Ja raar he, het kan gewoon zelfs bijna een soort verliefdheid zijn, maar dan zonder enige vorm van horny-nessquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ervaar ik exact zo. Vrouwen kunnen me fascineren, mannen wil ik in bed.
Kom maar bij ons wassen dan; er ligt genoegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:43 schreef Vivi het volgende:
En mijn wasmachine is ook dood, Ik hoop tijdelijk, want de trommel draait alleen niet meer rond. Ik haat het als ik niet kan wassen..dat is mijn enige levensvreugde.
Nou, de lust is nu wel meteen wegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:49 schreef Vivi het volgende:
Euh, zover gaat het ook weer niet Elies! Levensvreugde moet je wel rustig doseren.
Maar jij lust dus ook wel een frikandel???
Nou dat is dan funest voor de theorie 'iedereen is bi, het is een glijdende schaal', want voor jou en Tink is er dus wel een duidelijke grens. En voor mij dus ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja raar he, het kan gewoon zelfs bijna een soort verliefdheid zijn, maar dan zonder enige vorm van horny-ness.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:49 schreef Vivi het volgende:
Maar jij lust dus ook wel een frikandel???
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:45 schreef SiTuSavais het volgende:
Is Hans Teeuwen terug met een show?
En sigmeheldin
![]()
Het ging goed, zo goed dat ze me direct een aanbod gedaan hebben. Nu ga ik nog even het weekend (en maandag denk ik) daarover nadenken en daarna vermoedelijk toehappen op de baan bij de kredietverstrekker. Wel een beetje eng maar dat heb ik ook uitgesproken en dat vond men blijkbaar geen bezwaar (pfiew), en dit is wel veel beter bereikbaar met OV, en ik zal minstens 1 van de 4 dagen per OV moeten.quote:Hoe ging het nou gisteren? Weet je al welke baan het wordt?
Ik wel (roos bij rozenactie op school) en de eerste 5 min was het leuk, maar daarna niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb nog nooit een anonieme Valentijn gehad.
Ik las net het vorige topic terug maar daar werd ik niet zo vrolijk vanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:03 schreef Syrena het volgende:
Ik heb 10 rode rozen gekregen vanmorgen. En nu voel ik me een hele grote bitcherige meanie![]()
De liedjes beginnen me wel de strot uit te komen, zo vaak hetzelfdequote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:12 schreef sigme het volgende:
[..]En ik had Evy ook thuisgelaten!
[..]
Het ging goed, zo goed dat ze me direct een aanbod gedaan hebben. Nu ga ik nog even het weekend (en maandag denk ik) daarover nadenken en daarna vermoedelijk toehappen op de baan bij de kredietverstrekker. Wel een beetje eng maar dat heb ik ook uitgesproken en dat vond men blijkbaar geen bezwaar (pfiew), en dit is wel veel beter bereikbaar met OV, en ik zal minstens 1 van de 4 dagen per OV moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |