kan ik rekenen als ik zeg dat het 22 isquote:
nou en :p ik heb er ook niet echt bepaald veel ofzo ^^quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb maar 50 vriendjes dus dat is echt totally niet cool weetje.
Ik hoop dat ze hem aanklaagt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:11 schreef nijnja het volgende:
Presentator grijpt naar tiet van collega
Hoe briljant ook!!!
Voeg elkaar toe dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nou en :p ik heb er ook niet echt bepaald veel ofzo ^^
Jackpot!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
kan ik rekenen als ik zeg dat het 22 is?
Hehe.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:11 schreef nijnja het volgende:
Presentator grijpt naar tiet van collega
Hoe briljant ook!!!
ja zover was ik ook,., alleen weet ik dus zijn hyves nog nietquote:
Nee.quote:
Hoi Lauriettequote:
Ja, maar zoiets doe je toch ook niet... wat een heldquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem aanklaagt.![]()
Mijn verjaardag is dan eerder.... maar dat wist ik ookal voordat ik wist dat jij de 22e jarig bentquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef Lauriette91 het volgende:
Hoi.
Ik vraag me af wat hij zich bedacht bij de actie.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar zoiets doe je toch ook niet... wat een held
KIJK AAN! NOG EEN MAN MET VROUWENKENNISquote:
Vraag zijn hyves dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:15 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja zover was ik ook,., alleen weet ik dus zijn hyves nog niet
Euh... "TIETEN!"quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hij zich bedacht bij de actie.
Je vergeet een Nquote:
Ja want jij bent ouder.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is dan eerder.... maar dat wist ik ookal voordat ik wist dat jij de 22e jarig bentMaar wel een feestje van maken dan maar he?!
Ik denk: 'Wat maak ik nu toch een goeie grap! 'quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hij zich bedacht bij de actie.
Soms ben ik wel een klein beetje slimquote:
Als ik foto`s van jou in het heden bekijk denk ik daar niet anders over hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:17 schreef MASD het volgende:
Ik heb jeugdfoto's gevonden en begrijp nu volledig waarom mijn jeugd zo kut is geweest.
Hoe oud zei je dat je bent?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:17 schreef MASD het volgende:
Ik heb jeugdfoto's gevonden en begrijp nu volledig waarom mijn jeugd zo kut is geweest.
Dat magquote:
oh, kut.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ik foto`s van jou in het heden bekijk denk ik daar niet anders over hoor.
Omdat je geen coole nikes had?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:17 schreef MASD het volgende:
Ach, je kunt er ook niks aan doenquote:
Die dan weer welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat je geen coole nikes had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |