Nu wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft iemand het artikel in de Volkskrant van vandaag gelezen? Dat artikel genaamd "Van recessie naar depressie"? Zeer interessant en tegelijkertijd zeer verontrustend. Want als de huidige crisis echt een kopie is van de crisis in de jaren '30 van de vorige eeuw, waar stevenen we dan op af?
Mja. Daar ben ik dus ook bang voor. Bepaalde sectoren zullen daar wel minder last van hebben, maar ik vraag me dus af wie straks nog een ingenieur nodig heeft, er is tegen die tijd geen geld voor vernieuwing. Lijkt me.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is ook sneu voor de studenten en afstuderenden van nu, die komen straks echt niet aan de bak. Zeker niet diegenen die alfa- en gammastudies doen. Moeten ze dan maar in de bijstand?!
De financiele sector is de eerstvolgende sector waar echt serieus koppen gaan rollen.
Verder las ik in de Volkskrant ook (ben de naam vergeten van degene die het zei maar het is een hele grote meneer in het makelaarsgebeuren) dat mensen ten zeerste werd afgeraden om de komende 5 jaar een huis te kopen.
Gaat wel hoor wijffie, dank je welquote:
Je moet wel in gedachten houden dat de mate waarin jij je zorgen maakt, geen invloed heeft op hoe je zusje zich voelt. Dus probeer ook niet te hard te zijn voor jezelf want je bent juist superlief bezig!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat wel hoor wijffie, dank je welIk maak me gewoon zorgen en daar heb ik sowieso al een handje van, maar deze keer helemaal omdat het mijn zussie betreft. Ik zal blij zijn als we alles klaar hebben en dan maar hopen dat ze zich weer beter gaat voelen. Zal wel hoor!
Ik ga morgen lekker de nieuwe Greys kijken!
En in bad met een lekker Lush dingetje!
Heb je een leuke dag gehad? Heb je Sugar nog gezien in het restaurant? Of gingen jullie nou niet naar hetzelfde? Ik heb 2,5 topic bijgelezen en ik ben ff kwijt of dat nou zo was of niet?
Ik begin er ook een beetje bang van te worden... Misschien niet echt een handige tijd om sportpsychologie te gaan studeren (= dure opleiding, en nu al weinig werk in te vinden).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:50 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Mja. Daar ben ik dus ook bang voor. Bepaalde sectoren zullen daar wel minder last van hebben, maar ik vraag me dus af wie straks nog een ingenieur nodig heeft, er is tegen die tijd geen geld voor vernieuwing. Lijkt me.
Om half 7! Was het lekker?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:58 schreef Sugar het volgende:
Muis! Wij zijn idd tapas gaan eten, maar misschien heb ik je op straat zien lopen? Hoe laat gingen jullie naar et restaurant?
En hoi allemaal! Greys, kop op!![]()
Cyclechick, dankjewel!
Iedereen: burp.
Maar zei hij ook nog waarom niet, de komende vijf jaar een huis kopen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is ook sneu voor de studenten en afstuderenden van nu, die komen straks echt niet aan de bak. Zeker niet diegenen die alfa- en gammastudies doen. Moeten ze dan maar in de bijstand?!
De financiele sector is de eerstvolgende sector waar echt serieus koppen gaan rollen.
Verder las ik in de Volkskrant ook (ben de naam vergeten van degene die het zei maar het is een hele grote meneer in het makelaarsgebeuren) dat mensen ten zeerste werd afgeraden om de komende 5 jaar een huis te kopen.
Ach, ander keertje! Ik had toch mijn rode schoenen niet aanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:09 schreef Sugar het volgende:
Oh, wij een kwartiertje later. Dan heb ik je echt niet gezien.
Daar was het te koud voor!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Muisje! Wáárom had jij je rode schoentjes niet aan?
oh trouwens, die golfbeweging die hij daar beschrijft is niet de enige golfbeweging: het is een korte golf die om de grote gold heen draait... alleen een dieptepunt op de kleine golf dat samenvalt met een dieptepunt op de grote golf kan een ;échte wereldwijde crisis veroorzaken (volens de modellen dan he)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Heerlijk lijkt me dat! Gewoon weer iets voor jezelf doen, dat is ook 1 van mijn voornemens dit jaar. Anders jakker je maar door van de ene opdracht naar de andere. Maar het komt er iedere keer niet van, met werk, kind, ziekzwakmisselijk, je kent het wel. Goed dat je het gewoon hebt gedaan!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:18 schreef Sugar het volgende:
Oh, dan!![]()
Ik heb vandaag ook eindelijk weer eens foto's geschoten in de stad. Dat was echt lang geleden, maar is zo leuk om te doen!
PMquote:
Way to go!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
PM
@ kwak: dat lijkt me zo tof, gewoon eens in m'n leven op zo'n dolle stier te zitten en dat niet zo'n kunstbeest met matras er om, nee tha real thing
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:45 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzz, het is té erg. Ik reageer op niemand; wil alleen maar pimpen met mijn nieuwe klok
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja doe eens uitgebreid verslag.quote:
Ik ben er straalverliefd op.... Al járen...quote:
Dat mag ookquote:
Ik dacht eerst dat je wilde laten zien dat het half 12 was geweest en dat we het dus weer over bepaalde onderwerpen mochjten hebben![]()
Mooi klokkie heb je! Sjiekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er straalverliefd op.... Al járen...
[..]
Dat mag ook
Wij hadden dus het feestje van de verjaardag van beeb. Van de (bijna) 40, haakten er op het laatste moment (zo'n beetje) 20 af. Er was dus sprake van overdaad
Voor 1 x? Welnee, dat is toch juist goed voor je metabolisme, heel af en toe?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef Sugar het volgende:
Jajaja, gedeeeeheeeeeet!![]()
Ik heb net calorieën zitten rekenen. En ik schrik. Dat moet ik ook niet doen!!!!
Kom je aan van zo een avond met veeeel? (> 3000 kcal?)
De beeb is vandaag weer een jaartje richting de 50 gekropenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:50 schreef cyclechick het volgende:
Mooi klokkie heb je! Sjiek![]()
Hoe oud is jouw beeb? want ik heb steeds een baby van een half jaar voor ogen, maar heb al meerdere keren moeten concluderen dat dat niet klopt
Ja hoor, echt serieus. Ik word 40 dit jaar...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:52 schreef Sugar het volgende:
Echt serieus?
meid, adem in adem uit..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef Sugar het volgende:
Ik heb net calorieën zitten rekenen. En ik schrik. Dat moet ik ook niet doen!!!!
Nu snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De beeb is vandaag weer een jaartje richting de 50 gekropenNiet de leeftijd en ook niet het formaat van een baby
Nee, ze heeft twee kids met beebquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer vanDus beeb is niet jouw kind?
haha ik ben dus niet de enige die dat wel eens heeft gedacht.. begreep er de eerst keer echt helemaal niks vanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer vanDus beeb is niet jouw kind?
voor een kilo vet moet je 7000 kcal meer eten dan ej verbandt... jouw onderhoudsniveau was 2000 ongeveer, dus je kan er hooguit. HOOGUIT (3000-2000=1000)/7000=1/7e kilo mee aankomen qua vet... geen ramp dus!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef Sugar het volgende:
Wat goed!! Ik heb er ook nog een was inzitten, helemaal vergeten. Thanx, honey!!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:02 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga mijn was ophangen, mijn bed verschonen en dan slapen!
Slaap lekker allemaal!
Herlderziend enzo, jeweetzquote:Op zondag 15 februari 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat goed!! Ik heb er ook nog een was inzitten, helemaal vergeten. Thanx, honey!!
Way to go girl! Hoe lang nog? Ben je al aan het aftellen, of ben je nog niet op de helft?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:09 schreef kwakveense het volgende:
ik ben zo blij dat ik vandaag lekker gereden heb! het was ook prachtig waar ik heen ging, maar t was vooral dat ik mn rjangst weer een beetje overwonnen heb. ik begon er weer tegenop te zien...
Ik? Heb amper geslapen, iets met gespannen zijn voor voetbal en zulks en moet zo weg vandaarquote:
sta al opt station hoor!quote:Op zondag 15 februari 2009 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TJ, wat doe je hier nog? Hup die trein in anders komen we nooit in Heerenveen....
dat aantal van mn collega's eruit gegooid worden!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:49 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Nu wel.
Inderdaad verontrustend, ik vraag me heel erg af wat de directe gevolgen gaan zijn.
Ik denk er inderdaad ook nog maar niet al te hard over na.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:34 schreef Viking84 het volgende:
O en ik werd niet zo vrolijk van die kredietcrisisposts. Ik probeer vooralsnog m'n kop in het zand te steken als pas-afgestudeerde alfa
.
Jij klinkt alsof je some hebt geget vannacht!!quote:Op zondag 15 februari 2009 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen lieverds!.
.
Wat een superleuke foto's kwak!
Heel veel van de slankies volgensmijquote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij klinkt alsof je some hebt geget vannacht!!![]()
Mijn O: 1 geroosterde snee brood met boter en rosbief en versgemalen peper en zout en een eitje.
Ook lekker.
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:44 schreef Totziens het volgende:
Ga je naar istanbul, regent het al de hele weekIk wil zon!
Hier gaat het zelfs misschien sneeuwen morgenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier is het droog
![]()
Heb je al een kamer? Je moet vaker bloggen hoor, is leuk om te lezen![]()
Dat is wel weer leuk danquote:Op zondag 15 februari 2009 11:48 schreef Totziens het volgende:
[..]
Hier gaat het zelfs misschien sneeuwen morgen![]()
ik heb een kamerwe kunnen er dinsdag/woensdag in en het is in het centrum en in het huis zit ook een café
![]()
De sterren van de hemel gedate.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij klinkt alsof je some hebt geget vannacht!!![]()
Mijn O: 1 geroosterde snee brood met boter en rosbief en versgemalen peper en zout en een eitje.
Ook lekker.
Slank heeft weer een nieuw codewoordquote:Op zondag 15 februari 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De sterren van de hemel gedate..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |