O spannend!!! Zat er ook een boek bij??quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:20 schreef Vivi het volgende:
Srsly? Dit is toch wel een zeer smakelijk specimen, imo.
Oh, dit was mijn boeketje van last year, meneer Vivi liep nog te bokken over het feit dat ik er een foto van had gemaakt![]()
.
[ afbeelding ]
Yep, wij zijn van de overgangsgeneratiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, die zit in Belgie en die is nog 10 jaar ouder dan ik, dus die denkt bij het woord Valentijn niet eens aan 14 februari.(in mijn tijd kwam dat net opzetten, dat Valentijngedoe)
Nou ik denk wel: "Mooi lijfquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:20 schreef Vivi het volgende:
Srsly? Dit is toch wel een zeer smakelijk specimen, imo.
Nee, wel de nieuwe Vivaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
O spannend!!! Zat er ook een boek bij??
Ja precies, zonder dat hij er direct uitziet, alsof hij 23 u/per dag in de sportschool vertoeft. En dan dat Indianenhoofd en dat haar precies goed. *sopt mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:21 schreef Vivi het volgende:
Mjam, die spieren die je zo onder die huid ziet lopen..
*glijdt nog even verder*
HENK!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:24 schreef Vivi het volgende:
Oh ja, en op het kaartje stond "Uit het oog, maar nooit uit het hart" . Tudududuuuu.
Jij snapt het Co, hij is casual mooi zonder er (zichtbare) moeite voor te doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja precies, zonder dat hij er direct uitziet, alsof hij 23 u/per dag in de sportschool vertoeft. En dan dat Indianenhoofd en dat haar precies goed. *sopt mee.
Jij vind helemaal niets van de meneer?quote:
Dat was mijn eerste verdachte iddquote:
Duidelijk verschillende smaken! Nemen jullie 'm maar, I don't care.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij vind helemaal niets van de meneer?
Beter! Des te meer voor Vief en myself. Ik vrees dat er daarna dan toch weinig van hem over is......
Waar sop jij dan op?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Duidelijk verschillende smaken! Nemen jullie 'm maar, I don't care.
O, als ik jou was zou ik ook heel veel met Valentijn hebben, die spanning of de bloemenzee van vorig jaar nog een vervolg krijgt!! Ik zou ondr de brievenbus bivakeren (of is dat met 2 kaäen?)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste verdachte idd.
Ik heb er maar niet teveel over nagedacht verder.
Het zou ook nog één ander iemand kunnen zijn maar die heeft mijn adres volgens mij niet.
Dus, ik ben benieuwd.
Ik ook nietquote:
Twee kaaën want de klemtoon ligt op 'er'.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:30 schreef conleche het volgende:
[..]
O, als ik jou was zou ik ook heel veel met Valentijn hebben, die spanning of de bloemenzee van vorig jaar nog een vervolg krijgt!! Ik zou ondr de brievenbus bivakeren (of is dat met 2 kaäen?)
Werkze!quote:Anyhow, ik moet over 5 minuten op de fiets en mijn mascara zit er wel al op. Maar die is van gister en bevindt zich niet meer helemaal op de goede plaats: lat0rz!!
Qua bekende mensen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar sop jij dan op?. *nieuwsgierig is*
Ah, net als ik met vrouwen..ik kan zelfs soms temperary obsessed zijn door het uiterlijk van sommige vrouwen maar dat is dan meer dat ik naar ze móet kijken, maar ik vole er niks sexueels bij, als ik ermee zou moeten kussen zou ik dat zelfs niet prettig vinden, hoe mooi ik ze ook vind. Gek eigenlijk!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ik denk wel: "Mooi lijf", maar niet: "
Daar wil ik m'n tanden wel eens in zetten!" Ik kan mannen best mooi vinden dus, maar daar komt absoluut geen seksuele aantrekkingskracht bij kijken
.
Dat ervaar ik exact zo. Vrouwen kunnen me fascineren, mannen wil ik in bed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah, net als ik met vrouwen..ik kan zelfs soms temperary obsessed zijn door het uiterlijk van sommige vrouwen maar dat is dan meer dat ik naar ze móet kijken, maar ik vole er niks sexueels bij, als ik ermee zou moeten kussen zou ik dat zelfs niet prettig vinden, hoe mooi ik ze ook vind. Gek eigenlijk!
Wat is een vismand?! En mijn wasmachine is ook dood, Ik hoop tijdelijk, want de trommel draait alleen niet meer rond. Ik haat het als ik niet kan wassen..dat is mijn enige levensvreugdequote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:35 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen!
Hier liggen de anonieme kaartjes ook in grote stapels in de brievenbus. Not. Vroeger wel. Toen ik nog bij mijn ouders woonde is het zeker 3 x gebeurd dat ik een bloemstuk thuisbezorgd kreeg (en lelijk dat ze waren!). Later waren het meer cadeaus in de categorie: vismand, ringen ed. En ik was zo blasé dat het me helemaal niets deed. Maar tegelijkertijd wel vreselijk onzeker zijn. Wat zijn jonge meisjes was ik toch dom
Maar goed, daarvoor werd ik net verblijd met het heugelijk bericht dat onze wasmachine dood is
Ja raar he, het kan gewoon zelfs bijna een soort verliefdheid zijn, maar dan zonder enige vorm van horny-nessquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ervaar ik exact zo. Vrouwen kunnen me fascineren, mannen wil ik in bed.
Kom maar bij ons wassen dan; er ligt genoegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:43 schreef Vivi het volgende:
En mijn wasmachine is ook dood, Ik hoop tijdelijk, want de trommel draait alleen niet meer rond. Ik haat het als ik niet kan wassen..dat is mijn enige levensvreugde.
Nou, de lust is nu wel meteen wegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:49 schreef Vivi het volgende:
Euh, zover gaat het ook weer niet Elies! Levensvreugde moet je wel rustig doseren.
Maar jij lust dus ook wel een frikandel???
Nou dat is dan funest voor de theorie 'iedereen is bi, het is een glijdende schaal', want voor jou en Tink is er dus wel een duidelijke grens. En voor mij dus ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja raar he, het kan gewoon zelfs bijna een soort verliefdheid zijn, maar dan zonder enige vorm van horny-ness.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:49 schreef Vivi het volgende:
Maar jij lust dus ook wel een frikandel???
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:45 schreef SiTuSavais het volgende:
Is Hans Teeuwen terug met een show?
En sigmeheldin
![]()
Het ging goed, zo goed dat ze me direct een aanbod gedaan hebben. Nu ga ik nog even het weekend (en maandag denk ik) daarover nadenken en daarna vermoedelijk toehappen op de baan bij de kredietverstrekker. Wel een beetje eng maar dat heb ik ook uitgesproken en dat vond men blijkbaar geen bezwaar (pfiew), en dit is wel veel beter bereikbaar met OV, en ik zal minstens 1 van de 4 dagen per OV moeten.quote:Hoe ging het nou gisteren? Weet je al welke baan het wordt?
Ik wel (roos bij rozenactie op school) en de eerste 5 min was het leuk, maar daarna niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb nog nooit een anonieme Valentijn gehad.
Ik las net het vorige topic terug maar daar werd ik niet zo vrolijk vanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:03 schreef Syrena het volgende:
Ik heb 10 rode rozen gekregen vanmorgen. En nu voel ik me een hele grote bitcherige meanie![]()
De liedjes beginnen me wel de strot uit te komen, zo vaak hetzelfdequote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:12 schreef sigme het volgende:
[..]En ik had Evy ook thuisgelaten!
[..]
Het ging goed, zo goed dat ze me direct een aanbod gedaan hebben. Nu ga ik nog even het weekend (en maandag denk ik) daarover nadenken en daarna vermoedelijk toehappen op de baan bij de kredietverstrekker. Wel een beetje eng maar dat heb ik ook uitgesproken en dat vond men blijkbaar geen bezwaar (pfiew), en dit is wel veel beter bereikbaar met OV, en ik zal minstens 1 van de 4 dagen per OV moeten.
Mark ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan in mei lekker naar Theo Maassen
Ja maar ja maar, beha's moet je passen in de winkel, zeker met zo'n grote cup, aldus Liejannuhquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:54 schreef Oblivion het volgende:
Dames ik val even met de deur in huis.
Ik kan op mijn pc tv kijken (duh) maar het is Engelse tv!
Las dat sommige van jullie moeite hebben met een grote cupmaat en leuke bh te vinden.
En kijk eens wat mijn oog zag:
http://www.bravissimo.com/
Leveren overal op de hele wereld!
Ljouwert, al was Groningen dichterbij geweest maar dat was al uitverkocht geloof ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark ook. Waar ga je? Hij in de Stadsschouwburg hier in Groningen.
Ik ga niet mee, want het wordt niet ondertiteld.
Beetje jammer dat je wel de currency kunt instellen, maar niet de beha-maten die gangbaar zijn in je eigen regio. Wat correspondeert met 80G?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:05 schreef Chicolate het volgende:
Ze hebben zeker mooie bh's op die site en ik heb mijn maat gevonden in een van mn huidige bh's. Niet zo duur ook. Doet me eraan denken, moet nog steeds een nieuwe sportbh maar stel het uit omdat ik het te duur vind. Eigenlijk moet ik er zelfs 2 hebben, sport te vaak
http://www.bravissimo.com(...)as/mq07-details.aspx Mooie bh, broekje mogen ze houden.
Kijk in het labeltje van je huidige bh en dan bij de UK maatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je wel de currency kunt instellen, maar niet de beha-maten die gangbaar zijn in je eigen regio. Wat correspondeert met 80G?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die heb je naar je vriend gestuurd?
O ja, goeie tipquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kijk in het labeltje van je huidige bh en dan bij de UK maat. Of pas ze eerst ergens in NL (lastig te vinden waarschijnlijk). En anders zal er op de site van Fantasie (waar jouw linkje van is) wel een omrekentabel zijn denk ik?
Ik heb een date met mijn mr, hij wou me eigenlijk uit eten nemen zei hij gisteravond maar ik ben er dan misschien niet maar ik zorg wel dat ik er benquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Doen jullie nog iets met valentijnsdag? Wij niet, meneer moet de hele dag werken en sporten. Maar hij had gisteren wel zo'n Valentijnsgebakje voor ons meegenomen.
Ik vind het overigens een belachelijke 'feestdag'. Gelukkig hebben we over een weekje twee jaar, dan kunnen we het écht vieren!
Kan je wel het beste doen bij een bh van hetzelfde merk, verschillende merken houden er soms andere maatvoeringen op naquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, goeie tip.
Dan heb ik 36G.
Mysterieusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:24 schreef Vivi het volgende:
Oh ja, en op het kaartje stond "Uit het oog, maar nooit uit het hart" . Tudududuuuu.
Nou eh, wij. Maar we letten er ook op dat we blijven communiceren (zie lange opsomming in het vorige topic)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Is er eigenlijk iemand die wél erg goed communiceert in zijn/haar relatie? Het lijkt wel het probleem te zijn van iedereen. Wij weten het van onszelf en proberen er ook echt wel wat aan te doen, maar telkens komt het toch weer neer op niet of slecht communiceren.
Bij sommige meisjes denk ik wel eens omg huba hubaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is dan funest voor de theorie 'iedereen is bi, het is een glijdende schaal', want voor jou en Tink is er dus wel een duidelijke grens. En voor mij dus ook.
Die is mooi ja! Broekje is raar..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:05 schreef Chicolate het volgende:
Ze hebben zeker mooie bh's op die site en ik heb mijn maat gevonden in een van mn huidige bh's. Niet zo duur ook. Doet me eraan denken, moet nog steeds een nieuwe sportbh maar stel het uit omdat ik het te duur vind. Eigenlijk moet ik er zelfs 2 hebben, sport te vaak
http://www.bravissimo.com(...)as/mq07-details.aspx Mooie bh, broekje mogen ze houden.
Ja maar jij kunt ook beter overweg met mannen dan met vrouwen. Jij hebt een mannelijker manier van communiceren, denk ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb niet het idee dat René en ik slecht communiceren eigenlijk
Gaat erg goed en de enige kink in de kabel ben ik wel eens met mijn 'NIETS!!' als ik chago ben en hij vraagt wat er is
http://www.sportmassagerotterdam.nl/quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie o Wie regelt voor mij een massage aan mn rechterbovenbeen? Na die stuiterpartij van de trap donderdag heb ik er best wat last van
Ik vind dat dan weer niks (bromvliegbehaquote:
Welke vind jij dan leuk?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dat dan weer niks (bromvliegbeha) en het broekje al helemaal niet
.
Bromvlieg, leg uit?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dat dan weer niks (bromvliegbeha) en het broekje al helemaal niet
.
Post 152 heeft ze linkje gepostquote:
Ik denk de kleur groen in combinatie met het zwart.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bromvlieg, leg uit?Dat broekje vind ik echt afschuwelijk, maar het kleurtje en vorm wel mooi
. Misschien dat ik het draadje er uit zou slopen. Maar wat praat ik, mijn maat is sold out
.
ja dat kan ik zelf ook wel bedenken!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:46 schreef P.F het volgende:
[..]
http://www.sportmassagerotterdam.nl/
Oja! Het ligt misschien aan de maat, maar die vind ik dan weer niet leuk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Post 152 heeft ze linkje gepost
Zwart, glimmend... doet me echt aan een bromvlieg denkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bromvlieg, leg uit?Dat broekje vind ik echt afschuwelijk, maar het kleurtje en vorm wel mooi
. Misschien dat ik het draadje er uit zou slopen. Maar wat praat ik, mijn maat is sold out
.
Ik ben echt verliefdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja! Het ligt misschien aan de maat, maar die vind ik dan weer niet leuk.
Subtiele uitdrukking in dit verbandquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is dan funest voor de theorie 'iedereen is bi, het is een glijdende schaal', want voor jou en Tink is er dus wel een duidelijke grens. En voor mij dus ook.
Volgens mij draagt zij een te kleine behaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:52 schreef P.F het volgende:
Doe mij even de looks er bij dan wil ik deze BH ook wel
[ afbeelding ]
Doe eens een foto? Ik vind het een beetje granny-ish, m'n oma heeft volgens mij ook zo een setje in die maatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben echt verliefd. En dan vind je het setje dat ik afgelopen week heb gekocht ook niks
(lijkt hier nml veel op, met de frutsels enzo).
En nu niet meer naar de wasmachines gaan kijken!! (Denk aan je vakantie)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, de nieuwe wasmachine is ook weer binnen. Nog nooit zo snel een wasmachine gekocht:
- uurtje kijken op internet
- prijzen uit het hoofd leren
- bij de goedkoopste handelaar uit de omgeving naar binnen lopen
- vragen naar een bepaalde machine
- zien dat het apparaat ¤ 150 goedkoper is dan het goedkoopste internetaanbod
- binnen 5 minuten weer buiten staan mét wasmachine
- blij zijn
Dan is ie dus te klein. Ze kunnen best groeien hoor, je was ook aangekomen (nofi, maar dat kan effect hebben). Dus maatje groter passenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:50 schreef P.F het volgende:
Ik wou deze kopen voor onder witte shirtjes maar ik vind een witte BH zo naar. En 70B was veel te klein, ik kreeg er 4 borsten vanSuper vaag!
[ afbeelding ]
http://i44.tinypic.com/9sb5uc.jpgquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Doe eens een foto? Ik vind het een beetje granny-ish, m'n oma heeft volgens mij ook zo een setje in die maatMaar ik zie nooit grote BH's! M'n moeder heeft hemdjes en ik heb gewoon kleine. En de enige die ik ken met enorme borsten is m'n oma..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |