abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:01:14 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66065786
Oh en welkom, kaatje Als je vanaf nu even enthousiast mee post, ben je tegen april ingeburgerd genoeg om mee te gaan meeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_66065847
Ik heb toch nog vrij romantisch gedaan vandaag, al zat dat niet in de planning

Vanmiddag 2 films gezien in de bioscoop, hadden we zin in en het waren ook nog eens twee supermooi/toffe films: The curious case of Benjamin Button en Slumdog Millionare. Heerlijke middag gehad!

Zonet gegourmet, want we hadden geen zin om te koken en een restaurantje durfden we al niet meer te proberen om half acht
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:03:33 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66065873
De pizza was heerlijk, voorgerecht garnalen cocktail niet.. 3 garnalen met ijsbergsla en goedkope cocktailsaus voor 7.50E... Oooooeeeh, dat verpest gelijk al mijn hele avond.
Nagerecht hebben we gegeten bij een cafetaria,die hebben lekkere schepijs!

Nu ben vol
Morgen eten we: patat Echt, ik ben er verdrietig van, zoveel slecht eten maar patat eten ze hier toch en ik kan het niet aanzien dat hun dat allemaal vreten (6 man) en ik als enige niks of zo.

En ik ben enorm bang voor balonnen, vuurwerk en onweer

Ik ga slapen, morgen weer om half 5 mijn nest uit...

*kutavond*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66065890
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh en welkom, kaatje Als je vanaf nu even enthousiast mee post, ben je tegen april ingeburgerd genoeg om mee te gaan meeten .
Nou, vraag je je dan niet af waarom ze komt omdat ze nog maar net meepost?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:04:51 #155
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66065914
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

[..]

Het vette kan ik nou niet bepaald gezond noemen (al valt er over de makreel nog te twisten, een hele makreel opeten is te gek voor woorden als tussendoortje)
Mwah. Ik vind het wel meevallen. het is niet een zak dropjes en geen bak B&J's en ontbijtkoek is altijd nog beter dan spritsen. Niet te streng zijn voor jezelf. Het is weekend!
Prrrrr
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:06:00 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66065945
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels ben ik een stukje socialer geworden Zijn jullie toch nog ergens goed voor .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:06:47 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66065976
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef mspoez het volgende:

[..]

Mwah. Ik vind het wel meevallen. het is niet een zak dropjes en geen bak B&J's en ontbijtkoek is altijd nog beter dan spritsen. Niet te streng zijn voor jezelf. Het is weekend!
Idd vind ik ook. Als ik weer eens een slecht lijstje heb zal ik 'm wel posten .
Niet meer actief op Fok!
pi_66065985
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Inmiddels ben ik een stukje socialer geworden Zijn jullie toch nog ergens goed voor .
Wat je nog kan leren op een forum
  Vis een optie? zaterdag 14 februari 2009 @ 21:07:27 #159
70532 loveli
N
pi_66066006
quote:

[..]

Zo kan 'ie wel weer, ik ben makkelijk te beinvloeden en er staat een bak ijs in de fridge. Dus...
crap in = crap out
pi_66066017
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

SPOILER
Ik kom toch niet naar de meet. Ik ben niet zo meeterig. Daarbij ga ik de dag daarna op vakantie. Nah ja vakantie, we gaan twee nachtjes naar een hotel op Ameland.

Ennuh dank je wel allemaal. De drempel was groot, maar ben tot nu toch blij gepost te hebben hier. Net dat steuntje in de rug als ik toch wat wil snaaien.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:08:40 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66066047
quote:

[..]

Kan me werkelijk niet voorstellen dat ik een hele zak dropjes of een hele bak B&J in één keer op zou eten. Dat doe ik alleen bij bepaalde soorten koekjes, kleine -echte- magnums, chemische banaantjes, hele makrelen, gevulde wijnbladeren en tucjes (en zo nog een paar dingen )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66066069
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:07 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ik kom toch niet naar de meet. Ik ben niet zo meeterig. Daarbij ga ik de dag daarna op vakantie. Nah ja vakantie, we gaan twee nachtjes naar een hotel op Ameland.

Ennuh dank je wel allemaal. De drempel was groot, maar ben tot nu toch blij gepost te hebben hier. Net dat steuntje in de rug als ik toch wat wil snaaien.
Meet met de slankies is tof hoor Maar ik snap dat je niet komt als je de dag daarna weg gaat. Wil je toch nog even voorbereiden enzo
pi_66066089
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kan me werkelijk niet voorstellen dat ik een hele zak dropjes of een hele bak B&J in één keer op zou eten. Dat doe ik alleen bij bepaalde soorten koekjes, kleine -echte- magnums, chemische banaantjes, hele makrelen, gevulde wijnbladeren en tucjes (en zo nog een paar dingen )
Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opeten Ik heb sowieso een zwak voor chemisch snoep (redband )
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:11:11 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66066120
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opeten
Ik eet ze vooral graag in combinatie met bepaalde salmiakdropjes waarvan ik de naam niet meer weet. Qua smaak lijkt het op heksenhyl, maar ze zijn nog salmiakiger. De ultieme ranzigheid, maar wat is het lekker.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:11:18 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66066121
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opeten
Bedoel je van die kleine snoepbanaantjes? Schuimpjes of met suiker? allebei erg lekker wmb maar ik koop ze nooit. Mijn enige zonde wat snoep aan gaat is eigenlijk manna en dat koop ik ook maar een paar keer per jaar. En toch ben ik nog steeds niet überslank .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:13:04 #166
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66066170
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Zo kan 'ie wel weer, ik ben makkelijk te beinvloeden en er staat een bak ijs in de fridge. Dus...
Een BAK is niet goed. Loveli: herhaal mijn woorden: een BAK ijs leegeten is niet goed!
Prrrrr
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:13:08 #167
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66066173
Ik ga nu met mijn mister op de bank Goldmember kijken (hoe romantisch !) en morgen werken dus ik spreek jullie over 3 topics wel weer

Lijstje:
O: 2 wasa met old amsterdam
S: boodschappen doen
L: een peer
S: collecteren
D: scampi, cannelloni en tiramisu
T: sjips, toastjes met krabsalade

Doeeeeei en een extra voor Greysie omdat ze een lieve zus is
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66066210
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik eet ze vooral graag in combinatie met bepaalde salmiakdropjes waarvan ik de naam niet meer weet. Qua smaak lijkt het op heksenhyl, maar ze zijn nog salmiakiger. De ultieme ranzigheid, maar wat is het lekker.
trollendrop bedoel je?

Dat is echt een enorme zwak van mij. Zo'n zak móet leeg
pi_66066293
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bedoel je van die kleine snoepbanaantjes? Schuimpjes of met suiker? allebei erg lekker wmb maar ik koop ze nooit. Mijn enige zonde wat snoep aan gaat is eigenlijk manna en dat koop ik ook maar een paar keer per jaar. En toch ben ik nog steeds niet überslank .
Ik vind ze allemaal lekker, maar vooral die van Haribo. De gesuikerde dus
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:23:47 #171
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66066535
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

trollendrop bedoel je?

Dat is echt een enorme zwak van mij. Zo'n zak móet leeg

En toch hè, toch. Toch vind ik het diep in mijn hart eigenlijk onzin om zoveel troep te eten. Nu ik een halfjaar relatief gezond heb gegeten, ben ik daar helemaal aan gewend geraakt. En het voelt nu zo raar en vooral ongezond om weer zoveel te snoepen enzo. En eigenlijk ook onnodig. Wat ik het afgelopen half jaar heb gegeten smaakte toch ook prima? Ik miste het snoepen eigenlijk niet.
Met de kcal heb ik absoluut geen problemen, maar met wát ik eet eigenlijk wel
Alleen is puur gezond eten eigenlijk ook onhaalbaar.

Ach, ik zeur weer. Laat maar.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:25:47 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66066621
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind ze allemaal lekker, maar vooral die van Haribo. De gesuikerde dus
Ja die! De schuimpjes zijn oke, maar die met suiker zijn geweldig!
pi_66066652
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En toch hè, toch. Toch vind ik het diep in mijn hart eigenlijk onzin om zoveel troep te eten. Nu ik een halfjaar relatief gezond heb gegeten, ben ik daar helemaal aan gewend geraakt. En het voelt nu zo raar en vooral ongezond om weer zoveel te snoepen enzo. En eigenlijk ook onnodig. Wat ik het afgelopen half jaar heb gegeten smaakte toch ook prima? Ik miste het snoepen eigenlijk niet.
Met de kcal heb ik absoluut geen problemen, maar met wát ik eet eigenlijk wel
Alleen is puur gezond eten eigenlijk ook onhaalbaar.

Ach, ik zeur weer. Laat maar.
Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor! Ik ben ook gewoon een enorme zoetekauw, altijd geweest ook. Ik denk ook dat ik dat nooit op zou kunnen geven Ik kan weken gezond eten en daar echt verzadigd van raken en het superlekker vinden. Maar op een gegeven moment heb ik gewoon de drang naar zoetigheid. En fruit bijvoorbeeld is dan niet goed genoeg, het moet echt snoep zijn. En dan koop ik een zak en dan denk ik 'Ik eet er een paar', maar dat worden dan toch een paar handjes
pi_66066672
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja die! De schuimpjes zijn oke, maar die met suiker zijn geweldig!
We hebben dezelfde snoepsmaak
pi_66067239
Zie je wel! De hakken staan fabulous bij de rok! Mooi Mo!

Verderleest.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')