Je was toch gezakt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:26 schreef De_Ananas het volgende:
En ik zit niet op school, ik ben geen MBO''er
NG doet wel MBO. Maar ananas niet maar hij was wel gezakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:27 schreef bloodysunday het volgende:
Of slaap ik een beetje en was dat een ander?
Ff verbeterd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef bloodysunday het volgende:
Als ik ga studeren leren aan de HvA(leeuwenburg dan he) ben ik 1 station verwijderd van D_Avond ik ff leuk om te zeggen
![]()
Ik ben zondagochtend niet thuis.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef Silentalarm het volgende:
maar ananas, ik hoor dus dat er zondag voor ajax-feyenoord een feestje is bij jou?
woar ben je dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben zondagochtend niet thuis.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat je een scholier bent op een school en daar studeren ze niet
okeuh. Mwah ik ben waarschijnlijk toch niet amsterdam omdat ik denk dat mn voetbal we doorgaat. Ik hoop van nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij m'n ouders m'n roes uitslapen.
keuze is toch snel gemaakt? niet gaan voetballenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
okeuh. Mwah ik ben waarschijnlijk toch niet amsterdam omdat ik denk dat mn voetbal we doorgaat. Ik hoop van nietajax-feyenoord missen is kut.
Ik moet onderhand ook een keer nieuwe boxen kopen, mijne zijn iets van 11 jaar oud en links valt steeds uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Binnenkort maar even mênnus harde boxenset kopen, via hoofdtelefoon klinkt nog niet optimaal.
ik krijg over 2 maanden mn eigen boxen weer. die zijn kankerchill. van die grote. als ik die op ze hardst zetten trilde me helekamer en vielen altijd spullen van mn bureau en posters van de muuurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Binnenkort maar even mênnus harde boxenset kopen, via hoofdtelefoon klinkt nog niet optimaal.
zelf voetballen gaat altijd voor. team niet in de steek laten. Geen matennaaier enzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
keuze is toch snel gemaakt? niet gaan voetballen?
Ik wil je kaartje wel dan!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zelf voetballen gaat altijd voor. team niet in de steek laten. Geen matennaaier enzo.
ja, maar niet de muziek die jij goed vindquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
Van horen zeggen luistert wolvendagen goede muziek
Daar heb je gelijk in, maar het is wel ajax-feyenoord he. Als het Ajax-Volendam was zou het denk ik anders geweest zijn? iig voor mij welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zelf voetballen gaat altijd voor. team niet in de steek laten. Geen matennaaier enzo.
voor mij niet. team gaat voor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het is wel ajax-feyenoord he. Als het Ajax-Volendam was zou het denk ik anders geweest zijn? iig voor mij wel
Dan wil ik wel even de vriend van je pa zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb seizoenskaart. en als ik niet ga, dan gaat mn pa met een vriend van em.
hmm ja misschien ook wel, het zou inderdaad wel genaaid zijn je bent wel met zn alle 1.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
voor mij niet. team gaat voor.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan wil ik wel even de vriend van je pa zijn
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hmm ja misschien ook wel, het zou inderdaad wel genaaid zijn je bent wel met zn alle 1.
Kut dat hadden tieten moeten zijn danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Silentalarm het volgende:
LUC JE HEBT AL MEER DAN 1000 POSTS ZIE IK. WOUZES.
Lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:47 schreef bloodysunday het volgende:
Ik ga met mn piemel spelen en te bed
Doei
Wel als je zusje en je moeder meekomenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:03 schreef bloodysunday het volgende:
Carnaval, is het met die feesten altijd zo'n orgy?
... Waar kom jij trouwens vandaan uit braband?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wel als je zusje en je moeder meekomen
Braband?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
... Waar kom jij trouwens vandaan uit braband?
Brabant ook goed ben een dyslectquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Braband?
Ik ben officieel een kruikezeiker maar eigenlijk ben ik een pezerik
Hihi, een scam!quote:Natalia Herman
00:10
eee, heb je even tijd?
Martijn Brandts Buijs
00:10
Wie ben jij?
Natalia Herman
00:11
aaa, een poolse meisje
Martijn Brandts Buijs
00:12
jaja
Natalia Herman
00:13
ik willmijn Nederlands verbeteren
00:13
als jij mij helpen wilt
Dat is mijn broertje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, ben jij niet die user met die labjas?
Wie doet er hier nou HBO.quote:
Vertel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sterf, ik heb tenminste een adellijke naam
Wat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij hebt het nieuws nog niet gelezen dat ik vandaag ben gezakt voor mijn MBO?
Linkje?quote:
idd, staat in mijn favo lijstquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is the devils rejects een kankergoede film
Serieus, ben je ooit eerder in KLB geweest voordat je mod werd of niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:51 schreef Adelante het volgende:
Jij werkt in een museum? Als wat? Ben Stiller?
Ja, vijf jaar geleden, maar toen was het nog gewoon klagen over dingen die je irriteerdenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Serieus, ben je ooit eerder in KLB geweest voordat je mod werd of niet?!
Ik zoek wel een paar linkjesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, vijf jaar geleden, maar toen was het nog gewoon klagen over dingen die je irriteerden
Ach, een goede mod kan overal aan de slag, voorkennis of nietquote:
Ik ben meer de Jason Statham onder de beveiligersquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:00 schreef Adelante het volgende:
Ah, dus toch de Ben Stiller in het museum en vandaag gezakt voor kans op eventuele promotie
Amsterdam heeft wel mooie musea
Gelukkig voor jou heeft Adelante die tubgirl nog niet ontdektquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:10 schreef reetveter het volgende:
Oh hij is de stad in, maar dat neemt niet weg dat hij op mijn account heeft lopen kutten
Ik heb zojuist mijn valentijnscadeau in ontvangst mogen nemen, ik moet mijne nog steeds kopenquote:
Ik kan wel een paar oude sokken opsturenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn valentijnscadeau in ontvangst mogen nemen, ik moet mijne nog steeds kopen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:24 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb een nieuwe vriendin
[ afbeelding ]
I´d hit it. Maar ik heb een zieke geest.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:24 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb een nieuwe vriendin
[ afbeelding ]
GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe
Dit is de mijne
[ afbeelding ]
Ik weet niet manquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:29 schreef NoelGallagher het volgende:
heey chuckie, jij ook op de meet toch?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe
Dit is de mijne
[ afbeelding ]
Vertel?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook een extra chromosoompje had Buup
Dat isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Cadeautje van je zus, die ook je moeder is
HOOOOOOOOOOOI! Wat doe jij nogwakkr?quote:
Ik deed je moeder laatst achter Arnhem Presikhaaf, druipsnuit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Cadeautje van je zus, die ook je moeder is
Kankerkneus.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik deed je moeder laatst achter Arnhem Presikhaaf, druipsnuit.
de hoertjes in polen zijn wel goedkoop.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:46 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die naar Polen op uitwisseling gaan
Dikke comboquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:35 schreef Silentalarm het volgende:
tetrapo.
Neuken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
hihhi
Ik zeg 'moet je tegen remlof zeggen', niet 'moet je niet tegen remlof' zeggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom niet? omdat hij dan boos wordt?
I'd hit..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het zal de oogkankerzijn denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg 'moet je tegen remlof zeggen', niet 'moet je niet tegen remlof' zeggen.
Je bent gewoon geïntimideerd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Yvonne ziet er echt nasty uit met een bril
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:45 schreef De_Ananas het volgende:
Godver wilde ik net naar de winkel lopen krijg ik de buitendeur niet open! Blijken dus 20 zakken vol met post voor mijn deur te liggen
Valentijn post
De dozen chips stonden er niet bij.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja vast.
Brieven van de belastingdienst tellen niet mee.
Zoals FOK!kenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:50 schreef reetveter het volgende:
Ik heb me trouwens ook verslapen zie ik alweerOver kwartier aanwezig zijn en moet nog van alles doen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:54 schreef reetveter het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met 2 bobbeltjes op mijn borst, nu heb ik vier tepels. Volgens mij heb ik borstkanker!
Wie wil me aanraken?
Ook geen sate?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De dozen chips stonden er niet bij.
Pittsburgh slim.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:09 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
i like when girls touch girls
Mijn kanker is besmettelijk en nu is jou computer geinfecteerdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:12 schreef behangplakker het volgende:
Er zit hier weer reclame midden in het beeld van mij
kut dus nu heeft de computer van bp ook tepelkanker?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn kanker is besmettelijk en nu is jou computer geinfecteerd
Nee hoor. Hij is net naar de dokter geweestquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn kanker is besmettelijk en nu is jou computer geinfecteerd
jij snapt hem niet, dus jij bent hier een failquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:13 schreef bloodysunday het volgende:
Falentijn
haha Falentijn wat een fail
Dat zei je moeder ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij is net naar de dokter geweest![]()
toen ik hem opstartte ging er opeens zo'n controle overheen![]()
Jij bent zo iemand die geen youtube-account heeftquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:15 schreef bloodysunday het volgende:
Wtf kkyoutube, die video van Pittsburgh slim is voor 18+ geworden
jawel heb ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die geen youtube-account heeft?
hihi ik snap hem nu FAAALentijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
jij snapt hem niet, dus jij bent hier een failFaalgeneraal
.
Ik heb er 1 die ongeveer door 80 mensen gebruikt wordquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
jawel heb ikgebruik hem alleen nooit
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb er 1 die ongeveer door 80 mensen gebruikt word1 van de impopulairste youtube-accounts dacht ik want iedereen maakt er vet ruzie mee, inclusief ik
ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die geen youtube-account heeft?
lekkermaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hihi ik snap hem nu FAAALentijndat ik dat niet gelijk zag
Ik heb geen woorden nodig, ze komen vanzelf welquote:
de bitches willen je?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden nodig, ze komen vanzelf wel
Je hebt m'n kloonnaam gejatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:
Ja hallo. Ik kon dus niet meer internetten omdat ik eerst alle valentijn mailtjes moest binnenhalen. heeft de hele ochtend geduurd. nu moet ik ze allemaal nog doorlezen en de postwachter is nog niet eens geweest.
heb jij weer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:
Ja hallo. Ik kon dus niet meer internetten omdat ik eerst alle valentijn mailtjes moest binnenhalen. heeft de hele ochtend geduurd. nu moet ik ze allemaal nog doorlezen en de postwachter is nog niet eens geweest.
D_A had die grap al gemaaktquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:
Niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef bloodysunday het volgende:
hoe verwijder je video's van youtube?
Ik heb 2 mailtjes gekregen, en 1 briefje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:
Ja, ik heet geen BT die alle SC's gaat nalezen.quote:
Per ongeluk je eigen sekstape erop gezet?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef bloodysunday het volgende:
hoe verwijder je video's van youtube?
Awww. Nou ik ook niet.quote:
Oew, zeker weer anoniem?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb 2 mailtjes gekregen, en 1 briefje.[ afbeelding ]
ik had 3 mailtjes!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb 2 mailtjes gekregen, en 1 briefje.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Per ongeluk je eigen sekstape erop gezet?
[..]
Awww. Nou ik ook niet.
Was dat maar zo want dan had ik tenminste iets te fappen nuquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heet geen BT die alle SC's gaat nalezen.
Briefje was anoniem ja. En nu heb ik geen zin om diegene waarvan ik denk dat die is te smsen erover, want ik weet niet zeker of het van haar is.quote:
Oh, dus als ik mezelf BT noem ga je op mij fappen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was dat maar zo want dan had ik tenminste iets te fappen nu
Correct BobbyT.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus als ik mezelf BT noem ga je op mij fappen?
Ik wel. alleen al als ik de letters BT zie zit het sperma op de muur.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus als ik mezelf BT noem ga je op mij fappen?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wel. alleen al als ik de letters BT zie zit het sperma op de muur.Mooi wit muurtje daar dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wel. alleen al als ik de letters BT zie zit het sperma op de muur.Weetje wat het is? Sperma is dikker pis, en als dat niet zo is, is er iets goed mis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
Vrije dag je weet z11quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Jazz, moet je vandaag nog voetballen dan?
Is je verkeerde account gekkiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:39 schreef Lakitu het volgende:
Jongens, stop eens met lapohunten anders ben ik genoodzaakt wat notes uit te delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |