Nou, vraag je je dan niet af waarom ze komt omdat ze nog maar net meepost?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh en welkom, kaatjeAls je vanaf nu even enthousiast mee post, ben je tegen april ingeburgerd genoeg om mee te gaan meeten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Mwah. Ik vind het wel meevallen. het is niet een zak dropjes en geen bak B&J's en ontbijtkoek is altijd nog beter dan spritsen. Niet te streng zijn voor jezelf. Het is weekend!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[..]
Het vette kan ik nou niet bepaald gezond noemen (al valt er over de makreel nog te twisten, een hele makreel opeten is te gek voor woorden als tussendoortje)
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, vraag je je dan niet af waarom ze komt omdat ze nog maar net meepost?
Inmiddels ben ik een stukje socialer gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie toch nog ergens goed voor
.
Niet meer actief op Fok!
Idd vind ik ook. Als ik weer eens een slecht lijstje heb zal ik 'm wel postenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het wel meevallen. het is niet een zak dropjes en geen bak B&J's en ontbijtkoek is altijd nog beter dan spritsen. Niet te streng zijn voor jezelf. Het is weekend!
Wat je nog kan leren op een forumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik een stukje socialer gewordenZijn jullie toch nog ergens goed voor
.
Zo kan 'ie wel weer, ik ben makkelijk te beinvloeden en er staat een bak ijs in de fridge. Dus...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het wel meevallen. het is niet een zak dropjes en geen bak B&J's en ontbijtkoek is altijd nog beter dan spritsen. Niet te streng zijn voor jezelf. Het is weekend!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, vraag je je dan niet af waarom ze komt omdat ze nog maar net meepost?
Ik kom toch niet naar de meet. Ik ben niet zo meeterig. Daarbij ga ik de dag daarna op vakantie. Nah ja vakantie, we gaan twee nachtjes naar een hotel op Ameland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ennuh dank je wel allemaal. De drempel was groot, maar ben tot nu toch blij gepost te hebben hier. Net dat steuntje in de rug als ik toch wat wil snaaien.*poef* nu is het weg
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef mspoez het volgende:
[..]
Meet met de slankies is tof hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:07 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik kom toch niet naar de meet. Ik ben niet zo meeterig. Daarbij ga ik de dag daarna op vakantie. Nah ja vakantie, we gaan twee nachtjes naar een hotel op Ameland.
Ennuh dank je wel allemaal. De drempel was groot, maar ben tot nu toch blij gepost te hebben hier. Net dat steuntje in de rug als ik toch wat wil snaaien.
Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opetenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan me werkelijk niet voorstellen dat ik een hele zak dropjes of een hele bak B&J in één keer op zou eten.
Dat doe ik alleen bij bepaalde soorten koekjes, kleine -echte- magnums, chemische banaantjes, hele makrelen, gevulde wijnbladeren en tucjes
(en zo nog een paar dingen
)
Ik eet ze vooral graag in combinatie met bepaalde salmiakdropjes waarvan ik de naam niet meer weet. Qua smaak lijkt het op heksenhyl, maar ze zijn nog salmiakiger. De ultieme ranzigheid, maar wat is het lekker.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opeten
Bedoel je van die kleine snoepbanaantjes? Schuimpjes of met suiker? allebei erg lekker wmbquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opeten
Een BAK is niet goed. Loveli: herhaal mijn woorden: een BAK ijs leegeten is niet goed!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo kan 'ie wel weer, ik ben makkelijk te beinvloeden en er staat een bak ijs in de fridge. Dus...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik eet ze vooral graag in combinatie met bepaalde salmiakdropjes waarvan ik de naam niet meer weet. Qua smaak lijkt het op heksenhyl, maar ze zijn nog salmiakiger. De ultieme ranzigheid, maar wat is het lekker.
Ik vind ze allemaal lekker, maar vooral die van Haribo. De gesuikerde dusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je van die kleine snoepbanaantjes? Schuimpjes of met suiker? allebei erg lekker wmbmaar ik koop ze nooit. Mijn enige zonde wat snoep aan gaat is eigenlijk manna en dat koop ik ook maar een paar keer per jaar. En toch ben ik nog steeds niet überslank
.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
trollendrop bedoel je?
Dat is echt een enorme zwak van mij. Zo'n zak móet leeg
Ja die! De schuimpjes zijn oke, maar die met suiker zijn geweldig!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal lekker, maar vooral die van Haribo. De gesuikerde dus
Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor! Ik ben ook gewoon een enorme zoetekauw, altijd geweest ook. Ik denk ook dat ik dat nooit op zou kunnen gevenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
En toch hè, toch. Toch vind ik het diep in mijn hart eigenlijk onzin om zoveel troep te eten. Nu ik een halfjaar relatief gezond heb gegeten, ben ik daar helemaal aan gewend geraakt. En het voelt nu zo raar en vooral ongezond om weer zoveel te snoepen enzo. En eigenlijk ook onnodig. Wat ik het afgelopen half jaar heb gegeten smaakte toch ook prima? Ik miste het snoepen eigenlijk niet.
Met de kcal heb ik absoluut geen problemen, maar met wát ik eet eigenlijk wel![]()
Alleen is puur gezond eten eigenlijk ook onhaalbaar.
Ach, ik zeur weer. Laat maar.
We hebben dezelfde snoepsmaakquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja die! De schuimpjes zijn oke, maar die met suiker zijn geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |