Oke: Je koopt eerst de Donald Duck en deze leg je tezamen met een vers croissantje en versgeperst glaasje jus naast zijn bed. Deze eet/drink hij eerst op waarna hij in bad gaat. In bad leest hij de Donald Duck (het is immers zaterdag), hij is zeer geconcentreerd. jij gooit happy lush pillen in bad zonder dat hij het merkt en gaat erbij zitten. Hij is verrast en hij is blij, hij zegt: "Dit is mijn allerbeste Valentijnsdag ever and ever".quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Neen! Red mijn valentijn! Ik heb morgen een date maar ik moet een leuk tentje hebben in Amsterdam centrum of een geniaal ideeIk ben hier slecht in
1. We spreken af in de avondquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:42 schreef neen het volgende:
[..]
Oke: Je koopt eerst de Donald Duck en deze leg je tezamen met een vers croissantje en versgeperst glaasje jus naast zijn bed. Deze eet/drink hij eerst op waarna hij in bad gaat. In bad leest hij de Donald Duck (het is immers zaterdag), hij is zeer geconcentreerd. jij gooit happy lush pillen in bad zonder dat hij het merkt en gaat erbij zitten. Hij is verrast en hij is blij, hij zegt: "Dit is mijn allerbeste Valentijnsdag ever and ever".
Coolquote:
Met Elmo nog wel, deze valentijnsdag zal jou nog lang bijblijven!quote:
ooquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:44 schreef P.F het volgende:
[..]
1. We spreken af in de avond
2. We spreken af in de stad
3. Hij heeft geen bad
Wees zo sympathiek om in ieder geval te proberen uit eten te kunnen gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:18 schreef P.F het volgende:
Oh.. Ik bood aan om te helpen morgen dus hij mag maar 3 mensen in een klein kamertje is al best veel.. Maar om 5 uur mag je wel m'n bed helpen in elkaar te zetten?
Dus ik zo van o nee dan kan ik niet. We kunnen wel om half 10 afspreken in de avond.
Dus hij: O ik wou je mee uit eten nemen maar als je niet kan.. Dan is half 10 ook goed.
Dus nu denk ik van
Je moet het positief bekijken... een surprise kan namelijk leuk zijn en niet leuk zijn... uit eten gaan is leuk, dus nu moet je het in je voordeel proberen om te draaien!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:20 schreef P.F het volgende:
Ja, maar ik was nu een keer duidelijk en recht door zee en nu spoil ik zijn surprise
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Een matrasje op de grond, met vieze spermavlekken van m'n broertje.
Je moet gewoon veel zuipen en moe zijn, dan ga je er wel slapenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef P.F het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat ik niet op de grond op een stink matras ga slapen als ik een groot bed heb. En ik heb een poging gewaagd zodat ik m'n bed meer zou waarderen maar het werkt nietDan zit ik gewoon tot midden in de nacht in de keuken..
Als ik 15 matrassen neerleg en onder het eerste matras leg ik iets.. raad jij dan wat het is?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef P.F het volgende:
Ik ben gewoon een prinsesje. Prinsesjes slapen niet op de grond. Snap dat dan!
O ja, dat is echt bevorderlijk voor m'n studiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef neen het volgende:
[..]
Je moet gewoon veel zuipen en moe zijn, dan ga je er wel slapen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:40 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik 15 matrassen neerleg en onder het eerste matras leg ik iets.. raad jij dan wat het is?
Op elkaar he!
Slapen is goed voor je gezondheid, je gezondheid gaat voor je studiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:40 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja, dat is echt bevorderlijk voor m'n studie
WTF JIJ BENT ECHT EEN PRINSESquote:
Oh bah!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:37 schreef P.F het volgende:
Een matrasje op de grond, met vieze spermavlekken van m'n broertje.
Ja.... maar stel dat je sowieso een nieuw bed zou willen... dan heb je die reis en gedoekosten sowieso dus dan tellen die zegmaar niet mee, dan heb je alleen de extra tijd en kosten van het tijdelijk verplaatsen van een iets groter bed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:47 schreef P.F het volgende:
Ja maar misschien hou ik dat bedEn een nieuw bed moet ook van ver komen!
In vergelijking met de rest misschien, mijn conclusie bij jou foto is dat jij er gewoon pico bello uitziet. Gewoon op gewicht blijven dus. En nu moet ik echt weg!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:01 schreef Sugar het volgende:
TVP
![]()
![]()
En PF, ik heb geen smalle armen, dat heb je verkeerd gezien, denk ik. Juist stevige!
O, nee ik legde mezelf gewoon nog wat duidelijker uit. En ik vind het dan lastig als iedereen zegt van ja maar jij bent dunner dan die. En dan denk ik nou valt wel mee, ze zijn allemaal wel dun! Maar dan ben ik bang als ik jou dan "gelijk" geef dat je dat als een soort uiting van kritiek ziet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:05 schreef Sugar het volgende:
Huh? Ik bedoelde alleen maar dat dat van die armen niet klopt, die zijn bij mij juist stevig. Ik viel niet over wat je schreef ofzo!
slaap ondanks alles toch lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:43 schreef zwahiel het volgende:
kom ik morgen ff op terug
Nu eerst slapen
Groeten terug van mijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:51 schreef dvr het volgende:
Bij dezen ook mijn hartelijke Valentijnsgroet aan de hele puppelkutjesclub:
uitslapen is zo 2006. Ik kon ook uitslapen: 07:53quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik zou uitslapen, maar ik ben al uitgeslapen(en dan straks weer keimoe natuurlijk). Moet vandaag het huis poetsen
.
voor DaD, hopelijk trekt je rugpijn snel weg.
Ja, mooi is die! Deze ook, hoewel wat sad:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:26 schreef neen het volgende:
[..]
Je moet het positief bekijken... een surprise kan namelijk leuk zijn en niet leuk zijn... uit eten gaan is leuk, dus nu moet je het in je voordeel proberen om te draaien!
O... Co... ik zit wat te youtuben en nu kom ik dit tegen
We moeten hem niet teleurstellen wat betreft "der kilos"
* Viking84 blindegeleiderat uit kooi haalt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, mooi is die! Deze ook, hoewel wat sad:
Nope, maar ik heb dan ook geen Valentijn. Ga wel naar de film vanavondquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Doen jullie nog iets met valentijnsdag? Wij niet, meneer moet de hele dag werken en sporten. Maar hij had gisteren wel zo'n Valentijnsgebakje voor ons meegenomen.
Ik vind het overigens een belachelijke 'feestdag'. Gelukkig hebben we over een weekje twee jaar, dan kunnen we het écht vieren!
Cootje, is jouw meneer ook niks van plan, misschien, heel stiekem?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:04 schreef conleche het volgende:
Nope, ik mik er zo een ibu in en ga werken. So far mijn Valentijnsdag. [/sorryforselffeel]
Co moet aan het werk, dus als jij hem nu eerst neemt, schuif je hem vanavond door naar Co!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:15 schreef Vivi het volgende:
Of zal ik hem zelf houden![]()
*koelte toewappert*.
Nee, die zit in Belgie en die is nog 10 jaar ouder dan ik, dus die denkt bij het woord Valentijn niet eens aan 14 februari.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Cootje, is jouw meneer ook niks van plan, misschien, heel stiekem?
O spannend!!! Zat er ook een boek bij??quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:20 schreef Vivi het volgende:
Srsly? Dit is toch wel een zeer smakelijk specimen, imo.
Oh, dit was mijn boeketje van last year, meneer Vivi liep nog te bokken over het feit dat ik er een foto van had gemaakt![]()
.
[ afbeelding ]
Yep, wij zijn van de overgangsgeneratiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, die zit in Belgie en die is nog 10 jaar ouder dan ik, dus die denkt bij het woord Valentijn niet eens aan 14 februari.(in mijn tijd kwam dat net opzetten, dat Valentijngedoe)
Nou ik denk wel: "Mooi lijfquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:20 schreef Vivi het volgende:
Srsly? Dit is toch wel een zeer smakelijk specimen, imo.
Nee, wel de nieuwe Vivaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
O spannend!!! Zat er ook een boek bij??
Ja precies, zonder dat hij er direct uitziet, alsof hij 23 u/per dag in de sportschool vertoeft. En dan dat Indianenhoofd en dat haar precies goed. *sopt mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:21 schreef Vivi het volgende:
Mjam, die spieren die je zo onder die huid ziet lopen..
*glijdt nog even verder*
HENK!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:24 schreef Vivi het volgende:
Oh ja, en op het kaartje stond "Uit het oog, maar nooit uit het hart" . Tudududuuuu.
Jij snapt het Co, hij is casual mooi zonder er (zichtbare) moeite voor te doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja precies, zonder dat hij er direct uitziet, alsof hij 23 u/per dag in de sportschool vertoeft. En dan dat Indianenhoofd en dat haar precies goed. *sopt mee.
Jij vind helemaal niets van de meneer?quote:
Dat was mijn eerste verdachte iddquote:
Duidelijk verschillende smaken! Nemen jullie 'm maar, I don't care.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij vind helemaal niets van de meneer?
Beter! Des te meer voor Vief en myself. Ik vrees dat er daarna dan toch weinig van hem over is......
Waar sop jij dan op?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Duidelijk verschillende smaken! Nemen jullie 'm maar, I don't care.
O, als ik jou was zou ik ook heel veel met Valentijn hebben, die spanning of de bloemenzee van vorig jaar nog een vervolg krijgt!! Ik zou ondr de brievenbus bivakeren (of is dat met 2 kaäen?)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste verdachte idd.
Ik heb er maar niet teveel over nagedacht verder.
Het zou ook nog één ander iemand kunnen zijn maar die heeft mijn adres volgens mij niet.
Dus, ik ben benieuwd.
Ik ook nietquote:
Twee kaaën want de klemtoon ligt op 'er'.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:30 schreef conleche het volgende:
[..]
O, als ik jou was zou ik ook heel veel met Valentijn hebben, die spanning of de bloemenzee van vorig jaar nog een vervolg krijgt!! Ik zou ondr de brievenbus bivakeren (of is dat met 2 kaäen?)
Werkze!quote:Anyhow, ik moet over 5 minuten op de fiets en mijn mascara zit er wel al op. Maar die is van gister en bevindt zich niet meer helemaal op de goede plaats: lat0rz!!
Qua bekende mensen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar sop jij dan op?. *nieuwsgierig is*
Ah, net als ik met vrouwen..ik kan zelfs soms temperary obsessed zijn door het uiterlijk van sommige vrouwen maar dat is dan meer dat ik naar ze móet kijken, maar ik vole er niks sexueels bij, als ik ermee zou moeten kussen zou ik dat zelfs niet prettig vinden, hoe mooi ik ze ook vind. Gek eigenlijk!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ik denk wel: "Mooi lijf", maar niet: "
Daar wil ik m'n tanden wel eens in zetten!" Ik kan mannen best mooi vinden dus, maar daar komt absoluut geen seksuele aantrekkingskracht bij kijken
.
Dat ervaar ik exact zo. Vrouwen kunnen me fascineren, mannen wil ik in bed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah, net als ik met vrouwen..ik kan zelfs soms temperary obsessed zijn door het uiterlijk van sommige vrouwen maar dat is dan meer dat ik naar ze móet kijken, maar ik vole er niks sexueels bij, als ik ermee zou moeten kussen zou ik dat zelfs niet prettig vinden, hoe mooi ik ze ook vind. Gek eigenlijk!
Wat is een vismand?! En mijn wasmachine is ook dood, Ik hoop tijdelijk, want de trommel draait alleen niet meer rond. Ik haat het als ik niet kan wassen..dat is mijn enige levensvreugdequote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:35 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen!
Hier liggen de anonieme kaartjes ook in grote stapels in de brievenbus. Not. Vroeger wel. Toen ik nog bij mijn ouders woonde is het zeker 3 x gebeurd dat ik een bloemstuk thuisbezorgd kreeg (en lelijk dat ze waren!). Later waren het meer cadeaus in de categorie: vismand, ringen ed. En ik was zo blasé dat het me helemaal niets deed. Maar tegelijkertijd wel vreselijk onzeker zijn. Wat zijn jonge meisjes was ik toch dom
Maar goed, daarvoor werd ik net verblijd met het heugelijk bericht dat onze wasmachine dood is
Ja raar he, het kan gewoon zelfs bijna een soort verliefdheid zijn, maar dan zonder enige vorm van horny-nessquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ervaar ik exact zo. Vrouwen kunnen me fascineren, mannen wil ik in bed.
Kom maar bij ons wassen dan; er ligt genoegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:43 schreef Vivi het volgende:
En mijn wasmachine is ook dood, Ik hoop tijdelijk, want de trommel draait alleen niet meer rond. Ik haat het als ik niet kan wassen..dat is mijn enige levensvreugde.
Nou, de lust is nu wel meteen wegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:49 schreef Vivi het volgende:
Euh, zover gaat het ook weer niet Elies! Levensvreugde moet je wel rustig doseren.
Maar jij lust dus ook wel een frikandel???
Nou dat is dan funest voor de theorie 'iedereen is bi, het is een glijdende schaal', want voor jou en Tink is er dus wel een duidelijke grens. En voor mij dus ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja raar he, het kan gewoon zelfs bijna een soort verliefdheid zijn, maar dan zonder enige vorm van horny-ness.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:49 schreef Vivi het volgende:
Maar jij lust dus ook wel een frikandel???
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:45 schreef SiTuSavais het volgende:
Is Hans Teeuwen terug met een show?
En sigmeheldin
![]()
Het ging goed, zo goed dat ze me direct een aanbod gedaan hebben. Nu ga ik nog even het weekend (en maandag denk ik) daarover nadenken en daarna vermoedelijk toehappen op de baan bij de kredietverstrekker. Wel een beetje eng maar dat heb ik ook uitgesproken en dat vond men blijkbaar geen bezwaar (pfiew), en dit is wel veel beter bereikbaar met OV, en ik zal minstens 1 van de 4 dagen per OV moeten.quote:Hoe ging het nou gisteren? Weet je al welke baan het wordt?
Ik wel (roos bij rozenactie op school) en de eerste 5 min was het leuk, maar daarna niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb nog nooit een anonieme Valentijn gehad.
Ik las net het vorige topic terug maar daar werd ik niet zo vrolijk vanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:03 schreef Syrena het volgende:
Ik heb 10 rode rozen gekregen vanmorgen. En nu voel ik me een hele grote bitcherige meanie![]()
De liedjes beginnen me wel de strot uit te komen, zo vaak hetzelfdequote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:12 schreef sigme het volgende:
[..]En ik had Evy ook thuisgelaten!
[..]
Het ging goed, zo goed dat ze me direct een aanbod gedaan hebben. Nu ga ik nog even het weekend (en maandag denk ik) daarover nadenken en daarna vermoedelijk toehappen op de baan bij de kredietverstrekker. Wel een beetje eng maar dat heb ik ook uitgesproken en dat vond men blijkbaar geen bezwaar (pfiew), en dit is wel veel beter bereikbaar met OV, en ik zal minstens 1 van de 4 dagen per OV moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |