Oke: Je koopt eerst de Donald Duck en deze leg je tezamen met een vers croissantje en versgeperst glaasje jus naast zijn bed. Deze eet/drink hij eerst op waarna hij in bad gaat. In bad leest hij de Donald Duck (het is immers zaterdag), hij is zeer geconcentreerd. jij gooit happy lush pillen in bad zonder dat hij het merkt en gaat erbij zitten. Hij is verrast en hij is blij, hij zegt: "Dit is mijn allerbeste Valentijnsdag ever and ever".quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Neen! Red mijn valentijn! Ik heb morgen een date maar ik moet een leuk tentje hebben in Amsterdam centrum of een geniaal ideeIk ben hier slecht in
1. We spreken af in de avondquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:42 schreef neen het volgende:
[..]
Oke: Je koopt eerst de Donald Duck en deze leg je tezamen met een vers croissantje en versgeperst glaasje jus naast zijn bed. Deze eet/drink hij eerst op waarna hij in bad gaat. In bad leest hij de Donald Duck (het is immers zaterdag), hij is zeer geconcentreerd. jij gooit happy lush pillen in bad zonder dat hij het merkt en gaat erbij zitten. Hij is verrast en hij is blij, hij zegt: "Dit is mijn allerbeste Valentijnsdag ever and ever".
Coolquote:
Met Elmo nog wel, deze valentijnsdag zal jou nog lang bijblijven!quote:
ooquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:44 schreef P.F het volgende:
[..]
1. We spreken af in de avond
2. We spreken af in de stad
3. Hij heeft geen bad
Wees zo sympathiek om in ieder geval te proberen uit eten te kunnen gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:18 schreef P.F het volgende:
Oh.. Ik bood aan om te helpen morgen dus hij mag maar 3 mensen in een klein kamertje is al best veel.. Maar om 5 uur mag je wel m'n bed helpen in elkaar te zetten?
Dus ik zo van o nee dan kan ik niet. We kunnen wel om half 10 afspreken in de avond.
Dus hij: O ik wou je mee uit eten nemen maar als je niet kan.. Dan is half 10 ook goed.
Dus nu denk ik van
Je moet het positief bekijken... een surprise kan namelijk leuk zijn en niet leuk zijn... uit eten gaan is leuk, dus nu moet je het in je voordeel proberen om te draaien!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:20 schreef P.F het volgende:
Ja, maar ik was nu een keer duidelijk en recht door zee en nu spoil ik zijn surprise
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Een matrasje op de grond, met vieze spermavlekken van m'n broertje.
Je moet gewoon veel zuipen en moe zijn, dan ga je er wel slapenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef P.F het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat ik niet op de grond op een stink matras ga slapen als ik een groot bed heb. En ik heb een poging gewaagd zodat ik m'n bed meer zou waarderen maar het werkt nietDan zit ik gewoon tot midden in de nacht in de keuken..
Als ik 15 matrassen neerleg en onder het eerste matras leg ik iets.. raad jij dan wat het is?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef P.F het volgende:
Ik ben gewoon een prinsesje. Prinsesjes slapen niet op de grond. Snap dat dan!
O ja, dat is echt bevorderlijk voor m'n studiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef neen het volgende:
[..]
Je moet gewoon veel zuipen en moe zijn, dan ga je er wel slapen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:40 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik 15 matrassen neerleg en onder het eerste matras leg ik iets.. raad jij dan wat het is?
Op elkaar he!
Slapen is goed voor je gezondheid, je gezondheid gaat voor je studiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:40 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja, dat is echt bevorderlijk voor m'n studie
WTF JIJ BENT ECHT EEN PRINSESquote:
Oh bah!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:37 schreef P.F het volgende:
Een matrasje op de grond, met vieze spermavlekken van m'n broertje.
Ja.... maar stel dat je sowieso een nieuw bed zou willen... dan heb je die reis en gedoekosten sowieso dus dan tellen die zegmaar niet mee, dan heb je alleen de extra tijd en kosten van het tijdelijk verplaatsen van een iets groter bed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:47 schreef P.F het volgende:
Ja maar misschien hou ik dat bedEn een nieuw bed moet ook van ver komen!
In vergelijking met de rest misschien, mijn conclusie bij jou foto is dat jij er gewoon pico bello uitziet. Gewoon op gewicht blijven dus. En nu moet ik echt weg!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:01 schreef Sugar het volgende:
TVP
![]()
![]()
En PF, ik heb geen smalle armen, dat heb je verkeerd gezien, denk ik. Juist stevige!
O, nee ik legde mezelf gewoon nog wat duidelijker uit. En ik vind het dan lastig als iedereen zegt van ja maar jij bent dunner dan die. En dan denk ik nou valt wel mee, ze zijn allemaal wel dun! Maar dan ben ik bang als ik jou dan "gelijk" geef dat je dat als een soort uiting van kritiek ziet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:05 schreef Sugar het volgende:
Huh? Ik bedoelde alleen maar dat dat van die armen niet klopt, die zijn bij mij juist stevig. Ik viel niet over wat je schreef ofzo!
slaap ondanks alles toch lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:43 schreef zwahiel het volgende:
kom ik morgen ff op terug
Nu eerst slapen
Groeten terug van mijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:51 schreef dvr het volgende:
Bij dezen ook mijn hartelijke Valentijnsgroet aan de hele puppelkutjesclub:
uitslapen is zo 2006. Ik kon ook uitslapen: 07:53quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik zou uitslapen, maar ik ben al uitgeslapen(en dan straks weer keimoe natuurlijk). Moet vandaag het huis poetsen
.
voor DaD, hopelijk trekt je rugpijn snel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |