abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 februari 2009 @ 19:05:03 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66061663
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 18:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb voor mezelf besloten dat er ab-so-luut niets meer af mag en er eventueel wel een kilotje bij, dus heb ik vanavond chips, chocolade, schuimpjes , stroopwafels en ijs op het menu staan
Wat een luxe *jaloers*. Ik ga een klein zakje hamka's eten tijdens de film . En coke zero drinken. Maar heb ook al cola op vandaag, sinds lange tijd, dus ik voel me nu meteen alweer pafferig en gassy .
Niet meer actief op Fok!
pi_66061719
Ik heb honger. Ik wil m'n eten!

Ik hoop dat die lui van Thai Kitchen snel bezorgen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66061853
* TJDoornbos gaat op bezoek bij Tink
pi_66062017
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:06 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb honger. Ik wil m'n eten!

Ik hoop dat die lui van Thai Kitchen snel bezorgen
Ik bestel altijd bij Thailicious!
pi_66062277
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik bestel altijd bij Thailicious!
Ik weet uit ervaring dat Thai Kitchen wel lekker eten levert. Maar ik zal 'm onthouden.
pi_66062683
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik weet uit ervaring dat Thai Kitchen wel lekker eten levert. Maar ik zal 'm onthouden.
Probeer ik de volgende x Thai Kitchen!
pi_66062734
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Probeer ik de volgende x Thai Kitchen!
Ja en nu heb ik een uur geleden besteld en nu hebben ze nog niet geleverd
pi_66062742
Ik had geen zin om alles te fotograferen dus ik heb van alles 1 ding uitgekozen en op de foto gezet

*weg*

[ Bericht 35% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 15-02-2009 09:12:38 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Vis een optie? zaterdag 14 februari 2009 @ 19:40:44 #109
70532 loveli
N
pi_66062840

tvp
crap in = crap out
pi_66062871
weet iemand waarom ik thuis bijna nooit drink en op mn werk wel veel?
pi_66063191
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:
weet iemand waarom ik thuis bijna nooit drink en op mn werk wel veel?
Omdat je een kutbaan hebt?
pi_66063239
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Omdat je een kutbaan hebt?
In mijn ogen juist niet zeker niet nu ik mn toets gehaald heb enzulks. Ben er vandaag ook paar uurtjes geweest om bij te leren enzo
pi_66063281
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

In mijn ogen juist niet zeker niet nu ik mn toets gehaald heb enzulks. Ben er vandaag ook paar uurtjes geweest om bij te leren enzo
Dan om te vieren dat je een leuke baan hebt
pi_66063333
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dan om te vieren dat je een leuke baan hebt
Drink alleen water of thee opt werk daar vier je geen feest mee lijkt me
pi_66063356
lijstje

O: 0% yoghurt met lijnzaad en een kiwi
L: 300 gram koude bietjes met een mini beetje light mayo
T: 10 pinda's en 1 bleekselderij
D: chilli con carne
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66063454
En de mijne:

O: 3 crackers filet A.
L: 6x sushi
T: wodka, rijstchips
D: sla, sperziebonen en stukjes varkensvlees gedrenkt in pindasaus. Toe: optimelvla met druiven
pi_66063760
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

pi_66063811
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had geen zin om alles te fotograferen dus ik heb van alles 1 ding uitgekozen en op de foto gezet

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De laarzen vind ik mooi. Van die andere dingen kan ik niks zinnigs zeggen zonder vrouwspersoon erin.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66063854
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik doe dat ook. Als ik op een kantoor zit drink ik zo tien bekertjes water / thee op een dag. Thuis drink ik vrijwel niks.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66063948
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik doe dat ook. Als ik op een kantoor zit drink ik zo tien bekertjes water / thee op een dag. Thuis drink ik vrijwel niks.
kan je me ook uitleggen waarom want ik schrok dr wel van eigenlijk toen ik dat besefte.
pi_66063997
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef sigme het volgende:

[..]

De laarzen vind ik mooi. Van die andere dingen kan ik niks zinnigs zeggen zonder vrouwspersoon erin.
Thanks, ergens na het weekend als ik er zin in heb wellicht

Nu ga ik evy-en
The way you rock'n'roll
pi_66064197
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:11 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

kan je me ook uitleggen waarom want ik schrok dr wel van eigenlijk toen ik dat besefte.
Ik had er niet eerder over nagedacht. Mijn ideeen:
  • kantoor is vaak een rottig droge omgeving
  • ik sta graag even op en loop een stukje en ik hobbel dan naar de automaat
  • het wordt vaak aangeboden en vaak weigeren staat onaardig
  • bij gebabbel bij het apparaat verveel ik me de pleuris dus neem ik maar weer een bakje thee (bovendien heb ik niks te melden en dat valt dan minder op)
  • ik moet verrassend weinig
    pi_66064296
    Ik drink veel te weinig, behalve als mensen het aan me voorschotelen. Vaak kom ik er tegen de tijd dat ik naar bed ga achter dat ik alleen brinta (en dus melk) en 1 kopje koffie heb gedronken, dus dan gooi ik er maar iets van een liter water in . Oh, en nog stommer: ik zet het water voor de thee op, loop even weg om wat anders te doen, en dan ben ik het dus weer vergeten
    Missen jullie dan ook dat 'dorst'-gevoel? Misschien drink je op je werk vooral meer omdat je er aan herinnerd wordt doordat andere mensen dat ook doen?

[ Bericht 18% gewijzigd door SiTuSavais op 14-02-2009 20:24:45 ]
    pi_66064447
    Ik heb nu thuis nog niks gedronken (ben sinds half 6 thuis) en heb totaal geen dorst.
    pi_66064610
    Ik drink meestal de bak brinta, 3 koffie en 1 port / pils.

Soms heb ik dorst, dat verneem ik prima, en dan drink ik water of verdunde appelsap (vind ik lekkerder dan onverdund).
    pi_66064676
    thuis drink ik veelal IJsthee. Vind de cola die hier in huis is niet lekker
    pi_66064718
    Ik drink iets van 6 koffie overdag en nog een paar glazen water. Als ik sport nog wel een liter water, 1 wodka en 's avonds na het eten nog wel een liter water ongeveer. (ligt er ook aan wat ik heb gegeten)
    pi_66064821
    Oh, en van water kríjg ik dorst. Handig systeem.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 februari 2009 @ 20:34:39 #129
    163650 Greys
    pi_66064864
    Loveli!

Ik heb 2,5 topic bijgelezen en ik weet nu al niet meer waarop ik allemaal wilde reageren

Oh ja, wat lief van dvr om de puppelkutjesclub een fijne Valentijn te wensen

En ik vond Miss_S een tof jurkje aan hebben! En Suug zag er ook zo kjoet uit, vooral die eigenwijze tong er bij hihi!
    Mo, jij mag nooit meer andere kleertjes aan dan die! En die hakjes staan je ook al zo mooi! Je gaat er ook maar mooi mee leren motor rijden, met die rok

Hier nul komma nul Valentijn, aangezien ik heb geklust. Was een heftig dagje vandaag, niet alleen qua werken maar zeker ook qua zussie die het toch wel erg zwaar heeft en af en toe in huilen uitbarstte omdat ze het allemaal even niet ziet zitten sinds ze zomaar gedumpt is na 7 jaar en nog steeds niet weet waarom. Maar goed, we gaan er een mooi paleisje van maken. Ze heeft er nu nog helemaal geen zin in om er alleen te gaan wonen en dat is erg sneu om aan te moeten zien/horen, maar het komt vast goed.

Nu in de joggingbroek met spierpijn op de bank, pizza gegeten.
    Morgenavond gaan we wel uit eten geloof ik!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66064973
    Hoi Greys
    Heb je haar al het bankje gegeven?
      zaterdag 14 februari 2009 @ 20:40:59 #131
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66065115
    Ik drink op mijn werk ook meer dan thuis. Volgens mij is het WOG (werkontwijkendgedrag )
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_66065126
    Greys held van de week
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 februari 2009 @ 20:43:46 #133
    163650 Greys
    pi_66065200
    Nee, daar wil ze het allemaal nog niet over hebben Eén ding tegelijk zeg maar, anders trekt ze het niet, dat werd vandaag wel duidelijk. Dus momenteel is dat: schilderen, kozijnen in de grondverf, dat soort dingen. Daarna laminaat uitzoeken, ophalen (past alleen niet in onze autootjes maar dat gaan we oplossen) en dat soort dingen. En daarna wil ze naar Ikea om wat spullen te bestellen/kopen. Waaronder het bankje dus Maar dat gaan we pas 1 maart uitzoeken en bestellen.

Het is ook rot dat ze aankomende week 7 dagen moet werken Waarvan volgend weekend 3 nachtdiensten en dan kan ik wel 2 uur gaan rijden om er heen te gaan, maar als ze er zelf niet is... En we moeten toch echt laminaat enzo uit gaan zoeken, geen idee hoe we dat dan moeten doen. Online maar ofzo.
    En internet moet ook op tijd geregeld en uitgezocht, want da's zo 4-6 weken levertijd en over 4 weken gaat ze er in. Het is op het moment gewoon héél lastig dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen. Hmpf.

Maar het komt wel goed allemaal
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66065203
    echt goed dat je dat doet voor je zus greys!

Hier gaat t nog niet goed. Denk dat ik maandag de knop om ga zetten. Komt bij dat ik gestopt ben met de pil (was mezelf niet meer door de hormonen) en nu heb ik constant (vr)eet buien. Ik vind van mezelf dat ik dr gewoon niet aan toe mag geven.
    *poef* nu is het weg
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 februari 2009 @ 20:44:43 #135
    163650 Greys
    pi_66065232
    Kaatje, superleuk dat je hier ook post!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66065272
    Greys jij bent een toffe zus
    The way you rock'n'roll
    pi_66065296
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
    Kaatje, superleuk dat je hier ook post!
    Was het nog gelukt met de verf bij de grote schuur??
    *poef* nu is het weg
    pi_66065312
    In het kader van de vele aankopen heb ik mijn kledingkast uitgemest. Dan kom je tot de ontdekking dat je eigenlijk heel veel bezit maar altijd hetzelfde draagt

Nu ga ik naar de bios.
    The way you rock'n'roll
    pi_66065416
    ajuus Dizzy veel plezier
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 februari 2009 @ 20:52:23 #140
    163650 Greys
    pi_66065498
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
    Greys jij bent een toffe zus
    Daar dacht zussie vandaag af en toe helaas anders over en dat vond ik wel heel erg moeilijk. Kostte me ook wel een traantje hier en daar. Ze voelt zich heel erg ellendig en reageert dat af en toe af op mij, hmpf. Toen ik er iets van zei liep ze kwaad de deur uit van het nieuwe huisje. Ze kwam wel weer terug gelukkig, maar het was wel een klote moment. En als ze dingen zegt als 'Denk je soms dat ik er zin in heb ofzo om hier straks in mijn eentje te zitten?' dan ontneemt het ook weer de lol van de muren die zo mooi geworden zijn na een dag hard werken zeg maar. Dammit. Ik weet gewoon niet hoe ik haar weer happy kan krijgen
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Was het nog gelukt met de verf bij de grote schuur??
    We zijn voor de snelheid maar naar de Gamma geweest gister, daar hadden ze 10% korting op álles, dus dat was ook goed te doen qua prijs. Maar dat was alleen voor de benedenverdieping (omdat dat haast heeft ivm de vloer) en voor de bovenverdieping gaan we naar jouw adresje!

Misschien hebben jullie nog een ideetje hoe ik dit het beste aan kan pakken:
    Als ik voor twee slaapkamertjes vloerbedekking nodig heb, ga je dan gewoon naar de Carpetland en laat je dat leggen ofzo? Of kunnen zulke niet al te grote stukken ook los liggen en kan je dat dan zelf?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66065508
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
    In het kader van de vele aankopen heb ik mijn kledingkast uitgemest. Dan kom je tot de ontdekking dat je eigenlijk heel veel bezit maar altijd hetzelfde draagt

Nu ga ik naar de bios.
    Van die kleren: heel herkenbaar.

Welke film ga je (of mocht je dit na de film lezen, welke film ben je geweest?)
    *poef* nu is het weg
      zaterdag 14 februari 2009 @ 20:52:36 #142
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66065511
    Moeilijk hè, dat je niet de hele tijd bij je zus kunt zijn. Maar lief dat je haar zo goed als mogelijk helpt!

Ik heb vandaag gegeten wat ik wil, en dan kom volgens de caloriechecker op slechts 1900 kcal (al mist er volgens mij nog wat, maar ik weet niet wat)
    Mijn daglijstje:
    O. 2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met jam
    L (om 11 uur) . prei-knoldelderij-ham-kaasschotel uit de oven met aardappel + 3 bolletjes chocoladeijs
    T. 6 schuimpjes en 4 dropjes + 1 sinaasappel
    D. 2 boterhammen met kaas en leverworst en een plak ontbijtkoek
    T. een hele makreel + 2 chocolaatjes

En ondanks dat het qua kcal wel goed zit,vind ik het toch een beetje jammer dat ik schijnbaar ongezond moet eten om aan mijn kcal te komen. Ik zit nu ook echt vol en heb écht geen zin in stroopwafels en chips
      zaterdag 14 februari 2009 @ 20:54:38 #143
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_66065566
    Greysie, voor slaapkamers kan je vaak restjes nemen, kijk eens bij de LeenBakker en bij de Carpetland enzo, die hebben vaak zat coupons liggen van 2, 2,5 meter. En zelf leggen kan zeker, beetje geduld en een scherp mes doet wonderen!
    Prrrrr
      zaterdag 14 februari 2009 @ 20:55:31 #144
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_66065592
    Tink, je hebt toch niet ongezond gegeten??
    Prrrrr
      zaterdag 14 februari 2009 @ 20:55:32 #145
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_66065593
    2 topics gemist!
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
      zaterdag 14 februari 2009 @ 20:56:51 #146
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66065626
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
    Als ik voor twee slaapkamertjes vloerbedekking nodig heb, ga je dan gewoon naar de Carpetland en laat je dat leggen ofzo? Of kunnen zulke niet al te grote stukken ook los liggen en kan je dat dan zelf?
    Eerst dit: ja, als de stukken niet te groot zijn kan je het zelf. Gewoon neerleggen, een dag laten liggen en er veel overheen lopen en dan bijsnijden met een stanleymes.

Voor de rest: balen dat je zus haar verdriet op jouw afreageert. Niet persoonlijk aantrekken hè? Al mag je op een gegeven moment best wel zeggen dat je het niet tof vindt dat ze zo tegen je doet (vandaag en morgen nog niet natuurlijk). En helpen met haar gevoelens kan je haar helaas niet. Dit is iets waar ze zelf doorheen moet. Maar een luisterend oor kan natuurlijk wonderen doen!
    pi_66065631
    Greys, het enige wat je zusje gaat helpen is tijd.. je kan nog zo je best doen, maar omdat jij zo dichtbij haar staat, ben je eigenlijk ook de enige bij wie ze echt haar emoties durft te uiten ...

Echt heel erg lief van je dat je haar zo erg steunt
    "Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
      Vis een optie? zaterdag 14 februari 2009 @ 20:59:21 #148
    70532 loveli
    N
    pi_66065718
    quote:
    Zelf leggen kan prima als je een beetje handig bent. De eerste keer dat ik vloerbedekking kreeg heb ik afgekeken hoe m'n vader het deed, de laatste 2 heb ik het zelf gelegd. Als ik tijd vind PM ik even wat handigheidjes. En met wat geluk vind je een coupon die past.
    crap in = crap out
      zaterdag 14 februari 2009 @ 20:59:23 #149
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66065719
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 20:55 schreef mspoez het volgende:
    Tink, je hebt toch niet ongezond gegeten??
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:

Mijn daglijstje:
    O. 2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met jam
    L (om 11 uur) . prei-knoldelderij-ham-kaasschotel uit de oven met aardappel + 3 bolletjes chocoladeijs
    T. 6 schuimpjes en 4 dropjes + 1 sinaasappel
    D. 2 boterhammen met kaas en leverworst en een plak ontbijtkoek
    T. een hele makreel + 2 chocolaatjes
    Het vette kan ik nou niet bepaald gezond noemen (al valt er over de makreel nog te twisten, een hele makreel opeten is te gek voor woorden als tussendoortje)
      zaterdag 14 februari 2009 @ 21:00:04 #150
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66065746
    quote:

[..]

Daar dacht zussie vandaag af en toe helaas anders over en dat vond ik wel heel erg moeilijk. Kostte me ook wel een traantje hier en daar. Ze voelt zich heel erg ellendig en reageert dat af en toe af op mij, hmpf. Toen ik er iets van zei liep ze kwaad de deur uit van het nieuwe huisje. Ze kwam wel weer terug gelukkig, maar het was wel een klote moment. En als ze dingen zegt als 'Denk je soms dat ik er zin in heb ofzo om hier straks in mijn eentje te zitten?' dan ontneemt het ook weer de lol van de muren die zo mooi geworden zijn na een dag hard werken zeg maar. Dammit. Ik weet gewoon niet hoe ik haar weer happy kan krijgen
    Niet persoonlijk opvatten, lieverd. Straks, als ze weer wat beter in haar vel zit en haar huisje klaar is, dan is ze je erg dankbaar. Zo moet je maar denken .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 14 februari 2009 @ 21:01:14 #151
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66065786
    Oh en welkom, kaatje Als je vanaf nu even enthousiast mee post, ben je tegen april ingeburgerd genoeg om mee te gaan meeten .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_66065847
    Ik heb toch nog vrij romantisch gedaan vandaag, al zat dat niet in de planning

Vanmiddag 2 films gezien in de bioscoop, hadden we zin in en het waren ook nog eens twee supermooi/toffe films: The curious case of Benjamin Button en Slumdog Millionare. Heerlijke middag gehad!

Zonet gegourmet, want we hadden geen zin om te koken en een restaurantje durfden we al niet meer te proberen om half acht
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      zaterdag 14 februari 2009 @ 21:03:33 #153
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66065873
    De pizza was heerlijk, voorgerecht garnalen cocktail niet.. 3 garnalen met ijsbergsla en goedkope cocktailsaus voor 7.50E... Oooooeeeh, dat verpest gelijk al mijn hele avond.
    Nagerecht hebben we gegeten bij een cafetaria,die hebben lekkere schepijs!

Nu ben vol
    Morgen eten we: patat Echt, ik ben er verdrietig van, zoveel slecht eten maar patat eten ze hier toch en ik kan het niet aanzien dat hun dat allemaal vreten (6 man) en ik als enige niks of zo.

En ik ben enorm bang voor balonnen, vuurwerk en onweer

Ik ga slapen, morgen weer om half 5 mijn nest uit...

*kutavond*
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_66065890
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:01 schreef Viking84 het volgende:
    Oh en welkom, kaatje Als je vanaf nu even enthousiast mee post, ben je tegen april ingeburgerd genoeg om mee te gaan meeten .
    Nou, vraag je je dan niet af waarom ze komt omdat ze nog maar net meepost?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      zaterdag 14 februari 2009 @ 21:04:51 #155
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_66065914
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

[..]

Het vette kan ik nou niet bepaald gezond noemen (al valt er over de makreel nog te twisten, een hele makreel opeten is te gek voor woorden als tussendoortje)
    Mwah. Ik vind het wel meevallen. het is niet een zak dropjes en geen bak B&J's en ontbijtkoek is altijd nog beter dan spritsen. Niet te streng zijn voor jezelf. Het is weekend!
    Prrrrr
      zaterdag 14 februari 2009 @ 21:06:00 #156
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66065945
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Inmiddels ben ik een stukje socialer geworden Zijn jullie toch nog ergens goed voor .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 14 februari 2009 @ 21:06:47 #157
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66065976
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef mspoez het volgende:

[..]

Mwah. Ik vind het wel meevallen. het is niet een zak dropjes en geen bak B&J's en ontbijtkoek is altijd nog beter dan spritsen. Niet te streng zijn voor jezelf. Het is weekend!
    Idd vind ik ook. Als ik weer eens een slecht lijstje heb zal ik 'm wel posten .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_66065985
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Inmiddels ben ik een stukje socialer geworden Zijn jullie toch nog ergens goed voor .
    Wat je nog kan leren op een forum
      Vis een optie? zaterdag 14 februari 2009 @ 21:07:27 #159
    70532 loveli
    N
    pi_66066006
    quote:

[..]

Zo kan 'ie wel weer, ik ben makkelijk te beinvloeden en er staat een bak ijs in de fridge. Dus...
    crap in = crap out
    pi_66066017
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

SPOILER
    Ik kom toch niet naar de meet. Ik ben niet zo meeterig. Daarbij ga ik de dag daarna op vakantie. Nah ja vakantie, we gaan twee nachtjes naar een hotel op Ameland.

Ennuh dank je wel allemaal. De drempel was groot, maar ben tot nu toch blij gepost te hebben hier. Net dat steuntje in de rug als ik toch wat wil snaaien.
    *poef* nu is het weg
      zaterdag 14 februari 2009 @ 21:08:40 #161
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66066047
    quote:

[..]

Kan me werkelijk niet voorstellen dat ik een hele zak dropjes of een hele bak B&J in één keer op zou eten. Dat doe ik alleen bij bepaalde soorten koekjes, kleine -echte- magnums, chemische banaantjes, hele makrelen, gevulde wijnbladeren en tucjes (en zo nog een paar dingen )
    pi_66066069
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:07 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ik kom toch niet naar de meet. Ik ben niet zo meeterig. Daarbij ga ik de dag daarna op vakantie. Nah ja vakantie, we gaan twee nachtjes naar een hotel op Ameland.

Ennuh dank je wel allemaal. De drempel was groot, maar ben tot nu toch blij gepost te hebben hier. Net dat steuntje in de rug als ik toch wat wil snaaien.
    Meet met de slankies is tof hoor Maar ik snap dat je niet komt als je de dag daarna weg gaat. Wil je toch nog even voorbereiden enzo
    pi_66066089
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kan me werkelijk niet voorstellen dat ik een hele zak dropjes of een hele bak B&J in één keer op zou eten. Dat doe ik alleen bij bepaalde soorten koekjes, kleine -echte- magnums, chemische banaantjes, hele makrelen, gevulde wijnbladeren en tucjes (en zo nog een paar dingen )
    Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opeten Ik heb sowieso een zwak voor chemisch snoep (redband )
      zaterdag 14 februari 2009 @ 21:11:11 #164
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66066120
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opeten
    Ik eet ze vooral graag in combinatie met bepaalde salmiakdropjes waarvan ik de naam niet meer weet. Qua smaak lijkt het op heksenhyl, maar ze zijn nog salmiakiger. De ultieme ranzigheid, maar wat is het lekker.
      zaterdag 14 februari 2009 @ 21:11:18 #165
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66066121
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Soms móet ik gewoon zo'n zak chemische banaantje kopen én opeten
    Bedoel je van die kleine snoepbanaantjes? Schuimpjes of met suiker? allebei erg lekker wmb maar ik koop ze nooit. Mijn enige zonde wat snoep aan gaat is eigenlijk manna en dat koop ik ook maar een paar keer per jaar. En toch ben ik nog steeds niet überslank .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 14 februari 2009 @ 21:13:04 #166
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_66066170
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Zo kan 'ie wel weer, ik ben makkelijk te beinvloeden en er staat een bak ijs in de fridge. Dus...
    Een BAK is niet goed. Loveli: herhaal mijn woorden: een BAK ijs leegeten is niet goed!
    Prrrrr
      zaterdag 14 februari 2009 @ 21:13:08 #167
    148689 Muis006
    pi_66066173
    Ik ga nu met mijn mister op de bank Goldmember kijken (hoe romantisch !) en morgen werken dus ik spreek jullie over 3 topics wel weer

Lijstje:
    O: 2 wasa met old amsterdam
    S: boodschappen doen
    L: een peer
    S: collecteren
    D: scampi, cannelloni en tiramisu
    T: sjips, toastjes met krabsalade

Doeeeeei en een extra voor Greysie omdat ze een lieve zus is
    pi_66066210
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik eet ze vooral graag in combinatie met bepaalde salmiakdropjes waarvan ik de naam niet meer weet. Qua smaak lijkt het op heksenhyl, maar ze zijn nog salmiakiger. De ultieme ranzigheid, maar wat is het lekker.
    trollendrop bedoel je?

Dat is echt een enorme zwak van mij. Zo'n zak móet leeg
    pi_66066293
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bedoel je van die kleine snoepbanaantjes? Schuimpjes of met suiker? allebei erg lekker wmb maar ik koop ze nooit. Mijn enige zonde wat snoep aan gaat is eigenlijk manna en dat koop ik ook maar een paar keer per jaar. En toch ben ik nog steeds niet überslank .
    Ik vind ze allemaal lekker, maar vooral die van Haribo. De gesuikerde dus
      zaterdag 14 februari 2009 @ 21:23:47 #171
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66066535
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

trollendrop bedoel je?

Dat is echt een enorme zwak van mij. Zo'n zak móet leeg

En toch hè, toch. Toch vind ik het diep in mijn hart eigenlijk onzin om zoveel troep te eten. Nu ik een halfjaar relatief gezond heb gegeten, ben ik daar helemaal aan gewend geraakt. En het voelt nu zo raar en vooral ongezond om weer zoveel te snoepen enzo. En eigenlijk ook onnodig. Wat ik het afgelopen half jaar heb gegeten smaakte toch ook prima? Ik miste het snoepen eigenlijk niet.
    Met de kcal heb ik absoluut geen problemen, maar met wát ik eet eigenlijk wel
    Alleen is puur gezond eten eigenlijk ook onhaalbaar.

Ach, ik zeur weer. Laat maar.
      zaterdag 14 februari 2009 @ 21:25:47 #172
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66066621
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind ze allemaal lekker, maar vooral die van Haribo. De gesuikerde dus
    Ja die! De schuimpjes zijn oke, maar die met suiker zijn geweldig!
    pi_66066652
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En toch hè, toch. Toch vind ik het diep in mijn hart eigenlijk onzin om zoveel troep te eten. Nu ik een halfjaar relatief gezond heb gegeten, ben ik daar helemaal aan gewend geraakt. En het voelt nu zo raar en vooral ongezond om weer zoveel te snoepen enzo. En eigenlijk ook onnodig. Wat ik het afgelopen half jaar heb gegeten smaakte toch ook prima? Ik miste het snoepen eigenlijk niet.
    Met de kcal heb ik absoluut geen problemen, maar met wát ik eet eigenlijk wel
    Alleen is puur gezond eten eigenlijk ook onhaalbaar.

Ach, ik zeur weer. Laat maar.
    Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor! Ik ben ook gewoon een enorme zoetekauw, altijd geweest ook. Ik denk ook dat ik dat nooit op zou kunnen geven Ik kan weken gezond eten en daar echt verzadigd van raken en het superlekker vinden. Maar op een gegeven moment heb ik gewoon de drang naar zoetigheid. En fruit bijvoorbeeld is dan niet goed genoeg, het moet echt snoep zijn. En dan koop ik een zak en dan denk ik 'Ik eet er een paar', maar dat worden dan toch een paar handjes
    pi_66066672
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 21:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja die! De schuimpjes zijn oke, maar die met suiker zijn geweldig!
    We hebben dezelfde snoepsmaak
    pi_66067239
    Zie je wel! De hakken staan fabulous bij de rok! Mooi Mo!

Verderleest.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_66067558
    Greys, dikke kus. . Wat je allemaal voor je zus doet is geweldig, en dat ziet ze nu misschien nog even niet in, maar als er straks wat kalmte in de tent is, wel!

Wij zijn heerlijk uit eten geweest. Ik had sliptongetjes met limoenboter en meiknolletjes (die vond ik niet zo lekker). Toe een grand dessert met chocoladetaart en geweldig lekker vruchtenijs. Was leuk. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 februari 2009 @ 22:01:47 #177
    163650 Greys
    pi_66067738
    Dankjewel DaD, ik hoop dat je gelijk krijgt

Klinkt lekker zeg, de tongetjes met limoenboter! En vooral die chocoladetaart!
    Lekker en gezellig geweest dus! En de romantische avond is nog niet voorbij he?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 14 februari 2009 @ 22:01:48 #178
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66067739
    Ik zou naar Milk, maar dat is dus uitverkocht, terwijl er normaal twee kippen en een hond zitten . Stomme Valentijnsdag .
    Nu gaan we Day of the dead zien met een zak hamka's uit frustratie .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 14 februari 2009 @ 22:02:33 #179
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66067763
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
    Dankjewel DaD, ik hoop dat je gelijk krijgt
    ja hoi, ik zei dat eerder ook al hoor .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 14 februari 2009 @ 22:03:35 #180
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66067796
    O ik ga toch niet Day of the dead kijken, want hij krijgt maar een 4,5 op IMDB, dus dat vind ik de moeite niet .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 14 februari 2009 @ 22:03:58 #181
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66067810
    Vier op een rij .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 14 februari 2009 @ 22:05:06 #182
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66067843
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 22:03 schreef Viking84 het volgende:
    Vier op een rij .
    Hou je je hamka's wel binnen?
    pi_66067888
    Greyssie: ik vind het niet zo heel aardig van je zus eiks.
    Ik bedoel, je komt helemaal van de andere kant van het land gereden om haar te helpen en dan krijg je dit. Daar mag je best iets van zeggen.

Tuurlijk is het heel erg wat haar is gebeurd. Maar daar kan jij natuurlijk niks aan doen!

zaterdag 14 februari 2009 @ 22:08:07 #184
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66067931
    Ik ga zo naar Varg Feum kijken op Ketnet, een Noorse misdaadfilm. Het verhaal doet me een beetje denken aan A perfect murder en hij krijgt een 6,9, dus ik ben benieuwd

* Viking84 zak chips weer opbergt .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_66067972
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 22:08 schreef Viking84 het volgende:
    Ik ga zo naar Varg Feum kijken op Ketnet, een Noorse misdaadfilm. Het verhaal doet me een beetje denken aan A perfect murder en hij krijgt een 6,9, dus ik ben benieuwd

* Viking84 zak chips weer opbergt .
    * TJDoornbos pakt de zak chips bij Vik uit de kast
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 februari 2009 @ 22:10:12 #186
    163650 Greys
    pi_66067984
    Kweet het hoor Co, maar ze is gewoon in een slechte state of mind. Ze zit echt effe diep en ze heeft ook weinig anders om op af te reageren nu natuurlijk Ze zit zichzelf ook erg in de weg. Ik ken het gevoel, maar zij heeft het momenteel nog ff tien keer zo erg. Dus ik probeer het me maar niet aan te trekken

Dammit Vik, wat een teleurstelling! Lang leve de Valentijn zeg maar
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 14 februari 2009 @ 22:10:23 #187
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66067991
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

* TJDoornbos pakt de zak chips bij Vik uit de kast
    Eet maar lekker op hoor .

Ik ga offline en lekker op bed zitten, voor de tv. Toedels .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 14 februari 2009 @ 22:11:53 #188
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66068032
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
    Kweet het hoor Co, maar ze is gewoon in een slechte state of mind. Ze zit echt effe diep en ze heeft ook weinig anders om op af te reageren nu natuurlijk Ze zit zichzelf ook erg in de weg. Ik ken het gevoel, maar zij heeft het momenteel nog ff tien keer zo erg. Dus ik probeer het me maar niet aan te trekken
    Goeie instelling wmb .
    Ik herken het gevoel van je zus ook heel erg. Dan ben je boos op alles en iedereen en als je weer wat bent bijgetrokken heb je spijt van je gedrag en realiseer je je pas dat je niet fair reageert op anderen. En het is zelfs goed mogelijk dat je zus dat nu ook al wel weet, maar dat het haar gewoon even niets kan schelen. Zij is even het middelpunt van het universum momenteel. Komt wel goed .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 14 februari 2009 @ 22:14:18 #189
    148689 Muis006
    pi_66068091
    Hoi
      zaterdag 14 februari 2009 @ 22:19:47 #190
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66068266
    Heeft iemand het artikel in de Volkskrant van vandaag gelezen? Dat artikel genaamd "Van recessie naar depressie"? Zeer interessant en tegelijkertijd zeer verontrustend. Want als de huidige crisis echt een kopie is van de crisis in de jaren '30 van de vorige eeuw, waar stevenen we dan op af?
    pi_66068283
    heej muis dit is een topic waar je al geweest ben
      zaterdag 14 februari 2009 @ 22:22:13 #192
    148689 Muis006
    pi_66068346
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 22:20 schreef TJDoornbos het volgende:
    heej muis dit is een topic waar je al geweest ben
    Ja dus?
    pi_66068395
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 22:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja dus?
    je zei toch tot over 3 topics
      zaterdag 14 februari 2009 @ 22:26:15 #194
    148689 Muis006
    pi_66068469
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 22:23 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

je zei toch tot over 3 topics
    Oh zo ja ik ben aan het multitasken! Maar het is stil hier in het topic zeg
    pi_66068624
    oooooooooooooooooooowh

orgastisch lekkere kalfentrecote met shi i take saus op

later meer
    Ja doei.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 februari 2009 @ 22:32:40 #196
    163650 Greys
    pi_66068670
    Vik, zo is het precies ja inderdaad, zoals je zegt!

Muizie, dat komt omdat er mensen heul romantisch aan het Valentijnen zijn.
    Pfffffff. Hoe durven ze

Nee hoor, dat ze er maar van mogen genieten!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66068706
    Ik ga zo ook romantische valentijnsdingetjes doen!

Welterusten
    pi_66068826
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
    Heeft iemand het artikel in de Volkskrant van vandaag gelezen? Dat artikel genaamd "Van recessie naar depressie"? Zeer interessant en tegelijkertijd zeer verontrustend. Want als de huidige crisis echt een kopie is van de crisis in de jaren '30 van de vorige eeuw, waar stevenen we dan op af?
    Ik heb het ook gelezen.
    Het verontrust mij ook. Ik begin ook steeds meer te merken van de crisis in mijn omgeving.
    We zullen hier allemaal flink door geraakt worden, dit is nog maar het begin. En het zal jaren duren, niet maanden...
    Er komt een enórme deflatie aan, maar dat is alleen maar gunstig voor degenen met een vast inkomen. En juist dat laatste is straks niet meer vanzelfsprekend.
      zaterdag 14 februari 2009 @ 22:38:03 #199
    148689 Muis006
    pi_66068833
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
    Vik, zo is het precies ja inderdaad, zoals je zegt!

Muizie, dat komt omdat er mensen heul romantisch aan het Valentijnen zijn.
    Pfffffff. Hoe durven ze

Nee hoor, dat ze er maar van mogen genieten!
    Greysie, hoe voel je je nu?
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 februari 2009 @ 22:43:53 #200
    163650 Greys
    pi_66069004
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb het ook gelezen.
    Het verontrust mij ook. Ik begin ook steeds meer te merken van de crisis in mijn omgeving.
    We zullen hier allemaal flink door geraakt worden, dit is nog maar het begin. En het zal jaren duren, niet maanden...
    Er komt een enórme deflatie aan, maar dat is alleen maar gunstig voor degenen met een vast inkomen. En juist dat laatste is straks niet meer vanzelfsprekend.
    Mij verontrust het zeker ook. In mijn directe omgeving merk ik er nog weinig tot niets van eerlijk gezegd, maar dat kan vast niet lang meer duren...
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')