Dat word de rest van het seizoen bankzittenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij stuurt wel terug: Wil je dit jaar nog enige kans maken dan zal ik dit kaartje maar zo spoedig mogelijk inleveren![]()
Nee, dat zie je toch.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Staat hij hier niet bij? http://www.copypastecharacter.com/
Ik zal je zeggen hoe tof. Twee tof.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dat zie je toch.
Hoe tof is deze: ‽
Nou, succes gegarandeerd dus. Volgend jaar dus gewoon A2quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij stuurt wel terug: Wil je dit jaar nog enige kans maken dan zal ik dit kaartje maar zo spoedig mogelijk inleveren![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dat zie je toch.
Hoe tof is deze: ‽
quote:
Gelukkig niet. Het bleek een grapje te zijn, want hij is groot fan van Theo Maassen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat word de rest van het seizoen bankzitten
Ga samen met hem erheenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Het bleek een grapje te zijn, want hij is groot fan van Theo Maassen.
Romantisch.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ga samen met hem erheenEn jullie vriendschap is weer herboren.
Ga met mijn gezin joh, jwzquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ga samen met hem erheenEn jullie vriendschap is weer herboren.
hihi bp is al papaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga met mijn gezin joh, jwz
Hard Candyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga vanavond Hard Candy en Varg Veum kijken.
ja, hij doet het.quote:
Misschien wel, ik ken echt niet iedereen die ik de afgelopen 12 jaar heb genomen hoorquote:
Kankerjong, Kees Kwakman moest ik ook nogquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:29 schreef behangplakker het volgende:
Whehe, was met mijn vader bij de AH. Stonden van die kinderen om voetbalkaartjes te zeuren (het zal ook eens niet).
Toen pakte ik het pakje dat we hadden, en opende en verscheurde het![]()
Ze waren best boos op me
![]()
1 Pakte een gescheurde Kees Kwakman nog op en keek of hij nog gelijmd kon worden
Die kinderen zeggen altijd mevrouw tegen me.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:29 schreef behangplakker het volgende:
Whehe, was met mijn vader bij de AH. Stonden van die kinderen om voetbalkaartjes te zeuren (het zal ook eens niet).
Toen pakte ik het pakje dat we hadden, en opende en verscheurde het![]()
Ze waren best boos op me
![]()
1 Pakte een gescheurde Kees Kwakman nog op en keek of hij nog gelijmd kon worden
Je lijkt ook al zo oudquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die kinderen zeggen altijd mevrouw tegen me.
zijn ze blind ofzo?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heul niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Komt doordat jij eruitziet als 12.
jij lijkt toch niet op een mevrouw?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoezo? Zeggen ze dat tegen jou ook altijd?
Ja maar die kinderen komen altijd zeuren bij de brood afdeling en ik lig daar gewoon.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
jij lijkt toch niet op een mevrouw?Je bent een krentenbol!
Tja, dat zijn de eerste tekenen van het ouderdom. Nog ff en je bent afgeschreven.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik geef ze dan altijd gewoon een schop.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:39 schreef Smart_ass het volgende:
Die kinderen slijmen gewoon voor voetbalplaatjes. Ze zeggen zelfs mevrouw tegen MIJ, kun je nagaan.
Beetje?quote:
Ik zeg wel eens 'ja' en loop dan verder.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geef ze dan altijd gewoon een schop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |