Ja,dat was mijn subtiele manier om dat duidelijk te maken,. Ralph Macchio.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:13 schreef eentwee het volgende:
[..]
Bedoel je dat-ie op dat ventje lijkt van Karate Kid?
Hier ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/live-tv-2936.html doet het anders perfect hier.
Da's wel minder ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:38 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme echt...Ik kijk de hele week via de streams terwijl ik eigenlijk geen tijd voor heb, en toen werkten ze perfect...Ga ik nu er helemaal voor zitten, samen met Langs de Lijn voor het voetbal, en dan doen de streams (en dus waarschijnlijk mijn kutinternet) het niet....
Dat is waarom Murray morgen hard gaat winnenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:21 schreef XL het volgende:
Als je dit zo zit te bekijken, dan snap je ook waarom Fed niet van Rafa kan winnen. Toen Agassi opkwam was hij de eerste spelers die winners met de backhand sloeg, eigenlijk is Fed een stapje terug naar de oude school. Veel klassieker, met enkele handige backhand. Een echte voorkeurslag (forehand) en een degelijke backhand. Monfils probeert met fore en backhand alles om er doorheen te komen en heeft veel meer succes. Als Monfils het winnerpercentage van Federer's forehand had, dan sloeg hij Nadal helemaal kaal.
Monfils staat ook veel dieper zodat de spin van Nadal minder effect heeft. Om zo ver naar achteren te kunnen staan moet je echter wel een enorme fysiek reach hebben en die heeft bijna niemand. Federer wel overigens, maar die zal nooit zo gaan spelen tegen Nadal lijkt me.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:21 schreef XL het volgende:
Als je dit zo zit te bekijken, dan snap je ook waarom Fed niet van Rafa kan winnen. Toen Agassi opkwam was hij de eerste spelers die winners met de backhand sloeg, eigenlijk is Fed een stapje terug naar de oude school. Veel klassieker, met enkele handige backhand. Een echte voorkeurslag (forehand) en een degelijke backhand. Monfils probeert met fore en backhand alles om er doorheen te komen en heeft veel meer succes. Als Monfils het winnerpercentage van Federer's forehand had, dan sloeg hij Nadal helemaal kaal.
Er worden ook staanplaatsen verkocht, die waren er vanavond nog een paar beschikbaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:26 schreef XL het volgende:
Is de finale eigenlijk uitverkocht. Ik kan misschien wel even gaan kijken..
oke, bedankt dat is mooi dan ik ik om 12.45 eerst naar Ajax-Feyenoord kijken en daarna gelijk naar Nadal- Murray overschakelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:28 schreef sven2345 het volgende:
de mannendubbel finale...de singlefinale begint om 14.30
quote:Op zondag 15 februari 2009 10:19 schreef tennisboy het volgende:
[..]
oke, bedankt dat is mooi dan ik ik om 12.45 12.30 eerst naar Ajax-Feyenoord kijken en daarna gelijk naar Nadal- Murray overschakelen.
Alks Murray nog last heeft van zijn voet zie ik het sowieso niet gebeuren dat Murray wint.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:10 schreef jojomen4 het volgende:
Verliest Djoko nog punten omdat hij vorig jaar in deze week wel punten heeft overgehouden aan een tournooi?
Heb wel zin in de finale. Als ik de kenners hier moet geloven gaat Murray winnen. Maar als liefhebber van Rafa zie ik dat niet echt gebeuren.
3.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:09 schreef Terreros85 het volgende:
Best of three of best of five vanmiddag?
Altijd best-of-three, behalve op de GS'en in elke ronde en in de 'live rubbers' van de Davis Cup.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:09 schreef Terreros85 het volgende:
Best of three of best of five vanmiddag?
Was het in de tijd waarin dat nog gebeurde zoveel erger met blessures dan nu dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:17 schreef Norrage het volgende:
Het is wel jammer, maar wel meer dan terecht...Die spelers sterven anders gewoon halverwege de tour.
Nee en nee.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef jojomen4 het volgende:
Miami is toch ook best of 5, elke wedstrijd? En dat toernooi is toch 2 weken met 128 deelnemers?
Of is dat Indian Wells?
Wordt? Geen meer volgens mij. Dat wás het toernooi van Key Biscane.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:54 schreef jojomen4 het volgende:
Welk toernooi word dan ook alweer de "5de GS" genoemd? Hoeveel mogen er daar meedoen, hoeveel sets per wedstrijd en hoeveel weken is het?
Indian Wells heeft een iets minder groot deelnemersveld, maar ook daar spelen de vrouwen tegelijkertijd. Deze twee toernooien zijn gewoon geniaal en staan altijd garant voor mooie wedstrijdenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:02 schreef jojomen4 het volgende:
Wikipedia vertelt mij dat het toernooi het enige toernooi buiten de GS's is met meer dan 64 spelers, 96 namelijk, mannen en vrouwen tegelijk in de zelfde weken. Daarnaast duurt het niet 1 week, maar 12 dagen (bijna 2 weken dus).
Ik zie bij de past results dat ze 3 jaar geleden wel nog 5 sets speelden.
Jaquote:
Die is al even klaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:22 schreef Norrage het volgende:
Het is afhankelijk van de dubbel die ervoor is natuurlijk.
Wie dat dat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |