Shit hee. Ik mis vanallesquote:
Goed dat je het zegt! Ik moet morgen ook weer sporten, zodat ik me 's avonds vol kan proppen bij de Italiaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Shit hee. Ik mis vanalles
Eigenlijk moet ik naar bed. Want ik heb me voorgenomen om morgen naar bodyshape te gaan. Lekker spierpijn in mijn bips kweken
Ik hoefde maar 1 keertje bijna te huilen. En ik denk al altijd echt heel veel na, en maak de dingen dan erger dan ze zijn. Dus wat dat betreft was het een opluchting, dat de dingen juist niet zo erg waren als ik ze zelf had gemaakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje therapie gehad. Maar ik vond het echt naarIk moest altijd heel hard huilen
En nadenken over dingen waarover ik niet wilde denken.
Afijn: relatietherapie?
Ohquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef progje het volgende:
[..]
Almere toch?
Al zit ik nu bij mijn vriend in Hilversum
Vergeet de medicijnen niet he. Die liggen er nog steeds. Onbesproken...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:10 schreef ColdFeet het volgende:
Nja, ik ben er uiteindelijk veel mee opgeschoten (soms helpt het ZOVEEL als een externe professional het eens tegen je zegt, dat effect).
Hij vindt dat hij goed communiceert? We hebben het hier over mister-ik-wis-mijn-history-direct-en-klik-alle-vensters-weg-als-jij-binnenkomt?
Moet hij een schop onder zijn hol hebben? Nou?
Onbegrijpelijk! Ook dat jij dat nog steeds niet gevraagd hebtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vergeet de medicijnen niet he. Die liggen er nog steeds. Onbesproken...
Nee hij gaat wandelen of zo??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Pectos? Daar kom ik op uit als ik even google op 13 februari 2009 en LAN
Hij wilde me al niet eens vertellen of ie zich wel eens met zichzelf amuseerde. Sommige dingen zijn PRIVE. En toen was hij echt wel kwaad. Duuuuus. Ik heb er wel over gehint tijdens een aflevering van House, toen er eentje lag te creperen en die de wederhelft niet had gezegd bepaalde medicatie te gebruiken. Maar neen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk! Ook dat jij dat nog steeds niet gevraagd hebtIk kan met dat soort dingen echt m'n mond niet houden!
yoooquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij wilde me al niet eens vertellen of ie zich wel eens met zichzelf amuseerde. Sommige dingen zijn PRIVE. En toen was hij echt wel kwaad. Duuuuus. Ik heb er wel over gehint tijdens een aflevering van House, toen er eentje lag te creperen en die de wederhelft niet had gezegd bepaalde medicatie te gebruiken. Maar neen.
Toen hij op reis was en ik een date had, en ik dat zei hier (zo van OMG wat doe ik nu weer) hing ie binnen 5 minuten aan de telefoon. Verder ontkent ie het.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
Huh? heeft hij wel op fok gelezen wat jij over hem schrijft, dan?
speel jiij wel eens met jezelf?quote:
Wat jammer! Blijven jullie tijdens de seks ook van jezelf af?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij wilde me al niet eens vertellen of ie zich wel eens met zichzelf amuseerde. Sommige dingen zijn PRIVE. En toen was hij echt wel kwaad. Duuuuus. Ik heb er wel over gehint tijdens een aflevering van House, toen er eentje lag te creperen en die de wederhelft niet had gezegd bepaalde medicatie te gebruiken. Maar neen.
Jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
speel jiij wel eens met jezelf?
In het begin nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat jammer! Blijven jullie tijdens de seks ook van jezelf af?
Echt, ik zou een serie kunnen schrijven over jullie twee, geloof ik. Weet nog niet of het een comedy of een soap moet wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Toen hij op reis was en ik een date had, en ik dat zei hier (zo van OMG wat doe ik nu weer) hing ie binnen 5 minuten aan de telefoon. Verder ontkent ie het.
Ja!! En hij kan mooi zingen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk wil ie zijn vriendin inruilen voor jou! Volgens mij is ze jouw leeftijd.
Zonder dollen: was het leuk?
Dat weet ik dus niet. Ik hoop het niet, want als hij het wel zou hebben gelezen en dan nog steeds niks erover heeft gezegd, dan ben je dus heul wel rijp voor een shrink.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt, ik zou een serie kunnen schrijven over jullie twee, geloof ik. Weet nog niet of het een comedy of een soap moet worden
Dus dat hele gedoe met die kloon en de Roaccutane heeft ie waarschijnlijk gelezen, en gewoon NIET gereageerd?![]()
![]()
Gewoon onder een pseudoniem en met andere namenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik hoop het niet, want als hij het wel zou hebben gelezen en dan nog steeds niks erover heeft gezegd, dan ben je dus heul wel rijp voor een shrink.
Ik roep al jaren dat ik eens een boek ga schrijven, maar ja, het kwetsen he. Dan moet ik eerst wachten tot iedereen die er in voorkomt dood is.
quote:In het Zwitserse Zürich is een 26-jarige zwangere Braziliaanse vrouw zondag mishandeld door een groep extreem-rechtse skinheads. Daarbij liep ze dusdanige verwondingen op dat haar zwangerschap moest worden afgebroken en ze daarbij de tweeling verloor die ze droeg. De benen, armen, rug en buik van de vrouw werden bij de aanval bewerkt met een stiletto. De skinheads kerfden bovendien de afkorting SVP in haar huid. De afkorting staat voor de Schweizeriches Volkspartei, een extreem-rechtse partij. De vrouw ligt momenteel in een ziekenhuis in de stad.
De vrouw, Paula Oliveira, werkt als advocate bij een groot advocatenkantoor in Zürich. Op een station in de stad sprak ze telefonisch in haar moedertaal met haar moeder toen de groep skinheads haar opmerkte, waarop zij de vrouw meesleurden en toesloegen. De Braziliaanse overheid heeft de Zwitserse zaakgelastigde inmiddels om opheldering gevraagd. De Zwitserse politie deed pas een oproep tot getuigen om zich te melden nadat Braziliaanse media uitgebreid aandacht aan de zaak besteedden. Er zijn tot dusver dan ook geen verdachten aangehouden.
Met dank aan laforest en ErwinRommel voor de submit.
Update: Inmiddels blijkt dat de vrouw het hele verhaal heeft verzonnen. Uit onderzoek in het ziekenhuis in Zürich blijkt dat ze helemaal niet zwanger was. De wonden blijken door haarzelf te zijn toegebracht.
bijna 16quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk, neen?
En syrena, vertel me alsjeblieft dat jullie nog niet aan kinderen toe zijn
Ik wel, hij niet, en ik ook niet met hem. Ik heb nog wel een beeeeetje common sense hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk, neen?
En syrena, vertel me alsjeblieft dat jullie nog niet aan kinderen toe zijn
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je was al aan je derde studie toe, toch?
Piepjongquote:
oh ik dacht dat "we" het nog niet 100% zeker wistenquote:
Neen, soms ben je echt grappig!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:19 schreef neen het volgende:
[..]
Ja
en dan hebben we heb ik de grootste lol
Neen! Red mijn valentijn! Ik heb morgen een date maar ik moet een leuk tentje hebben in Amsterdam centrum of een geniaal ideequote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef neen het volgende:
HET IS EINDELIJK ZOVER HAPPY VALENTINE'S DAY
JA KUSJE HEquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef neen het volgende:
HET IS EINDELIJK ZOVER HAPPY VALENTINE'S DAY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |