quote:
Niet, ik luister vato gonzalez en heb mijn koptelefoon vrij hard staanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Komt door je slaaptekort, dus 22uur naar bed vanavond!
Nouja ik leef nogquote:
Nou laat ruikenquote:
Das jammer, geen fipoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:23 schreef Vamps het volgende:
Bitchezzz.
Das jammer, geen fipoquote:
Hendrik janquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:23 schreef Juicyhil het volgende:
Ik schrok toen ik ging posten, ik dacht aan een ban
Moet je dat niet doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:24 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik post steeds na jou
Even kijken.
Die is liefquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:25 schreef Krentenbol. het volgende:
‽
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Foto`s van intieme lichaamsdelen kunnen in m`n pm box gedropt worden, na beoordeling van de foto`s krijg je een onzichtbaar tagje waardoor je mag posten hier.quote:
Wat wil je nou precies dat ik kijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:24 schreef Juicyhil het volgende:
http://www.jimmyalter.nl/(...)DS_Melkweg_Amsterdam
Forever The Sickest Kids daar jwtzquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:26 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Wat wil je nou precies dat ik kijk.
....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Foto`s van intieme lichaamsdelen kunnen in m`n pm box gedropt worden, na beoordeling van de foto`s krijg je een onzichtbaar tagje waardoor je mag posten hier.
Dat zag maar aan SHE, ze haakte af en haar postrechten werden ontnomen.quote:
Ziet er wel awesome uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Forever The Sickest Kids daar jwtz
oeh sorryquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:28 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ziet er wel awesome uit.
Spijt
Naam, leeftijd en alles wat je kwijt wilt is welkom.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:28 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oeh sorry![]()
uh ja daar ben ik nooit zo goed in ¬¬
Wat wil je weten dan?
Nou...quote:
Dat bedoel ik maarquote:
Als dat écht Blink-182 is, dan maken ze nu echt kutmuziek. Jammerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:24 schreef Juicyhil het volgende:
http://www.jimmyalter.nl/(...)DS_Melkweg_Amsterdam
Tips over hoe met meiden om te gaan ook?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:29 schreef Vamps het volgende:
[..]
Naam, leeftijd en alles wat je kwijt wilt is welkom.
Naam, Leeftijd, Woonplaats, Foto?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:28 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oeh sorry![]()
uh ja daar ben ik nooit zo goed in ¬¬
Wat wil je weten dan?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:31 schreef Juicyhil het volgende:
Ok jongens en meiden, ik ga erover nadenken wat ik vandaag nog ga doen. Ik weet nl niets
Ciao
Het is blink niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:30 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Als dat écht Blink-182 is, dan maken ze nu echt kutmuziek. Jammer
okeyy,quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:29 schreef Vamps het volgende:
[..]
Naam, leeftijd en alles wat je kwijt wilt is welkom.
Die is nog beter jaquote:
Welke muziek?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
okeyy,
naam: Sharon (wel sjerun dus:p niet nederlandse versie dat`s lelijk)
leeftijd: 16, maar over 1 maandje 17![]()
verder uhm.. ben beetje muziek/fotografie en koekjes(maar dat hadden er net al wat gemerkt) verslaafd.![]()
uh tja....
Dude... ik kon er niets aan doen dat ze niet van chocolade hield....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Tips over hoe met meiden om te gaan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |