quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dat zal ik zo eens kijkendenk dat het wel mooi is
Heb toch maar mijn haar in een lage staart gedaanis ook meteen iets bloter
Ik vind het echt een beetje gothicquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn haar moet ik nog doen en pumps zorgen ervoor dat mijn benen beter uitkomenmaar hier is een foto:
[ afbeelding ]
slim: het is valentijnsdag en geen begrafenisquote:
Je bént perfect slankquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
ben omgekleed en heb me even achter de pc van schoonouders gesetteld.. éven relaxen
zou het liefst een foto maken van mn outfit nu maar kan niet echt een camera vinden hier![]()
nieuwe vestje en de schoenen met hakken staan er namelijk echtonder en ik lijk wel perfect slank in deze outfit
ik zou hem bijna nooit meer uit doen, gewoon, omdat het mega-afkleedt
![]()
Gothic zo werd ik jarenlang genoemdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het echt een beetje gothicSorry! Heb je niet een leuk rood shirtje?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het echt een beetje gothicSorry! Heb je niet een leuk rood shirtje?
Het komt ook omdat je zwart haar hebt en vrij bleek bent. Heb je rode lipstick? Dan maak je het een beetje Paris-chicquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gothic zo werd ik jarenlang genoemddus kennelijk pas het wel bij me
En zoals ik zei heb andere dingen aangehad maar vond dit wel chique en volwassen(en sexy
maar dan vooral als het jasje uitgaat)
Ik zou voor de tong uitgestoken-variant gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:28 schreef Sugar het volgende:
En waarom boycot iedereen mijn Valentijnsoutfit?! Nou?!
Dat durf ik dan net weer nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Het komt ook omdat je zwart haar hebt en vrij bleek bent. Heb je rode lipstick? Dan maak je het een beetje Paris-chic
Dealquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil jij mijn Valentijn zijn dan?.
Maar nu gaan jullie naar het restaurant waar jullie eigenlijk naar toe zouden gaan en niet dat foute nachtrestaurant? Jammer hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:28 schreef Laureline het volgende:
Hoi en dagWij gaan zo uit eten op het Noordeinde om te vieren dat mijn meneer 10 jaar geleden voor het eerst naar mij toe kwam met een enorm chocoladehart (om mij te pesten vanwege Valentijn
), en toen 6 uur vastzat in een kapotte trein.
![]()
En ik maar telkens bellen naar het restaurant om ons tafeltje te behouden....toen hij eindelijk om 11 uur 's avonds aankwam konden we alleen nog maar naar een extreem fout nachtrestaurantMemories....
Goed ideequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Ook beter voor de optische beenlengte.
heul nie, maar ik heb wel foto'squote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bént perfect slank.
Ik ga zo eens koken. Onze film begint pas om 21:45.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
die dikkere panty (60denier) was psychisch: 'da's vast warmer dan 15 denier'quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
Staat mooi Mo! Misschien nog een iets dunnere denier panty maar eigenlijk vind ik het al super!!
volgens mij kan jij dequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:48 schreef Sugar het volgende:
En dankjulliewel voor de enthousiaste reacties (ook betreffende mijn tong).
't kan ook zeker wel, maar dan zou ik geen los haar meer doen, maar idd een staart of opsteken ofzo, zodat het wat minderquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Ik ben dol op zwart en zou dan ook de pumps zwart doen. Ook beter voor de optische beenlengte. Zo ik ga even mijn PMboeketreeks lezen!
Nou laat ik het zo zeggen 3 van de 4 die er vandaag waren zijn belangrijk voor me om div. redenen en om dan die ene niks te geven vond ik sneu vandaar 4quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:02 schreef conleche het volgende:
Ik zag net op de fiets naar huis een hele mooie jongen fietsen, met een grote bos rode rozen in zijn handen. Nu ben ik wat melancholiek.
ja, zeg, ik ken je toch niet? Dus hoe moet ik van 'diverse redenen' en 'beter' weten?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen 3 van de 4 die er vandaag waren zijn belangrijk voor me om div. redenen en om dan die ene niks te geven vond ik sneu vandaar 4maar noem het zo je wilt zij weten beter
k merk dat je honger hebtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, zeg, ik ken je toch niet? Dus hoe moet ik van 'diverse redenen' en 'beter' weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |