Wat een luxequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb voor mezelf besloten dat er ab-so-luut niets meer af mag en er eventueel wel een kilotje bij, dus heb ik vanavond chips, chocolade, schuimpjes , stroopwafels en ijs op het menu staan
Ik bestel altijd bij Thailicious!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:06 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb honger. Ik wil m'n eten!
Ik hoop dat die lui van Thai Kitchen snel bezorgen
Ik weet uit ervaring dat Thai Kitchen wel lekker eten levert. Maar ik zal 'm onthouden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik bestel altijd bij Thailicious!
Probeer ik de volgende x Thai Kitchen!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat Thai Kitchen wel lekker eten levert. Maar ik zal 'm onthouden.
Ja en nu heb ik een uur geleden besteld en nu hebben ze nog niet geleverdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer ik de volgende x Thai Kitchen!
Omdat je een kutbaan hebt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:
weet iemand waarom ik thuis bijna nooit drink en op mn werk wel veel?
In mijn ogen juist niet zeker niet nu ik mn toets gehaald heb enzulks. Ben er vandaag ook paar uurtjes geweest om bij te leren enzoquote:
Dan om te vieren dat je een leuke baan hebtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
In mijn ogen juist niet zeker niet nu ik mn toets gehaald heb enzulks. Ben er vandaag ook paar uurtjes geweest om bij te leren enzo
Drink alleen water of thee opt werk daar vier je geen feest mee lijkt mequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan om te vieren dat je een leuke baan hebt
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Drink alleen water of thee opt werk daar vier je geen feest mee lijkt me
De laarzen vind ik mooi. Van die andere dingen kan ik niks zinnigs zeggen zonder vrouwspersoon erin.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had geen zin om alles te fotograferen dus ik heb van alles 1 ding uitgekozen en op de foto gezet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe dat ook. Als ik op een kantoor zit drink ik zo tien bekertjes water / thee op een dag. Thuis drink ik vrijwel niks.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Drink alleen water of thee opt werk daar vier je geen feest mee lijkt me
kan je me ook uitleggen waarom want ik schrok dr wel van eigenlijk toen ik dat besefte.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik doe dat ook. Als ik op een kantoor zit drink ik zo tien bekertjes water / thee op een dag. Thuis drink ik vrijwel niks.
Thanks, ergens na het weekend als ik er zin in heb wellichtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
De laarzen vind ik mooi. Van die andere dingen kan ik niks zinnigs zeggen zonder vrouwspersoon erin.
Ik had er niet eerder over nagedacht. Mijn ideeen:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kan je me ook uitleggen waarom want ik schrok dr wel van eigenlijk toen ik dat besefte.
Was het nog gelukt met de verf bij de grote schuur??quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Kaatje, superleuk dat je hier ook post!
Daar dacht zussie vandaag af en toe helaas anders over en dat vond ik wel heel erg moeilijk. Kostte me ook wel een traantje hier en daar. Ze voelt zich heel erg ellendig en reageert dat af en toe af op mij, hmpf. Toen ik er iets van zei liep ze kwaad de deur uit van het nieuwe huisje. Ze kwam wel weer terug gelukkig, maar het was wel een klote moment. En als ze dingen zegt als 'Denk je soms dat ik er zin in heb ofzo om hier straks in mijn eentje te zitten?' dan ontneemt het ook weer de lol van de muren die zo mooi geworden zijn na een dag hard werken zeg maar. Dammit. Ik weet gewoon niet hoe ik haar weer happy kan krijgenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys jij bent een toffe zus
We zijn voor de snelheid maar naar de Gamma geweest gister, daar hadden ze 10% korting op álles, dus dat was ook goed te doen qua prijs. Maar dat was alleen voor de benedenverdieping (omdat dat haast heeft ivm de vloer) en voor de bovenverdieping gaan we naar jouw adresje!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met de verf bij de grote schuur??
Van die kleren: heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In het kader van de vele aankopen heb ik mijn kledingkast uitgemest. Dan kom je tot de ontdekking dat je eigenlijk heel veel bezit maar altijd hetzelfde draagt
Nu ga ik naar de bios.
Eerst dit: ja, als de stukken niet te groot zijn kan je het zelf. Gewoon neerleggen, een dag laten liggen en er veel overheen lopen en dan bijsnijden met een stanleymes.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Misschien hebben jullie nog een ideetje hoe ik dit het beste aan kan pakken:
Als ik voor twee slaapkamertjes vloerbedekking nodig heb, ga je dan gewoon naar de Carpetland en laat je dat leggen ofzo? Of kunnen zulke niet al te grote stukken ook los liggen en kan je dat dan zelf?
Zelf leggen kan prima als je een beetje handig bent. De eerste keer dat ik vloerbedekking kreeg heb ik afgekeken hoe m'n vader het deed, de laatste 2 heb ik het zelf gelegd. Als ik tijd vind PM ik even wat handigheidjes. En met wat geluk vind je een coupon die past.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Misschien hebben jullie nog een ideetje hoe ik dit het beste aan kan pakken:
Als ik voor twee slaapkamertjes vloerbedekking nodig heb, ga je dan gewoon naar de Carpetland en laat je dat leggen ofzo? Of kunnen zulke niet al te grote stukken ook los liggen en kan je dat dan zelf?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:55 schreef mspoez het volgende:
Tink, je hebt toch niet ongezond gegeten??
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje:
O. 2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met jam
L (om 11 uur) . prei-knoldelderij-ham-kaasschotel uit de oven met aardappel + 3 bolletjes chocoladeijs
T. 6 schuimpjes en 4 dropjes + 1 sinaasappel
D. 2 boterhammen met kaas en leverworst en een plak ontbijtkoek
T. een hele makreel + 2 chocolaatjes
Niet persoonlijk opvatten, lieverd. Straks, als ze weer wat beter in haar vel zit en haar huisje klaar is, dan is ze je erg dankbaar. Zo moet je maar denkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar dacht zussie vandaag af en toe helaas anders over en dat vond ik wel heel erg moeilijk. Kostte me ook wel een traantje hier en daar. Ze voelt zich heel erg ellendig en reageert dat af en toe af op mij, hmpf. Toen ik er iets van zei liep ze kwaad de deur uit van het nieuwe huisje. Ze kwam wel weer terug gelukkig, maar het was wel een klote moment. En als ze dingen zegt als 'Denk je soms dat ik er zin in heb ofzo om hier straks in mijn eentje te zitten?' dan ontneemt het ook weer de lol van de muren die zo mooi geworden zijn na een dag hard werken zeg maar. Dammit. Ik weet gewoon niet hoe ik haar weer happy kan krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |