dus ikm zit voor niks te wachtenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:53 schreef kwakveense het volgende:
ik durf dat nietwant ik denk dat ie dan doorheeft dat t misschien van mij is en dat alles dan raar wordt
ik heb zelfs expres gísteren een smsje gestuurd over iets, ipv vandaag
dus ik ga hem izen volgnede week vrijdag? Ben namelijk van plan om te gaan, en ben alle Nederlanders die ik ken ook al ana het motiveren!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben bang dat ie lurkten dat kan niet eens want hij is op tournee met een orkest (daar waar ik Nynke over tipte...die naar zweden gaan...) dus ik heb geen idee of ie ook een tourneesletje heeft enzo dus ik mag er niet teveel over denken
gisteren besproken met een goeie vriendin: t kan twee kanten op, of ik heb er een hele goeie vriend bij, of t wordt nog wat... maar hij is wel erg jong...en ik erg oud..voor hem... anyway, ik hou me rustig, en we zien wel...ofzo
Mijn PMbox is nog net niet vol!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben bang dat ie lurkten dat kan niet eens want hij is op tournee met een orkest (daar waar ik Nynke over tipte...die naar zweden gaan...) dus ik heb geen idee of ie ook een tourneesletje heeft enzo dus ik mag er niet teveel over denken
gisteren besproken met een goeie vriendin: t kan twee kanten op, of ik heb er een hele goeie vriend bij, of t wordt nog wat... maar hij is wel erg jong...en ik erg oud..voor hem... anyway, ik hou me rustig, en we zien wel...ofzo
Dat zit zeker wel goedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:54 schreef kwakveense het volgende:
@ miss s: als er niks is om ruzie over te maken moet je t vooral niet doenals je amar zeker weet dat j kwijt kunt in je relatie wat je erin kwijt wilt, en als je je goed voelt dan is t allemaal prima toch!
ik pm je wel even...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dus ik ga hem izen volgnede week vrijdag? Ben namelijk van plan om te gaan, en ben alle Nederlanders die ik ken ook al ana het motiveren!
Klinkt mooi!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:52 schreef Miss_S het volgende:
Toch maar voor een geheel zwarte outfit gegaan: kort zwart tulle rokje van de H&M, zwart geborduurd corset, zwart jasje van mijn pak.
Verder dus maar lekker veel kleur in mijn sieraden en een bloem in mijn haar
En ik denk dat ik straks mijn blauw/groene pumps erbij aantrek
Wij gaan uit eten bij Picasso, niet heel chique maar wel een romantische setting en een van mijn favo restaurantjes
En daar ga ik dus echt niet op de lijn letten![]()
Ik had mijn mond moeten houdenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
foto van makeup?op jou natuurlijk
Mijn haar moet ik nog doen en pumps zorgen ervoor dat mijn benen beter uitkomenquote:
Wow, very nicequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn haar moet ik nog doen en pumps zorgen ervoor dat mijn benen beter uitkomenmaar hier is een foto:
[ afbeelding ]
Dat had ik eerst maar vond ik niet mooi, heb nu wel een rode bloem in mijn haarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:12 schreef progje het volgende:
je zou er ook heel leuk een knal kleur shirtje of zo onder kunnen dragen (al had je nu geloof ik een zwart corset aan toch? maar het is wel heel erg zwart zo, maar het staat je wel mega goed
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
leuk, maar wel heeeeel zwart: heb je ook nog iets wat het breekt?een rode bloem in je haar ofzo? Of steek je haar wat op
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |