Hai liefje, zelfs al raak je verlamd, moet ik dagelijks je stoma verschonen, dan nog hou ik van je.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okijij tips van een lief sms'je
of gewoon iets in trand van "Hee liefie^^ hou van je^^ fijne valentijn, heb zin in morgen^^ xxx <3" ofzo xD ?
Waar ga je naar toe, naar je opa en oma?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
SAAAAAAAI. Waarom heb ik geen levenoohjaaa.. omdat ik morgenochtend om 10 uur in de auto moet zitten
![]()
Als iemand ook maar één keer ^^ in een smsje zou zetten zou ik spontaan gaan kotsen en het uitmaken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okijij tips van een lief sms'je
of gewoon iets in trand van "Hee liefie^^ hou van je^^ fijne valentijn, heb zin in morgen^^ xxx <3" ofzo xD ?
Ik had beloofd fit te zijn, die ene keer in het jaar dat we naar opa en oma gaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan kun je vanavond toch wel een leven hebben?
okiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gewoon zoiets, melden dat je een verrassing hebt en dan een klein cadeautje kopen.
Succes gegarandeerd
Hihihiihihihi jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe, naar je opa en oma?
wtfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je een stuk kanker in je schedel zitten ofzo
Chimeid is toch een scharrel?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Chickie, ChimeidAllemaal 't zelfde
juahquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef reetveter het volgende:
I WANT TO GET HIGH I WANT TO GET HIGH BUT I NEVER KNEW WHY
Brak = beterquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had beloofd fit te zijn, die ene keer in het jaar dat we naar opa en oma gaan!
Kankerjong, ik zit beneden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speciale dank naar PK en BK![]()
[ afbeelding ]
Tiettuuhhhh !!!!!1111 het zal toch eens niet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een onzinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had beloofd fit te zijn, die ene keer in het jaar dat we naar opa en oma gaan!
BOEHOEHOEquote:
ahjaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chimeid is toch een scharrel?
Scharrel is anders dan een vriendin, neem ik aan
Brak is niet coolquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Brak = beter
BOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEM
Hoe weet jij dat chimeid een scharrel is?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chimeid is toch een scharrel?
Scharrel is anders dan een vriendin, neem ik aan
Ze loopt al 878 delen mee hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat chimeid een scharrel is?
Een chimeid is toch gewoon een lekker chickiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef reetveter het volgende:
Antoine zegt:
ga je gouv vnaaf?
Joey zegt:
Nein, mein Fuhrer
Antoine zegt:
wat?
Joey zegt:
Nee
Antoine zegt:
wat is mein fuhrer
Je moet m in één keer kijken johquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:41 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga weer even wat van The Big Lebowski kijken!
Mijn halve klas wist dat destijds niet, en ik doe havo. Dus zo gek vind ik het nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef reetveter het volgende:
Antoine zegt:
ga je gouv vnaaf?
Joey zegt:
Nein, mein Fuhrer
Antoine zegt:
wat?
Joey zegt:
Nee
Antoine zegt:
wat is mein fuhrer
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar 4ebe schijnt ervaring mee te hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een chimeid is toch gewoon een lekker chickie? Dacht ik tenminste.
Wat voor randdebielen heb je in jouw lijst staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef reetveter het volgende:
Antoine zegt:
ga je gouv vnaaf?
Joey zegt:
Nein, mein Fuhrer
Antoine zegt:
wat?
Joey zegt:
Nee
Antoine zegt:
wat is mein fuhrer
Ik heb die film al minstens 10x gezien. Hij staat op mijn computer, ik ken alle quotes bijna uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet m in één keer kijken joh!
Dan geloven we haar maar hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar 4ebe schijnt ervaring mee te hebben.
[..]
Wat voor randdebielen heb je in jouw lijst staan.Oh wacht.
Weet je klas wel wanneer de 2e oorlog was ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn halve klas wist dat destijds niet, en ik doe havo. Dus zo gek vind ik het niet![]()
Wat ik wel gek vind is dat jij zo'n dom iemand je leider noemt
Geweldig.quote:
Grapjasje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar 4ebe schijnt ervaring mee te hebben.
[..]
Hahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb die film al minstens 10x gezien. Hij staat op mijn computer, ik ken alle quotes bijna uit mijn hoofd![]()
Meestal lach ik al voordat de grap gemaakt word, want dan weet ik al wat er komt
Bwhehe. Telkens als die Peugot reclame kwam zei ik dat ik 'm wilde hebben en mijn moeder stemde in, dacht dat ie nooit op single zou komen, maar niets was minder waar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geweldig.
Ik kan het lied zelfs meezingen.
Stacy - rijlessenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
Fuck ik wil die vinden met dat Knight Rider toontje. Wie weet hoe die heet?
Je moet trouwens even het album Silent Shout van The Knife downloaden, ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bwhehe. Telkens als die Peugot reclame kwam zei ik dat ik 'm wilde hebben en mijn moeder stemde in, dacht dat ie nooit op single zou komen, maar niets was minder waar.
Die heb ik al gedownload. Ik heb 'm alleen nog niet zo vaak geluisterd. Zal het eens wat meer doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet trouwens even het album Silent Shout van The Knife downloaden, ben benieuwd wat je ervan vindt.Ik vind het geweldig.
Bron.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik lees trouwens over dat chimeid vriendin zou moeten betekenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |