Sinds ik mijn cursus Lapo-steal heb afgerond, moet ik je het moeilijker maken. Excuses aanvaard.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:44 schreef De_Ananas het volgende:
MAAK NOU EENS EEN KEER EEN THEMA VREREKTE KUT NEWBIES.
sackboy is doodquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:45 schreef Silentalarm het volgende:
wat is er eigenlijk met sackboy gebeurt?
Uitgezetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:45 schreef Silentalarm het volgende:
Kutthemaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Nou, thema staat er jongens. Succes er mêt.
BT zei dat ie een leven had gekregen en daarom nog geen unban had aangevraagd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:45 schreef Silentalarm het volgende:
Wederom: Zie vorige topicquote:
Als zij hem spreekt, moet ze hem ook terughalen vind ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT zei dat ie een leven had gekregen en daarom nog geen unban had aangevraagd.
nog pic's?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wederom: Zie vorige topicMaar het was wel leuk
Bt = Sackboyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als zij hem spreekt, moet ze hem ook terughalen vind ik
Ja, dat moet je niet tegen mij zeggenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als zij hem spreekt, moet ze hem ook terughalen vind ik
Oh, ik dacht dat Sackboy BT was. Vond het al zo raar, vrouw met humor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt = Sackboy
Vandaar dat zij die Wii-set ook 'won'.
Lijkt me ook logischer inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Sackboy BT was. Vond het al zo raar, vrouw met humor.
Als ik naar haar romp kijk, denk ik dat ze langer is dan ikquote:
spiderman cumface?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:56 schreef wolvendagen het volgende:
wait have 2 type with 1 hand am cumming right now... ohohohohohohohohohohohohohohohoohohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo+_*&^%$£!£$%&*&*^%&^%$££D!$%^&**&**&&*12303894848575us7sjc7d78s87o/s878usuiu7sbom/
Tien kudos voor wie weet welke film dit is en uit welke scene het komt.
Het is van Closer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:56 schreef wolvendagen het volgende:
wait have 2 type with 1 hand am cumming right now... ohohohohohohohohohohohohohohohoohohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo+_*&^%$£!£$%&*&*^%&^%$££D!$%^&**&**&&*12303894848575us7sjc7d78s87o/s878usuiu7sbom/
Ga zo ook maar eens op de fietsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef BobbyB het volgende:
Numa numa yeah, ik ga de stad in. Veel te mooi weer om binnen te zitten. Mazzel!
Closer. Als 'ie een vrouw nadoet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:56 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
Iets te laat, he. De kudos gaan naar mij,.quote:
Ze vroeg ook om de scène.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Iets te laat, he. De kudos gaan naar mij,.
Dan elk 5 kudos.quote:
IK WAS EERDERquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze heeft m'n tweede, bekentenispost nog niet gelezen.
quote:
Je owet me an apologize.quote:
Ja dat.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, je bent niet boos, je bent verdrietig.
BAPAOquote:
quote:
quote:
Ik zat meer te denken aan goedmaaksex eigenlijk.quote:
WTF.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:11 schreef Adelante het volgende:
Presentator grijpt naar tiet van collega.
Ik doe niet aan goedmaakseks.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan goedmaaksex eigenlijk.
Haha, hoe die gast keek daarna.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:11 schreef Adelante het volgende:
Presentator grijpt naar tiet van collega.
Gewone seks mag ook hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe niet aan goedmaakseks.
Oh, je houdt niet van gewone seks? We kunnen ook iets bijzonders doen.quote:
Valentijnssex.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, je houdt niet van gewone seks? We kunnen ook iets bijzonders doen.
Ben jij altijd zo tegen het vrouwelijke geslacht?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, je houdt niet van gewone seks? We kunnen ook iets bijzonders doen.
Nee, normaal ben ik heel erg lief.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo tegen het vrouwelijke geslacht?
Doe dat dan ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, normaal ben ik heel erg lief.
Ok, vanaf nu.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok, vanaf nu.![]()
Sterker nog, ik ben zo lief dat je een Valentijnshartje van me krijgt:
Hihi, je gaf een hartje terug, dat betekent dat we nu elkaars Valentijn zijn.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hihi, je gaf een hartje terug, dat betekent dat we nu elkaars Valentijn zijn.
Wel.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Indeedio. Dat is zó niet de juiste manier om een chica te playen.
Playerhater.quote:
Leef jij ook nogquote:
Nee, no, nope, nie, non, nein, nej, nei, ei.quote:
Ik oordeel verder ook niet.quote:
Jij insinueert het.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook al moeilijk te geloven.Maar waarmee dan?
Je bent al bezet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, no, nope, nie, non, nein, nej, nei, ei.
Onduidelijke TT.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, het is zvo's succes dus. En ik faalde met het openen van een nieuw topic.![]()
BT zal wel nog slapen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:56 schreef Acinonyx het volgende:
Dit topic mist jailbate
[ afbeelding ]
Goh, mevrouw is weer terug en gelijk gezeikquote:
Nee, die moest weg.quote:
Captain Jackquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Goh, mevrouw is weer terug en gelijk gezeik
Gebakken en met curry en tomaatjes en bacon en champignons ensoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, no, nope, nie, non, nein, nej, nei, ei.
Tips. Opbouwende kritiek.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Goh, mevrouw is weer terug en gelijk gezeik
Het is Fins voor nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gebakken en met curry en tomaatjes en bacon en champignons enso![]()
koodariquote:
"Ja heb je maar Nee kan je krijgen" in dit geval is Nee de winnaarquote:
Hoeft nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:02 schreef behangplakker het volgende:
Hee Rodey, ik kom zo wel even je fiets terugbrengen
Orly?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zeggen ze volgens mij niet in het Fins.
Wat aardigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Komt wel een keer goed, heeft geen haast.
Nee, tak is Pools voor ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zeggen ze volgens mij niet in het Fins.
hyvaa hyvaa ofzoquote:
Nee, ik rook niet. Maar in mijn omgeving zijn er wat die er helemaal gek van zijnquote:
Insgelijks.quote:
AT YOU SERVIES!quote:
Hyvaa is alles goed, das heul niet met 1 a.quote:
Bier voelt velen malen beter aan in je hand i.p.v. sigaretten.quote:
quote:
Hyva met 1 a is 'goed'.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hyvaa is alles goed, das heul niet met 1 a.
Alleen een hekel aan negers.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:10 schreef behangplakker het volgende:
Ik dacht dat Fok! een hekel had aan buitenlanders, gaan ze verdomme Fins & Pools praten
Goeie reis ?quote:
Ja weet ik, maar ik dacht dat hij dat bedoelde.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar Hyva betekent Goed in het Fins
Sowieso voelen sigaretten niet goed aan. Dan verspil je tijd dat je bier kon drinkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:10 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bier voelt velen malen beter aan in je hand i.p.v. sigaretten.
Og norsk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:10 schreef behangplakker het volgende:
Ik dacht dat Fok! een hekel had aan buitenlanders, gaan ze verdomme Fins & Pools praten
Olen kiimainen kuin perunaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik dacht dat hij dat bedoelde.
Ga je naar Ajax - Feyenoord?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef De_Ananas het volgende:
Ben weg, tot morgen of iets dergelijks
Pocalunek?quote:
Je moeder.quote:
Ik weł.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pocalunek?
(ik kan geen streepje door m'n l maken)
quote:
quote:
Ik wist het en spreek 0,0 Pools.quote:
quote:Ik kan maandag niet aanwezig zijn op de training, ik ga naar Theo Maassen.
Oeh wat lief.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee PK.
[KLB SC #878] Thema loos
Hoe vind je die
Ik ben helaas verhindert om maandag naar de training te komen. No hard feelings.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga maandag naar Theo Maassen toe, dus ik stuur een smsje naar de trainert. Is dit goed:
[..]
Het klinkt wel onpersoonlijk
Ik zou er 'verhinderd' van maken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben helaas verhindert om maandag naar de training te komen. No hard feelings.
Kusje Jazz.
Sluit af met. 'Kusje!'quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga maandag naar Theo Maassen toe, dus ik stuur een smsje naar de trainert. Is dit goed:
[..]
Je moet ook altijd bellen, dan weet je zeker dat het goed is.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Fuck no. Ik bel nooit af, ik sms altijdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je moet ook altijd bellen, dan weet je zeker dat het goed is.
Ik kom Maandag niet naar de training, boerenlul, ik moet patat eten !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is een totaal ander streepje. In het Pools is het een schuinstreepje, niet een rechte.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[ s ] l [ / s ] lijkt me? l
Hij stuurt wel terug: Wil je dit jaar nog enige kans maken dan zal ik dit kaartje maar zo spoedig mogelijk inleverenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik kom Maandag niet naar de training, boerenlul, ik moet patat eten !
met onvriendelijke groeten x
Staat hij hier niet bij? http://www.copypastecharacter.com/quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is een totaal ander streepje. In het Pools is het een schuinstreepje, niet een rechte.
Dat word de rest van het seizoen bankzittenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij stuurt wel terug: Wil je dit jaar nog enige kans maken dan zal ik dit kaartje maar zo spoedig mogelijk inleveren![]()
Nee, dat zie je toch.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Staat hij hier niet bij? http://www.copypastecharacter.com/
Ik zal je zeggen hoe tof. Twee tof.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dat zie je toch.
Hoe tof is deze: ‽
Nou, succes gegarandeerd dus. Volgend jaar dus gewoon A2quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij stuurt wel terug: Wil je dit jaar nog enige kans maken dan zal ik dit kaartje maar zo spoedig mogelijk inleveren![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dat zie je toch.
Hoe tof is deze: ‽
quote:
Gelukkig niet. Het bleek een grapje te zijn, want hij is groot fan van Theo Maassen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat word de rest van het seizoen bankzitten
Ga samen met hem erheenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Het bleek een grapje te zijn, want hij is groot fan van Theo Maassen.
Romantisch.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ga samen met hem erheenEn jullie vriendschap is weer herboren.
Ga met mijn gezin joh, jwzquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ga samen met hem erheenEn jullie vriendschap is weer herboren.
hihi bp is al papaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga met mijn gezin joh, jwz
Hard Candyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga vanavond Hard Candy en Varg Veum kijken.
ja, hij doet het.quote:
Misschien wel, ik ken echt niet iedereen die ik de afgelopen 12 jaar heb genomen hoorquote:
Kankerjong, Kees Kwakman moest ik ook nogquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:29 schreef behangplakker het volgende:
Whehe, was met mijn vader bij de AH. Stonden van die kinderen om voetbalkaartjes te zeuren (het zal ook eens niet).
Toen pakte ik het pakje dat we hadden, en opende en verscheurde het![]()
Ze waren best boos op me
![]()
1 Pakte een gescheurde Kees Kwakman nog op en keek of hij nog gelijmd kon worden
Die kinderen zeggen altijd mevrouw tegen me.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:29 schreef behangplakker het volgende:
Whehe, was met mijn vader bij de AH. Stonden van die kinderen om voetbalkaartjes te zeuren (het zal ook eens niet).
Toen pakte ik het pakje dat we hadden, en opende en verscheurde het![]()
Ze waren best boos op me
![]()
1 Pakte een gescheurde Kees Kwakman nog op en keek of hij nog gelijmd kon worden
Je lijkt ook al zo oudquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die kinderen zeggen altijd mevrouw tegen me.
zijn ze blind ofzo?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heul niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Komt doordat jij eruitziet als 12.
jij lijkt toch niet op een mevrouw?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoezo? Zeggen ze dat tegen jou ook altijd?
Ja maar die kinderen komen altijd zeuren bij de brood afdeling en ik lig daar gewoon.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
jij lijkt toch niet op een mevrouw?Je bent een krentenbol!
Tja, dat zijn de eerste tekenen van het ouderdom. Nog ff en je bent afgeschreven.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik geef ze dan altijd gewoon een schop.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:39 schreef Smart_ass het volgende:
Die kinderen slijmen gewoon voor voetbalplaatjes. Ze zeggen zelfs mevrouw tegen MIJ, kun je nagaan.
Beetje?quote:
Ik zeg wel eens 'ja' en loop dan verder.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geef ze dan altijd gewoon een schop.
Moet je wel vaker naar de AH dan. Ik ga eigenlijk bijna nooit naar de AH.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik naar de supermarkt ga koop ik toch nooit voor meer dan 15 euro dus ik krijg die zooi gelukkig niet.
Zelfde als butterface dus.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-113232.html
Die reacites ook.
Wij gaan altijd naar de Hoogvliet. Alleen maar naar de AH als m'n moeder iets is vergeten is ofzo, daarom is het ook bijna nooit meer dan 15 euro.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je wel vaker naar de AH dan. Ik ga eigenlijk bijna nooit naar de AH.
quote:
Krijg je het niet bij 10 euro? Ik let er niet zo op.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij gaan altijd naar de Hoogvliet. Alleen maar naar de AH als m'n moeder iets is vergeten is ofzo, daarom is het ook bijna nooit meer dan 15 euro.
Kom maar weer terug als Shay weer in je UI staat.quote:
Ah okee!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij gaan altijd naar de Hoogvliet. Alleen maar naar de AH als m'n moeder iets is vergeten is ofzo, daarom is het ook bijna nooit meer dan 15 euro.
Ok.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom maar weer terug als Shay weer in je UI staat.
Geintjequote:
Geinporum.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tien euro kan ook. Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Krijg je het niet bij 10 euro? Ik let er niet zo op.
Chris Martin?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik kopen, tof he.
Raad eens wie het is!!!1
Da's inderdaad kut. Daar is de zaterdag niet voor bedoeld natuurlijk! Met mij prima hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Opstaan om vijf uur en vervolgens acht uur werken is kut, verder gaat alles goed. Met jou?
Britney Spears?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik kopen, tof he.
Raad eens wie het is!!!1
Dinand Woesthoff?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik kopen, tof he.
Raad eens wie het is!!!1
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:54 schreef McFearless het volgende:
[..]![]()
Zie m'n PI, ik wist ook wel dat het die zanger van Interpol was.
Doe niet zo mal, het is Bill van Tokio Hotel natuurlijk!quote:
Ik ben grappig he?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wist jij dat.
Ik heb Paul Banks nog gezocht maar die hadden ze niet, helaas.
Paul Banksquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:54 schreef McFearless het volgende:
[..]![]()
Zie m'n PI, ik wist ook wel dat het die zanger van Interpol was.
Boh, geil wijf is dat man.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, het is Bill van Tokio Hotel natuurlijk!
quote:
Whehehehe.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ik had je sig nog niet eens gezien.
En die UI is ook niet zo onschuldig als dat ie lijkt.quote:
Oohohohoho.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En die UI is ook niet zo onschuldig als dat ie lijkt.
Das wel tof ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:00 schreef IQM het volgende:
En van Walk The Line.
En van Swingers.
En bioscoopfilmposters van Yes, Man, TBS en I Am Legend.
en ik maar denken dat ik gek werd.quote:
Het gaat niet zo goed met die knul init.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:03 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso een mooie film.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:05 schreef Smart_ass het volgende:
Die eerste is zeker weten het mooist.
Que?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het gaat niet zo goed met die knul init.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |