voor een kilo vet moet je 7000 kcal meer eten dan ej verbandt... jouw onderhoudsniveau was 2000 ongeveer, dus je kan er hooguit. HOOGUIT (3000-2000=1000)/7000=1/7e kilo mee aankomen qua vet... geen ramp dus!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef Sugar het volgende:
Jajaja, gedeeeeheeeeeet!![]()
Ik heb net calorieën zitten rekenen. En ik schrik. Dat moet ik ook niet doen!!!!
Kom je aan van zo een avond met veeeel? (> 3000 kcal?)
Wat goed!! Ik heb er ook nog een was inzitten, helemaal vergeten. Thanx, honey!!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:02 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga mijn was ophangen, mijn bed verschonen en dan slapen!
Slaap lekker allemaal!
Herlderziend enzo, jeweetzquote:Op zondag 15 februari 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat goed!! Ik heb er ook nog een was inzitten, helemaal vergeten. Thanx, honey!!
Way to go girl! Hoe lang nog? Ben je al aan het aftellen, of ben je nog niet op de helft?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:09 schreef kwakveense het volgende:
ik ben zo blij dat ik vandaag lekker gereden heb! het was ook prachtig waar ik heen ging, maar t was vooral dat ik mn rjangst weer een beetje overwonnen heb. ik begon er weer tegenop te zien...
Ik? Heb amper geslapen, iets met gespannen zijn voor voetbal en zulks en moet zo weg vandaarquote:
sta al opt station hoor!quote:Op zondag 15 februari 2009 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TJ, wat doe je hier nog? Hup die trein in anders komen we nooit in Heerenveen....
dat aantal van mn collega's eruit gegooid worden!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:49 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Nu wel.
Inderdaad verontrustend, ik vraag me heel erg af wat de directe gevolgen gaan zijn.
Ik denk er inderdaad ook nog maar niet al te hard over na.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:34 schreef Viking84 het volgende:
O en ik werd niet zo vrolijk van die kredietcrisisposts. Ik probeer vooralsnog m'n kop in het zand te steken als pas-afgestudeerde alfa
.
Jij klinkt alsof je some hebt geget vannacht!!quote:Op zondag 15 februari 2009 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen lieverds!.
.
Wat een superleuke foto's kwak!
Heel veel van de slankies volgensmijquote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij klinkt alsof je some hebt geget vannacht!!![]()
Mijn O: 1 geroosterde snee brood met boter en rosbief en versgemalen peper en zout en een eitje.
Ook lekker.
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:44 schreef Totziens het volgende:
Ga je naar istanbul, regent het al de hele weekIk wil zon!
Hier gaat het zelfs misschien sneeuwen morgenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier is het droog
![]()
Heb je al een kamer? Je moet vaker bloggen hoor, is leuk om te lezen![]()
Dat is wel weer leuk danquote:Op zondag 15 februari 2009 11:48 schreef Totziens het volgende:
[..]
Hier gaat het zelfs misschien sneeuwen morgen![]()
ik heb een kamerwe kunnen er dinsdag/woensdag in en het is in het centrum en in het huis zit ook een café
![]()
De sterren van de hemel gedate.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij klinkt alsof je some hebt geget vannacht!!![]()
Mijn O: 1 geroosterde snee brood met boter en rosbief en versgemalen peper en zout en een eitje.
Ook lekker.
Slank heeft weer een nieuw codewoordquote:Op zondag 15 februari 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De sterren van de hemel gedate..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |