JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je moet hem zien morgen omg! Het is Hunt-verhaallijn-ontplooiing!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
Muizie, heb je de nieuwe Greys al gezien? Is het wat?
Ik heb hier amper verbinding dus ik geniet er even van zolang het gaat![]()
Vik, ik zit in Drenthe, maar morgen weer in Overijssel om te klussen en dat is maar 10 minuten rijden, we zitten hier precies op de grens!
Uhmz geen idee. Volgens mij 0:00, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef P.F het volgende:
Chico, tot wanneer is het betaald parkeren in het stadscentrum?
Toen ik het bouwde was mijn systeem zeer snel (nouja, ik, vriendje bouwde hem dus). Nu, een paar maanden later, ook allang niet meer. Gaat altijd zo met computers, voor je het weet zijn ze out of date. En 5 jaar is wel oud jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef neen het volgende:
Ik heb een jaar of 5 geleden zelf een computer in elkaar gezet, destijds speelde ik nog best veel computerspelletjes.... een tijdje terug ging ik met een vriend mee naar een computerzaak om voor hem een nieuwe te kopen en toen vertelde ik aan zo'n verkopen stoer dat ik ook best een snelle pc had en hij ging mij bijna uitlachenin my memory heb ik nog steeds een heul snel systeem.
Klootzakken, waarom maken ze niet gewoon een computer die alles aankan voor 10 euro
Hahaha jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb 'm ook al gezien, Muis. Ik moest erg lachen om het 'what's wrong with her?' 'She calls her dad Daddy'.
Niet om het een en ander te stimuleren, maar volgens mij is co wel iets slanker en van tink weet ik niet hoe ze er nu uitziet. Suug heeft wel hele slanke armen en een smal gezichtje als ik de foto nog goed voor me zie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef Sugar het volgende:
Dan niet. Ik ken míjn maten toch?!
Nee, maar ik kijk toch die van PP omdat daar ook Greys-mensen in voorkomen en de verhaallijnen daar ook doorgaan! Maar de subs voor de nieuwe PP aflevering zijn nog niet beschikbaar, dus dat wordt morgen pas.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgenavond kijken Muis en CF! Ben heel benieuwd! Was het nou een dubbele aflevering?
Dat verhuizen is ook niet het kwetsende. Dat is meer iets waarvan ik denk dat het uit kan gaan als we allebei stijfkoppig blijven volhouden niet in de plaats van keuze van de ander te gaan wonen (en dan meer dat ik de stijfkop ga zijn als hij een bepaalde toon gaan aanslaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar waarom zou je hem kwetsen, dan? Als je bijvoorbeeld eerlijk bent over een evt verhuizing, in plaats van het onderwerp te vermijden?
Ik bedoel dit absoluut niet als kritiek trouwens; ik begrijp het gewoon niet zo goed
Niet echt; er zaten bij PP nog wat fragmentjes Grey's door. Maar zonder McArmy.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgenavond kijken Muis en CF! Ben heel benieuwd! Was het nou een dubbele aflevering?
In Koekange!quote:
Mensch, wat maak jij het jezelf moeilijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat verhuizen is ook niet het kwetsende. Dat is meer iets waarvan ik denk dat het uit kan gaan als we allebei stijfkoppig blijven volhouden niet in de plaats van keuze van de ander te gaan wonen (en dan meer dat ik de stijfkop ga zijn als hij een bepaalde toon gaan aanslaan).
Onder de kwetsende dingen bedoel ik meer dingen als sex aankaarten. Of het gesleep met die eeuwige reisfoto's. En dat hij vindt dat ie helemaal veranderd van zijn reis is teruggekomen, en ik vind dat dat juist helemaal niet zo is. En dan ga ik bedenken wat hij allemaal op mij aan te merken kan hebben. En die lijst eiiiindelooooooosen ook kwetsend. For me
![]()
Dus.
Kan ik PP overslaan als ik daar toch nooit naar kijk? Of mis ik dan belangrijke Greys info?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet echt; er zaten bij PP nog wat fragmentjes Grey's door. Maar zonder McArmy.
5 jaar is gloednieuwquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Toen ik het bouwde was mijn systeem zeer snel (nouja, ik, vriendje bouwde hem dus). Nu, een paar maanden later, ook allang niet meer. Gaat altijd zo met computers, voor je het weet zijn ze out of date. En 5 jaar is wel oud ja.
Oja, sorry! Dank je!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:47 schreef Chicolate het volgende:
http://www.stadshart-almere.nl/parkeren/?page=auto&subpage=tijd_en_tarief
Voor PF. Vandaag idd tot 0:00
Vier jaar in mei.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mensch, wat maak jij het jezelf moeilijk
Hoelang zijn jullie eigenlijk al samen?
Toen had je nog geen dual core, was een hardeschijf van 2GB enorm en gingen geheugenreepjes nog per 64 mb?quote:
Ja, sorry. Het intrigeert me wel! Maar kan m voorstellen dat jij geen zin hebt om alles uit te gaan meten hier.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:48 schreef Syrena het volgende:
En nu ga ik stoppen met geklaag want het geen R&P hier, maar LIF.
Ik heb net een toastje krabsalade afgeslagen
Nee, maar als ik thuis ben moet ik wel mee eten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
Hadden jullie trouwens vroeger altijd veel regeltjes "thuis"met eten/slapen/stappen en dergelijke
Ja die termen zeggen me dan weer nietsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:51 schreef neen het volgende:
[..]
Ik had 64 bit en dual channel geheugen, dat was de bling bling van de computers
Ik lul ontzettend graag over mezelfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, sorry. Het intrigeert me wel! Maar kan m voorstellen dat jij geen zin hebt om alles uit te gaan meten hier.
En ik heb net allemaal blokjes kaas gegeten. Met augurk.
En Greys, ja, je moet ook even PP kijken. Zap je de LA-stukjes gewoon door.
Nee, 64 bit processor... geen besturingssysteem.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die termen zeggen me dan weer niets. 64 bit bestuurssysteem? Waarom? Daar heb je toch pas écht iets aan als je minstens 4GB RAM hebt?
Oh, m'n broertje is een weekendje (denk ik) weg en niemand weet waar preciesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Altijd doorgeven waar je naartoe gaat, op tijd thuis zijn (tijd afspreken, meestal tussen 11 en 1), op tijd aangeven als je ergens anders eet of er iemand mee-eet, op tijd aangeven waar je gaat logeren (en evt toestemming vragen) ... vond het eigenlijk wel vrij normaal, dat gezinsleden elkaar op de hoogte houden waar ze zijn, zodat het niet kan gebeuren dat iemand opeens 'kwijt' is.
Ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kijk naar Gossip Girl, ik ben obsessed door de looks van Serena.
Is hij een weekend naar een website gegaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh, m'n broertje is een weekendje (denk ik) weg en niemand weet waar preciesHij noemde wel een website maar die is m'n moeder vergeten..
Pectos? Daar kom ik op uit als ik even google op 13 februari 2009 en LANquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh, m'n broertje is een weekendje (denk ik) weg en niemand weet waar preciesHij noemde wel een website maar die is m'n moeder vergeten..
Val ik even door de mand dat ik eigenlijk niets van computers weetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, 64 bit processor... geen besturingssysteem.
Waarom? Daarom.
ik is er nogquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:56 schreef P.F het volgende:
Is progje er nog? En chico? `Gaan jullie mee wat drinken dan haal ik jullie op
Ik heb ook een tijdje therapie gehad. Maar ik vond het echt naarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik lul ontzettend graag over mezelfDat was zo heerlijk aan therapie. Een uur per twee weken alleen maar over jezelf en je zieleroerselen lullen tegen iemand die er Verstand van heeft en medelevend knikt, geluidjes maakt en vragen stelt
![]()
Nou ja en je kreeg "huiswerk" mee, wat ik nooit deed, na de vraag: En hoe is het gegaan? liep ik alweer leeg met mijn gedachten en bedenkingen en twijfels
Ik snapte het zelf niet meer, ik ben hier aan het laptoppen met een vriend van mequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen hoor neenen ik snapte het ook nog!
Ik zit in mn pyjama voor mn pc te wachten tot ik op mn kop krijg dat ik nog wakker benquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:56 schreef P.F het volgende:
Is progje er nog? En chico? `Gaan jullie mee wat drinken dan haal ik jullie op
Nee hoor, je hebt ook 64 bits besturingssytemen! Dat weet ik nog... of het afzonderlijk allemaal ook werkt weet ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Val ik even door de mand dat ik eigenlijk niets van computers weet. Ik trouwens wel vreselijk ongeduldig, als ik 20 min moet wachten omdat de pc vastloopt, zet ik hem gewoon uit. En dan disk read error etc
. Misschien is het een beetje mn eigen schuld.
Blair? Ik denk aan oud PM Blairquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:57 schreef P.F het volgende:
Die kleren zijn ge-wel-dig. Meestal wil ik Serena zijn maar soms ook BlairEn dan weer Serena
. Stiekem vind ik Blair het tofst maar Serena het leukst.
Almere toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Want je woonde toch ook waar ik woon??
Als ik aan de combinatie "Meisje" en "Liedje" denk dan denk ik aan de Leeuwarder band Luie Hond met het volgende nummer:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef Chicolate het volgende:
Geweldig liedje als je even geen zin hebt om aan je dieet te denken. En ergens ook wel lief, als je naar de tekst luistert.
Het geeft karakter, zo hier en daar een kreuk Oid
Gossip Girl!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
Nee joh neen. Van de nieuwe 90210. Toch?
Hij maakt herrie, zitten 4 fans in ofzo. En dr komt blauw licht uit. Ik zet hem liever wel uitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef neen het volgende:
Mijn tip is, nooit afsluitenmijn laptop staat altijd op standy en mijn computer staat altijd aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |