Ik? Heb amper geslapen, iets met gespannen zijn voor voetbal en zulks en moet zo weg vandaarquote:
sta al opt station hoor!quote:Op zondag 15 februari 2009 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TJ, wat doe je hier nog? Hup die trein in anders komen we nooit in Heerenveen....
dat aantal van mn collega's eruit gegooid worden!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:49 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Nu wel.
Inderdaad verontrustend, ik vraag me heel erg af wat de directe gevolgen gaan zijn.
Ik denk er inderdaad ook nog maar niet al te hard over na.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:34 schreef Viking84 het volgende:
O en ik werd niet zo vrolijk van die kredietcrisisposts. Ik probeer vooralsnog m'n kop in het zand te steken als pas-afgestudeerde alfa
.
Jij klinkt alsof je some hebt geget vannacht!!quote:Op zondag 15 februari 2009 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen lieverds!.
.
Wat een superleuke foto's kwak!
Heel veel van de slankies volgensmijquote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij klinkt alsof je some hebt geget vannacht!!![]()
Mijn O: 1 geroosterde snee brood met boter en rosbief en versgemalen peper en zout en een eitje.
Ook lekker.
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:44 schreef Totziens het volgende:
Ga je naar istanbul, regent het al de hele weekIk wil zon!
Hier gaat het zelfs misschien sneeuwen morgenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier is het droog
![]()
Heb je al een kamer? Je moet vaker bloggen hoor, is leuk om te lezen![]()
Dat is wel weer leuk danquote:Op zondag 15 februari 2009 11:48 schreef Totziens het volgende:
[..]
Hier gaat het zelfs misschien sneeuwen morgen![]()
ik heb een kamerwe kunnen er dinsdag/woensdag in en het is in het centrum en in het huis zit ook een café
![]()
De sterren van de hemel gedate.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij klinkt alsof je some hebt geget vannacht!!![]()
Mijn O: 1 geroosterde snee brood met boter en rosbief en versgemalen peper en zout en een eitje.
Ook lekker.
Slank heeft weer een nieuw codewoordquote:Op zondag 15 februari 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De sterren van de hemel gedate..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |