Oké, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:50 schreef Norrage het volgende:
Nadal gaat makkelijk winnen van Monfils. Gisteren speelde Nadal eindelijk weer naar behoren tegen een veel gevaarlijkere tegenstander dan Monfils. Verder heft Monfils een keelontsteking etc, dus dat gaat mis.
Feit is wel dat Murray Nadal in de finale wel zal verslaan. Daar twijfel ik niet aan.
Murray wint m inderdaad maar ik denk juist dat Nadal wel een flinke kluif heeft aan Monfilsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:50 schreef Norrage het volgende:
Nadal gaat makkelijk winnen van Monfils. Gisteren speelde Nadal eindelijk weer naar behoren tegen een veel gevaarlijkere tegenstander dan Monfils. Verder heft Monfils een keelontsteking etc, dus dat gaat mis.
Feit is wel dat Murray Nadal in de finale wel zal verslaan. Daar twijfel ik niet aan.
Dubbelklikken als je een Windows-laptop hebt gescoord!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
Is er een manier om die stream op de NOS-site groter te krijgen?
Wantquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:05 schreef sven2345 het volgende:
jaah kijken gaat altijd via ATDHE ....maar ik wil de NOS stream zien:(:D
Ancic is toch rechtshandigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
WantDat commentaar is van het niveau Ancic met links.
Als ik alleen je post had kunnen zien was ik er blind vanuit gegaan dat je FF wasquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik alleen je post had kunnen zien was ik er blind vanuit gegaan dat je FF was
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik alleen je post had kunnen zien was ik er blind vanuit gegaan dat je FF was
Waar heb je dat gezien?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:37 schreef Norrage het volgende:
het schijnt best ernstige blessure te zijn geloof ik want hij heeft zich al teruggetrokken voor Marseille....
Waarom is Murray de koning?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:05 schreef Norrage het volgende:
Ja dat besefte ik me ook pas later...Dan is het zeker omdat het in zijn schema pastte....Ik denk dat het allemaal wel goed komt morgen...Het zou hem alleen maar ten goede komen als ie meer alles of niets moet spelen tegen Nadal, dan heeft ie wellicht nog meer kans ook! Maar goed, Murray is sowieso al de koning, die zal al zijn spel aanpassen aan Nadal...
Zit wat in. Wie weet. Straks wordt hij de GOAT.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:41 schreef Norrage het volgende:
Omdat ie zich zo goed kan aanpassen aan zijn tegenstander.
Mij ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:49 schreef Wopper1 het volgende:
Wel leuk om te horen dat Sluiter alleen door Ancic nog wel eens werd opgebeld over hoe het ging enzo....
Ancic lijkt me wel een aardige gozert.
Die wil gewoon Fatima tussen de dekens hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:49 schreef Wopper1 het volgende:
Wel leuk om te horen dat Sluiter alleen door Ancic nog wel eens werd opgebeld over hoe het ging enzo....
Ancic lijkt me wel een aardige gozert.
Dat komt doordat ze jaloers zijn dat die ene keer dat er toptennis in eigen land te zien is, ze er niet bij zijn, en wij welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:43 schreef Norrage het volgende:
Jeetje wat een negativiteit in dit topic zegIk ben net terug van een geweldige avond. Was echt een geweldige ambiance bij Nadal - Tsonga zeg..geniaal. Je zag echt dat het niveau 100x hoger was dan de vorige wedstrijden van rafa (zei rafa zelf ook bij oncourt interview)...Snap niet dat jullie het slecht vonden.
Die JWT heeft echt guts zoals niemand anders op de Tour dat heeftquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:43 schreef Norrage het volgende:
Het hele publiek zat echt alleen maar te hopen op een 3e set, meermaals moest iedereen gaan staan vanwege fantastische punten. Vooral die climax van de tiebreak...geweldig. Ik heb nog een half uur staan napraten over de GEWELDIGE 2nd serve ace van 205 km/h op setpoint na een onderbreking van 5 minuten van Tsonga nádat hij al 3 setpoints op rij had verspeeld.
Vond het wel het toppunt toen twee kinderen, die nota bene in de laagste viploge zaten, het nodig vonden om van nóg dichter bij een foto te maken; ze klommen bijkans het veld opquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:43 schreef Norrage het volgende:
Daarna werd het wel enorm triest...Iedereen ging borrelen, niemand keek de wedstrijd meer en wij hebben zelfs nog een paar keer naar achteren (naar de "borrelruimte") geroepen dat ze hun bek moesten houden. Echt ongelooflijk. Was echt een lawaai, ongelooflijk. Stelletje idioten...
Wedstrijd van Monfils was ook saai, maar hij schakelde een tandje bij na de break ongedaan gemaakt te hebben en toen was het wel even vermakelijk. Geweldige punten aan het eind van de tiebreak.
ohja dat moment, die jongen in dat groene shirt...dat was kansloos ja ongelooflijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze jaloers zijn dat die ene keer dat er toptennis in eigen land te zien is, ze er niet bij zijn, en wij wel
[..]
Die JWT heeft echt guts zoals niemand anders op de Tour dat heeft![]()
[..]
Vond het wel het toppunt toen twee kinderen, die nota bene in de laagste viploge zaten, het nodig vonden om van nóg dichter bij een foto te maken; ze klommen bijkans het veld op
Bedoel je dat-ie op dat ventje lijkt van Karate Kid?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mij ook.
"Wax on... wax off..."
http://www.atdhe.net/live-tv-2936.html doet het anders perfect hier.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef Norrage het volgende:
ja die kutstreams doen het allemaal slecht vanavond
Ja,dat was mijn subtiele manier om dat duidelijk te maken,. Ralph Macchio.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:13 schreef eentwee het volgende:
[..]
Bedoel je dat-ie op dat ventje lijkt van Karate Kid?
Hier ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/live-tv-2936.html doet het anders perfect hier.
Da's wel minder ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:38 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme echt...Ik kijk de hele week via de streams terwijl ik eigenlijk geen tijd voor heb, en toen werkten ze perfect...Ga ik nu er helemaal voor zitten, samen met Langs de Lijn voor het voetbal, en dan doen de streams (en dus waarschijnlijk mijn kutinternet) het niet....
Dat is waarom Murray morgen hard gaat winnenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:21 schreef XL het volgende:
Als je dit zo zit te bekijken, dan snap je ook waarom Fed niet van Rafa kan winnen. Toen Agassi opkwam was hij de eerste spelers die winners met de backhand sloeg, eigenlijk is Fed een stapje terug naar de oude school. Veel klassieker, met enkele handige backhand. Een echte voorkeurslag (forehand) en een degelijke backhand. Monfils probeert met fore en backhand alles om er doorheen te komen en heeft veel meer succes. Als Monfils het winnerpercentage van Federer's forehand had, dan sloeg hij Nadal helemaal kaal.
Monfils staat ook veel dieper zodat de spin van Nadal minder effect heeft. Om zo ver naar achteren te kunnen staan moet je echter wel een enorme fysiek reach hebben en die heeft bijna niemand. Federer wel overigens, maar die zal nooit zo gaan spelen tegen Nadal lijkt me.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:21 schreef XL het volgende:
Als je dit zo zit te bekijken, dan snap je ook waarom Fed niet van Rafa kan winnen. Toen Agassi opkwam was hij de eerste spelers die winners met de backhand sloeg, eigenlijk is Fed een stapje terug naar de oude school. Veel klassieker, met enkele handige backhand. Een echte voorkeurslag (forehand) en een degelijke backhand. Monfils probeert met fore en backhand alles om er doorheen te komen en heeft veel meer succes. Als Monfils het winnerpercentage van Federer's forehand had, dan sloeg hij Nadal helemaal kaal.
Er worden ook staanplaatsen verkocht, die waren er vanavond nog een paar beschikbaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:26 schreef XL het volgende:
Is de finale eigenlijk uitverkocht. Ik kan misschien wel even gaan kijken..
oke, bedankt dat is mooi dan ik ik om 12.45 eerst naar Ajax-Feyenoord kijken en daarna gelijk naar Nadal- Murray overschakelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:28 schreef sven2345 het volgende:
de mannendubbel finale...de singlefinale begint om 14.30
quote:Op zondag 15 februari 2009 10:19 schreef tennisboy het volgende:
[..]
oke, bedankt dat is mooi dan ik ik om 12.45 12.30 eerst naar Ajax-Feyenoord kijken en daarna gelijk naar Nadal- Murray overschakelen.
Alks Murray nog last heeft van zijn voet zie ik het sowieso niet gebeuren dat Murray wint.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:10 schreef jojomen4 het volgende:
Verliest Djoko nog punten omdat hij vorig jaar in deze week wel punten heeft overgehouden aan een tournooi?
Heb wel zin in de finale. Als ik de kenners hier moet geloven gaat Murray winnen. Maar als liefhebber van Rafa zie ik dat niet echt gebeuren.
3.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:09 schreef Terreros85 het volgende:
Best of three of best of five vanmiddag?
Altijd best-of-three, behalve op de GS'en in elke ronde en in de 'live rubbers' van de Davis Cup.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:09 schreef Terreros85 het volgende:
Best of three of best of five vanmiddag?
Was het in de tijd waarin dat nog gebeurde zoveel erger met blessures dan nu dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:17 schreef Norrage het volgende:
Het is wel jammer, maar wel meer dan terecht...Die spelers sterven anders gewoon halverwege de tour.
Nee en nee.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef jojomen4 het volgende:
Miami is toch ook best of 5, elke wedstrijd? En dat toernooi is toch 2 weken met 128 deelnemers?
Of is dat Indian Wells?
Wordt? Geen meer volgens mij. Dat wás het toernooi van Key Biscane.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:54 schreef jojomen4 het volgende:
Welk toernooi word dan ook alweer de "5de GS" genoemd? Hoeveel mogen er daar meedoen, hoeveel sets per wedstrijd en hoeveel weken is het?
Indian Wells heeft een iets minder groot deelnemersveld, maar ook daar spelen de vrouwen tegelijkertijd. Deze twee toernooien zijn gewoon geniaal en staan altijd garant voor mooie wedstrijdenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:02 schreef jojomen4 het volgende:
Wikipedia vertelt mij dat het toernooi het enige toernooi buiten de GS's is met meer dan 64 spelers, 96 namelijk, mannen en vrouwen tegelijk in de zelfde weken. Daarnaast duurt het niet 1 week, maar 12 dagen (bijna 2 weken dus).
Ik zie bij de past results dat ze 3 jaar geleden wel nog 5 sets speelden.
Jaquote:
Die is al even klaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:22 schreef Norrage het volgende:
Het is afhankelijk van de dubbel die ervoor is natuurlijk.
Wie dat dat?quote:
Joep kan geen goede opmerking maken, dat zit gewoon simpelweg niet in hem.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:59 schreef Federer-fan het volgende:
Goeie opmerking van joep Schroeder: "Ja, en je hebt dus vier grandslamtoernooien...onder andere Wimbledon, Roland Garros, de US Open en de Australian Open." Welke zijn er nog meer dan?
Roelfs is één groot dramaquote:Op zondag 15 februari 2009 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
Goed commentaar van Jan Roels: "De Schot serveert....... en pakt het eerste punt."
En bij het tweede punt: "Goeie return hoor, van Nadal.'
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:53 schreef wimderon het volgende:
Kan iemand die droeftoeter van een Roelfs even uitleggen dat Nadal al de hele week op dit niveau en zo passief aan het spelen isvoor de rest van zijn leven naar het ISS sturen?
Murray loopt er altijd zo bij. Dat zegt niets.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:05 schreef kevin_ het volgende:
Ik heb het hele toernooi al het idee dat ze het allemaal niet echt interesseren. Als je Nadal en Murray er soms bij ziet lopen..
denk dat even terug aan die commentator van Verdasco Nadal. Op zich is het een kunst om bij zo'n wedstrijd zulks prozac-commentaar te geven.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:16 schreef XL het volgende:
Ik merk dat ik aggresief begin te worden door Roelfs. Opmerkelijk, want ik ben eigenlijk een hele nette jongen.
Die keek ik niet met Nederlands commentaarquote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
denk dat even terug aan die commentator van Verdasco Nadal. Op zich is het een kunst om bij zo'n wedstrijd zulks prozac-commentaar te geven.
Dies niet zo zuiver en groot als de TV.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef sven2345 het volgende:
dan moet je de internationale stream kijken
Och god, en Roelfs vindt dat weer slecht gespeeld door Nadalquote:Op zondag 15 februari 2009 15:25 schreef XL het volgende:
Tsjongejonge, wat slaat Murray zijn returns toch altijd makkelijk
Whehe, ik vond het dan juist wel knap dat hij hem herkende, maar hij deed het dus toch gewoon foutquote:Op zondag 15 februari 2009 15:26 schreef TheArt het volgende:
Van der Weijden Roelfs, Van der Weijden, met een W i.p.v. een M.
Dit toernooi draait om Nadal, de NOS kent alleen Nadal. Dan moet je natuurlijk wel alles vanuit zijn oogpunt bekijkenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:25 schreef XL het volgende:
[..]
Och god, en Roelfs vindt dat weer slecht gespeeld door Nadal
Dan had hij bij die eerste service in het net moeten zeggen dat het een zwakke eerste service was van Nadal, want voor de rest deed alleen Murray iets goed. Iets als: 'goede bal, van die figurant' had ook gekundquote:Op zondag 15 februari 2009 15:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit toernooi draait om Nadal, de NOS kent alleen Nadal. Dan moet je natuurlijk wel alles vanuit zijn oogpunt bekijken.
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
Murray meteen weer bij de les met de rebreak, kenmerkend voor een wereldtopper.
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik voel een rererererebreak aankomen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:43 schreef Nalbandian het volgende:
Tjonge, jonge....gaat echt helemaal nergens over dit....
Het quoten van jezelf is alleen voorbehouden aan de echt Fok!ker.quote:
Nee, bij de derde 0-15 was er een ace naar 15-15quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik voel serieus weer een break aankomen.
quote:Als Murray zijn service houdt kan het wel eens de beslissing zijn?
Ik gaf je net een compliment. En dit is hoe je me bedankt.quote:
Je moet niet altijd de geijkte paden bewandelen....quote:Op zondag 15 februari 2009 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik gaf je net een compliment. En dit is hoe je me bedankt.![]()
Djoko was niet eens begonnen aan deze partij, maar Rafa geeft de bagel weg hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
*3-0 Murray, stop er maar mee Rafa.
Ik denk dat ie het wel afmaakt. Credits, dat hoort er gewoon bij als je verder niets kapot kunt maken.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal gaat het niet afmaken denk ik.
Wat is het dan ? meniscus, pees ?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het wel afmaakt. Credits, dat hoort er gewoon bij als je verder niets kapot kunt maken.
Ja die heeft er een scherpe kijk op hoor, moet je niet onderschatten.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:00 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens mij denkt Roelfs ook dat het weinig zin meer heeft
Maar wie doet hij hier een plezier mee?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het wel afmaakt. Credits, dat hoort er gewoon bij als je verder niets kapot kunt maken.
dat zei die toch ook niet? hij had het over de vechtersmentaliteit en daar geraak je vaak verder mee dan diegene zonder zo'n mentaliteitquote:Op zondag 15 februari 2009 16:01 schreef TheArt het volgende:
Tuurlijk Roelfs, dus degene die het langst blijft doortennissen bij blessures komt het verst
Geen idee, maar ik denk dat hij wel gestopt zou zijn als er risico aan zou zitten.quote:
In de eerste plaats Murray natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar wie doet hij hier een plezier mee?
Mwah, die weet ook wel dat hij gaat winnen na die *3-0. Alleen de sponsoren misschienquote:Op zondag 15 februari 2009 16:05 schreef wimderon het volgende:
In de eerste plaats Murray natuurlijk.
Twee sets lang klaagde hier niemand over blessures hoor. Pas in de derde set werd het pijnlijk duidelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:03 schreef Pritt het volgende:
Nou wat een top finale, daar koop je een kaartje voor.
Alles in scene gezetquote:Op zondag 15 februari 2009 16:10 schreef Bruce117 het volgende:
Het bord "09 Murray" hing er al meteen
Da's snelquote:Op zondag 15 februari 2009 16:10 schreef Bruce117 het volgende:
Het bord "09 Murray" hing er al meteen
Hij moet dit jaar nog naar fuentesquote:Op zondag 15 februari 2009 16:14 schreef jojomen4 het volgende:
Jammer. Ben benieuwd wat er met die blessure gaat gebeuren. VOor je het weet kan die paar maanden niet tennissen.
Voor je 't weet mist ie RG een keerquote:Op zondag 15 februari 2009 16:14 schreef jojomen4 het volgende:
Jammer. Ben benieuwd wat er met die blessure gaat gebeuren. VOor je het weet kan die paar maanden niet tennissen.
En dan verliest Federer in de finale van Nalbandianquote:Op zondag 15 februari 2009 16:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor je 't weet mist ie RG een keer![]()
Nee, het is niet te hopen, als Federer em dan zou winnen zou het toch niet goed aanvoelen
Federer speelt het kwalificatietoernooi nietquote:Op zondag 15 februari 2009 16:18 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
En dan verliest Federer in de finale van Nalbandian
Die halve finale had fatty niet gewonnen trouwens.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:18 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
En dan verliest Federer in de finale van Nalbandian
Leuk dat hij het probeerde, maar ik vond het om eerlijk te zijn pijnlijk in die derde set. Soms is opgeven gewoon het sportiefst. Murray haalde zijn niveau ook niet meer, dat is sowieso geen mooie overwinning.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:58 schreef XL het volgende:
[..]
Djoko was niet eens begonnen aan deze partij, maar Rafa geeft de bagel weg hoor.
Ja. Maar dat is 'ie al jaren hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Zozo, finale was live op tv?
quote:ROTTERDAM - Toernooidirecteur Richard Krajicek gaat serieus trachten de Amerikaan Andy Roddick te strikken voor de volgende editie van het ABN AMRO World Tennis Tournament. Dat zei Krajicek zondag na afloop van het toernooi dat gewonnen werd door de Brit Andy Murray.
Roddick zat de afgelopen jaren vast aan deelname aan het toernooi van San Jose. "Van die verplichting is hij af. Ik ga een poging wagen, hij staat hoog op mijn lijstje.”
Hoewel Murray won, werd de editie van 2009 gedragen door Rafael Nadal, erkende ook Krajicek. "Hij is een echt idool, mensen komen naar Ahoy om de ster Nadal te zien. Dat heeft hij meer nog dan Roger Federer. Die heeft bovendien als nadeel dat hij vaak in de eerste rondjes met 6-1 6-1 wint. Nadal heeft met vier driesetters qua tijd alleen al zijn startgeld wel waargemaakt.”
Nadal speelt vaak niet in de hoogste versnellings als dat nog niet hoeft.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Dus nadal verliest express wat games?
Nice try Krajicek.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:55 schreef Wopper1 het volgende:
Hoewel Murray won, werd de editie van 2009 gedragen door Rafael Nadal, erkende ook Krajicek. "Hij is een echt idool, mensen komen naar Ahoy om de ster Nadal te zien. Dat heeft hij meer nog dan Roger Federer. Die heeft bovendien als nadeel dat hij vaak in de eerste rondjes met 6-1 6-1 wint. Nadal heeft met vier driesetters qua tijd alleen al zijn startgeld wel waargemaakt.”
Inderdaad, wat een bullshit...quote:
Het viel me op dat Krajicek de naam kleinzusje in zijn bericht verzweeg als reden. Beetje flauw.quote:
Echt waar?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik zie net dat de kaartverkoop voor volgend jaar vandaag begonnen is, belachelijk gewoon
Absoluut niet. Lievere meerdere toppers dan Federer die toch afzegt.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef wimderon het volgende:
Ik dacht dat Nadal z'n programma ging beperken?
En nogmaals Kraaij: beter 1 Federer dan 3 andere toppers, zeker als daar ook nog vraagtekens bijzitten qua motivatie om ver te komen in een toernooi als Rotterdam.
Als Nadal en Djokovic daar niet bij horen, wie dan wel? Alle spelers die ik noemde kunnen trouwens indoor wel uit de voeten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:31 schreef wimderon het volgende:
Oh, ik oordeel niet op basis van de commercie, maar ook dat argument staat in mijn ogen dus niet zo heel sterk.
Je kunt wel een dozijn 'toppers' van een niveautje lager halen, maar daar is de helft niet van gemotiveerd en nog wat anderen kunnen indoor niet uit de voeten en staan er uiteindelijk 4 in de kwartfinales. Dan kun je beter 3/4 echte toppers halen, waar je bijna zeker bij weet dat ze waar voor je entreegeld geven en ook gewoon goed tennis gaan laten zien en ver komen.
Nadal hoort daar in ieder geval bij zoals ik al aangaf, Djokovic zal erom hangen op dit moment.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als Nadal en Djokovic daar niet bij horen, wie dan wel? Alle spelers die ik noemde kunnen trouwens indoor wel uit de voeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |