abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66056369
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:53 schreef kwakveense het volgende:
ik durf dat niet want ik denk dat ie dan doorheeft dat t misschien van mij is en dat alles dan raar wordt

ik heb zelfs expres gísteren een smsje gestuurd over iets, ipv vandaag

dus ikm zit voor niks te wachten
  zaterdag 14 februari 2009 @ 16:02:51 #277
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66056452
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:56 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik ben bang dat ie lurkt en dat kan niet eens want hij is op tournee met een orkest (daar waar ik Nynke over tipte...die naar zweden gaan...) dus ik heb geen idee of ie ook een tourneesletje heeft enzo dus ik mag er niet teveel over denken

gisteren besproken met een goeie vriendin: t kan twee kanten op, of ik heb er een hele goeie vriend bij, of t wordt nog wat... maar hij is wel erg jong...en ik erg oud..voor hem... anyway, ik hou me rustig, en we zien wel...ofzo
dus ik ga hem izen volgnede week vrijdag? Ben namelijk van plan om te gaan, en ben alle Nederlanders die ik ken ook al ana het motiveren!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66056476
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:56 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik ben bang dat ie lurkt en dat kan niet eens want hij is op tournee met een orkest (daar waar ik Nynke over tipte...die naar zweden gaan...) dus ik heb geen idee of ie ook een tourneesletje heeft enzo dus ik mag er niet teveel over denken

gisteren besproken met een goeie vriendin: t kan twee kanten op, of ik heb er een hele goeie vriend bij, of t wordt nog wat... maar hij is wel erg jong...en ik erg oud..voor hem... anyway, ik hou me rustig, en we zien wel...ofzo
Mijn PMbox is nog net niet vol!!
pi_66056544
twee jaar en 2 maanden samen en 1 jaar samenwonen verder nog steeds geen ruzie gehad hier

we denken over veel/nagenoeg alles hetzelfde en soms ben ik wat kribbig/chago maar da's meer mijn probleem dan het zijne. Rene is dan ook echt de kalmheid en rust zelve en het is uberhaupt redelijk onmogelijk om ruzie met hem te krijgen

Maargoed ruzie is in mijn ogen ook niet echt nodig voor een 'goede gelijkwaardige relatie': die kun je ook zonder ruzie heel goed hebben is bij ons gebleken

Net downtown Doetinchem gezien. Lekker even boekwinkeltjes gezien en wat dingen gekocht (boeken, duh!) en zo even een truitje voor vanavond naaien/fiksen

Rene maakt nu een cracker kaas voor me en de chocolademelk met slagroom op het plein smaakte me ook erg goed: fijn dagje!
Ja doei.
pi_66056582
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:54 schreef kwakveense het volgende:
@ miss s: als er niks is om ruzie over te maken moet je t vooral niet doen als je amar zeker weet dat j kwijt kunt in je relatie wat je erin kwijt wilt, en als je je goed voelt dan is t allemaal prima toch!
Dat zit zeker wel goed
Kan alleen nu niet wachten tot dat ik hem zie nog 2,5 uur
  zaterdag 14 februari 2009 @ 16:10:20 #281
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66056601
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:02 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dus ik ga hem izen volgnede week vrijdag? Ben namelijk van plan om te gaan, en ben alle Nederlanders die ik ken ook al ana het motiveren!
ik pm je wel even...

maar wat leuk! echt tof als jullie gaan! er is vast een leuk nafeestje, dat bwas vorige keer in rusland ook!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66057442
ik dacht dat we chique uit eten gingen, René ook...

we gaan naar ' Ella's eethuisje '

nu ja, als het maar lekker is

ik ben echt afgrijselijk met uit eten gaan: vaak is het ongezonde net een klein beetje lekkerder of aantrekkelijker dan de gezonde(re) optie en ik durf dan niet de ongezonde optie te kiezen, uit 'angst dat ik wat lekkers mis' ofzo

Vanavond weer eens een poging wagen toch de 'verstandige keus te maken.

Lijstje tot nu toe:

Brunch: 2 boterhammen
T: warme choco slagroom met mini-koekje
T: knackebrodje kaas

niet heel briljant
Ja doei.
pi_66057614
Ik eet vandaag weer eens waardeloos, maar zal de rest van de avond niet thuis zijn (dus geen eten beschikbaar) en dan komt het wel weer goed. En misschien doe ik wel make up op .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66057633
Toch maar voor een geheel zwarte outfit gegaan: kort zwart tulle rokje van de H&M, zwart geborduurd corset, zwart jasje van mijn pak.
Verder dus maar lekker veel kleur in mijn sieraden en een bloem in mijn haar
En ik denk dat ik straks mijn blauw/groene pumps erbij aantrek

Wij gaan uit eten bij Picasso, niet heel chique maar wel een romantische setting en een van mijn favo restaurantjes
En daar ga ik dus echt niet op de lijn letten
pi_66057651
Hier regelmatig eenzijdige ruzies; ik kan af en toe echt ontploffen tegen m'n man, maar dat is omdat ik dan andere dingen op hem afreageer Hij gaat er verbazingwekkend goed mee om.

En hij is lief

Vanochtend lag hij nog in bed toen ik ging hardlopen, toen ik terugkwam was 'ie er niet, en toen ik uit de douche kwam had 'ie een grote bos bloemen en een doos chocolaatjes

Eetlijstje voor vandaag ga ik dus maar niet posten
pi_66057654
foto van makeup? op jou natuurlijk
Ja doei.
pi_66057673
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:52 schreef Miss_S het volgende:
Toch maar voor een geheel zwarte outfit gegaan: kort zwart tulle rokje van de H&M, zwart geborduurd corset, zwart jasje van mijn pak.
Verder dus maar lekker veel kleur in mijn sieraden en een bloem in mijn haar
En ik denk dat ik straks mijn blauw/groene pumps erbij aantrek

Wij gaan uit eten bij Picasso, niet heel chique maar wel een romantische setting en een van mijn favo restaurantjes
En daar ga ik dus echt niet op de lijn letten
Klinkt mooi!

Foto?
pi_66057727
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
foto van makeup? op jou natuurlijk
Ik had mijn mond moeten houden . Maar weet nog niet zeker, want slaap daarna ook bij mn vriend en dan moet ik remover meenemen etc . En eigenlijk wil ik mn nieuwe shirt aan, maar daar is het nu nog veel te koud voor. Blote schouder enzo, brrrr.

Maar Moblo: kies wat je lekker vindt . Ik kies in een restaurant ook bijna altijd de gezonde dingen, maar dat is vooral om ik hóu van groente (en niet van lagen kaas/vette jus/vet vlees). En als ik dan niet kan kiezen, kijk ik naar de prijs .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66057746
Dames het valt me tegen dat ik geen kaartjes gehad heb van jullie
pi_66057860
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:54 schreef Carria het volgende:

[..]

Klinkt mooi!

Foto?
Mijn haar moet ik nog doen en pumps zorgen ervoor dat mijn benen beter uitkomen maar hier is een foto:
pi_66057965
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn haar moet ik nog doen en pumps zorgen ervoor dat mijn benen beter uitkomen maar hier is een foto:
[ afbeelding ]
Wow, very nice

Jasje staat je echt heel goed
pi_66057989
leuk, maar wel heeeeel zwart: heb je ook nog iets wat het breekt? een rode bloem in je haar ofzo? Of steek je haar wat op

ik ga me zo ook maar 's omkleden
Ja doei.
pi_66058178
je zou er ook heel leuk een knal kleur shirtje of zo onder kunnen dragen (al had je nu geloof ik een zwart corset aan toch? maar het is wel heel erg zwart zo, maar het staat je wel mega goed
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66058219
Mooooi, Miss_S !
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66058245
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:12 schreef progje het volgende:
je zou er ook heel leuk een knal kleur shirtje of zo onder kunnen dragen (al had je nu geloof ik een zwart corset aan toch? maar het is wel heel erg zwart zo, maar het staat je wel mega goed
Dat had ik eerst maar vond ik niet mooi, heb nu wel een rode bloem in mijn haar
En zit dus nog te denken om er knal groen/blauwe pumps onder te doen.
Mijn ketting zie je daar niet zo goed maar zitten ook veel kleurtjes in.

Dankjewel allemaal
Nog 45 min en ik kan weg
pi_66058327
De lijst van de dag.
  • Brinta
  • Pindasoep met volkoren pasta ( en veel sambal & komijn) *burp*
  • Evy 1:27 (maar dan zonder evy: 10 & 20 minuten hardlopen)
  • Volkorenbeschuitje
  • 1 uur fietsen
  • Handvol amandelen
  • 1 uur terugfietsen
  • Avocado uit de schil gelepeld met aromat & peper
  • Avondeten wordt hartige groentetaart
  • Zoete port

Voor een zaterdag een keurige dag, dunkt me.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zaterdag 14 februari 2009 @ 17:17:39 #297
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66058328
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
    leuk, maar wel heeeeel zwart: heb je ook nog iets wat het breekt? een rode bloem in je haar ofzo? Of steek je haar wat op

Wat zij zegt .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_66058338
    oh slim van die ketting, dat "breekt" dan mooi en knal pumps staat denk ik wel heel erg goed.. of juist niet, beetje moeilijk in te schatten zo... maar dat zie je natuurlijk snel genoeg in de spiegel...
    "Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
      zaterdag 14 februari 2009 @ 17:18:40 #299
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_66058348
    ola, ik heb net een bouquetreeks gescrheven vol platonische verhoudingen

en he is hier kwart over elf ik zi nog in pyama, heb nog geen honger, en wil eigenlijk vanmiddag nog een uitje maken naar een dorpje in de buurt...
    Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
    pi_66058402
    He kwak, ga je eens douchen / aankleden, daarna even een klein hapje eten en dan op pad!
    ik moet verrassend weinig
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')