denk dat even terug aan die commentator van Verdasco Nadal. Op zich is het een kunst om bij zo'n wedstrijd zulks prozac-commentaar te geven.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:16 schreef XL het volgende:
Ik merk dat ik aggresief begin te worden door Roelfs. Opmerkelijk, want ik ben eigenlijk een hele nette jongen.
Die keek ik niet met Nederlands commentaarquote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
denk dat even terug aan die commentator van Verdasco Nadal. Op zich is het een kunst om bij zo'n wedstrijd zulks prozac-commentaar te geven.
Dies niet zo zuiver en groot als de TV.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef sven2345 het volgende:
dan moet je de internationale stream kijken
Och god, en Roelfs vindt dat weer slecht gespeeld door Nadalquote:Op zondag 15 februari 2009 15:25 schreef XL het volgende:
Tsjongejonge, wat slaat Murray zijn returns toch altijd makkelijk
Whehe, ik vond het dan juist wel knap dat hij hem herkende, maar hij deed het dus toch gewoon foutquote:Op zondag 15 februari 2009 15:26 schreef TheArt het volgende:
Van der Weijden Roelfs, Van der Weijden, met een W i.p.v. een M.
Dit toernooi draait om Nadal, de NOS kent alleen Nadal. Dan moet je natuurlijk wel alles vanuit zijn oogpunt bekijkenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:25 schreef XL het volgende:
[..]
Och god, en Roelfs vindt dat weer slecht gespeeld door Nadal
Dan had hij bij die eerste service in het net moeten zeggen dat het een zwakke eerste service was van Nadal, want voor de rest deed alleen Murray iets goed. Iets als: 'goede bal, van die figurant' had ook gekundquote:Op zondag 15 februari 2009 15:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit toernooi draait om Nadal, de NOS kent alleen Nadal. Dan moet je natuurlijk wel alles vanuit zijn oogpunt bekijken.
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
Murray meteen weer bij de les met de rebreak, kenmerkend voor een wereldtopper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |