In vergelijking met de rest misschien, mijn conclusie bij jou foto is dat jij er gewoon pico bello uitziet. Gewoon op gewicht blijven dus. En nu moet ik echt weg!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:01 schreef Sugar het volgende:
TVP
![]()
![]()
En PF, ik heb geen smalle armen, dat heb je verkeerd gezien, denk ik. Juist stevige!
O, nee ik legde mezelf gewoon nog wat duidelijker uit. En ik vind het dan lastig als iedereen zegt van ja maar jij bent dunner dan die. En dan denk ik nou valt wel mee, ze zijn allemaal wel dun! Maar dan ben ik bang als ik jou dan "gelijk" geef dat je dat als een soort uiting van kritiek ziet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:05 schreef Sugar het volgende:
Huh? Ik bedoelde alleen maar dat dat van die armen niet klopt, die zijn bij mij juist stevig. Ik viel niet over wat je schreef ofzo!
slaap ondanks alles toch lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:43 schreef zwahiel het volgende:
kom ik morgen ff op terug
Nu eerst slapen
Groeten terug van mijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:51 schreef dvr het volgende:
Bij dezen ook mijn hartelijke Valentijnsgroet aan de hele puppelkutjesclub:
uitslapen is zo 2006. Ik kon ook uitslapen: 07:53quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik zou uitslapen, maar ik ben al uitgeslapen(en dan straks weer keimoe natuurlijk). Moet vandaag het huis poetsen
.
voor DaD, hopelijk trekt je rugpijn snel weg.
Ja, mooi is die! Deze ook, hoewel wat sad:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:26 schreef neen het volgende:
[..]
Je moet het positief bekijken... een surprise kan namelijk leuk zijn en niet leuk zijn... uit eten gaan is leuk, dus nu moet je het in je voordeel proberen om te draaien!
O... Co... ik zit wat te youtuben en nu kom ik dit tegen
We moeten hem niet teleurstellen wat betreft "der kilos"
* Viking84 blindegeleiderat uit kooi haalt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, mooi is die! Deze ook, hoewel wat sad:
Nope, maar ik heb dan ook geen Valentijn. Ga wel naar de film vanavondquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Doen jullie nog iets met valentijnsdag? Wij niet, meneer moet de hele dag werken en sporten. Maar hij had gisteren wel zo'n Valentijnsgebakje voor ons meegenomen.
Ik vind het overigens een belachelijke 'feestdag'. Gelukkig hebben we over een weekje twee jaar, dan kunnen we het écht vieren!
Cootje, is jouw meneer ook niks van plan, misschien, heel stiekem?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:04 schreef conleche het volgende:
Nope, ik mik er zo een ibu in en ga werken. So far mijn Valentijnsdag. [/sorryforselffeel]
Co moet aan het werk, dus als jij hem nu eerst neemt, schuif je hem vanavond door naar Co!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:15 schreef Vivi het volgende:
Of zal ik hem zelf houden![]()
*koelte toewappert*.
Nee, die zit in Belgie en die is nog 10 jaar ouder dan ik, dus die denkt bij het woord Valentijn niet eens aan 14 februari.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Cootje, is jouw meneer ook niks van plan, misschien, heel stiekem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |