Zoals bijna elke ochtend tegenwoordig sta ik op met het idee om te gaan werken! Ik werk bij een heel stoer museum in Amsterdam, chille baan

. Ik kom daar aan, kleed me om en wacht op de briefing. Wordt niks leuks vertelt dus ik ga me maar ff concentreren op m'n werk!
Ik kom heel stylisch gekleed aan bij de zaal die ik moet bewaken en zoals altijd loop ik even een rondje om te zien wat voor vlees ik in de kuip heb (vrouwkes dus

). Mijn oog valt op een vrouwke van rond de 1.65, blond haar, blauw topje aan en een kort rokje. Mooie blonde vlecht, het zou zo een Heidi kunnen zijn

. Ik dacht dus ook dat het een Duitse was

Ik houd haar steeds in de gaten en loop er ook steeds omheen enzo, het oog wil ook wat namelijk tijdens het werk
Toen ik na een half uur van zaal moest wisselen, omdat het anders saai wordt, verloor ik haar uit het oog

. Ik zag nog wel wat ander lekker spul rondlopen zoals een Russische van een jaar of 20, blond haar, een roze strakke glimbroek, een echt korset met bh die uitsteekt, maar d'r liep wel een kerel van 50 langs

Ik wil ook een rijke Rus zijn

. Maar niks kon tippen aan het lekkere Heidi vrouwke
Na een paar uur kwam ze daar echter van de trap lopen, ze leek net een engeltje

. Ik volgde haar met mijn ogen en zag dat ze in mijn richting liep! Ik was helemaal van m'n aprepro toen ze tegen me begon te praten

!!!!! Ze sprak echter niet Duits zoals ik verwacht had maar met een mooi Amerikaans accent, ze vroeg hoe laat het was

. Nadat ik haar nog even goed keurde met mijn ogen en recht in haar ogen keek liet ik mijn telefoon zien. Ik schoof het klepje van mijn stoere Samsung omhoog en vertelde haar trots met mijn beste Engelse accent ''It's 20 past eleven'', ik was zo blij als Takeru Kobayashi met 60 hotdogs

. Ik keek haar met mijn liefste glimlach aan om te vertellen dat ze het mooiste meisje van de hele wereld is

. Toen ik naar haar keek zag ze er echter niet goed uit. Ze bleek binnenmonds gekotst te hebben

en rende met wat slijm langs haar bakkes snel weg naar de wc
Blijkbaar was ze niet zo gecharmeerd van mijn foto die ik als achtergrond had, een foto van mijn zelfgemaakte hamburgers
Klacht: Ik ben geen rijke Rus

Klacht 2: Lekker wijf moet kotsen vanwege mijn foto