quote:Op zondag 15 februari 2009 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik voel een rererererebreak aankomen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:43 schreef Nalbandian het volgende:
Tjonge, jonge....gaat echt helemaal nergens over dit....
Het quoten van jezelf is alleen voorbehouden aan de echt Fok!ker.quote:
Nee, bij de derde 0-15 was er een ace naar 15-15quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik voel serieus weer een break aankomen.
quote:Als Murray zijn service houdt kan het wel eens de beslissing zijn?
Ik gaf je net een compliment. En dit is hoe je me bedankt.quote:
Je moet niet altijd de geijkte paden bewandelen....quote:Op zondag 15 februari 2009 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik gaf je net een compliment. En dit is hoe je me bedankt.![]()
Djoko was niet eens begonnen aan deze partij, maar Rafa geeft de bagel weg hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
*3-0 Murray, stop er maar mee Rafa.
Ik denk dat ie het wel afmaakt. Credits, dat hoort er gewoon bij als je verder niets kapot kunt maken.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal gaat het niet afmaken denk ik.
Wat is het dan ? meniscus, pees ?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het wel afmaakt. Credits, dat hoort er gewoon bij als je verder niets kapot kunt maken.
Ja die heeft er een scherpe kijk op hoor, moet je niet onderschatten.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:00 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens mij denkt Roelfs ook dat het weinig zin meer heeft
Maar wie doet hij hier een plezier mee?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het wel afmaakt. Credits, dat hoort er gewoon bij als je verder niets kapot kunt maken.
dat zei die toch ook niet? hij had het over de vechtersmentaliteit en daar geraak je vaak verder mee dan diegene zonder zo'n mentaliteitquote:Op zondag 15 februari 2009 16:01 schreef TheArt het volgende:
Tuurlijk Roelfs, dus degene die het langst blijft doortennissen bij blessures komt het verst
Geen idee, maar ik denk dat hij wel gestopt zou zijn als er risico aan zou zitten.quote:
In de eerste plaats Murray natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar wie doet hij hier een plezier mee?
Mwah, die weet ook wel dat hij gaat winnen na die *3-0. Alleen de sponsoren misschienquote:Op zondag 15 februari 2009 16:05 schreef wimderon het volgende:
In de eerste plaats Murray natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |