erger dan ze zijn. Dus wat dat betreft was het een opluchting, dat de dingen juist niet zo erg waren als ik ze zelf had gemaakt.

Ik krijg hem echt niet naar relatietherapie. Hij meent echt dat hij geen probleem heeft en dat hij goed communiceert en dat zeker na zijn reis alles nu prima is. Ik opperde laatst dat therapie beter is dan reizen (nav iemand anders die nu reist en mentaal niet zo lekker in z'n vel zit) en toen werd ik echt bruut afgekapt.

Maar dat vind ik dus echt. Als je gaat reizen als 'oplossing' neem je het probleem (jij) gewoon mee. En als er niemand is om tegen te reflecteren behalve jezelf, dan versterk je de dingen alleen maar. Dan lijkt het alsof je dingen goed doordacht hebt, maar niemand wijst je dan op de valkuilen in je denken of gaat samen met jou na waarom je bepaalde dingen denkt. Ingesleten patronen en zulks.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66043336
Trusten allemaal
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66043345
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef progje het volgende:

[..]

Almere toch?

Al zit ik nu bij mijn vriend in Hilversum
Oh

Nou ja, andere keer
pi_66043373
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:07 schreef P.F het volgende:

[..]

Oh

Nou ja, andere keer
goed plan
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66043414
En dan moet ik nu even iemand gaan teleurstellen dat ik niet meewil naar de fototentoonstelling in FOAM
Ik heb geen zin om uren auto te rijden, dan nog met de trein naar Adam te gaan omdat parkeren te duur is en dan 2 uurtjes langs foto's te dartelen van iemand die ik niet eens ken.

En nee, ik weet niet wat we dan anders kunnen gaan doen

(dat was de oefening, nu nog de uitvoering)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66043424
Nja, ik ben er uiteindelijk veel mee opgeschoten (soms helpt het ZOVEEL als een externe professional het eens tegen je zegt, dat effect).

Hij vindt dat hij goed communiceert? We hebben het hier over mister-ik-wis-mijn-history-direct-en-klik-alle-vensters-weg-als-jij-binnenkomt?
Moet hij een schop onder zijn hol hebben? Nou?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:10:17 #261
148689 Muis006
pi_66043427
Ik ga nog even Mario Karten en dan slapen.

Trusten!
pi_66043464
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:10 schreef ColdFeet het volgende:
Nja, ik ben er uiteindelijk veel mee opgeschoten (soms helpt het ZOVEEL als een externe professional het eens tegen je zegt, dat effect).

Hij vindt dat hij goed communiceert? We hebben het hier over mister-ik-wis-mijn-history-direct-en-klik-alle-vensters-weg-als-jij-binnenkomt?
Moet hij een schop onder zijn hol hebben? Nou?
Vergeet de medicijnen niet he. Die liggen er nog steeds. Onbesproken...
pi_66043499
ik wil niet mee naar FOAM want het lijkt me stom en ik vertrouw je nog steeds voor geen ene meter, het is maar dat je het weet, Kom je zo slapen?

pi_66043519
En dan en passant zo dat ene laadje uit het bureau opentrekken...oja en wat zijn DIT en hoezo heb jij ineens een kleine versie van ons flesje glijmiddel en wat mot dat met die condooms die goed zijn tot 2010?!?!?!
pi_66043545

Ik had de kleinkunstacademie moeten gaan doen
pi_66043569
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Vergeet de medicijnen niet he. Die liggen er nog steeds. Onbesproken...
Onbegrijpelijk! Ook dat jij dat nog steeds niet gevraagd hebt Ik kan met dat soort dingen echt m'n mond niet houden!
pi_66043580
Ik ga maar slapen, want ik zit nu echt te wachten tot er gebrul van de andere kamer afkomt wat ik nu weer allemaal aan het zeggen ben op Fok
pi_66043599
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Pectos? Daar kom ik op uit als ik even google op 13 februari 2009 en LAN
Nee hij gaat wandelen of zo??
20 februari gaat hij wel naar een LAN in België

Ik kan dinsdag maar ik heb nog niet erg veel vragen Jij hebt geen vakantie hè?

Slaap lekker!!
pi_66043610
Huh? heeft hij wel op fok gelezen wat jij over hem schrijft, dan?
pi_66043650
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk! Ook dat jij dat nog steeds niet gevraagd hebt Ik kan met dat soort dingen echt m'n mond niet houden!
Hij wilde me al niet eens vertellen of ie zich wel eens met zichzelf amuseerde. Sommige dingen zijn PRIVE. En toen was hij echt wel kwaad. Duuuuus. Ik heb er wel over gehint tijdens een aflevering van House, toen er eentje lag te creperen en die de wederhelft niet had gezegd bepaalde medicatie te gebruiken. Maar neen.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:18:19 #271
236335 neen
schone schijn
pi_66043682
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hij wilde me al niet eens vertellen of ie zich wel eens met zichzelf amuseerde. Sommige dingen zijn PRIVE. En toen was hij echt wel kwaad. Duuuuus. Ik heb er wel over gehint tijdens een aflevering van House, toen er eentje lag te creperen en die de wederhelft niet had gezegd bepaalde medicatie te gebruiken. Maar neen.
yooo
het lijkt niet wat het is
pi_66043694
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
Huh? heeft hij wel op fok gelezen wat jij over hem schrijft, dan?
Toen hij op reis was en ik een date had, en ik dat zei hier (zo van OMG wat doe ik nu weer) hing ie binnen 5 minuten aan de telefoon. Verder ontkent ie het.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:19:04 #273
3185 Adelante
To let it go now
pi_66043705
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:18 schreef neen het volgende:

[..]

yooo
speel jiij wel eens met jezelf?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66043716
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wat jammer! Blijven jullie tijdens de seks ook van jezelf af?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:19:35 #275
236335 neen
schone schijn
pi_66043723
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

speel jiij wel eens met jezelf?
Ja
en dan hebben we heb ik de grootste lol
pi_66043740
Maar hij heeft mijn PM-box hier eens doorgespit. En toen dacht ik HA, jij verdenkt mij ook van dingen. En dan heeft ie pech, want ik doe dat soort dingen dus niet. Ik weet hoeveel pijn je er een ander mee doet.
pi_66043771
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:19 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat jammer! Blijven jullie tijdens de seks ook van jezelf af?
In het begin niet
pi_66043782
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:18 schreef Syrena het volgende:

[..]

Toen hij op reis was en ik een date had, en ik dat zei hier (zo van OMG wat doe ik nu weer) hing ie binnen 5 minuten aan de telefoon. Verder ontkent ie het.
Echt, ik zou een serie kunnen schrijven over jullie twee, geloof ik. Weet nog niet of het een comedy of een soap moet worden

Dus dat hele gedoe met die kloon en de Roaccutane heeft ie waarschijnlijk gelezen, en gewoon NIET gereageerd?
pi_66043801
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Pas maar op, dadelijk wil ie zijn vriendin inruilen voor jou! Volgens mij is ze jouw leeftijd.

Zonder dollen: was het leuk?
Ja!! En hij kan mooi zingen!
pi_66043843
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Echt, ik zou een serie kunnen schrijven over jullie twee, geloof ik. Weet nog niet of het een comedy of een soap moet worden

Dus dat hele gedoe met die kloon en de Roaccutane heeft ie waarschijnlijk gelezen, en gewoon NIET gereageerd?
Dat weet ik dus niet. Ik hoop het niet, want als hij het wel zou hebben gelezen en dan nog steeds niks erover heeft gezegd, dan ben je dus heul wel rijp voor een shrink.

Ik roep al jaren dat ik eens een boek ga schrijven, maar ja, het kwetsen he. Dan moet ik eerst wachten tot iedereen die er in voorkomt dood is.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:24:30 #281
236335 neen
schone schijn
pi_66043876
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet. Ik hoop het niet, want als hij het wel zou hebben gelezen en dan nog steeds niks erover heeft gezegd, dan ben je dus heul wel rijp voor een shrink.

Ik roep al jaren dat ik eens een boek ga schrijven, maar ja, het kwetsen he. Dan moet ik eerst wachten tot iedereen die er in voorkomt dood is.
Gewoon onder een pseudoniem en met andere namen
pi_66043895
Dit zou prima chickflickmateriaal zijn, gok ik zo
pi_66043921
Overigens was die date als wraakje op de affaire van hem en als opsteker van mij. Het overkomt je niet vaak dat knappe kerels op je werk verschijnen om iets te maken en 5 minuten later opbellen om je mee uit te vragen En er is niks oneerbaars voorgevallen.
pi_66043927
quote:
In het Zwitserse Zürich is een 26-jarige zwangere Braziliaanse vrouw zondag mishandeld door een groep extreem-rechtse skinheads. Daarbij liep ze dusdanige verwondingen op dat haar zwangerschap moest worden afgebroken en ze daarbij de tweeling verloor die ze droeg. De benen, armen, rug en buik van de vrouw werden bij de aanval bewerkt met een stiletto. De skinheads kerfden bovendien de afkorting SVP in haar huid. De afkorting staat voor de Schweizeriches Volkspartei, een extreem-rechtse partij. De vrouw ligt momenteel in een ziekenhuis in de stad.

De vrouw, Paula Oliveira, werkt als advocate bij een groot advocatenkantoor in Zürich. Op een station in de stad sprak ze telefonisch in haar moedertaal met haar moeder toen de groep skinheads haar opmerkte, waarop zij de vrouw meesleurden en toesloegen. De Braziliaanse overheid heeft de Zwitserse zaakgelastigde inmiddels om opheldering gevraagd. De Zwitserse politie deed pas een oproep tot getuigen om zich te melden nadat Braziliaanse media uitgebreid aandacht aan de zaak besteedden. Er zijn tot dusver dan ook geen verdachten aangehouden.

Met dank aan laforest en ErwinRommel voor de submit.

Update: Inmiddels blijkt dat de vrouw het hele verhaal heeft verzonnen. Uit onderzoek in het ziekenhuis in Zürich blijkt dat ze helemaal niet zwanger was. De wonden blijken door haarzelf te zijn toegebracht.
pi_66043939
Hoe oud ben jij eigenlijk, neen?
En syrena, vertel me alsjeblieft dat jullie nog niet aan kinderen toe zijn
pi_66043982
Ja nee, ik wil dan wel de fame he, als het boek goed ontvangen wordt
De nieuwe Heleen, maar met mooiere boobs (of heeft die inmiddels nepperds?)
pi_66043999
Ja dat wisten we meteen al progje
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:28:25 #288
236335 neen
schone schijn
pi_66044010
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
bijna 16
pi_66044035
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:28 schreef neen het volgende:

[..]

bijna 16

Je was al aan je derde studie toe, toch?
pi_66044036
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wel, hij niet, en ik ook niet met hem. Ik heb nog wel een beeeeetje common sense hoor.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:29:53 #291
236335 neen
schone schijn
pi_66044055
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je was al aan je derde studie toe, toch?
21
pi_66044087
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:29 schreef neen het volgende:

[..]

21
Piepjong
pi_66044105
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:28 schreef P.F het volgende:
Ja dat wisten we meteen al progje
oh ik dacht dat "we" het nog niet 100% zeker wisten
pi_66044138
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:29 schreef neen het volgende:

[..]

21
Nja, even voor de beeldvorming he

Syrena, heeft het wel een toekomst, jou en deze meneer?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:32:21 #295
236335 neen
schone schijn
pi_66044152
Ik krijg helemaal kippenvel!

De verwarming staat uit denk ik
pi_66044187
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:19 schreef neen het volgende:

[..]

Ja
en dan hebben we heb ik de grootste lol
Neen, soms ben je echt grappig!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:33:28 #297
236335 neen
schone schijn
pi_66044198
HET IS EINDELIJK ZOVER HAPPY VALENTINE'S DAY
pi_66044287
Ik heb alle andere verhalen niet meegekregen en ik sliep ook eigenlijk al wegens buikpijn, maar Syrena, klinkt niet echt goed dit!!
pi_66044308
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef neen het volgende:
Neen! Red mijn valentijn! Ik heb morgen een date maar ik moet een leuk tentje hebben in Amsterdam centrum of een geniaal idee Ik ben hier slecht in
pi_66044316
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef neen het volgende:
JA KUSJE HE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')