Dat word de rest van het seizoen bankzittenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij stuurt wel terug: Wil je dit jaar nog enige kans maken dan zal ik dit kaartje maar zo spoedig mogelijk inleveren![]()
Nee, dat zie je toch.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Staat hij hier niet bij? http://www.copypastecharacter.com/
Ik zal je zeggen hoe tof. Twee tof.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dat zie je toch.
Hoe tof is deze: ‽
Nou, succes gegarandeerd dus. Volgend jaar dus gewoon A2quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij stuurt wel terug: Wil je dit jaar nog enige kans maken dan zal ik dit kaartje maar zo spoedig mogelijk inleveren![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dat zie je toch.
Hoe tof is deze: ‽
quote:
Gelukkig niet. Het bleek een grapje te zijn, want hij is groot fan van Theo Maassen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat word de rest van het seizoen bankzitten
Ga samen met hem erheenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Het bleek een grapje te zijn, want hij is groot fan van Theo Maassen.
Romantisch.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ga samen met hem erheenEn jullie vriendschap is weer herboren.
Ga met mijn gezin joh, jwzquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ga samen met hem erheenEn jullie vriendschap is weer herboren.
hihi bp is al papaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga met mijn gezin joh, jwz
Hard Candyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga vanavond Hard Candy en Varg Veum kijken.
ja, hij doet het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |