Wat een luxequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb voor mezelf besloten dat er ab-so-luut niets meer af mag en er eventueel wel een kilotje bij, dus heb ik vanavond chips, chocolade, schuimpjes , stroopwafels en ijs op het menu staan
Ik bestel altijd bij Thailicious!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:06 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb honger. Ik wil m'n eten!
Ik hoop dat die lui van Thai Kitchen snel bezorgen
Ik weet uit ervaring dat Thai Kitchen wel lekker eten levert. Maar ik zal 'm onthouden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik bestel altijd bij Thailicious!
Probeer ik de volgende x Thai Kitchen!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat Thai Kitchen wel lekker eten levert. Maar ik zal 'm onthouden.
Ja en nu heb ik een uur geleden besteld en nu hebben ze nog niet geleverdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer ik de volgende x Thai Kitchen!
Omdat je een kutbaan hebt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:
weet iemand waarom ik thuis bijna nooit drink en op mn werk wel veel?
In mijn ogen juist niet zeker niet nu ik mn toets gehaald heb enzulks. Ben er vandaag ook paar uurtjes geweest om bij te leren enzoquote:
Dan om te vieren dat je een leuke baan hebtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
In mijn ogen juist niet zeker niet nu ik mn toets gehaald heb enzulks. Ben er vandaag ook paar uurtjes geweest om bij te leren enzo
Drink alleen water of thee opt werk daar vier je geen feest mee lijkt mequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan om te vieren dat je een leuke baan hebt
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Drink alleen water of thee opt werk daar vier je geen feest mee lijkt me
De laarzen vind ik mooi. Van die andere dingen kan ik niks zinnigs zeggen zonder vrouwspersoon erin.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had geen zin om alles te fotograferen dus ik heb van alles 1 ding uitgekozen en op de foto gezet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe dat ook. Als ik op een kantoor zit drink ik zo tien bekertjes water / thee op een dag. Thuis drink ik vrijwel niks.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Drink alleen water of thee opt werk daar vier je geen feest mee lijkt me
kan je me ook uitleggen waarom want ik schrok dr wel van eigenlijk toen ik dat besefte.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik doe dat ook. Als ik op een kantoor zit drink ik zo tien bekertjes water / thee op een dag. Thuis drink ik vrijwel niks.
Thanks, ergens na het weekend als ik er zin in heb wellichtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
De laarzen vind ik mooi. Van die andere dingen kan ik niks zinnigs zeggen zonder vrouwspersoon erin.
Ik had er niet eerder over nagedacht. Mijn ideeen:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kan je me ook uitleggen waarom want ik schrok dr wel van eigenlijk toen ik dat besefte.
Was het nog gelukt met de verf bij de grote schuur??quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Kaatje, superleuk dat je hier ook post!
Daar dacht zussie vandaag af en toe helaas anders over en dat vond ik wel heel erg moeilijk. Kostte me ook wel een traantje hier en daar. Ze voelt zich heel erg ellendig en reageert dat af en toe af op mij, hmpf. Toen ik er iets van zei liep ze kwaad de deur uit van het nieuwe huisje. Ze kwam wel weer terug gelukkig, maar het was wel een klote moment. En als ze dingen zegt als 'Denk je soms dat ik er zin in heb ofzo om hier straks in mijn eentje te zitten?' dan ontneemt het ook weer de lol van de muren die zo mooi geworden zijn na een dag hard werken zeg maar. Dammit. Ik weet gewoon niet hoe ik haar weer happy kan krijgenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys jij bent een toffe zus
We zijn voor de snelheid maar naar de Gamma geweest gister, daar hadden ze 10% korting op álles, dus dat was ook goed te doen qua prijs. Maar dat was alleen voor de benedenverdieping (omdat dat haast heeft ivm de vloer) en voor de bovenverdieping gaan we naar jouw adresje!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met de verf bij de grote schuur??
Van die kleren: heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In het kader van de vele aankopen heb ik mijn kledingkast uitgemest. Dan kom je tot de ontdekking dat je eigenlijk heel veel bezit maar altijd hetzelfde draagt
Nu ga ik naar de bios.
Eerst dit: ja, als de stukken niet te groot zijn kan je het zelf. Gewoon neerleggen, een dag laten liggen en er veel overheen lopen en dan bijsnijden met een stanleymes.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Misschien hebben jullie nog een ideetje hoe ik dit het beste aan kan pakken:
Als ik voor twee slaapkamertjes vloerbedekking nodig heb, ga je dan gewoon naar de Carpetland en laat je dat leggen ofzo? Of kunnen zulke niet al te grote stukken ook los liggen en kan je dat dan zelf?
Zelf leggen kan prima als je een beetje handig bent. De eerste keer dat ik vloerbedekking kreeg heb ik afgekeken hoe m'n vader het deed, de laatste 2 heb ik het zelf gelegd. Als ik tijd vind PM ik even wat handigheidjes. En met wat geluk vind je een coupon die past.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Misschien hebben jullie nog een ideetje hoe ik dit het beste aan kan pakken:
Als ik voor twee slaapkamertjes vloerbedekking nodig heb, ga je dan gewoon naar de Carpetland en laat je dat leggen ofzo? Of kunnen zulke niet al te grote stukken ook los liggen en kan je dat dan zelf?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:55 schreef mspoez het volgende:
Tink, je hebt toch niet ongezond gegeten??
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje:
O. 2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met jam
L (om 11 uur) . prei-knoldelderij-ham-kaasschotel uit de oven met aardappel + 3 bolletjes chocoladeijs
T. 6 schuimpjes en 4 dropjes + 1 sinaasappel
D. 2 boterhammen met kaas en leverworst en een plak ontbijtkoek
T. een hele makreel + 2 chocolaatjes
Niet persoonlijk opvatten, lieverd. Straks, als ze weer wat beter in haar vel zit en haar huisje klaar is, dan is ze je erg dankbaar. Zo moet je maar denkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar dacht zussie vandaag af en toe helaas anders over en dat vond ik wel heel erg moeilijk. Kostte me ook wel een traantje hier en daar. Ze voelt zich heel erg ellendig en reageert dat af en toe af op mij, hmpf. Toen ik er iets van zei liep ze kwaad de deur uit van het nieuwe huisje. Ze kwam wel weer terug gelukkig, maar het was wel een klote moment. En als ze dingen zegt als 'Denk je soms dat ik er zin in heb ofzo om hier straks in mijn eentje te zitten?' dan ontneemt het ook weer de lol van de muren die zo mooi geworden zijn na een dag hard werken zeg maar. Dammit. Ik weet gewoon niet hoe ik haar weer happy kan krijgen![]()
Nou, vraag je je dan niet af waarom ze komt omdat ze nog maar net meepost?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh en welkom, kaatjeAls je vanaf nu even enthousiast mee post, ben je tegen april ingeburgerd genoeg om mee te gaan meeten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Mwah. Ik vind het wel meevallen. het is niet een zak dropjes en geen bak B&J's en ontbijtkoek is altijd nog beter dan spritsen. Niet te streng zijn voor jezelf. Het is weekend!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[..]
Het vette kan ik nou niet bepaald gezond noemen (al valt er over de makreel nog te twisten, een hele makreel opeten is te gek voor woorden als tussendoortje)
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, vraag je je dan niet af waarom ze komt omdat ze nog maar net meepost?
Inmiddels ben ik een stukje socialer gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie toch nog ergens goed voor
.
Niet meer actief op Fok!
Idd vind ik ook. Als ik weer eens een slecht lijstje heb zal ik 'm wel postenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het wel meevallen. het is niet een zak dropjes en geen bak B&J's en ontbijtkoek is altijd nog beter dan spritsen. Niet te streng zijn voor jezelf. Het is weekend!
Wat je nog kan leren op een forumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik een stukje socialer gewordenZijn jullie toch nog ergens goed voor
.
Zo kan 'ie wel weer, ik ben makkelijk te beinvloeden en er staat een bak ijs in de fridge. Dus...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het wel meevallen. het is niet een zak dropjes en geen bak B&J's en ontbijtkoek is altijd nog beter dan spritsen. Niet te streng zijn voor jezelf. Het is weekend!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, vraag je je dan niet af waarom ze komt omdat ze nog maar net meepost?
Ik kom toch niet naar de meet. Ik ben niet zo meeterig. Daarbij ga ik de dag daarna op vakantie. Nah ja vakantie, we gaan twee nachtjes naar een hotel op Ameland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ennuh dank je wel allemaal. De drempel was groot, maar ben tot nu toch blij gepost te hebben hier. Net dat steuntje in de rug als ik toch wat wil snaaien.*poef* nu is het weg
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef mspoez het volgende:
[..]
Meet met de slankies is tof hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:07 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik kom toch niet naar de meet. Ik ben niet zo meeterig. Daarbij ga ik de dag daarna op vakantie. Nah ja vakantie, we gaan twee nachtjes naar een hotel op Ameland.
Ennuh dank je wel allemaal. De drempel was groot, maar ben tot nu toch blij gepost te hebben hier. Net dat steuntje in de rug als ik toch wat wil snaaien.
Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opetenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan me werkelijk niet voorstellen dat ik een hele zak dropjes of een hele bak B&J in één keer op zou eten.
Dat doe ik alleen bij bepaalde soorten koekjes, kleine -echte- magnums, chemische banaantjes, hele makrelen, gevulde wijnbladeren en tucjes
(en zo nog een paar dingen
)
Ik eet ze vooral graag in combinatie met bepaalde salmiakdropjes waarvan ik de naam niet meer weet. Qua smaak lijkt het op heksenhyl, maar ze zijn nog salmiakiger. De ultieme ranzigheid, maar wat is het lekker.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opeten
Bedoel je van die kleine snoepbanaantjes? Schuimpjes of met suiker? allebei erg lekker wmbquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opeten
Een BAK is niet goed. Loveli: herhaal mijn woorden: een BAK ijs leegeten is niet goed!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo kan 'ie wel weer, ik ben makkelijk te beinvloeden en er staat een bak ijs in de fridge. Dus...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik eet ze vooral graag in combinatie met bepaalde salmiakdropjes waarvan ik de naam niet meer weet. Qua smaak lijkt het op heksenhyl, maar ze zijn nog salmiakiger. De ultieme ranzigheid, maar wat is het lekker.
Ik vind ze allemaal lekker, maar vooral die van Haribo. De gesuikerde dusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je van die kleine snoepbanaantjes? Schuimpjes of met suiker? allebei erg lekker wmbmaar ik koop ze nooit. Mijn enige zonde wat snoep aan gaat is eigenlijk manna en dat koop ik ook maar een paar keer per jaar. En toch ben ik nog steeds niet überslank
.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
trollendrop bedoel je?
Dat is echt een enorme zwak van mij. Zo'n zak móet leeg
Ja die! De schuimpjes zijn oke, maar die met suiker zijn geweldig!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal lekker, maar vooral die van Haribo. De gesuikerde dus
Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor! Ik ben ook gewoon een enorme zoetekauw, altijd geweest ook. Ik denk ook dat ik dat nooit op zou kunnen gevenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
En toch hè, toch. Toch vind ik het diep in mijn hart eigenlijk onzin om zoveel troep te eten. Nu ik een halfjaar relatief gezond heb gegeten, ben ik daar helemaal aan gewend geraakt. En het voelt nu zo raar en vooral ongezond om weer zoveel te snoepen enzo. En eigenlijk ook onnodig. Wat ik het afgelopen half jaar heb gegeten smaakte toch ook prima? Ik miste het snoepen eigenlijk niet.
Met de kcal heb ik absoluut geen problemen, maar met wát ik eet eigenlijk wel![]()
Alleen is puur gezond eten eigenlijk ook onhaalbaar.
Ach, ik zeur weer. Laat maar.
We hebben dezelfde snoepsmaakquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja die! De schuimpjes zijn oke, maar die met suiker zijn geweldig!
ja hoi, ik zei dat eerder ook al hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Dankjewel DaD, ik hoop dat je gelijk krijgt
* TJDoornbos pakt de zak chips bij Vik uit de kastquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo naar Varg Feum kijken op Ketnet, een Noorse misdaadfilm. Het verhaal doet me een beetje denken aan A perfect murder en hij krijgt een 6,9, dus ik ben benieuwd
* Viking84 zak chips weer opbergt.
Eet maar lekker op hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos pakt de zak chips bij Vik uit de kast
Goeie instelling wmbquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Kweet het hoor Co, maar ze is gewoon in een slechte state of mind. Ze zit echt effe diep en ze heeft ook weinig anders om op af te reageren nu natuurlijkZe zit zichzelf ook erg in de weg. Ik ken het gevoel, maar zij heeft het momenteel nog ff tien keer zo erg. Dus ik probeer het me maar niet aan te trekken
Ja dus?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:20 schreef TJDoornbos het volgende:
heej muis dit is een topic waar je al geweest ben
Oh zoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je zei toch tot over 3 topics
Ik heb het ook gelezen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft iemand het artikel in de Volkskrant van vandaag gelezen? Dat artikel genaamd "Van recessie naar depressie"? Zeer interessant en tegelijkertijd zeer verontrustend. Want als de huidige crisis echt een kopie is van de crisis in de jaren '30 van de vorige eeuw, waar stevenen we dan op af?
Greysie, hoe voel je je nu?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Vik, zo is het precies ja inderdaad, zoals je zegt!
Muizie, dat komt omdat er mensen heul romantisch aan het Valentijnen zijn.
Pfffffff. Hoe durven ze![]()
Nee hoor, dat ze er maar van mogen genieten!
Mij verontrust het zeker ook. In mijn directe omgeving merk ik er nog weinig tot niets van eerlijk gezegd, maar dat kan vast niet lang meer duren...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen.
Het verontrust mij ook. Ik begin ook steeds meer te merken van de crisis in mijn omgeving.
We zullen hier allemaal flink door geraakt worden, dit is nog maar het begin. En het zal jaren duren, niet maanden...
Er komt een enórme deflatie aan, maar dat is alleen maar gunstig voor degenen met een vast inkomen. En juist dat laatste is straks niet meer vanzelfsprekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |