Hihi, een scam!quote:Natalia Herman
00:10
eee, heb je even tijd?
Martijn Brandts Buijs
00:10
Wie ben jij?
Natalia Herman
00:11
aaa, een poolse meisje
Martijn Brandts Buijs
00:12
jaja
Natalia Herman
00:13
ik willmijn Nederlands verbeteren
00:13
als jij mij helpen wilt
Dat is mijn broertje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, ben jij niet die user met die labjas?
Wie doet er hier nou HBO.quote:
Vertel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sterf, ik heb tenminste een adellijke naam
Wat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij hebt het nieuws nog niet gelezen dat ik vandaag ben gezakt voor mijn MBO?
Linkje?quote:
idd, staat in mijn favo lijstquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is the devils rejects een kankergoede film
Serieus, ben je ooit eerder in KLB geweest voordat je mod werd of niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:51 schreef Adelante het volgende:
Jij werkt in een museum? Als wat? Ben Stiller?
Ja, vijf jaar geleden, maar toen was het nog gewoon klagen over dingen die je irriteerdenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Serieus, ben je ooit eerder in KLB geweest voordat je mod werd of niet?!
Ik zoek wel een paar linkjesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, vijf jaar geleden, maar toen was het nog gewoon klagen over dingen die je irriteerden
Ach, een goede mod kan overal aan de slag, voorkennis of nietquote:
Ik ben meer de Jason Statham onder de beveiligersquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:00 schreef Adelante het volgende:
Ah, dus toch de Ben Stiller in het museum en vandaag gezakt voor kans op eventuele promotie
Amsterdam heeft wel mooie musea
Gelukkig voor jou heeft Adelante die tubgirl nog niet ontdektquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:10 schreef reetveter het volgende:
Oh hij is de stad in, maar dat neemt niet weg dat hij op mijn account heeft lopen kutten
Ik heb zojuist mijn valentijnscadeau in ontvangst mogen nemen, ik moet mijne nog steeds kopenquote:
Ik kan wel een paar oude sokken opsturenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn valentijnscadeau in ontvangst mogen nemen, ik moet mijne nog steeds kopen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:24 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb een nieuwe vriendin
[ afbeelding ]
I´d hit it. Maar ik heb een zieke geest.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:24 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb een nieuwe vriendin
[ afbeelding ]
GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe
Dit is de mijne
[ afbeelding ]
Ik weet niet manquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:29 schreef NoelGallagher het volgende:
heey chuckie, jij ook op de meet toch?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe
Dit is de mijne
[ afbeelding ]
Vertel?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook een extra chromosoompje had Buup
Dat isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Cadeautje van je zus, die ook je moeder is
HOOOOOOOOOOOI! Wat doe jij nogwakkr?quote:
Ik deed je moeder laatst achter Arnhem Presikhaaf, druipsnuit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Cadeautje van je zus, die ook je moeder is
Kankerkneus.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik deed je moeder laatst achter Arnhem Presikhaaf, druipsnuit.
de hoertjes in polen zijn wel goedkoop.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:46 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die naar Polen op uitwisseling gaan
Dikke comboquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:35 schreef Silentalarm het volgende:
tetrapo.
Neuken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
hihhi
Ik zeg 'moet je tegen remlof zeggen', niet 'moet je niet tegen remlof' zeggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom niet? omdat hij dan boos wordt?
I'd hit..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het zal de oogkankerzijn denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg 'moet je tegen remlof zeggen', niet 'moet je niet tegen remlof' zeggen.
Je bent gewoon geïntimideerd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Yvonne ziet er echt nasty uit met een bril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |