Oke: Je koopt eerst de Donald Duck en deze leg je tezamen met een vers croissantje en versgeperst glaasje jus naast zijn bed. Deze eet/drink hij eerst op waarna hij in bad gaat. In bad leest hij de Donald Duck (het is immers zaterdag), hij is zeer geconcentreerd. jij gooit happy lush pillen in bad zonder dat hij het merkt en gaat erbij zitten. Hij is verrast en hij is blij, hij zegt: "Dit is mijn allerbeste Valentijnsdag ever and ever".quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Neen! Red mijn valentijn! Ik heb morgen een date maar ik moet een leuk tentje hebben in Amsterdam centrum of een geniaal ideeIk ben hier slecht in
1. We spreken af in de avondquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:42 schreef neen het volgende:
[..]
Oke: Je koopt eerst de Donald Duck en deze leg je tezamen met een vers croissantje en versgeperst glaasje jus naast zijn bed. Deze eet/drink hij eerst op waarna hij in bad gaat. In bad leest hij de Donald Duck (het is immers zaterdag), hij is zeer geconcentreerd. jij gooit happy lush pillen in bad zonder dat hij het merkt en gaat erbij zitten. Hij is verrast en hij is blij, hij zegt: "Dit is mijn allerbeste Valentijnsdag ever and ever".
Coolquote:
Met Elmo nog wel, deze valentijnsdag zal jou nog lang bijblijven!quote:
ooquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:44 schreef P.F het volgende:
[..]
1. We spreken af in de avond
2. We spreken af in de stad
3. Hij heeft geen bad
Wees zo sympathiek om in ieder geval te proberen uit eten te kunnen gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:18 schreef P.F het volgende:
Oh.. Ik bood aan om te helpen morgen dus hij mag maar 3 mensen in een klein kamertje is al best veel.. Maar om 5 uur mag je wel m'n bed helpen in elkaar te zetten?
Dus ik zo van o nee dan kan ik niet. We kunnen wel om half 10 afspreken in de avond.
Dus hij: O ik wou je mee uit eten nemen maar als je niet kan.. Dan is half 10 ook goed.
Dus nu denk ik van
Je moet het positief bekijken... een surprise kan namelijk leuk zijn en niet leuk zijn... uit eten gaan is leuk, dus nu moet je het in je voordeel proberen om te draaien!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:20 schreef P.F het volgende:
Ja, maar ik was nu een keer duidelijk en recht door zee en nu spoil ik zijn surprise
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Een matrasje op de grond, met vieze spermavlekken van m'n broertje.
Je moet gewoon veel zuipen en moe zijn, dan ga je er wel slapenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef P.F het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat ik niet op de grond op een stink matras ga slapen als ik een groot bed heb. En ik heb een poging gewaagd zodat ik m'n bed meer zou waarderen maar het werkt nietDan zit ik gewoon tot midden in de nacht in de keuken..
Als ik 15 matrassen neerleg en onder het eerste matras leg ik iets.. raad jij dan wat het is?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef P.F het volgende:
Ik ben gewoon een prinsesje. Prinsesjes slapen niet op de grond. Snap dat dan!
O ja, dat is echt bevorderlijk voor m'n studiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef neen het volgende:
[..]
Je moet gewoon veel zuipen en moe zijn, dan ga je er wel slapen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:40 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik 15 matrassen neerleg en onder het eerste matras leg ik iets.. raad jij dan wat het is?
Op elkaar he!
Slapen is goed voor je gezondheid, je gezondheid gaat voor je studiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:40 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja, dat is echt bevorderlijk voor m'n studie
WTF JIJ BENT ECHT EEN PRINSESquote:
Oh bah!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:37 schreef P.F het volgende:
Een matrasje op de grond, met vieze spermavlekken van m'n broertje.
Ja.... maar stel dat je sowieso een nieuw bed zou willen... dan heb je die reis en gedoekosten sowieso dus dan tellen die zegmaar niet mee, dan heb je alleen de extra tijd en kosten van het tijdelijk verplaatsen van een iets groter bed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:47 schreef P.F het volgende:
Ja maar misschien hou ik dat bedEn een nieuw bed moet ook van ver komen!
In vergelijking met de rest misschien, mijn conclusie bij jou foto is dat jij er gewoon pico bello uitziet. Gewoon op gewicht blijven dus. En nu moet ik echt weg!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:01 schreef Sugar het volgende:
TVP
![]()
![]()
En PF, ik heb geen smalle armen, dat heb je verkeerd gezien, denk ik. Juist stevige!
O, nee ik legde mezelf gewoon nog wat duidelijker uit. En ik vind het dan lastig als iedereen zegt van ja maar jij bent dunner dan die. En dan denk ik nou valt wel mee, ze zijn allemaal wel dun! Maar dan ben ik bang als ik jou dan "gelijk" geef dat je dat als een soort uiting van kritiek ziet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:05 schreef Sugar het volgende:
Huh? Ik bedoelde alleen maar dat dat van die armen niet klopt, die zijn bij mij juist stevig. Ik viel niet over wat je schreef ofzo!
slaap ondanks alles toch lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:43 schreef zwahiel het volgende:
kom ik morgen ff op terug
Nu eerst slapen
Groeten terug van mijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:51 schreef dvr het volgende:
Bij dezen ook mijn hartelijke Valentijnsgroet aan de hele puppelkutjesclub:
uitslapen is zo 2006. Ik kon ook uitslapen: 07:53quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik zou uitslapen, maar ik ben al uitgeslapen(en dan straks weer keimoe natuurlijk). Moet vandaag het huis poetsen
.
voor DaD, hopelijk trekt je rugpijn snel weg.
Ja, mooi is die! Deze ook, hoewel wat sad:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:26 schreef neen het volgende:
[..]
Je moet het positief bekijken... een surprise kan namelijk leuk zijn en niet leuk zijn... uit eten gaan is leuk, dus nu moet je het in je voordeel proberen om te draaien!
O... Co... ik zit wat te youtuben en nu kom ik dit tegen
We moeten hem niet teleurstellen wat betreft "der kilos"
* Viking84 blindegeleiderat uit kooi haalt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, mooi is die! Deze ook, hoewel wat sad:
Nope, maar ik heb dan ook geen Valentijn. Ga wel naar de film vanavondquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Doen jullie nog iets met valentijnsdag? Wij niet, meneer moet de hele dag werken en sporten. Maar hij had gisteren wel zo'n Valentijnsgebakje voor ons meegenomen.
Ik vind het overigens een belachelijke 'feestdag'. Gelukkig hebben we over een weekje twee jaar, dan kunnen we het écht vieren!
Cootje, is jouw meneer ook niks van plan, misschien, heel stiekem?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:04 schreef conleche het volgende:
Nope, ik mik er zo een ibu in en ga werken. So far mijn Valentijnsdag. [/sorryforselffeel]
Co moet aan het werk, dus als jij hem nu eerst neemt, schuif je hem vanavond door naar Co!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:15 schreef Vivi het volgende:
Of zal ik hem zelf houden![]()
*koelte toewappert*.
Nee, die zit in Belgie en die is nog 10 jaar ouder dan ik, dus die denkt bij het woord Valentijn niet eens aan 14 februari.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Cootje, is jouw meneer ook niks van plan, misschien, heel stiekem?
O spannend!!! Zat er ook een boek bij??quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:20 schreef Vivi het volgende:
Srsly? Dit is toch wel een zeer smakelijk specimen, imo.
Oh, dit was mijn boeketje van last year, meneer Vivi liep nog te bokken over het feit dat ik er een foto van had gemaakt![]()
.
[ afbeelding ]
Yep, wij zijn van de overgangsgeneratiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, die zit in Belgie en die is nog 10 jaar ouder dan ik, dus die denkt bij het woord Valentijn niet eens aan 14 februari.(in mijn tijd kwam dat net opzetten, dat Valentijngedoe)
Nou ik denk wel: "Mooi lijfquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:20 schreef Vivi het volgende:
Srsly? Dit is toch wel een zeer smakelijk specimen, imo.
Nee, wel de nieuwe Vivaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
O spannend!!! Zat er ook een boek bij??
Ja precies, zonder dat hij er direct uitziet, alsof hij 23 u/per dag in de sportschool vertoeft. En dan dat Indianenhoofd en dat haar precies goed. *sopt mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:21 schreef Vivi het volgende:
Mjam, die spieren die je zo onder die huid ziet lopen..
*glijdt nog even verder*
HENK!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:24 schreef Vivi het volgende:
Oh ja, en op het kaartje stond "Uit het oog, maar nooit uit het hart" . Tudududuuuu.
Jij snapt het Co, hij is casual mooi zonder er (zichtbare) moeite voor te doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja precies, zonder dat hij er direct uitziet, alsof hij 23 u/per dag in de sportschool vertoeft. En dan dat Indianenhoofd en dat haar precies goed. *sopt mee.
Jij vind helemaal niets van de meneer?quote:
Dat was mijn eerste verdachte iddquote:
Duidelijk verschillende smaken! Nemen jullie 'm maar, I don't care.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij vind helemaal niets van de meneer?
Beter! Des te meer voor Vief en myself. Ik vrees dat er daarna dan toch weinig van hem over is......
Waar sop jij dan op?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Duidelijk verschillende smaken! Nemen jullie 'm maar, I don't care.
O, als ik jou was zou ik ook heel veel met Valentijn hebben, die spanning of de bloemenzee van vorig jaar nog een vervolg krijgt!! Ik zou ondr de brievenbus bivakeren (of is dat met 2 kaäen?)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste verdachte idd.
Ik heb er maar niet teveel over nagedacht verder.
Het zou ook nog één ander iemand kunnen zijn maar die heeft mijn adres volgens mij niet.
Dus, ik ben benieuwd.
Ik ook nietquote:
Twee kaaën want de klemtoon ligt op 'er'.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:30 schreef conleche het volgende:
[..]
O, als ik jou was zou ik ook heel veel met Valentijn hebben, die spanning of de bloemenzee van vorig jaar nog een vervolg krijgt!! Ik zou ondr de brievenbus bivakeren (of is dat met 2 kaäen?)
Werkze!quote:Anyhow, ik moet over 5 minuten op de fiets en mijn mascara zit er wel al op. Maar die is van gister en bevindt zich niet meer helemaal op de goede plaats: lat0rz!!
Qua bekende mensen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar sop jij dan op?. *nieuwsgierig is*
Ah, net als ik met vrouwen..ik kan zelfs soms temperary obsessed zijn door het uiterlijk van sommige vrouwen maar dat is dan meer dat ik naar ze móet kijken, maar ik vole er niks sexueels bij, als ik ermee zou moeten kussen zou ik dat zelfs niet prettig vinden, hoe mooi ik ze ook vind. Gek eigenlijk!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ik denk wel: "Mooi lijf", maar niet: "
Daar wil ik m'n tanden wel eens in zetten!" Ik kan mannen best mooi vinden dus, maar daar komt absoluut geen seksuele aantrekkingskracht bij kijken
.
Dat ervaar ik exact zo. Vrouwen kunnen me fascineren, mannen wil ik in bed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah, net als ik met vrouwen..ik kan zelfs soms temperary obsessed zijn door het uiterlijk van sommige vrouwen maar dat is dan meer dat ik naar ze móet kijken, maar ik vole er niks sexueels bij, als ik ermee zou moeten kussen zou ik dat zelfs niet prettig vinden, hoe mooi ik ze ook vind. Gek eigenlijk!
Wat is een vismand?! En mijn wasmachine is ook dood, Ik hoop tijdelijk, want de trommel draait alleen niet meer rond. Ik haat het als ik niet kan wassen..dat is mijn enige levensvreugdequote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:35 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen!
Hier liggen de anonieme kaartjes ook in grote stapels in de brievenbus. Not. Vroeger wel. Toen ik nog bij mijn ouders woonde is het zeker 3 x gebeurd dat ik een bloemstuk thuisbezorgd kreeg (en lelijk dat ze waren!). Later waren het meer cadeaus in de categorie: vismand, ringen ed. En ik was zo blasé dat het me helemaal niets deed. Maar tegelijkertijd wel vreselijk onzeker zijn. Wat zijn jonge meisjes was ik toch dom
Maar goed, daarvoor werd ik net verblijd met het heugelijk bericht dat onze wasmachine dood is
Ja raar he, het kan gewoon zelfs bijna een soort verliefdheid zijn, maar dan zonder enige vorm van horny-nessquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ervaar ik exact zo. Vrouwen kunnen me fascineren, mannen wil ik in bed.
Kom maar bij ons wassen dan; er ligt genoegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:43 schreef Vivi het volgende:
En mijn wasmachine is ook dood, Ik hoop tijdelijk, want de trommel draait alleen niet meer rond. Ik haat het als ik niet kan wassen..dat is mijn enige levensvreugde.
Nou, de lust is nu wel meteen wegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:49 schreef Vivi het volgende:
Euh, zover gaat het ook weer niet Elies! Levensvreugde moet je wel rustig doseren.
Maar jij lust dus ook wel een frikandel???
Nou dat is dan funest voor de theorie 'iedereen is bi, het is een glijdende schaal', want voor jou en Tink is er dus wel een duidelijke grens. En voor mij dus ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja raar he, het kan gewoon zelfs bijna een soort verliefdheid zijn, maar dan zonder enige vorm van horny-ness.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:49 schreef Vivi het volgende:
Maar jij lust dus ook wel een frikandel???
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:45 schreef SiTuSavais het volgende:
Is Hans Teeuwen terug met een show?
En sigmeheldin
![]()
Het ging goed, zo goed dat ze me direct een aanbod gedaan hebben. Nu ga ik nog even het weekend (en maandag denk ik) daarover nadenken en daarna vermoedelijk toehappen op de baan bij de kredietverstrekker. Wel een beetje eng maar dat heb ik ook uitgesproken en dat vond men blijkbaar geen bezwaar (pfiew), en dit is wel veel beter bereikbaar met OV, en ik zal minstens 1 van de 4 dagen per OV moeten.quote:Hoe ging het nou gisteren? Weet je al welke baan het wordt?
Ik wel (roos bij rozenactie op school) en de eerste 5 min was het leuk, maar daarna niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb nog nooit een anonieme Valentijn gehad.
Ik las net het vorige topic terug maar daar werd ik niet zo vrolijk vanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:03 schreef Syrena het volgende:
Ik heb 10 rode rozen gekregen vanmorgen. En nu voel ik me een hele grote bitcherige meanie![]()
De liedjes beginnen me wel de strot uit te komen, zo vaak hetzelfdequote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:12 schreef sigme het volgende:
[..]En ik had Evy ook thuisgelaten!
[..]
Het ging goed, zo goed dat ze me direct een aanbod gedaan hebben. Nu ga ik nog even het weekend (en maandag denk ik) daarover nadenken en daarna vermoedelijk toehappen op de baan bij de kredietverstrekker. Wel een beetje eng maar dat heb ik ook uitgesproken en dat vond men blijkbaar geen bezwaar (pfiew), en dit is wel veel beter bereikbaar met OV, en ik zal minstens 1 van de 4 dagen per OV moeten.
Mark ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan in mei lekker naar Theo Maassen
Ja maar ja maar, beha's moet je passen in de winkel, zeker met zo'n grote cup, aldus Liejannuhquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:54 schreef Oblivion het volgende:
Dames ik val even met de deur in huis.
Ik kan op mijn pc tv kijken (duh) maar het is Engelse tv!
Las dat sommige van jullie moeite hebben met een grote cupmaat en leuke bh te vinden.
En kijk eens wat mijn oog zag:
http://www.bravissimo.com/
Leveren overal op de hele wereld!
Ljouwert, al was Groningen dichterbij geweest maar dat was al uitverkocht geloof ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark ook. Waar ga je? Hij in de Stadsschouwburg hier in Groningen.
Ik ga niet mee, want het wordt niet ondertiteld.
Beetje jammer dat je wel de currency kunt instellen, maar niet de beha-maten die gangbaar zijn in je eigen regio. Wat correspondeert met 80G?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:05 schreef Chicolate het volgende:
Ze hebben zeker mooie bh's op die site en ik heb mijn maat gevonden in een van mn huidige bh's. Niet zo duur ook. Doet me eraan denken, moet nog steeds een nieuwe sportbh maar stel het uit omdat ik het te duur vind. Eigenlijk moet ik er zelfs 2 hebben, sport te vaak
http://www.bravissimo.com(...)as/mq07-details.aspx Mooie bh, broekje mogen ze houden.
Kijk in het labeltje van je huidige bh en dan bij de UK maatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je wel de currency kunt instellen, maar niet de beha-maten die gangbaar zijn in je eigen regio. Wat correspondeert met 80G?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die heb je naar je vriend gestuurd?
O ja, goeie tipquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kijk in het labeltje van je huidige bh en dan bij de UK maat. Of pas ze eerst ergens in NL (lastig te vinden waarschijnlijk). En anders zal er op de site van Fantasie (waar jouw linkje van is) wel een omrekentabel zijn denk ik?
Ik heb een date met mijn mr, hij wou me eigenlijk uit eten nemen zei hij gisteravond maar ik ben er dan misschien niet maar ik zorg wel dat ik er benquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Doen jullie nog iets met valentijnsdag? Wij niet, meneer moet de hele dag werken en sporten. Maar hij had gisteren wel zo'n Valentijnsgebakje voor ons meegenomen.
Ik vind het overigens een belachelijke 'feestdag'. Gelukkig hebben we over een weekje twee jaar, dan kunnen we het écht vieren!
Kan je wel het beste doen bij een bh van hetzelfde merk, verschillende merken houden er soms andere maatvoeringen op naquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, goeie tip.
Dan heb ik 36G.
Mysterieusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:24 schreef Vivi het volgende:
Oh ja, en op het kaartje stond "Uit het oog, maar nooit uit het hart" . Tudududuuuu.
Nou eh, wij. Maar we letten er ook op dat we blijven communiceren (zie lange opsomming in het vorige topic)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Is er eigenlijk iemand die wél erg goed communiceert in zijn/haar relatie? Het lijkt wel het probleem te zijn van iedereen. Wij weten het van onszelf en proberen er ook echt wel wat aan te doen, maar telkens komt het toch weer neer op niet of slecht communiceren.
Bij sommige meisjes denk ik wel eens omg huba hubaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is dan funest voor de theorie 'iedereen is bi, het is een glijdende schaal', want voor jou en Tink is er dus wel een duidelijke grens. En voor mij dus ook.
Die is mooi ja! Broekje is raar..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:05 schreef Chicolate het volgende:
Ze hebben zeker mooie bh's op die site en ik heb mijn maat gevonden in een van mn huidige bh's. Niet zo duur ook. Doet me eraan denken, moet nog steeds een nieuwe sportbh maar stel het uit omdat ik het te duur vind. Eigenlijk moet ik er zelfs 2 hebben, sport te vaak
http://www.bravissimo.com(...)as/mq07-details.aspx Mooie bh, broekje mogen ze houden.
Ja maar jij kunt ook beter overweg met mannen dan met vrouwen. Jij hebt een mannelijker manier van communiceren, denk ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb niet het idee dat René en ik slecht communiceren eigenlijk
Gaat erg goed en de enige kink in de kabel ben ik wel eens met mijn 'NIETS!!' als ik chago ben en hij vraagt wat er is
http://www.sportmassagerotterdam.nl/quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie o Wie regelt voor mij een massage aan mn rechterbovenbeen? Na die stuiterpartij van de trap donderdag heb ik er best wat last van
Ik vind dat dan weer niks (bromvliegbehaquote:
Welke vind jij dan leuk?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dat dan weer niks (bromvliegbeha) en het broekje al helemaal niet
.
Bromvlieg, leg uit?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dat dan weer niks (bromvliegbeha) en het broekje al helemaal niet
.
Post 152 heeft ze linkje gepostquote:
Ik denk de kleur groen in combinatie met het zwart.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bromvlieg, leg uit?Dat broekje vind ik echt afschuwelijk, maar het kleurtje en vorm wel mooi
. Misschien dat ik het draadje er uit zou slopen. Maar wat praat ik, mijn maat is sold out
.
ja dat kan ik zelf ook wel bedenken!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:46 schreef P.F het volgende:
[..]
http://www.sportmassagerotterdam.nl/
Oja! Het ligt misschien aan de maat, maar die vind ik dan weer niet leuk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Post 152 heeft ze linkje gepost
Zwart, glimmend... doet me echt aan een bromvlieg denkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bromvlieg, leg uit?Dat broekje vind ik echt afschuwelijk, maar het kleurtje en vorm wel mooi
. Misschien dat ik het draadje er uit zou slopen. Maar wat praat ik, mijn maat is sold out
.
Ik ben echt verliefdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja! Het ligt misschien aan de maat, maar die vind ik dan weer niet leuk.
Subtiele uitdrukking in dit verbandquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is dan funest voor de theorie 'iedereen is bi, het is een glijdende schaal', want voor jou en Tink is er dus wel een duidelijke grens. En voor mij dus ook.
Volgens mij draagt zij een te kleine behaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:52 schreef P.F het volgende:
Doe mij even de looks er bij dan wil ik deze BH ook wel
[ afbeelding ]
Doe eens een foto? Ik vind het een beetje granny-ish, m'n oma heeft volgens mij ook zo een setje in die maatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben echt verliefd. En dan vind je het setje dat ik afgelopen week heb gekocht ook niks
(lijkt hier nml veel op, met de frutsels enzo).
En nu niet meer naar de wasmachines gaan kijken!! (Denk aan je vakantie)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, de nieuwe wasmachine is ook weer binnen. Nog nooit zo snel een wasmachine gekocht:
- uurtje kijken op internet
- prijzen uit het hoofd leren
- bij de goedkoopste handelaar uit de omgeving naar binnen lopen
- vragen naar een bepaalde machine
- zien dat het apparaat ¤ 150 goedkoper is dan het goedkoopste internetaanbod
- binnen 5 minuten weer buiten staan mét wasmachine
- blij zijn
Dan is ie dus te klein. Ze kunnen best groeien hoor, je was ook aangekomen (nofi, maar dat kan effect hebben). Dus maatje groter passenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:50 schreef P.F het volgende:
Ik wou deze kopen voor onder witte shirtjes maar ik vind een witte BH zo naar. En 70B was veel te klein, ik kreeg er 4 borsten vanSuper vaag!
[ afbeelding ]
http://i44.tinypic.com/9sb5uc.jpgquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Doe eens een foto? Ik vind het een beetje granny-ish, m'n oma heeft volgens mij ook zo een setje in die maatMaar ik zie nooit grote BH's! M'n moeder heeft hemdjes en ik heb gewoon kleine. En de enige die ik ken met enorme borsten is m'n oma..
Nee ik ben juist afgevallen! Ik woog eerst 66 en nu 64! En ik heb geen maat 30 meer maar m'n maat 28 is te groot aan het worden!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan is ie dus te klein. Ze kunnen best groeien hoor, je was ook aangekomen (nofi, maar dat kan effect hebben). Dus maatje groter passen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef P.F het volgende:
[..]
En nu niet meer naar de wasmachines gaan kijken!! (Denk aan je vakantie)
Die 100 die je teveel hebt betaald heb je nu bespaard dus heb je 50 euro winst!
Si?!
Die is te klein, hij hangt een beetje onder dr borsten (en geeft zo totaal geen steun). Een meisje in een winkel wilde mij ook zoiets aansmerenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:52 schreef P.F het volgende:
Doe mij even de looks er bij dan wil ik deze BH ook wel
[ afbeelding ]
Oh ik hou van zwart en glimmendquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zwart, glimmend... doet me echt aan een bromvlieg denken.
Maar ik heb dan ook een toffe oma! Ik vind hem leuk, beetje oilily achtig, maar ik zou hem niet kopen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://i44.tinypic.com/9sb5uc.jpg
DezeRoze
Frutsels
.
Maar die vind je vast ook granny-ish. Ik helemaal niet
. Volgens mij dragen oma's kleurloze HEMA-beha's, áls ze al beha's dragen
.
Het is niet zo dat ik deze beha's in het dagelijks leven zou dragen hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die is te klein, hij hangt een beetje onder dr borsten (en geeft zo totaal geen steun). Een meisje in een winkel wilde mij ook zoiets aansmeren.
[..]
Oh ik hou van zwart en glimmend. Al mijn (wel 2) bh's zijn zwart en zonder frutsels. Ik kan daar namelijk niet tegen, bh moet glad zijn en niet te zien zijn onder een strak shirts. En frummels kriebelen vaak.
Best verleidelijk om te gaan googlen, nu ik toch niks beters te doen hebquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt durf ik nu best aan eigenlijk. Ik weet namelijk heel zeker dat ik op deze korte termijn geen goedkopere vergelijkbare wasmachine vind (1600 toeren, A++ , weinig knoppen en goede testresultaten voor ¤ 350 op 10 minuten afstand met de auto)
Doe maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best verleidelijk om te gaan googlen, nu ik toch niks beters te doen hebMaar ik zal je niet kwellen
.
Google dan even voor mij hoe ik (goedkoop!) spullen in Amerika kan kopen, als de webshop een contract heeft met het merk dat ze níet buiten de US mogen verzenden. Dankuquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best verleidelijk om te gaan googlen, nu ik toch niks beters te doen hebMaar ik zal je niet kwellen
.
In dat geval wegen andere factoren zwaarder dan de prijs, dus niet zeuren als je hem ergens in Verweggistan goedkoper had kunnen krijgen, maar hem dan wel had moeten laten opsturen. Je hebt een megadeal te pakkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe maar.Het was voor mij belangrijk dat ik 'm snel in huis heb. Dus op laten sturen is geen optie.
En ik woon ook nogal afgelegen, dus veel winkels vallen sowieso al af.
Verlanglijstje aan Muis geven, zodat Muis' moeder of haar collega spulletjes voor je kan meenemenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Google dan even voor mij hoe ik (goedkoop!) spullen in Amerika kan kopen, als de webshop een contract heeft met het merk dat ze níet buiten de US mogen verzenden. Danku.
Eens.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In dat geval wegen andere factoren zwaarder dan de prijs, dus niet zeuren als je hem ergens in Verweggistan goedkoper had kunnen krijgen, maar hem dan wel had moeten laten opsturen. Je hebt een megadeal te pakken.
Snel naar kwaks adres laten opsturen! Ze wil vast wel een paar BH's voor je meenemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Google dan even voor mij hoe ik (goedkoop!) spullen in Amerika kan kopen, als de webshop een contract heeft met het merk dat ze níet buiten de US mogen verzenden. Danku.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:16 schreef conleche het volgende:
Tink, ik heb over je gedroomd vannacht!! Je had, ter illustratie van je slankness, een foto gepost en die was echt prachtig!! Je had een beetje een jaren ' 70 outfit, met een bell bottom jeans en een pastellerig zijde-achtig blousje aan en zat in een soort vensterbank, met heel mooi licht. Ik weet nog dat ik dacht: "Wát een mooie foto, maar omdat ze zit, kan ik nu nog niet zien hoe slank ze is."
Misschien, moet ik een leven.![]()
Het is een íets groter pakket, zeg maar te groot om even in je tas te stoppenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Snel naar kwaks adres laten opsturen! Ze wil vast wel een paar BH's voor je meenemen.
Wij communiceren geweldig, en dat bedoel ik dit keer niet sarcastisch!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Is er eigenlijk iemand die wél erg goed communiceert in zijn/haar relatie? Het lijkt wel het probleem te zijn van iedereen. Wij weten het van onszelf en proberen er ook echt wel wat aan te doen, maar telkens komt het toch weer neer op niet of slecht communiceren.
die heb ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://i44.tinypic.com/9sb5uc.jpg
DezeRoze
Frutsels
.
Maar die vind je vast ook granny-ish. Ik helemaal niet
. Volgens mij dragen oma's kleurloze HEMA-beha's, áls ze al beha's dragen
.
Nee het mag niet, het merk heeft alle webshops in het contract verboden om te verkopen naar het buitenlandquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:47 schreef neen het volgende:
Chicolate... je kunt tegenwoordig voor een veel hoger bedrag dan 35 euro belastingvrij importeren.... weet zo snel even niet hoeveel precies maar misschien lukt dat wel in combinatie met de (nu nog?) lage dollar.
Communiceren gaat hiet wel goed (anders hadden we volgens mij wel al ooit eens ruzie gehad) alleen alles wat hij aan mij vertelt terwijl ik net gedanst hebt en in de auto rij dan onthoud ik het nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
*zet MTV op*.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee het mag niet, het merk heeft alle webshops in het contract verboden om te verkopen naar het buitenland.
Nu op mtv: de X-effect. Laat ex'en een weekend in een resort en kijk wat ze gaan uitspoken. De huidige vriend(inn)en mogen meekijken. Dat je daaraan meedoet. Dr gaat iedere aflevering minstens 1 relatie kapot.
Dat klinkt echt perfectquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:11 schreef Aventura het volgende:
Mogguh! Heerlijke Valentijnsmorgen gehad. Uitgeslapen, kreeg ontbijt op bed, toen in bad. Straks met lief een lange wandeling maken over de hei en dan weer naar mijn huis in Amsterdam. Alwaar we lekker uit eten gaan en wie weet wat daarna.
quote:
Dat eerste sowieso niet, maar we zijn ook nooit sjago bij elkaar ofzo en alleen iets gaan doen als we bij elkaar zijn ook bijna echt niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
Was jij dat laatst die zei dat jullie nog nooit ruzie hadden gehad, Miss_S?
Mag ik dan vragen wat je precies verstaat onder ruzie? 'Vroeger', thuis, had ik namelijk nog wel eens ruzies waarbij er geschreeuwd en gescholden werd en soms zelfs mensen agressief werden. Dat gebeurt nu niet meer, maar we hebben echt nog wel een keer in de zoveel tijd een chagrijnige woordenwisseling. Of dat ik 'm gewoon even echt niet hoef te zien en een blokje om ga lopen. Heb jij dat nou nooit? Want dat vind ik eigenlijk niet gezond in een relatie. Één keer ruzie in de zoveel tijd is noodzakelijk, denk ik zelfs.
daar ben ik het wel een beetje mee eens, en is ook herkenbaarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mag ik dan vragen wat je precies verstaat onder ruzie? 'Vroeger', thuis, had ik namelijk nog wel eens ruzies waarbij er geschreeuwd en gescholden werd en soms zelfs mensen agressief werden. Dat gebeurt nu niet meer, maar we hebben echt nog wel een keer in de zoveel tijd een chagrijnige woordenwisseling. Of dat ik 'm gewoon even echt niet hoef te zien en een blokje om ga lopen. Heb jij dat nou nooit? Want dat vind ik eigenlijk niet gezond in een relatie. Één keer ruzie in de zoveel tijd is noodzakelijk, denk ik zelfs.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef P.F het volgende:
Mijn vati heeft de nieuwe plasma gestriptLigt in 1000 onderdelen uit elkaar.
Dan ben je toch gek
Hij wil hem inbouwen in de muur, dus neemt hij de lijst mee naar een houthandelquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]wou hij checken of er alles in zat?
Heerlijk toch, dat je af en toe vreselijk chagarijnig tegen je partner kan zijn en hardop kan zeggen dat je het níet met elkaar eens bent?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ze zéggen dat ze niet weten dat die ex'en samen zullen zijn, dat de huidige vriend(in) er niet bij zal zijn. Maar ik zou ook nooit meedoen. Kan ook niet, bij gebrek aan ex'enquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*zet MTV op*.
Laatst was er een jongen voor die verder wilde met zijn ex, dus hij koos voor z'n ex, maar zij koos voor haar nieuwe vent. Pwnd. Maar idd, je doet toch niet mee an dat soort Temptation Island-achtige programma's?
.
Exactlyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
daar ben ik het wel een beetje mee eens, en is ook herkenbaar
ff lekker deuren smijten en chaga doen en dan kan je er weer een paar maanden tegen aan
Zulk soort ruzie hebben wij in al die 8 jaar misschien 2 of 3 keer gehad. Ik heb er een bloedhekel aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
jah sorry he?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:10 schreef zwahiel het volgende:
Kwakeveense wil jij 's ff snel dimmen over Limburg jah!Ik kom d'r wel vandaan jah!
![]()
<knipje>
echt supergoed van je. als je ergens zo ongelukkig van wordt moet je soms t lef hebben ermee te kappen! (zegt zij, die al dre keer bíjna gestopt is met dr aio-schap en toch steeds niet durfde...)quote:Dan nog ff wat anders.
Ik kap in België. Ik heb er lang over gedacht, moeilijke scenario's bedacht en oplossingen voorbij laten komen. Laat ik 't kort zeggen. Ik ben en word er niet gelukkig en ik strook met mijn eigen afspraken. Meer wil ik er nu eventjes niet over kwijt. Wellicht later wel, maar nu even niet. Ik zit er vol mee heb er even genoeg mee aan mijn handen.
Heb vanavond wat mensen gecontacteerd en voel me net zo'n zielig tienertjes wiens relatie net stuk gelopen is. Toch zit 't een heel stuk dieper bij me en ik heb me de afgelopen 6 tot 8 weken hierop al voorbereid en weet nog altijd niet hoe ik dan wel of niet moet reageren. Ik had vanavond een carnavalsavond en schijnbaar straalde ik 't uit omdat verschillende mensen vroegen of 't wel ging enzo.
<knipje>
ik geloof daar sowieso niet zo in... bij mij is de grens ook overduidelijk...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik moet ook een beetje gaan uitkijken...de max vrije invoer is 340 euro...en ik kom daar voor mezelf al aan denk ik, met mn uggs, mn yale sweater, mn galajurk en allerlei cadeautjes. ik heb geen zin om dingen te moeten aangeven, want dan zien ze ook alle cakemix enzo die ik voor mensen mee ga nemen waarvan ikniet zeer weet of t magquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is een íets groter pakket, zeg maar te groot om even in je tas te stoppen. Nieuwe snowboardschoenen die hier 240 euro zijn en daar 160 dollar. Maar ik denk dat ik sowieso wacht tot de uitverkoop, en anders tot ze daar ook in uitverkoop zijn.
@Viking: zou ik ook gewoon doen. Doe ik wel vaker met dure kledingstukken/schoenen.
naja ben net aan het lijnen, dus toch nog maar even wachten.. als ik wel wat kilo af val, dan staat bepaalde kleding toch leuker, kleding die ik nu toch nog wat minder snel koop (wat strakkere truitjes / blousen enzo)quote:
Je hoeft ook helemaal niets voor mij mee te nemen: zo'n doos past niet eens in de doorsnee koffer, is zwaar en zo zit je bijna direct aan je vrije invoer limietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik moet ook een beetje gaan uitkijken...de max vrije invoer is 340 euro...en ik kom daar voor mezelf al aan denk ik, met mn uggs, mn yale sweater, mn galajurk en allerlei cadeautjes. ik heb geen zin om dingen te moeten aangeven, want dan zien ze ook alle cakemix enzo die ik voor mensen mee ga nemen waarvan ikniet zeer weet of t mag
Volgens mij is daar helemaal niets slechts aan (behalve voor mensen die regelmatig ruzie hebben, want dan stelt zo'n statement wel gerust). Denk ik...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:37 schreef Miss_S het volgende:
Maar waarom is het eigenlijk slecht als je nooit ruzie hebt?
Hangt ervan af wat je onder ruzie verstaat, maar waar twee mensen samenleven ontstaan altijd meningsverschillen. Ruzies (of zo je wilt: kibbelpartijtjes) zijn goed om de lucht te klaren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:37 schreef Miss_S het volgende:
Ja maar als er geen menigsverschillen zijn en geen donkere wolken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je onder ruzie verstaat, maar waar twee mensen samenleven ontstaan altijd meningsverschillen. Ruzies (of zo je wilt: kibbelpartijtjes) zijn goed om de lucht te klaren.
Mijn ouders waren heel erg blij toen ze hoorden dat ik voor het eerst ruzie had met mn vriend. Niet omdat ze hem niet aardig vinden, maar hun redenatie: in een gelijkwaardige relatie mag je het oneens zijn met elkaar en kan je dat tegen elkaar zeggen. Ruzie hoeft niet schreeuwen en schelden te zijn, ruzie kan ook een discussie zijn omdat je het níet eens bent met elkaar. In een ongelijkwaardige relatie legt de een zijn/haar mening op aan de ander, die niet protesteert. Ruzie was voor hen een teken: hey, ze zijn gelijkwaardig en kunnen het oneens zijn met elkaar zonder meteen uit elkaar te willen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:37 schreef Miss_S het volgende:
Ja maar dan gaat het echt over dezelfe mening moeten hebben? Want tuurlijk hebben wij ook vaak genoeg dat hij ergens anders over denkt dan ik (zijn favoriete films zijn anders dan de mijne om een voorbeeld te geven) maar dat is toch geen meningsverschil/ruzie? Want dat is toch geen probleem.....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn ouders waren heel erg blij toen ze hoorden dat ik voor het eerst ruzie had met mn vriend. Niet omdat ze hem niet aardig vinden, maar hun redenatie: in een gelijkwaardige relatie mag je het oneens zijn met elkaar en kan je dat tegen elkaar zeggen. Ruzie hoeft niet schreeuwen en schelden te zijn, ruzie kan ook een discussie zijn omdat je het níet eens bent met elkaar. In een ongelijkwaardige relatie legt de een zijn/haar mening op aan de ander, die niet protesteert. Ruzie was voor hen een teken: hey, ze zijn gelijkwaardig en kunnen het oneens zijn met elkaar zonder meteen uit elkaar te willen.
En voor mij persoonlijk: als ik ergens boos over ben, wil ik geen ongeinteresseerd schouders ophalen of "prima schat, wat jij wil". Ik móet tegengas hebben zo nu en dan.
maar er zit ook een boel verschil in samenwonen en elkaar elke dag zien, of elkaar "maar" 3x per week...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar als er geen menigsverschillen zijn en geen donkere wolken?
En gelukkig Elisabegon me al zorgen te maken (niet echt want ben gewoon erg blij met mijn relatie
)
Dat zeker, maar dan nog kreeg ik het idee of jullie dachten dat ik maar een ongezonde relatie had omdat we nooit ruzie hebbenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:44 schreef progje het volgende:
[..]
maar er zit ook een boel verschil in samenwonen en elkaar elke dag zien, of elkaar "maar" 3x per week...
Samenwonen verandert (meestal) je relatie wel.. hoeft helemaal niet negatief te zijn hoor.. maar je maakt dan toch ook sneller elkaars mindere buien mee
Maar goed, hier was ik zostraks met m'n huisgenoot. Niet met m'n vriendje. Die is naar huis om te wassen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:47 schreef Miss_S het volgende:
Wat ontzetend mooi AKnynke
En romantisch (om maar in het valentijnssfeertje te blijven)
Jij begrijpt het niet. Valentijn is juistvoor singles. Het concept is dus, dat je een kaartje stuurt naar iemand die je in het geniep leuk vindt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
oh ja voor de TT![]()
Single zijn en Valentijn, dat is boycotten uiteraard
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:53 schreef kwakveense het volgende:
ik durf dat nietwant ik denk dat ie dan doorheeft dat t misschien van mij is en dat alles dan raar wordt
Je hebt nog gelijk ook maar dan moet je wel een kaartje krijgenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet. Valentijn is juistvoor singles. Het concept is dus, dat je een kaartje stuurt naar iemand die je in het geniep leuk vindt.
Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen??
Dat heeft ze toch al eerder gezegd?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Aha!! Jij hebt iemand op het oog!! Wie? Spill!!!!!!!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet. Valentijn is juistvoor singles. Het concept is dus, dat je een kaartje stuurt naar iemand die je in het geniep leuk vindt.
Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen??
ik ben bang dat ie lurktquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Aha!! Jij hebt iemand op het oog!! Wie? Spill!!!!!!!
Age ain't nothing but a number zegt zij die zelf ook ouder boven jonger prefereertquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben bang dat ie lurkten dat kan niet eens want hij is op tournee met een orkest (daar waar ik Nynke over tipte...die naar zweden gaan...) dus ik heb geen idee of ie ook een tourneesletje heeft enzo dus ik mag er niet teveel over denken
gisteren besproken met een goeie vriendin: t kan twee kanten op, of ik heb er een hele goeie vriend bij, of t wordt nog wat... maar hij is wel erg jong...en ik erg oud..voor hem... anyway, ik hou me rustig, en we zien wel...ofzo
Ik heb een vrij eigenwijs karakter en zal het nooit helemaal met iemand eens zijn. En nee, films zijn niet de moeite waard om ruzie over te maken. Kan even geen goed voorbeeld geven wat wél de moeite waard is om ruzie over te hebben, gaat vaak over gedrag/gewoontes waar je woorden over kan krijgen als het te vaak gebeurt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat het echt over dezelfe mening moeten hebben? Want tuurlijk hebben wij ook vaak genoeg dat hij ergens anders over denkt dan ik (zijn favoriete films zijn anders dan de mijne om een voorbeeld te geven) maar dat is toch geen meningsverschil/ruzie? Want dat is toch geen probleem.....
dus ikm zit voor niks te wachtenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:53 schreef kwakveense het volgende:
ik durf dat nietwant ik denk dat ie dan doorheeft dat t misschien van mij is en dat alles dan raar wordt
ik heb zelfs expres gísteren een smsje gestuurd over iets, ipv vandaag
dus ik ga hem izen volgnede week vrijdag? Ben namelijk van plan om te gaan, en ben alle Nederlanders die ik ken ook al ana het motiveren!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben bang dat ie lurkten dat kan niet eens want hij is op tournee met een orkest (daar waar ik Nynke over tipte...die naar zweden gaan...) dus ik heb geen idee of ie ook een tourneesletje heeft enzo dus ik mag er niet teveel over denken
gisteren besproken met een goeie vriendin: t kan twee kanten op, of ik heb er een hele goeie vriend bij, of t wordt nog wat... maar hij is wel erg jong...en ik erg oud..voor hem... anyway, ik hou me rustig, en we zien wel...ofzo
Mijn PMbox is nog net niet vol!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Dat zit zeker wel goedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:54 schreef kwakveense het volgende:
@ miss s: als er niks is om ruzie over te maken moet je t vooral niet doenals je amar zeker weet dat j kwijt kunt in je relatie wat je erin kwijt wilt, en als je je goed voelt dan is t allemaal prima toch!
ik pm je wel even...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dus ik ga hem izen volgnede week vrijdag? Ben namelijk van plan om te gaan, en ben alle Nederlanders die ik ken ook al ana het motiveren!
Klinkt mooi!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:52 schreef Miss_S het volgende:
Toch maar voor een geheel zwarte outfit gegaan: kort zwart tulle rokje van de H&M, zwart geborduurd corset, zwart jasje van mijn pak.
Verder dus maar lekker veel kleur in mijn sieraden en een bloem in mijn haar
En ik denk dat ik straks mijn blauw/groene pumps erbij aantrek
Wij gaan uit eten bij Picasso, niet heel chique maar wel een romantische setting en een van mijn favo restaurantjes
En daar ga ik dus echt niet op de lijn letten![]()
Ik had mijn mond moeten houdenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
foto van makeup?op jou natuurlijk
Mijn haar moet ik nog doen en pumps zorgen ervoor dat mijn benen beter uitkomenquote:
Wow, very nicequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn haar moet ik nog doen en pumps zorgen ervoor dat mijn benen beter uitkomenmaar hier is een foto:
[ afbeelding ]
Dat had ik eerst maar vond ik niet mooi, heb nu wel een rode bloem in mijn haarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:12 schreef progje het volgende:
je zou er ook heel leuk een knal kleur shirtje of zo onder kunnen dragen (al had je nu geloof ik een zwart corset aan toch? maar het is wel heel erg zwart zo, maar het staat je wel mega goed
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
leuk, maar wel heeeeel zwart: heb je ook nog iets wat het breekt?een rode bloem in je haar ofzo? Of steek je haar wat op
![]()
Ja dat zal ik zo eens kijkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:18 schreef progje het volgende:
oh slim van die ketting, dat "breekt" dan mooi en knal pumps staat denk ik wel heel erg goed.. of juist niet, beetje moeilijk in te schatten zo... maar dat zie je natuurlijk snel genoeg in de spiegel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |