Moet je wel vaker naar de AH dan. Ik ga eigenlijk bijna nooit naar de AH.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik naar de supermarkt ga koop ik toch nooit voor meer dan 15 euro dus ik krijg die zooi gelukkig niet.
Zelfde als butterface dus.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-113232.html
Die reacites ook.
Wij gaan altijd naar de Hoogvliet. Alleen maar naar de AH als m'n moeder iets is vergeten is ofzo, daarom is het ook bijna nooit meer dan 15 euro.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je wel vaker naar de AH dan. Ik ga eigenlijk bijna nooit naar de AH.
quote:
Krijg je het niet bij 10 euro? Ik let er niet zo op.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij gaan altijd naar de Hoogvliet. Alleen maar naar de AH als m'n moeder iets is vergeten is ofzo, daarom is het ook bijna nooit meer dan 15 euro.
Kom maar weer terug als Shay weer in je UI staat.quote:
Ah okee!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij gaan altijd naar de Hoogvliet. Alleen maar naar de AH als m'n moeder iets is vergeten is ofzo, daarom is het ook bijna nooit meer dan 15 euro.
Ok.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom maar weer terug als Shay weer in je UI staat.
Geintjequote:
Geinporum.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tien euro kan ook. Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Krijg je het niet bij 10 euro? Ik let er niet zo op.
Chris Martin?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik kopen, tof he.
Raad eens wie het is!!!1
Da's inderdaad kut. Daar is de zaterdag niet voor bedoeld natuurlijk! Met mij prima hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Opstaan om vijf uur en vervolgens acht uur werken is kut, verder gaat alles goed. Met jou?
Britney Spears?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik kopen, tof he.
Raad eens wie het is!!!1
Dinand Woesthoff?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik kopen, tof he.
Raad eens wie het is!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |