Misschien wel, ik ken echt niet iedereen die ik de afgelopen 12 jaar heb genomen hoorquote:
Kankerjong, Kees Kwakman moest ik ook nogquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:29 schreef behangplakker het volgende:
Whehe, was met mijn vader bij de AH. Stonden van die kinderen om voetbalkaartjes te zeuren (het zal ook eens niet).
Toen pakte ik het pakje dat we hadden, en opende en verscheurde het![]()
Ze waren best boos op me
![]()
1 Pakte een gescheurde Kees Kwakman nog op en keek of hij nog gelijmd kon worden
Die kinderen zeggen altijd mevrouw tegen me.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:29 schreef behangplakker het volgende:
Whehe, was met mijn vader bij de AH. Stonden van die kinderen om voetbalkaartjes te zeuren (het zal ook eens niet).
Toen pakte ik het pakje dat we hadden, en opende en verscheurde het![]()
Ze waren best boos op me
![]()
1 Pakte een gescheurde Kees Kwakman nog op en keek of hij nog gelijmd kon worden
Je lijkt ook al zo oudquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die kinderen zeggen altijd mevrouw tegen me.
zijn ze blind ofzo?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heul niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Komt doordat jij eruitziet als 12.
jij lijkt toch niet op een mevrouw?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoezo? Zeggen ze dat tegen jou ook altijd?
Ja maar die kinderen komen altijd zeuren bij de brood afdeling en ik lig daar gewoon.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
jij lijkt toch niet op een mevrouw?Je bent een krentenbol!
Tja, dat zijn de eerste tekenen van het ouderdom. Nog ff en je bent afgeschreven.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik geef ze dan altijd gewoon een schop.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:39 schreef Smart_ass het volgende:
Die kinderen slijmen gewoon voor voetbalplaatjes. Ze zeggen zelfs mevrouw tegen MIJ, kun je nagaan.
Beetje?quote:
Ik zeg wel eens 'ja' en loop dan verder.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geef ze dan altijd gewoon een schop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |