ja hoi, ik zei dat eerder ook al hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Dankjewel DaD, ik hoop dat je gelijk krijgt
* TJDoornbos pakt de zak chips bij Vik uit de kastquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo naar Varg Feum kijken op Ketnet, een Noorse misdaadfilm. Het verhaal doet me een beetje denken aan A perfect murder en hij krijgt een 6,9, dus ik ben benieuwd
* Viking84 zak chips weer opbergt.
Eet maar lekker op hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos pakt de zak chips bij Vik uit de kast
Goeie instelling wmbquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Kweet het hoor Co, maar ze is gewoon in een slechte state of mind. Ze zit echt effe diep en ze heeft ook weinig anders om op af te reageren nu natuurlijkZe zit zichzelf ook erg in de weg. Ik ken het gevoel, maar zij heeft het momenteel nog ff tien keer zo erg. Dus ik probeer het me maar niet aan te trekken
Ja dus?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:20 schreef TJDoornbos het volgende:
heej muis dit is een topic waar je al geweest ben
Oh zoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je zei toch tot over 3 topics
Ik heb het ook gelezen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft iemand het artikel in de Volkskrant van vandaag gelezen? Dat artikel genaamd "Van recessie naar depressie"? Zeer interessant en tegelijkertijd zeer verontrustend. Want als de huidige crisis echt een kopie is van de crisis in de jaren '30 van de vorige eeuw, waar stevenen we dan op af?
Greysie, hoe voel je je nu?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Vik, zo is het precies ja inderdaad, zoals je zegt!
Muizie, dat komt omdat er mensen heul romantisch aan het Valentijnen zijn.
Pfffffff. Hoe durven ze![]()
Nee hoor, dat ze er maar van mogen genieten!
Mij verontrust het zeker ook. In mijn directe omgeving merk ik er nog weinig tot niets van eerlijk gezegd, maar dat kan vast niet lang meer duren...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen.
Het verontrust mij ook. Ik begin ook steeds meer te merken van de crisis in mijn omgeving.
We zullen hier allemaal flink door geraakt worden, dit is nog maar het begin. En het zal jaren duren, niet maanden...
Er komt een enórme deflatie aan, maar dat is alleen maar gunstig voor degenen met een vast inkomen. En juist dat laatste is straks niet meer vanzelfsprekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |