Oké, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:50 schreef Norrage het volgende:
Nadal gaat makkelijk winnen van Monfils. Gisteren speelde Nadal eindelijk weer naar behoren tegen een veel gevaarlijkere tegenstander dan Monfils. Verder heft Monfils een keelontsteking etc, dus dat gaat mis.
Feit is wel dat Murray Nadal in de finale wel zal verslaan. Daar twijfel ik niet aan.
Murray wint m inderdaad maar ik denk juist dat Nadal wel een flinke kluif heeft aan Monfilsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:50 schreef Norrage het volgende:
Nadal gaat makkelijk winnen van Monfils. Gisteren speelde Nadal eindelijk weer naar behoren tegen een veel gevaarlijkere tegenstander dan Monfils. Verder heft Monfils een keelontsteking etc, dus dat gaat mis.
Feit is wel dat Murray Nadal in de finale wel zal verslaan. Daar twijfel ik niet aan.
Dubbelklikken als je een Windows-laptop hebt gescoord!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
Is er een manier om die stream op de NOS-site groter te krijgen?
Wantquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:05 schreef sven2345 het volgende:
jaah kijken gaat altijd via ATDHE ....maar ik wil de NOS stream zien:(:D
Ancic is toch rechtshandigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
WantDat commentaar is van het niveau Ancic met links.
Als ik alleen je post had kunnen zien was ik er blind vanuit gegaan dat je FF wasquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik alleen je post had kunnen zien was ik er blind vanuit gegaan dat je FF was
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik alleen je post had kunnen zien was ik er blind vanuit gegaan dat je FF was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |