Dan kun je vanavond toch wel een leven hebben?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
SAAAAAAAI. Waarom heb ik geen levenoohjaaa.. omdat ik morgenochtend om 10 uur in de auto moet zitten
![]()
Ik dacht chimeid.quote:
okiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wel doen, zometeen heb je de poppen aan het dansen.
Chickie, Chimeidquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht chimeid.
Kun je nagaan wat een verwarring je veroorzaakte
Je gewoon zoiets, melden dat je een verrassing hebt en dan een klein cadeautje kopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okijij tips van een lief sms'je
of gewoon iets in trand van "Hee liefie^^ hou van je^^ fijne valentijn, heb zin in morgen^^ xxx <3" ofzo xD ?
Heb je een stuk kanker in je schedel zitten ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
of gewoon iets in trand van "Hee liefie^^ hou van je^^ fijne valentijn, heb zin in morgen^^ xxx <3" ofzo xD ?
Hai liefje, zelfs al raak je verlamd, moet ik dagelijks je stoma verschonen, dan nog hou ik van je.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe, naar je opa en oma?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
SAAAAAAAI. Waarom heb ik geen levenoohjaaa.. omdat ik morgenochtend om 10 uur in de auto moet zitten
![]()
Als iemand ook maar één keer ^^ in een smsje zou zetten zou ik spontaan gaan kotsen en het uitmaken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik had beloofd fit te zijn, die ene keer in het jaar dat we naar opa en oma gaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan kun je vanavond toch wel een leven hebben?
okiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gewoon zoiets, melden dat je een verrassing hebt en dan een klein cadeautje kopen.
Succes gegarandeerd
Hihihiihihihi jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe, naar je opa en oma?
wtfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je een stuk kanker in je schedel zitten ofzo
Chimeid is toch een scharrel?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Chickie, ChimeidAllemaal 't zelfde
juahquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef reetveter het volgende:
I WANT TO GET HIGH I WANT TO GET HIGH BUT I NEVER KNEW WHY
Brak = beterquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had beloofd fit te zijn, die ene keer in het jaar dat we naar opa en oma gaan!
Kankerjong, ik zit beneden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speciale dank naar PK en BK![]()
[ afbeelding ]
Tiettuuhhhh !!!!!1111 het zal toch eens niet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een onzinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had beloofd fit te zijn, die ene keer in het jaar dat we naar opa en oma gaan!
BOEHOEHOEquote:
ahjaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chimeid is toch een scharrel?
Scharrel is anders dan een vriendin, neem ik aan
Brak is niet coolquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Brak = beter
BOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEM
Hoe weet jij dat chimeid een scharrel is?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chimeid is toch een scharrel?
Scharrel is anders dan een vriendin, neem ik aan
Ze loopt al 878 delen mee hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat chimeid een scharrel is?
Een chimeid is toch gewoon een lekker chickiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef reetveter het volgende:
Antoine zegt:
ga je gouv vnaaf?
Joey zegt:
Nein, mein Fuhrer
Antoine zegt:
wat?
Joey zegt:
Nee
Antoine zegt:
wat is mein fuhrer
Je moet m in één keer kijken johquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:41 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga weer even wat van The Big Lebowski kijken!
Mijn halve klas wist dat destijds niet, en ik doe havo. Dus zo gek vind ik het nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef reetveter het volgende:
Antoine zegt:
ga je gouv vnaaf?
Joey zegt:
Nein, mein Fuhrer
Antoine zegt:
wat?
Joey zegt:
Nee
Antoine zegt:
wat is mein fuhrer
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar 4ebe schijnt ervaring mee te hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een chimeid is toch gewoon een lekker chickie? Dacht ik tenminste.
Wat voor randdebielen heb je in jouw lijst staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef reetveter het volgende:
Antoine zegt:
ga je gouv vnaaf?
Joey zegt:
Nein, mein Fuhrer
Antoine zegt:
wat?
Joey zegt:
Nee
Antoine zegt:
wat is mein fuhrer
Ik heb die film al minstens 10x gezien. Hij staat op mijn computer, ik ken alle quotes bijna uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet m in één keer kijken joh!
Dan geloven we haar maar hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar 4ebe schijnt ervaring mee te hebben.
[..]
Wat voor randdebielen heb je in jouw lijst staan.Oh wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |